Bruno 1973
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tomáš Zato.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Po telefonické konzultaci s Mirkem z Wenclovic mám jasno. Vypadávání kvaltu jde prý jednoznačně na vrub opotřebené synchronní objímky. Takže tím řešení odkládám do doby než budu mít připravenou záložní převodovku.
----
Jinak dnes jsem nechal udělat geometrii.
Myslím, že můžu být na sebe hrdý jak se mě podařilo nanečisto udělat geometrii okometricky v garáži. V podstatě mě výrazně utekl jenom levý odklon a poměr pravé a levé sbíhavosti.
----
Jinak dnes jsem nechal udělat geometrii.
Myslím, že můžu být na sebe hrdý jak se mě podařilo nanečisto udělat geometrii okometricky v garáži. V podstatě mě výrazně utekl jenom levý odklon a poměr pravé a levé sbíhavosti.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
Gratuluji mě to taky čeká
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Bruno 1973
lišák píše: ↑04 kvě 2021Po telefonické konzultaci s Mirkem z Wenclovic mám jasno. Vypadávání kvaltu jde prý jednoznačně na vrub opotřebené synchronní objímky. Takže tím řešení odkládám do doby než budu mít připravenou záložní převodovku.
----Upřesňuji - né jen synchronní objímku , ale i dvojkové kolo , které má opotřebeno čelní ozubení.........Mirek
Jinak dnes jsem nechal udělat geometrii.
Myslím, že můžu být na sebe hrdý jak se mě podařilo nanečisto udělat geometrii okometricky v garáži. V podstatě mě výrazně utekl jenom levý odklon a poměr pravé a levé sbíhavosti.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
A nejsou ty díly na této hřídeli, která tu válí v inzerci ?
download/file.php?id=60558&t=1
download/file.php?id=60558&t=1
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ano, pochopil jsem to z našeho rozhovoru správně, ale bohužel napsal jenom ve zkratce. Jinak mnohokrát děkuji za cenné zkušenosti, protože kdovíjak dlouho bych okolo toho tancoval než bych na to přišel, pokud vůbec.Mirek Wenclovice píše: ↑05 kvě 2021----Upřesňuji - né jen synchronní objímku , ale i dvojkové kolo , které má opotřebeno čelní ozubení.........Mirek
Jo to bude ono, ale mám nejen ještě jednu převodovku celou, ale i z další kompletní vnitřnosti a tak to snad nějak poskládám.Sam píše: ↑05 kvě 2021A nejsou ty díly na této hřídeli, která tu válí v inzerci ?
download/file.php?id=60558&t=1
---
Jinak se mě potvrdilo, že člověk nemá pod auto zbytečně moc lézt, protože si tím jenom přidělává práci . Jak jsem to očumoval na zvedáku tak na mě vykoukla jedna netěsnost spoje výfuku které bych si jinak nevšiml a nemusel to řešit.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak jsem se tak dělal s kobercem až jsem nakonec vyměkl a položil na něj dopředu ještě gumový rohože. Nějak mě bylo líto ho při první příležitosti zprasit někde od bláta.
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Bruno 1973
Hele bude se tim vozem nekdy jezdit nebo to delas do muzejni expozice? Nedovedu si v tom nejak predstavit drobky a jinej bordel
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
No to by si mohl někdo zkusit v tom nadrobit, ale jinak je to samozřejmě auto na výlety.
---
Rozdělal jsem spony mezi tlumičem a topníky, mezeru mezi přírubou a těsnícím kroužkem podmázl montážní pastou a věřím, že po stažení to už bude dělat dobrotu.
---
Rozdělal jsem spony mezi tlumičem a topníky, mezeru mezi přírubou a těsnícím kroužkem podmázl montážní pastou a věřím, že po stažení to už bude dělat dobrotu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Už je skoro hotovo, dnes máme za sebou emise. Bohužel následně na STK bylo plno a tak to nešlo udělat z jedné vody na čisto.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Dnešním dnem můžu tento projekt považovat za úspěšně dokončený. A netrvalo to ani tak dlouho, než se člověk omrkne tak je 10let za námi.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Stejně nevěřím, že se dá na fitinku místo karburátoru jezdit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
A vidíš to, dá a naprosto v pohodě si motor přede jako kotě.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Protáhl jsem Bruna trochu po okolí a už mám zase práci.
Když jsem auto skládal namontoval jsem dozadu nejen ramena z P944, ale zkusil jsem použít i tlumiče. Bohužel se ukázalo, že je s nimi podvozek moc tvrdý. Pokud by se jezdilo někde po okruhu nebo po kvalitních silnicích tak dobrý, ale k takovému ideálu mají naše cesty daleko a tak musím vyřešit spodní úchyt. Standardní tlumič má na obou koncích oka pro šrouby M12 zatímco u P944 je horní pro M12 a spodní M14.
Také je trochu rozdíl v upevnění. U normální nápravy prochází spodní šroub držákem.
Tady je letmo, stejně jako u horního oka.
U standardního tlumiče je spodní oko moc malé na to aby se do něj nechalo dát uložení pro větší šroub a tak jsem raději zvolil úpravu šroubů.
Když jsem auto skládal namontoval jsem dozadu nejen ramena z P944, ale zkusil jsem použít i tlumiče. Bohužel se ukázalo, že je s nimi podvozek moc tvrdý. Pokud by se jezdilo někde po okruhu nebo po kvalitních silnicích tak dobrý, ale k takovému ideálu mají naše cesty daleko a tak musím vyřešit spodní úchyt. Standardní tlumič má na obou koncích oka pro šrouby M12 zatímco u P944 je horní pro M12 a spodní M14.
Také je trochu rozdíl v upevnění. U normální nápravy prochází spodní šroub držákem.
Tady je letmo, stejně jako u horního oka.
U standardního tlumiče je spodní oko moc malé na to aby se do něj nechalo dát uložení pro větší šroub a tak jsem raději zvolil úpravu šroubů.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Hezke, alespon zamestnas strojovy park. Jen to osazeni melo byt vetsu Takto se ti to onoume.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Neoňoume, páč tlumič nebude přitažen k té hraně, ale k rameni ve kterém je ocelová vložka se závitem a mezi tlumičem a ramenem bude ještě vložená podložka.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ach sóóó. To pak dává smysl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To tak objednám tlumiče Sachs, nebudu přeci na Bruna kupovat nějaký brazilský Cofap. No a co myslíte?
Nicméně po úpravě rozpěrné trubičky spodního oka jsou na autě.
Nicméně po úpravě rozpěrné trubičky spodního oka jsou na autě.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
tak to bych nečekal , Cofap spadá pod Magneti Marelli, což je jiný koncern než Sachs /ZF. Ale zamrzí to. Znám to i z "civilních" aut, kdy na švédské auto švédské ložisko, to dá rozum. Krabička SKF ... uvnitř INA made in Slovakia.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige