Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Abych řekl pravdu tak vůbec netuším jakou funkci má kousek koženky který je nalepený pod odtokovou trubkou z prostoru pro ventilátor, ale když tam má být tak jsem ho včera nalepil.
Večer si tak prohlížím fotky z rozebírání auta a hele, mám to nalepeno obráceně.
A tak dnes znovu a lépe.
Večer si tak prohlížím fotky z rozebírání auta a hele, mám to nalepeno obráceně.
A tak dnes znovu a lépe.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Jo, to by dávalo smysl.OB píše:Myslím si, že tam není kvůli odtokové hadici ale kvůli pojistkám.
---
Nastal drobný posun s úpravou těhlic. Vytočil jsem kolíky a zalisoval je do otvorů.
Protože na vaření jsem za A) levej, za B) nemám ani pořádný vybavení, tak jsem to delegoval.
A následně se mě podařilo zajistit vyvrtání děr a odfrézování přebytečného materiálu na tělesech.
S velkou pravděpodobností bude třeba ubrat trošku materiálu i zde, ale to udělám až po zkušebním namontování abych odstranil jen to nejnutnější.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
O co jsem horší svářeč o to jsem lepší brusič . Jednu těhlici už mám dopasovanou načisto.
Tady je vidět rozdíl mezi kusem před a po úpravě.
Tady je vidět rozdíl mezi kusem před a po úpravě.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Teď už tam je.evinsen píše:...a tu velkou průchodku na svazek máš?
Natáhl jsem si hlavní svazek abych o něj nezakopával při práci na zadní izolaci.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Jako obyčejně mě to nakonec nedalo a izolaci na motorovou příčku i když byla hodně poškozená jsem vcelku úspěšně zrecykloval.
Některé části jsem postrádal už při rozebírání.
Někde jsem ubral, někde přidal a zbytek doplnil Vizomatem. V tomto případě jde elegance stanou a jak se říká, účel světí prostředek.
Některé části jsem postrádal už při rozebírání.
Někde jsem ubral, někde přidal a zbytek doplnil Vizomatem. V tomto případě jde elegance stanou a jak se říká, účel světí prostředek.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Barva je suchá a tak můžu pokračovat.
S výsledkem snažení jsem spokojený, na obou excentrech je teď dost prostoru pro následné seřízení na správnou hodnotu až to bude stát na kolech.
Když jsem krytu dával před časem fazónu tak mě to tak nepřipadalo, ale když ho člověk namontuje na auto tak mě najednou připadá velký jako kráva.
S výsledkem snažení jsem spokojený, na obou excentrech je teď dost prostoru pro následné seřízení na správnou hodnotu až to bude stát na kolech.
Když jsem krytu dával před časem fazónu tak mě to tak nepřipadalo, ale když ho člověk namontuje na auto tak mě najednou připadá velký jako kráva.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Namontoval jsem náboje s kotouči.
Bylo by vhodné také přidělat stabilizátor, ale tady mě poněkud zaskočila skutečnost, že na kladivu mám závity M10 a na objímkám jsou otvory pro šrouby M8.
Tak budu muset objímky převrtat. Pátral jsem po tom kde se vloudila chybička a přišel na to, že v Etce jsou dvě varianty. My měli původně šrouby M8, ale měnili jsme kladivo a to že jsou v něm jiné závity mě fakt nenapadlo. Zaujalo mě, že šrouby jsou dva druhy, ale u objímky je uvedený pouze jeden druh.
Bylo by vhodné také přidělat stabilizátor, ale tady mě poněkud zaskočila skutečnost, že na kladivu mám závity M10 a na objímkám jsou otvory pro šrouby M8.
Tak budu muset objímky převrtat. Pátral jsem po tom kde se vloudila chybička a přišel na to, že v Etce jsou dvě varianty. My měli původně šrouby M8, ale měnili jsme kladivo a to že jsou v něm jiné závity mě fakt nenapadlo. Zaujalo mě, že šrouby jsou dva druhy, ale u objímky je uvedený pouze jeden druh.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Stabilizátor je přidělaný.
Teď je na řadě náhon tachometru. Původní kus jsem měl vyčištěný a promazaný, ale když jsem ho vyndal z krabice kde byl pár let uložený tak jsem zjistil, že je tvrdý jako prkno. A protože se stejně prkeným náhonem jsme měli letos problém i u Evžena tak jsem rovnou vzal nový kus.
V této průchodce byl ale hodně volný.
Proto jsem navlékl na náhon kousek hadičky.
Teď jsem spokojený.
Nasazení této průchodky mohu vřele doporučit udělat před namontováním skříňky řízení protože když se to dělá se skříňkou tak je to docela lahůdka. Z vrchu se tam nedostanete a zespodu je tam přístup jak k penězům.
Po protažení příchytkou na tlumiči a vsunutí do čepu kola jsem zjistil na co jsem zapomenul. Protože je čep kola P944 o fous výše než čep 1303 tak jsem měl úměrně tomu posunout příchytku na tlumiči.
Tím jak jde náhon do toho průhybu tak je přišponovaný a v plném rejdu potom koliduje s pákou skříňky řízení.
Po navlečení do čepu mimo příchytku se napětí odstranilo.
A páka už ho nemačká. Na této fotce to není zcela zřejmé, ale pár milimetrů vůle tam je.
Druhý plný rejd je bez problémů.
Tak mě asi nezbude nic jiného než držáček opatrně odpreparovat a nechat ho přibodnout kousek výš. Z toho mám fakt ohromnou radost.
Teď je na řadě náhon tachometru. Původní kus jsem měl vyčištěný a promazaný, ale když jsem ho vyndal z krabice kde byl pár let uložený tak jsem zjistil, že je tvrdý jako prkno. A protože se stejně prkeným náhonem jsme měli letos problém i u Evžena tak jsem rovnou vzal nový kus.
V této průchodce byl ale hodně volný.
Proto jsem navlékl na náhon kousek hadičky.
Teď jsem spokojený.
Nasazení této průchodky mohu vřele doporučit udělat před namontováním skříňky řízení protože když se to dělá se skříňkou tak je to docela lahůdka. Z vrchu se tam nedostanete a zespodu je tam přístup jak k penězům.
Po protažení příchytkou na tlumiči a vsunutí do čepu kola jsem zjistil na co jsem zapomenul. Protože je čep kola P944 o fous výše než čep 1303 tak jsem měl úměrně tomu posunout příchytku na tlumiči.
Tím jak jde náhon do toho průhybu tak je přišponovaný a v plném rejdu potom koliduje s pákou skříňky řízení.
Po navlečení do čepu mimo příchytku se napětí odstranilo.
A páka už ho nemačká. Na této fotce to není zcela zřejmé, ale pár milimetrů vůle tam je.
Druhý plný rejd je bez problémů.
Tak mě asi nezbude nic jiného než držáček opatrně odpreparovat a nechat ho přibodnout kousek výš. Z toho mám fakt ohromnou radost.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Přitáhl jsem ložiska a seřídil vůli.
Přemýšlel jsem zda na náboj nemám rovnou fláknout nějakou PET flašku, ale nakonec jsem přeci jen použil víčko.
Můžu se posunout dál a namontovat brzdiče.
Přemýšlel jsem zda na náboj nemám rovnou fláknout nějakou PET flašku, ale nakonec jsem přeci jen použil víčko.
Můžu se posunout dál a namontovat brzdiče.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Nastala chvíle pravdy zda bude či nebude dost místa mezi tlumičem a kolem. Teoreticky podle toho jak jsem počítal by to mělo klapnout, ale.
Naštěstí žádné ale v tomto konkrétním případě není a místa tam je akorát.
Když tam mám kola tak hned seřídím dorazy.
Bylo potřeba to udělat tak aby kola nedrhla nejen v podběhu, ale také o stabilizátor.
Protože páka řízení na těhlici P944 je o něco kratší než páka na 1303 je to při plném rejdu dost na knop mezi tlumičem a spojovací tyčí.
Jedno ale přeci jen mám. Včera jsem dělal humor zda nemám místo víčka náboje rovnou přilepit PET lahev a když jsem dnes při nasazování kola ohnul tak koukám, že mezi nábojem a víčkem je mezera.
Sotva jsem se ho dotkl a ono mě najednou samo vyskočilo do dlaně. Zkusil jsem ho znovu nasadil a zjistil, že není natolik s přesahem aby drželo, ale dostatečně těsné na to, že funguje jako píst. Vzduch který se při nasazování víčkem stlačí ho potom zase vytlačí ven. Něco s ním budu muset dělat, ale zatím netuším co.
Naštěstí žádné ale v tomto konkrétním případě není a místa tam je akorát.
Když tam mám kola tak hned seřídím dorazy.
Bylo potřeba to udělat tak aby kola nedrhla nejen v podběhu, ale také o stabilizátor.
Protože páka řízení na těhlici P944 je o něco kratší než páka na 1303 je to při plném rejdu dost na knop mezi tlumičem a spojovací tyčí.
Jedno ale přeci jen mám. Včera jsem dělal humor zda nemám místo víčka náboje rovnou přilepit PET lahev a když jsem dnes při nasazování kola ohnul tak koukám, že mezi nábojem a víčkem je mezera.
Sotva jsem se ho dotkl a ono mě najednou samo vyskočilo do dlaně. Zkusil jsem ho znovu nasadil a zjistil, že není natolik s přesahem aby drželo, ale dostatečně těsné na to, že funguje jako píst. Vzduch který se při nasazování víčkem stlačí ho potom zase vytlačí ven. Něco s ním budu muset dělat, ale zatím netuším co.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
Možná je to taková hloupost náčelníku,co namontovat příchytku na příchytku
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
O tom jsem také přemýšlel, ale nevím. Funkční by to bylo, ale snažím se to dělat tak, aby to nevypadalo jako nějaká předělávka.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Tak a teď jsem tak trochu s rozumem v koncích. Potřebuji nějak vykoumat připojení brzdového třmenu, protože na rozdíl od 1303 kde je pevný třmen propojený s hadicí trubičkou, tak se domnívám, že plovoucí by měl být napojený hadičkou. Zadní plovoucí třmen je sice připojený trubičkou, ale ta je tak dlouhá, že umožňuje určitý pohyb na rozdíl od předku kde by to bylo v podstatě natvrdo. A bohužel zrovna o tomto detailu jsem nikde žádnou informaci nenašel a dokonce ani žádnou fotku jak to kdo kdy řešil. Abych měl jasnější představu tak jsem si natvaroval kousek drátu.
Napadlo mě vyzkoušet zda by se nedala použít nějaká hadice jako je třeba na Octávce nebo Fábce.
Šroubení na straně karoserie by bylo v podstatě použitelné (po drobné úpravě drážky pro pojistku), kroužek pro upevnění na tlumiči padne přesně.
Bohužel oko se nedá nepřipojit. Copak tvar, to je to nejmenší.
Ideální by byla hadička která má na konci kolínko aby se srovnal výškový rozdíl.
Napadlo mě vyzkoušet zda by se nedala použít nějaká hadice jako je třeba na Octávce nebo Fábce.
Šroubení na straně karoserie by bylo v podstatě použitelné (po drobné úpravě drážky pro pojistku), kroužek pro upevnění na tlumiči padne přesně.
Bohužel oko se nedá nepřipojit. Copak tvar, to je to nejmenší.
Ideální by byla hadička která má na konci kolínko aby se srovnal výškový rozdíl.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
já mám plovoucí třmen z golfII gti, připojenej trubkou dlouhou cca 25-30cm. Těch pár milimetrů pohybu zvládá bez problémů už asi 10let.
Můžeš možná dát dlouhou hadici z kastle přímo na třmen jako u brouků, nebo na tu co máš napojit krátkou trubku + krátkou hadici třeba ze zadních třmenů z golfa, oktávky apod.
Můžeš možná dát dlouhou hadici z kastle přímo na třmen jako u brouků, nebo na tu co máš napojit krátkou trubku + krátkou hadici třeba ze zadních třmenů z golfa, oktávky apod.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Hmm, asi ne, ale stejně dík za návrh.pavel cz píše:Takovou modernu jako pancéřové hadice asi nechceš
---
Trošku jsem nad tím zase dumal a už mám jakous takous představu. Varianta nastavení původní hadičky mě připadá trošku hampulácká.
Nehledě na to, že nová hadička mezi karoserií a tlumičem je trošku kratší než původní a moc se mě nelíbí jak je při vyvěšení nápravy namáhaná.
Zkusil jsem hadičku s okem které je pod úhlem.
Ještě naladit směr namontování oka a délku hadičky aby kladla co nejmenší odpor v ohybu.
Možná ještě zkusím oko s větším odklonem /možná by potom nemusela jít takovým obloukem/ a pak nechám udělat nové hadice z jednoho kusu s nákružkem pro upevnění na tlumiči.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Pořídil jsem nové hadice teplého vzduchu od prahu k palubce.
Sloupky mám navoskované.
Musím říct, že tady je nasazení mnohem snadnější než u Evžena. Asi to bude větším průměrem, že lépe drží směr.
Sloupky mám navoskované.
Musím říct, že tady je nasazení mnohem snadnější než u Evžena. Asi to bude větším průměrem, že lépe drží směr.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
To si tak jeden naplánuje co všechno za odpoledne udělá a pak se zasekne na takové blbosti jako jsou trubky mezi válcem a nádobkou na brzdovou kapalinu.
Měl jsem je sice natvarované podle těch co jsem z auta vytáhl, ale to jsem si neuvědomil, že tehdy to vedení nebyla žádná elegance a náhon tachometru byl propletený mezi nimi.
Na místo jsem je dostal celkem v pohodě, ale hned bylo jasné, že je musím upravit protože bych tam ten náhon blbě dostával.
Začal jsem si s tím hrát a tím jsem to totálně rozjebal. Ono jak jsem zjistil takhle silné trubky tvarovat jenom v prstech není až taková prča. Asi po dvou hodinách tvarování a opakovaného zkoušení jsem se dostal do stavu kdy byla uznatelná část nad čárou ponoru.
Teď ještě doladit co je pod autem.
A s tím jsem si hrál pomalu další hodinu.
Konečně to mohu s klidným svědomím propojit.
A náhon tam taky padne jak prdel na hrnec.
Měl jsem je sice natvarované podle těch co jsem z auta vytáhl, ale to jsem si neuvědomil, že tehdy to vedení nebyla žádná elegance a náhon tachometru byl propletený mezi nimi.
Na místo jsem je dostal celkem v pohodě, ale hned bylo jasné, že je musím upravit protože bych tam ten náhon blbě dostával.
Začal jsem si s tím hrát a tím jsem to totálně rozjebal. Ono jak jsem zjistil takhle silné trubky tvarovat jenom v prstech není až taková prča. Asi po dvou hodinách tvarování a opakovaného zkoušení jsem se dostal do stavu kdy byla uznatelná část nad čárou ponoru.
Teď ještě doladit co je pod autem.
A s tím jsem si hrál pomalu další hodinu.
Konečně to mohu s klidným svědomím propojit.
A náhon tam taky padne jak prdel na hrnec.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
Gratuluji k vítězství