Bruno 1973
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
A jenom čistíš, nebo se v tom budeš nějak výrazněji vrtat?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tato převodovka je co se týká funkčnosti 100% v pořádku a je to kus co do Bruna správně patří. Po té co je teď na autě jsem tehdy sáhl, protože se mě nechtěl řešit stav skříně pod šrouby středního dílu a jak je materiál vyžraný okolo vypouštěcí zátky.
Mimo vyřešení těchto bolístek to tedy bude pouze vyčistění, přetěsnění a výměna gufer.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Eeeh. Neni to malo po tech zkusenostech ktete jsi nabral?lišák píše: ↑04 srp 2021Tato převodovka je co se týká funkčnosti 100% v pořádku a je to kus co do Bruna správně patří. Po té co je teď na autě jsem tehdy sáhl, protože se mě nechtěl řešit stav skříně pod šrouby středního dílu a jak je materiál vyžraný okolo vypouštěcí zátky.
Mimo vyřešení těchto bolístek to tedy bude pouze vyčistění, přetěsnění a výměna gufer.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak je to málo, ale aby byl přeci jen vidět nějaký progres tak jsem se alespoň pustil do výroby vlastního klíče na hlavní ložisko. Já měřím, skicuji na pytlík od mouky a asistent to převádí do formátu pro řezání.
Ještě před tím ale zkontroluji papírový prototyp na matici kterou mám z dárce orgánů.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Bruno 1973
Jestli Vláďo potřebuješ do foroty relé,tak dej vědět.
Tohle z toho bouraneho kabria 74.
Tohle z toho bouraneho kabria 74.
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak jsme dnes spálili nějaký ten benzin výletem do Vodokrt a okolí.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
hranaťáků ráj..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
914, coby zastupce hranataku, bych v garazi snesl
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Bylo nám ctí meškat s Bertou Brunovi po boku. Neskutečná kára
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
A to to jezdi na instalaterskou fitinku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bruno 1973
Řeším podobné, ale na motoru typ4. Zatím se kloním k odbouchnutému budícímu diodovému bloku. Při zvednutí otáček kontrolka svítí absolutně jasně a v síti je 16-17V. Takže dynamo je přebuzené a výměna regleru nepomohla. Tak tuším, že by budící diody (signálové pro regler) mohly být KO a regler chudák pořád budí na plno, neboť mu chodí slabý signál (napětí z budících diod) a on chudá se to snaží pořád zvednout.lišák píše: ↑18 dub 2021
Postupoval jsem podle návodu, nastartoval a výsledkem podle otáček bylo 12 - 19,5V. Vzhledem k tomu, že pravděpodobně měřák ukazuje blbě o 0,5V tak by to mohla být horní hranice 20V což by jak píšou mělo znamenat, že je alternátor až po regulátor napětí funkční. Bohužel mám pouze fotku ze hruba 1100ot./min ostatní byly rozmazané.
Na webu jsme našel stejnou příručku, ale i já i ty jsi dokázal, že buď nesprávná nebo jen blbě stylizovaná. Pokud ručně nabudíme altík mimo regler a altík ukáže 12-19,5V., tak to neznamená vůbec nic. Rozhodně to neznamená, že je altík v pořádku. Jen to, že jde nabudit,ale nikoliv, že je v pořádku.
Takže pro všechny nešťastníky, nabuzení altíku bez regleru nedokazuje, že je vše až po regulátor funkční.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Vyříznutí dílů na klíč trvalo kvůli dovoleným ve firmě trochu déle, ale kdo si počká ten se dočká.
Přemýšlel jsem zda ho dát svařit někomu kdo to umí, aby byl nejen funkční, ale i hezkej, nicméně nakonec jsem ho elektrodou polepil sám. Žádná elegance, ale houby zle, povolování vydržel i když to byla pohádka o metrové tyči.
Přemýšlel jsem zda ho dát svařit někomu kdo to umí, aby byl nejen funkční, ale i hezkej, nicméně nakonec jsem ho elektrodou polepil sám. Žádná elegance, ale houby zle, povolování vydržel i když to byla pohádka o metrové tyči.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Von uz to zase rozebral
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ještě k tomu vaření. Cvičení dělá mistry a není možné vše delegovat na profíky.
Občas sleduju na Youtube jak se opravuje v Indii, Pákistánu. Je to podívaná, něco dost bolí ale zrovna na tomhle videu ten chlapík vaří jako pánbůh. Cca 9:20 A to má primitivní vybavení, mnohdy ani nesleduje svár a kouká kdo jede po silnici
Tedy ono to celé video je dost výživné, primitivní přípravky i ochranné pomůcky, doporučuji
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Bruno 1973
Taky koukám na tyhle indický videa. To jsou ještě páni opraváři. Pro lišáka oprava převodovky prakticky na silnici, žádná věda...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
A hlavně to dělají v pyžamu a žabkách.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Některé moje postupy se od těch indickejch moc neliší . Třeba demontáž hřídele zpátečky.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
a ten pokoj...ziaden normocas...
Oni opravuju...to sme uz u nas zabudli...a nebolo to tak davno a bolo to podobne.
Obcas je to drsne ale do vesmiru to nepoleti....tak preco nie ze ?
Oni opravuju...to sme uz u nas zabudli...a nebolo to tak davno a bolo to podobne.
Obcas je to drsne ale do vesmiru to nepoleti....tak preco nie ze ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž