Bruno 1973

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Herbie »

neměl ses v tom tak štourat :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

Tomáš Zato. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Po telefonické konzultaci s Mirkem z Wenclovic mám jasno. Vypadávání kvaltu jde prý jednoznačně na vrub opotřebené synchronní objímky. Takže tím řešení odkládám do doby než budu mít připravenou záložní převodovku.

----

Jinak dnes jsem nechal udělat geometrii.
Obrázek

Obrázek
Myslím, že můžu být na sebe hrdý jak se mě podařilo nanečisto udělat geometrii okometricky v garáži. V podstatě mě výrazně utekl jenom levý odklon a poměr pravé a levé sbíhavosti.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Bruno 1973

Příspěvek od liba »

Gratuluji mě to taky čeká

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

lišák píše:
04 kvě 2021
Po telefonické konzultaci s Mirkem z Wenclovic mám jasno. Vypadávání kvaltu jde prý jednoznačně na vrub opotřebené synchronní objímky. Takže tím řešení odkládám do doby než budu mít připravenou záložní převodovku.

----Upřesňuji - né jen synchronní objímku , ale i dvojkové kolo , které má opotřebeno čelní ozubení.........Mirek

Jinak dnes jsem nechal udělat geometrii.
Obrázek

Obrázek
Myslím, že můžu být na sebe hrdý jak se mě podařilo nanečisto udělat geometrii okometricky v garáži. V podstatě mě výrazně utekl jenom levý odklon a poměr pravé a levé sbíhavosti.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

A nejsou ty díly na této hřídeli, která tu válí v inzerci ?
download/file.php?id=60558&t=1
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Mirek Wenclovice píše:
05 kvě 2021
----Upřesňuji - né jen synchronní objímku , ale i dvojkové kolo , které má opotřebeno čelní ozubení.........Mirek
Ano, pochopil jsem to z našeho rozhovoru správně, ale bohužel napsal jenom ve zkratce. Jinak mnohokrát děkuji za cenné zkušenosti, protože kdovíjak dlouho bych okolo toho tancoval než bych na to přišel, pokud vůbec.
Sam píše:
05 kvě 2021
A nejsou ty díly na této hřídeli, která tu válí v inzerci ?
download/file.php?id=60558&t=1
Jo to bude ono, ale mám nejen ještě jednu převodovku celou, ale i z další kompletní vnitřnosti a tak to snad nějak poskládám.

---

Jinak se mě potvrdilo, že člověk nemá pod auto zbytečně moc lézt, protože si tím jenom přidělává práci :D . Jak jsem to očumoval na zvedáku tak na mě vykoukla jedna netěsnost spoje výfuku které bych si jinak nevšiml a nemusel to řešit.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Tak jsem se tak dělal s kobercem až jsem nakonec vyměkl a položil na něj dopředu ještě gumový rohože. Nějak mě bylo líto ho při první příležitosti zprasit někde od bláta.
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5886
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Bruno 1973

Příspěvek od pulenejksicht »

Hele bude se tim vozem nekdy jezdit nebo to delas do muzejni expozice? Nedovedu si v tom nejak predstavit drobky a jinej bordel :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

No to by si mohl někdo zkusit v tom nadrobit, ale jinak je to samozřejmě auto na výlety.

---

Rozdělal jsem spony mezi tlumičem a topníky, mezeru mezi přírubou a těsnícím kroužkem podmázl montážní pastou a věřím, že po stažení to už bude dělat dobrotu.
Obrázek

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Už je skoro hotovo, dnes máme za sebou emise. Bohužel následně na STK bylo plno a tak to nešlo udělat z jedné vody na čisto.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Dnešním dnem můžu tento projekt považovat za úspěšně dokončený. A netrvalo to ani tak dlouho, než se člověk omrkne tak je 10let za námi.
Obrázek

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

Stejně nevěřím, že se dá na fitinku místo karburátoru jezdit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
25 kvě 2021
Stejně nevěřím, že se dá na fitinku místo karburátoru jezdit.
A vidíš to, dá a naprosto v pohodě si motor přede jako kotě.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Protáhl jsem Bruna trochu po okolí a už mám zase práci.
Obrázek

Obrázek
Když jsem auto skládal namontoval jsem dozadu nejen ramena z P944, ale zkusil jsem použít i tlumiče. Bohužel se ukázalo, že je s nimi podvozek moc tvrdý. Pokud by se jezdilo někde po okruhu nebo po kvalitních silnicích tak dobrý, ale k takovému ideálu mají naše cesty daleko a tak musím vyřešit spodní úchyt. Standardní tlumič má na obou koncích oka pro šrouby M12 zatímco u P944 je horní pro M12 a spodní M14.
Obrázek
Také je trochu rozdíl v upevnění. U normální nápravy prochází spodní šroub držákem.
Obrázek
Tady je letmo, stejně jako u horního oka.
Obrázek
U standardního tlumiče je spodní oko moc malé na to aby se do něj nechalo dát uložení pro větší šroub a tak jsem raději zvolil úpravu šroubů.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

Hezke, alespon zamestnas strojovy park. Jen to osazeni melo byt vetsu Takto se ti to onoume.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Sam píše:
03 čer 2021
Hezke, alespon zamestnas strojovy park. Jen to osazeni melo byt vetsu Takto se ti to onoume.
Neoňoume, páč tlumič nebude přitažen k té hraně, ale k rameni ve kterém je ocelová vložka se závitem a mezi tlumičem a ramenem bude ještě vložená podložka.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

Ach sóóó. To pak dává smysl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

To tak objednám tlumiče Sachs, nebudu přeci na Bruna kupovat nějaký brazilský Cofap. No a co myslíte?
Obrázek
Nicméně po úpravě rozpěrné trubičky spodního oka jsou na autě.
Obrázek

Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Bruno 1973

Příspěvek od eLzyx »

lišák píše:
10 čer 2021
To tak objednám tlumiče Sachs, nebudu přeci na Bruna kupovat nějaký brazilský Cofap. No a co myslíte?
tak to bych nečekal :shock: , Cofap spadá pod Magneti Marelli, což je jiný koncern než Sachs /ZF. Ale zamrzí to. Znám to i z "civilních" aut, kdy na švédské auto švédské ložisko, to dá rozum. Krabička SKF ... uvnitř INA made in Slovakia.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Odpovědět