Beru to tak, že P944 je plevelný auto, zatímco Bruno je jedinečný originál .
Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - okap
Já měl takovou radost, že mám konečně doma průchodky hadic okapu, protože mě jeden kousek chyběl ke kompletaci, ale při pokusu o nasazení moje nadšení poněkud ochladlo. Je sice hezké, že se někdo pustil do výroby replik, ale dopadlo to jako v drtivé většině tak nějak ojebaně. Pro porovnání vpravo originál a vlevo replika.
U originálu je tato drážka uvnitř průchodky.
Která bohužel na replice chybí.
A v čem že je zádrhel? U originálu se hadice vloží z vnější strany průchodky do zmiňované drážky.
U repliky se musí zasunout z druhé strany.
Na první pohled by se mohlo říct, že na tom až tak nezáleží, ale není to úplně pravda. Když je hadice vložená do vnitřní drážky tak jako klínek utáhne vnější drážku průchodky a utěsní ji v plechu zatímco při pouhém vložení hadice z vnitřní strany průchodky zůstane drážka rozcapená a průchodka v plechu není zrovna dvakrát natěsno protože drážka je poněkud širší než je síla plechu.
Vypadá to, že budu muset do jara sehnat jeden kousek originálu a ty repliky dám do šuplíku jako železnou zásobu pro případ ztroskotání.
U originálu je tato drážka uvnitř průchodky.
Která bohužel na replice chybí.
A v čem že je zádrhel? U originálu se hadice vloží z vnější strany průchodky do zmiňované drážky.
U repliky se musí zasunout z druhé strany.
Na první pohled by se mohlo říct, že na tom až tak nezáleží, ale není to úplně pravda. Když je hadice vložená do vnitřní drážky tak jako klínek utáhne vnější drážku průchodky a utěsní ji v plechu zatímco při pouhém vložení hadice z vnitřní strany průchodky zůstane drážka rozcapená a průchodka v plechu není zrovna dvakrát natěsno protože drážka je poněkud širší než je síla plechu.
Vypadá to, že budu muset do jara sehnat jeden kousek originálu a ty repliky dám do šuplíku jako železnou zásobu pro případ ztroskotání.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Mám
chceš ?
schoval jsem si z těch shnilých okapnic co si nikdo nevyzvedl tak šly do šrotu
BTW jedna ta okapnice z roku 67 tam měla nátrubky a hadici jen nasazenou
chceš ?
schoval jsem si z těch shnilých okapnic co si nikdo nevyzvedl tak šly do šrotu
BTW jedna ta okapnice z roku 67 tam měla nátrubky a hadici jen nasazenou
... a vůbec !
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ajaj Kladenskej vobložvirus už zavanul i na Slivenec
Lišáku prej se dá platit šicím strojem
Lišáku prej se dá platit šicím strojem
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Já to nějak rozchodím, že nejen na Kladně chtěj mít na Vánoce pomeranče .
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To rad slysim. Naposledy, kdyz jsme se videli, se ti moc chodit nechtelo....
Ta drazka se da do gumy riznout dodatecne. Bud dremelem nebo radekem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak počítám že tyto dva kusy zkrouhnul o rezervu když je porcoval.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
Je to možný. Ale kdo má odklízet ty zbytky u Lišáků na zahradě?
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak konečně Práčku vidím jak vypadal dárce orgánů na jehož základech tento projekt odstartoval.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - okap
Díky pánovi se sršněm mám i druhou originál průchodku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - okap
Namontoval jsem okap na auto, ale musím si ještě pohrát s hadicemi.
S pomocí horkovzdušky jsem je natvaroval, ale ještě musím vymyslet čím je elegantně přichytit v lemu kapoty.
Ideální by bylo mít na kapotě příchytky, ale to bych na to musel přijít ještě před lakováním, že je tam nemám. Zřejmě nejsou na všech kapotách protože jsem lem prohlížel a nezdá se, že by je třeba někdo ulomil. Fotku na které jsou příchytky vidět jsem našel někde na webu.
S pomocí horkovzdušky jsem je natvaroval, ale ještě musím vymyslet čím je elegantně přichytit v lemu kapoty.
Ideální by bylo mít na kapotě příchytky, ale to bych na to musel přijít ještě před lakováním, že je tam nemám. Zřejmě nejsou na všech kapotách protože jsem lem prohlížel a nezdá se, že by je třeba někdo ulomil. Fotku na které jsou příchytky vidět jsem našel někde na webu.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Co pouzit cervenej silikon a nalepit to tam pekne.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bruno 1973
já myslím, že je to prosté
kapoty se čtyřmi sadami mřížek tyhle příchytky prostě nikdy neměly
Navíc kapoty se dvěmi sadami mřížek měly jednak příchytky a dvanak ještě odtokové díry ve spodní hraně kapoty pod zámkem
je to krásně vidět na tvých fotkách
jinak v místě kde hadice končí tak ty dvoumřížkové kapoty krásně hnily a následně praskaly lemy
o odpadávajících příchytkách ani nemluvím
Měl jsem tyto kapoty celkem čtyři a všechny byly poškozené úplně stejně
Pomeranč sice dostal dvoumřížkovou kapotu, ale okapnici mít nebude a příchytky taky ne
léta provozu s dvoumřížkovou kapotou (bez okapnice) na sršňovi ukázala, že se bez toho dá žít a zatékání do motoru je minimální
kapoty se čtyřmi sadami mřížek tyhle příchytky prostě nikdy neměly
Navíc kapoty se dvěmi sadami mřížek měly jednak příchytky a dvanak ještě odtokové díry ve spodní hraně kapoty pod zámkem
je to krásně vidět na tvých fotkách
jinak v místě kde hadice končí tak ty dvoumřížkové kapoty krásně hnily a následně praskaly lemy
o odpadávajících příchytkách ani nemluvím
Měl jsem tyto kapoty celkem čtyři a všechny byly poškozené úplně stejně
Pomeranč sice dostal dvoumřížkovou kapotu, ale okapnici mít nebude a příchytky taky ne
léta provozu s dvoumřížkovou kapotou (bez okapnice) na sršňovi ukázala, že se bez toho dá žít a zatékání do motoru je minimální
... a vůbec !