Bruno 1973

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 146
Registrován: 05 pro 2012
Bydliště: Habry

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Durex »

Vyfutrovat a převrtat. Možná líp futro zavařit přefrézovat tvar a přesně vyvrtat. NO PROBLÉM . Veřím, že už dávno je řešení jen napína ☺

rišmen
Příspěvky: 158
Registrován: 13 čer 2012

Re: Bruno 1973

Příspěvek od rišmen »

drážka v horní díře na tlumiči a excentr z golfa a bude to ok. Jinej případ jsou těhlice z 944 S nebo S2, ty by ti nešli ani přišroubovat, protože horní díra je jinde. To je ten poslední obrázek. Tam se musí horní díra zavařit a posunout

rišmen
Příspěvky: 158
Registrován: 13 čer 2012

Re: Bruno 1973

Příspěvek od rišmen »

nojo, nejspíš už to máš hotový a ted' nás testuješ :roll:

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8755
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Bruno 1973

Příspěvek od yahoďák »

možná by to šlo řešit jednodušeji po tunersku použitím horního unibal uložení tlumiče?
Obrázek

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

Budeš se mě divit když jsem si po přečtení tohoto nápadu znechuceně odplivnul? :D
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8755
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Bruno 1973

Příspěvek od yahoďák »

já Tě jenom zkoušel :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4493
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od SO 545 »

tu je tjunink na urovni cece :D ale stengrovat sa treba ...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8755
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Bruno 1973

Příspěvek od yahoďák »

noo... zrovna dal jozo odkaz o všeobecné inzerce na neskutečnou stavbu závodního 1303 s typ4 motorem 3,0l, spoustou karbonu, nápravami 944 a ... a co myslíte? Má tam unibally. :)
Ale je mi jasné, že Lišák to pořeší precizněji a s láskou.
Obrázek

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4493
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od SO 545 »

ak stavias nieco co uz nieje civilne auto tak komfort ide bokom...

sediet v takom kostitrase je zazitok , ale na vylet je to vhodne asi ako R1 na dialnicu :D

to ze to lisak da za 1 je jasanka.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Bruno 1973 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Durex píše:Vyfutrovat a převrtat. Možná líp futro zavařit přefrézovat tvar a přesně vyvrtat. NO PROBLÉM . Veřím, že už dávno je řešení jen napína ☺
Nenapínám, zatím nasávám informace o možných řešeních. Protože nemám CAD a i kdybych měl tak pracovat s ním je to mimo rozsah mých mozkových buněk. Proto si pomůžu tím nejprimitivnějším abych měl představu zda a jak upravit těhlici.
Obrázek
Obrázek
rišmen píše:drážka v horní díře na tlumiči a excentr z golfa a bude to ok.
Tohle řešení by bylo rozhodně jednodušší. Zatím jsem našel, že by se mělo jednat o originál šrouby 171407265 nebo nějaké informace excentrických šroubech Monroe.
Každý celek se skládá z detailů.

rišmen
Příspěvky: 158
Registrován: 13 čer 2012

Re: Bruno 1973

Příspěvek od rišmen »

to číslo šroubu souhlasí. Drážka se dělá do držáku na tlumiči, když ji uděláš v těhlici, nebude to fungovat.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

rišmen píše:to číslo šroubu souhlasí. Drážka se dělá do držáku na tlumiči, když ji uděláš v těhlici, nebude to fungovat.
Na tom obrázku nelaboruju nad drážkou pro excentr, ale nad tím jak by se, kdyby se předělávala díra pro normální šroub. Vím, že kdyby se dělala díra pro excentr VW tak že se musí díra v tlumiči udělat podle oválné díry která je ve vnitřním plechu.
Obrázek
Docela ale přemýšlím nad těmito šrouby Monroe, to by se nemuselo nic upravovat. Má s nimi někdo zkušenost?
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12691
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od Sam »

No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4493
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od SO 545 »

Sam píše:No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
aj ja. rychle a elegantne riesenie.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Bruno 1973

Příspěvek od lišák »

SO 545 píše:
Sam píše:No to je ale hnůjka. Ten šroub. Já bych to vyfutroval a převrtal.
aj ja. rychle a elegantne riesenie.
Rychlé a elegantní řešení pro toho kdo má veškeré potřebné strojní vybavení. Pro ty co ho nemají je na dlouhý lokte, kdo to zavaří, kdo to ofrézuje a vyvrtá. Např. můj dvorní obráběč bude fungovat až někdy v září. Jinak jsem přesvědčen, že excentr má přeci jen tu podstatnou výhodu, že se nechá odklon přesněji nastavit než když se to udělá natvrdo. Mohu se sice snažit to posunutí otvoru spočítat co nejlépe, ale dokud to nebude na kolech tak je to stejně do jisté míry hádání a já nemám křišťálové koule.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Bruno 1973 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Tak už je rozhodnuto jak to budu, respektive jak to musím chtě nechtě řešit. Měl jsem takový matný pocit, že když jsem se v roce 2012 začal v těch nápravách z P944 šťourat tak že u toho jeden originál excentrický šroub byl. Pohrabal jsem a fakt jo.
Obrázek
Doufám, že když je to OEM tak že tím neurazím Samův jemnocit a můžu začít pilovat oválný otvor v tlumiči :D .
Obrázek
Výsledkem je sice zlepšení, ale pořád to není ono.
Obrázek
Podařilo se nadehnat 2°, ale vzhledem k tomu, že i excentr na rameni je úplně na doraz počítám, že by tomu neublížil posun o další 3° a to už hold musím udělat převrtáním těhlice. Pokud by to po postavení na kola bylo příliš tak bude dostatečný prostor na správné seřízení.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Bruno 1973 - koberce

Příspěvek od lišák »

Před časem jsem řešil koberce a měl jsem pocit, že přední část originálního kusu je nějaká scvrknutá.
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... 91#p360691
A udělal jsem dobře, že jsem se stříháním načisto počkal.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
U spolujezdce taky žádná sláva.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ještě drobné korekce na místě a můžu ho nechat obšít.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Bruno 1973 - kompletace

Příspěvek od lišák »

U nápravy mám technologickou pauzu a tak jsem alespoň připojil klapky topení pod sedačkou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
liba
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 856
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Bruno 1973

Příspěvek od liba »

Ty koberce máš lepší než origo pěkná práce

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4738
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Bruno 1973 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Asfaltovou izolaci na podlaze za zadním opěradlem bylo při rozebírání auta potřeba odstranit.
Obrázek
Nyní jsem ji nahradil Vizomatem.
Obrázek
Obrázek
Ale zatím nevím co budu dělat s izolací na příčku pod koberec.
Obrázek
I když jsem se hodně snažil tak bez poškození jsem ji nesundal a její současný stav je tohle puzzle.
Obrázek
Větší část plochy by se snad nechala pokrýt / zatím je to jen tak narafičené /, ale některé kousky jsou nepoužitelné.
Obrázek
A než to nějak flikovat tak to asi také něčím nahradím.
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět