Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Ráfky jsem odvezl k lakýrníkovi a pořídil nové stylové obutí.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Podělím se s Vámi o zkušenost s tímto zrcátkem.
Jak jsem se v úzké garáži protahoval kolem auta tak jsem do něj párkrát drcnul a přitom se mrcha vždycky povolilo. A já pokaždé dotáhl matici aby se příště stalo to samé a tak jsem si řekl, že to bude asi potřeba přitáhnout víc. No a co myslíte? Ano správně, opravdu stačilo přitáhnout nepatrně víc a závit jsem ukroutil.
A bodejť by ne, když ten závit je s toho samého měkkého materiálu jako rameno zrcátka. Také se není čemu divit, že se to při pootočení zrcátka vždy povolilo když je matice opřená o plastovou vložku, která neumožní aby se ve staženém stavu čep otáčel včetně matice.
Takto to vypadá u originálu. Čep se závitem není z bláta, je na něm čtyřhran na kterém je navlečená třecí podložka. Po vložení do držáku se na čtyřhran čepu nasadí konus který má vnitřní čtyřhran. Ten je potom přes pružinu maticí přitlačován do držáku a pokud zrcátkem otočíte, tak se matice nemůže povolit i kdyby chtěla.
Po pravdě předělat to tak aby to fungovalo jako u originálu není dost dobře možné a tak jsem to opravil alespoň tak, že jsem tam implantoval šteft z takového materiálu který snese dotažení větší silou než to bláto co tam bylo.
Po zkompletování to teď funguje tak, že při přihnutí zrcátka ke dveřím se matice ještě více dotáhne zatímco při pohybu opačně se sice povoluje, ale díky celkově většímu stažení a určité pružnosti plastové vložky ne natolik, aby bylo příliš volné a s tím i když to není ideál už se nechá žít.
Jak jsem se v úzké garáži protahoval kolem auta tak jsem do něj párkrát drcnul a přitom se mrcha vždycky povolilo. A já pokaždé dotáhl matici aby se příště stalo to samé a tak jsem si řekl, že to bude asi potřeba přitáhnout víc. No a co myslíte? Ano správně, opravdu stačilo přitáhnout nepatrně víc a závit jsem ukroutil.
A bodejť by ne, když ten závit je s toho samého měkkého materiálu jako rameno zrcátka. Také se není čemu divit, že se to při pootočení zrcátka vždy povolilo když je matice opřená o plastovou vložku, která neumožní aby se ve staženém stavu čep otáčel včetně matice.
Takto to vypadá u originálu. Čep se závitem není z bláta, je na něm čtyřhran na kterém je navlečená třecí podložka. Po vložení do držáku se na čtyřhran čepu nasadí konus který má vnitřní čtyřhran. Ten je potom přes pružinu maticí přitlačován do držáku a pokud zrcátkem otočíte, tak se matice nemůže povolit i kdyby chtěla.
Po pravdě předělat to tak aby to fungovalo jako u originálu není dost dobře možné a tak jsem to opravil alespoň tak, že jsem tam implantoval šteft z takového materiálu který snese dotažení větší silou než to bláto co tam bylo.
Po zkompletování to teď funguje tak, že při přihnutí zrcátka ke dveřím se matice ještě více dotáhne zatímco při pohybu opačně se sice povoluje, ale díky celkově většímu stažení a určité pružnosti plastové vložky ne natolik, aby bylo příliš volné a s tím i když to není ideál už se nechá žít.
Každý celek se skládá z detailů.
- martin.jakusev
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 433
- Registrován: 14 čer 2010
- Bydliště: Košíře Praha 5
Re: Bruno 1973
Jsem zvedavej, az ti to dvakrat zmokne , podivej se nekde po originalu, zkusenosti s tim nejsou spatny, ale uplne hroznyy
Uplne me mrzi, na tak vychytany auto davat tuhle sragorku. Vsechno dotahujes do super detailu, tak at to nekazi celkovy dojem
Uplne me mrzi, na tak vychytany auto davat tuhle sragorku. Vsechno dotahujes do super detailu, tak at to nekazi celkovy dojem
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
Jo taky jsem to řešil a dopad jsem podobně jako ty
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Počítá se s tím, ale zatím když jsem narazil na origo tak bylo ve stavu víc než bídném nebo za cenu kterou jsem nebyl ochoten akceptovat. Další komplikací je, že bych rád aby mělo stejný tvar misky a upevnění zrcátka jako levé. To ho má zapertlované jako tento zázrak, ale pak jsou taková kde je vložené do plastového rámečku.martin.jakusev píše: ↑16 zář 2020, podivej se nekde po originalu, zkusenosti s tim nejsou spatny, ale uplne hroznyy
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
Černý plastový rámeček je druhovýroby staršího data, orig je ten spodní (teda orig jich je spousty, ale tohle je jeden z nich). Je zacvaklej nasucho v takovým silononovým rákečku, který je často rozpadlej, nebo se nedochoval vůbec. Řešil jsem to vyřezáním zrcadla ve firmě, kde ho i zabrušují a pak uložil do silikonu, kterej jedinej nežere stříbro zrcadla. Případně jde vyrobit i vypouklé na pravou stranu. Navíc si pak můžeš zkombinovat misku, nohu a držak, jak je ti libo, protože se k tomu pod sklem dostaneš.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Když jsem to před časem dělal tak vyndání olezlého zrcátka byl docela porod, ale ten silonový rámeček byl poměrně ve slušné kondici.
Co se týká vyříznutí nového tak byl trochu problém sehnat takového sklenáře který byl schopen to vybrousit přesně podle předlohy. Třeba to co je vpravo se vůbec nepovedlo a musel jsem jít jinam.
Ke šroubu držícímu misku jsem se sice dostal, ale byl v takovém stavu, že povolování jsem raději vzdal.
To co z hlavy zbylo jsem nakonec musel jenom očistil a zatřít penetrátorem.
Co se týká vyříznutí nového tak byl trochu problém sehnat takového sklenáře který byl schopen to vybrousit přesně podle předlohy. Třeba to co je vpravo se vůbec nepovedlo a musel jsem jít jinam.
Ke šroubu držícímu misku jsem se sice dostal, ale byl v takovém stavu, že povolování jsem raději vzdal.
To co z hlavy zbylo jsem nakonec musel jenom očistil a zatřít penetrátorem.
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
Mě to kdysi zase urazili v myčce (já vim, s broukem se do myčky nejezdí, to byla zimní nouzovka..) a upadl tenhle vohlomejzdanej šroub. Nezbylo nez vytočit závit do nožičky a dát šroubek
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Usoudil jsem, že je vhodný čas na odvzdušnění brzd, protože pokud by se ukázalo, že je něco špatně tak budu mít ještě do jara dost času to doladit. Snažil jsem se sice brzdiče zrepasovat podle nejlepšího vědomí, ale člověk nikdy neví co se může podělat. Sam opakovaně doporučoval, že je vhodné si na takovou práci pořídit přípraveček aby člověk nebyl odkázán na pomocníka který šlape na pedál.
Sice ta nádobka na plnění s hrdlem za roh co má Hazet by se zrovna u nebrouka hodila, ale není to nic zásadního.
Tak párkrát za život jsem už brzdy odvzdušňoval, ale musím uznat, že takto snadno a rychle ještě nikdy. Sam nekecal, opravdová one man show a vůbec netuším jak jsem bez toho do současnosti mohl přežít.
Na celou náplň stačilo 0,5l kapaliny, pedál je tvrdý jak kámen, nikde nic nesákne, takže spokojenost.
Vzal jsem si to k srdci, ale protože jsem lakota a držgrešle a na takové to domácí žvýkání jednou za uherský rok mě připadalo pořízení značkového Hazet jako rozmařilost, šel jsem do levnější varianty Geko. https://www.torriacars.cz/sada-na-odvzdusneni-brzd-gekoSam píše: ↑05 zář 2019Na odsávání pak nedám dopustit na Hazet Bremsenentlüfter, např zde https://www.ebay.de/itm/HAZET-BREMSENEN ... SwKEhcxqrr
Práce na brzdách je pak opravdu jednomužná záležitost.
Sice ta nádobka na plnění s hrdlem za roh co má Hazet by se zrovna u nebrouka hodila, ale není to nic zásadního.
Tak párkrát za život jsem už brzdy odvzdušňoval, ale musím uznat, že takto snadno a rychle ještě nikdy. Sam nekecal, opravdová one man show a vůbec netuším jak jsem bez toho do současnosti mohl přežít.
Na celou náplň stačilo 0,5l kapaliny, pedál je tvrdý jak kámen, nikde nic nesákne, takže spokojenost.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
díky za tip
to si asi taky pořídím
doposud jsem to řešil tlakováním nádobky starým zubařským kompresorem, funguje to taky, ale je to větší vopruz při doplňování kapaliny:)
to si asi taky pořídím
doposud jsem to řešil tlakováním nádobky starým zubařským kompresorem, funguje to taky, ale je to větší vopruz při doplňování kapaliny:)
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Taky jsem ještě uvažoval o vyzkoušení téhle podtlakové "punpičky", že bych nemusel převážet kompresor, ale nebyla k mání obratem.
https://www.torriacars.cz/podtlakova-pu ... -bary-geko
https://www.torriacars.cz/podtlakova-pu ... -bary-geko
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
toto je perfet na moto ked menis hadice a cele je to rozdrbane....
Tam to nejde naslapat a toto to da za par chvil bez kompresoru.
Tam to nejde naslapat a toto to da za par chvil bez kompresoru.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Taky mám roky, dělá to i Maggo a je to za min.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Bruno 1973
Ja to resil perfuzorkou (velka 200ml injekce) a kouskem hadicky.
Funguje to taky paradne.
Jediny zadrhel byly predni prasatka, ale kdyz jsem je dal jen na hadici a vodorovne, odvzdusnovakem nahoru, za chvili nebylo co delat
Funguje to taky paradne.
Jediny zadrhel byly predni prasatka, ale kdyz jsem je dal jen na hadici a vodorovne, odvzdusnovakem nahoru, za chvili nebylo co delat
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
A jak to funguje? Vždycky sem to dělal klasicky. Jeden šlape a dolejvá druhej diktuje a leze kolem odvzdušňováků.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bruno 1973
Nasadis hadičku na ventilek, povolis ventilek a odsavas ruční vakuovou pumpou.
Moje teda začala téct co je těsnění z rukojeti ale co bych taky chtěl od čínského výrobku.
Moje teda začala téct co je těsnění z rukojeti ale co bych taky chtěl od čínského výrobku.
Vwase nocni sichta...
Re: Bruno 1973
Já jsem taky odvzdušňoval podtlakem pomocí stříkačky. Má to ale jedno úskalí, mně tam šly malý bublinky pořád! Pravděpodobně si to vzduch nasávalo přes nočníky v prasátku (při šlapání pedálu se nočník naopak dotěsní). U těchto ejektorů ale zřejmě není podtlak tak velký. A samozřejmě je to pohodlnější než stříkačka.
Re: Bruno 1973
U me ty bublinky byly skrz netesneni povoleneho odvzdusnovaku v zavitu.
Ono je to i pomerne logicke, netesni tam zavit ale ten kuzel do sedla v praseti.
Kdyz se to povoli saje to i okolo odvzdusnovaku.
Srani bylo s prednima, te se nejprve nedaly odvzdusnit, stale jak guma. Tak jsem je odstouboval ze stitu, zafizoval aby se neroztahovaly a umistil vodorovne s odvzdusnovakem nahoru. Nasledne zcela bez problemu.
Ono je to i pomerne logicke, netesni tam zavit ale ten kuzel do sedla v praseti.
Kdyz se to povoli saje to i okolo odvzdusnovaku.
Srani bylo s prednima, te se nejprve nedaly odvzdusnit, stale jak guma. Tak jsem je odstouboval ze stitu, zafizoval aby se neroztahovaly a umistil vodorovne s odvzdusnovakem nahoru. Nasledne zcela bez problemu.
Re: Bruno 1973
Jo, přes závit to taky může nasávat. Chce to zkušenost, z trubek jdou větší bubliny. Celkově to teda není tak spolehlivá metoda jako šlapání pedálu, ale co dělat, když je na to člověk sám?