Měl jsem ho venku, ale když jsem tehdy porovnával původní a nové tak jsem se rozhodl vrátit zpět to původní.
Máš pravdu, tím to není. S novým pouzdrem je řazení tužší, není na něm žádný vakl, ale výsledek v podstatě stejný. Ke zkoušení s odpojeným táhlem jsem se zatím nedostal, ale potom jak to pozoruji, tak se čím dál víc se kloním k tomu, že jsem něco zvojtil při skládání převodovky. Ne že bych se s tím chtěl naučit žít, ale teď ji hned vyndávat nebudu.
Jinak ještě souběžně řeším to dobíjení. Dal jsem na radu Praka a zkusil co to bude dělat s regulátorem ze Š120 než budu mít k dispozici ten správný. A protože co se týká elektriky jsem vcelku kopyto musel jsem nejdřív také pohledat jak ho mám zapojit protože má o konektor víc.
A výsledek? Kontrolka pořád prosvěcuje, ale napětí už se srovnalo. Bez zátěže.
Po zapnutí spotřebičů.
Pokud jsem správně pochopil tak to že neustále problikává kontrolka bude asi problém alternátoru. Nastudoval jsem tabulku od Herbiho a než začnu měřit na autě trénoval jsem na záložním altíku.
Tady to bylo přesně podle tabulky tak to zítra zkusím ještě na autě.