Bruno 1973

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

A jenom čistíš, nebo se v tom budeš nějak výrazněji vrtat?

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Pekař z Boščehrada píše:
04 srp 2021
A jenom čistíš, nebo se v tom budeš nějak výrazněji vrtat?
Tato převodovka je co se týká funkčnosti 100% v pořádku a je to kus co do Bruna správně patří. Po té co je teď na autě jsem tehdy sáhl, protože se mě nechtěl řešit stav skříně pod šrouby středního dílu a jak je materiál vyžraný okolo vypouštěcí zátky.
Obrázek

Obrázek
Mimo vyřešení těchto bolístek to tedy bude pouze vyčistění, přetěsnění a výměna gufer.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

lišák píše:
04 srp 2021
Pekař z Boščehrada píše:
04 srp 2021
A jenom čistíš, nebo se v tom budeš nějak výrazněji vrtat?
Tato převodovka je co se týká funkčnosti 100% v pořádku a je to kus co do Bruna správně patří. Po té co je teď na autě jsem tehdy sáhl, protože se mě nechtěl řešit stav skříně pod šrouby středního dílu a jak je materiál vyžraný okolo vypouštěcí zátky.
Obrázek

Obrázek
Mimo vyřešení těchto bolístek to tedy bude pouze vyčistění, přetěsnění a výměna gufer.
Eeeh. Neni to malo po tech zkusenostech ktete jsi nabral? :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
05 srp 2021
Eeeh. Neni to malo po tech zkusenostech ktete jsi nabral? :D
Tak je to málo, ale aby byl přeci jen vidět nějaký progres tak jsem se alespoň pustil do výroby vlastního klíče na hlavní ložisko. Já měřím, skicuji na pytlík od mouky a asistent to převádí do formátu pro řezání.
Obrázek
Ještě před tím ale zkontroluji papírový prototyp na matici kterou mám z dárce orgánů.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Bruno 1973

Příspěvek od udeeska »

Jestli Vláďo potřebuješ do foroty relé,tak dej vědět.
Tohle z toho bouraneho kabria 74.
Přílohy
IMG_20210807_165000745_BURST001.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Tak jsme dnes spálili nějaký ten benzin výletem do Vodokrt a okolí.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Samba »

hranaťáků ráj..

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

914, coby zastupce hranataku, bych v garazi snesl :wink:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od martin_100 »

Bylo nám ctí meškat s Bertou Brunovi po boku. Neskutečná kára =D>
IMG_20210814_112330.jpg
IMG_20210814_112412.jpg

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

A to to jezdi na instalaterskou fitinku. =D>
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

JirkaB
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 405
Registrován: 19 srp 2008

Re: Bruno 1973

Příspěvek od JirkaB »

lišák píše:
18 dub 2021


Obrázek
Postupoval jsem podle návodu, nastartoval a výsledkem podle otáček bylo 12 - 19,5V. Vzhledem k tomu, že pravděpodobně měřák ukazuje blbě o 0,5V tak by to mohla být horní hranice 20V což by jak píšou mělo znamenat, že je alternátor až po regulátor napětí funkční. Bohužel mám pouze fotku ze hruba 1100ot./min ostatní byly rozmazané.
Řeším podobné, ale na motoru typ4. Zatím se kloním k odbouchnutému budícímu diodovému bloku. Při zvednutí otáček kontrolka svítí absolutně jasně a v síti je 16-17V. Takže dynamo je přebuzené a výměna regleru nepomohla. Tak tuším, že by budící diody (signálové pro regler) mohly být KO a regler chudák pořád budí na plno, neboť mu chodí slabý signál (napětí z budících diod) a on chudá se to snaží pořád zvednout.
Na webu jsme našel stejnou příručku, ale i já i ty jsi dokázal, že buď nesprávná nebo jen blbě stylizovaná. Pokud ručně nabudíme altík mimo regler a altík ukáže 12-19,5V., tak to neznamená vůbec nic. Rozhodně to neznamená, že je altík v pořádku. Jen to, že jde nabudit,ale nikoliv, že je v pořádku.
Takže pro všechny nešťastníky, nabuzení altíku bez regleru nedokazuje, že je vše až po regulátor funkční.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Vyříznutí dílů na klíč trvalo kvůli dovoleným ve firmě trochu déle, ale kdo si počká ten se dočká.
Obrázek
Přemýšlel jsem zda ho dát svařit někomu kdo to umí, aby byl nejen funkční, ale i hezkej, nicméně nakonec jsem ho elektrodou polepil sám. Žádná elegance, ale houby zle, povolování vydržel i když to byla pohádka o metrové tyči.
Obrázek

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

Von uz to zase rozebral :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

lišák píše:
29 srp 2021
Přemýšlel jsem zda ho dát svařit někomu kdo to umí, aby byl nejen funkční, ale i hezkej, nicméně nakonec jsem ho elektrodou polepil sám. Žádná elegance, ale houby zle, povolování vydržel i když to byla pohádka o metrové tyči.


Ještě k tomu vaření. Cvičení dělá mistry a není možné vše delegovat na profíky.
Občas sleduju na Youtube jak se opravuje v Indii, Pákistánu. Je to podívaná, něco dost bolí ale zrovna na tomhle videu ten chlapík vaří jako pánbůh. Cca 9:20 A to má primitivní vybavení, mnohdy ani nesleduje svár a kouká kdo jede po silnici
Tedy ono to celé video je dost výživné, primitivní přípravky i ochranné pomůcky, doporučuji :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

To se to vaří, když má někdo šikovný ruce :D .
Každý celek se skládá z detailů.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lope »

Taky koukám na tyhle indický videa. To jsou ještě páni opraváři. Pro lišáka oprava převodovky prakticky na silnici, žádná věda...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15179
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

A hlavně to dělají v pyžamu a žabkách. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Některé moje postupy se od těch indickejch moc neliší :D . Třeba demontáž hřídele zpátečky.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2176
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Bruno 1973

Příspěvek od hydraulik »

Sam píše:
01 zář 2021
A hlavně to dělají v pyžamu a žabkách. :D
Ano to mě fascinuje... a u 80% věcí v tom jejich polosedu...
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od SO 545 »

a ten pokoj...ziaden normocas...
Oni opravuju...to sme uz u nas zabudli...a nebolo to tak davno a bolo to podobne.

Obcas je to drsne ale do vesmiru to nepoleti....tak preco nie ze ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Odpovědět