Bruno 1973
Re: Bruno 1973
hmmm, neni to taková svoboda při výběru toho, ze kterej děr bude foukat horkej vzduch
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak už víme k čemu to je a ještě si počkáme, až se někdo přizná, že to má v autě . Domnívám se, že to nebyla až taková tuctovka.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kladivo
Protože nejsem tak šikovný jako Dr.Přípraveček, který si i kladivo sám vylisuje, tak bylo třeba Brunovi pořídit nějaké slušné zachovalé. Tento kousek myslím ještě dobře poslouží. Díky Kubo.
Trochu jsem se bál, jak bude vypadat uvnitř, ale je to vcelku dobrý. Řekl bych mnohem lepší než byla nádrž na Evženovi.
Po opískování bude jako nové.
Na kladivu, které je na autě jsou trošku jiný držáky ramen. Na každé straně jeden pár otvorů, ale tady jsou dva páry.
Bude potřeba opravit konce Napoleona.
Trochu jsem se bál, jak bude vypadat uvnitř, ale je to vcelku dobrý. Řekl bych mnohem lepší než byla nádrž na Evženovi.
Po opískování bude jako nové.
Na kladivu, které je na autě jsou trošku jiný držáky ramen. Na každé straně jeden pár otvorů, ale tady jsou dva páry.
Bude potřeba opravit konce Napoleona.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Není vůbec zač děkovat. Velice rád jsem pomohl projektu v tvých rukách.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ahoj, mám na Karmannovi to samé ovládání přívodu vzduchu jako máš na autě.
Levá páčka(u řidiče) jsou dva dráty a ovládají klapky přívodu teplého vzduchu do zadní části vozidla(umístěné pod zadní sedačkou)
Pravá páčka(u spolujezdce) jsou tam také dva dráty a ta ovládají otevírání klapek od topníků.
Fotodokumentaci bohužel nemám, neb je totálně rozebráno. Když bys chtěl, mohl bych ti poskytnout zdvojené lanko k topníkům (v pořádku) a bohužel částěčně uštípnuté lanko ovládání zadních klapek. Nebudu to totiž do Karmanna dávat.
p.s.Teď jsem se podíval pořádně, a ty dva vývody na tunelu směřují dopředu...hmmm tak jedině ovládání klapek v prazích na přívod vzduchu na nohy.
Levá páčka(u řidiče) jsou dva dráty a ovládají klapky přívodu teplého vzduchu do zadní části vozidla(umístěné pod zadní sedačkou)
Pravá páčka(u spolujezdce) jsou tam také dva dráty a ta ovládají otevírání klapek od topníků.
Fotodokumentaci bohužel nemám, neb je totálně rozebráno. Když bys chtěl, mohl bych ti poskytnout zdvojené lanko k topníkům (v pořádku) a bohužel částěčně uštípnuté lanko ovládání zadních klapek. Nebudu to totiž do Karmanna dávat.
p.s.Teď jsem se podíval pořádně, a ty dva vývody na tunelu směřují dopředu...hmmm tak jedině ovládání klapek v prazích na přívod vzduchu na nohy.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - čepy předních kol
Z toho si nic nedělej, taky si musím občas přešlápnout . Ale i tak díky za ochotu. Snad příště.Laco píše:p.s.Teď jsem se podíval pořádně, a ty dva vývody na tunelu směřují dopředu...hmmm tak jedině ovládání klapek v prazích na přívod vzduchu na nohy.
---
Malinko jsem popojel s čepy předních kol. Tedy ani ne tak já, jako můj dvorní obráběč kovů. Takový šikovný pán s vybavením, které mě chybí. Pravidelně, když za ním přijdu s nějakou lahůdkou tak sice říká "no já nevím, nevím", ale nakonec to končí tím "no až to bude, tak zavolám". A včera volal. Kulový čep už jde nasadit z druhé strany.
Původní kónus byl převrtán a do otvoru nalisováno pouzdro. Do něho byl pak vystružený nový kónus z druhé strany.
A povedlo se i to, čeho se pán obával a to je vývrt pro náhon tachometru. Že prý udělat otvor středem to šlo,
ale trefit se přesně z boku už taková sranda nebyla.
A na to se napijeme .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - přední náprava
Pouzdro pro kulový čep je v páce pojištěno svárem.
Těhlice po opískování.
A pustil jsem se do barvení. Při focení s bleskem to trošku klame, ale je to saténová černá.
Těhlice po opískování.
A pustil jsem se do barvení. Při focení s bleskem to trošku klame, ale je to saténová černá.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - spojovačka
Jsem v období, kdy poměrně chaoticky přecházím od jednoho k druhému a mám spoustu rozkuchaného, ale nic dodělaného. Jediné co se snad trošku rýsuje je spojovačka. Na první pohled nic moc vábného.
Ale vylágrovaná kupodivu není a tak se ji pokusím zušlechtit. Pod nánosem bordelu má i docela pěknou originální barvu. Za povšimnutí stojí máznutí žlutozelenou barvou. Domnívám se, že je to nějaká značka z výroby, možná třeba z výstupní kontroly nebo tak něco.
Všechny závity jsem prořezal.
Po očištění jsem kuláky natřel a mám připravené nové prachovky.
No nebylo by škoda originál čepů když ani po 39letech nejsou vymlácené.
Prachovky i pojistné kroužky jsou z Felicie. Rozměrově jsou totožné, kroužky mají i identickou barvu jako originál, tak proč ne.
Ale vylágrovaná kupodivu není a tak se ji pokusím zušlechtit. Pod nánosem bordelu má i docela pěknou originální barvu. Za povšimnutí stojí máznutí žlutozelenou barvou. Domnívám se, že je to nějaká značka z výroby, možná třeba z výstupní kontroly nebo tak něco.
Všechny závity jsem prořezal.
Po očištění jsem kuláky natřel a mám připravené nové prachovky.
No nebylo by škoda originál čepů když ani po 39letech nejsou vymlácené.
Prachovky i pojistné kroužky jsou z Felicie. Rozměrově jsou totožné, kroužky mají i identickou barvu jako originál, tak proč ne.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - spojovačka
Ne všechny prachovky bylo potřeba měnit. Na středním dílu jsou v podstatě netknuté, asi to je tím, že čepy nejsou kyvné do stran, ale pouze otočné a tak nedochází k takovému namáhání manžety. Bude stačit je očistit.
Řídící tyčky bylo potřeba prodloužit o 30mm, protože jak už jsem zmínil tak řídící páky na těhlicích z P944 mají jiný tvar než na 1303.
Nemám bohužel fotku , ale je to vyřešené vložením vysoustruženého mezikusu s osazením do přeříznuté tyčky a zavařením.
Až bude nově pozinkovaný spojovací materiál dojde na závěrečnou kompletaci.
Řídící tyčky bylo potřeba prodloužit o 30mm, protože jak už jsem zmínil tak řídící páky na těhlicích z P944 mají jiný tvar než na 1303.
Nemám bohužel fotku , ale je to vyřešené vložením vysoustruženého mezikusu s osazením do přeříznuté tyčky a zavařením.
Až bude nově pozinkovaný spojovací materiál dojde na závěrečnou kompletaci.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - přední náprava
Práce pokračují zvolna rozebíráním všeho možného, ale aby to tady neusnulo, tak sem něco málo přidám. Ze spodních ramen bylo potřeba vylisovat čepy. Ne že by byly špatné, ale protože je třeba je vyměnit za čepy s průměrem 17mm.
Nejdřív jsem se domníval, že lůžka měnit nebudu a jenom je očistím od barvy.
Bohužel se mě při kartáčování podařilo je poněkud odrbat a tak jdou ven. No to jsem móóc zvědavej, jak tam budu dávat nový. Mám pocit, že to bude jak nacpat slona do ouška jehly. Ven to šlo, ale tam to půjde proti srsti a nerad bych je nějak pojebal. Pokud s tím má někdo zkušenost budu rád když se podělí.
A máme nový čepy. Teda peněz jak za krávu .
Porovnání s původním čepem ze 1303. Čep s dříkem 17mm vlevo a napravo původní s dříkem 15mm.
Nejdřív jsem se domníval, že lůžka měnit nebudu a jenom je očistím od barvy.
Bohužel se mě při kartáčování podařilo je poněkud odrbat a tak jdou ven. No to jsem móóc zvědavej, jak tam budu dávat nový. Mám pocit, že to bude jak nacpat slona do ouška jehly. Ven to šlo, ale tam to půjde proti srsti a nerad bych je nějak pojebal. Pokud s tím má někdo zkušenost budu rád když se podělí.
A máme nový čepy. Teda peněz jak za krávu .
Porovnání s původním čepem ze 1303. Čep s dříkem 17mm vlevo a napravo původní s dříkem 15mm.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Já s výměnou lůžek mám zkušenosti, ale moc Tě nepotěším, protože i za pomoci lisu se mi je tam nepodařilo vtěsnat. Nový snesou opravdu hodně a byť jsem tlačil přes pouzdro, a to mi prolezlo kopletně skrz, tak pryž ne a ne se procpat. Asi by tam tomu chtělo nějak pomoct namydlenou vodou a hlavně něšťouchat do napružené pryže, jako jsem to udělal já ... no prasklo to, tak jsem koupil půlený.
Tobě ale věřím, že to nějak vykoumeš a já budu chytřejší.
Tobě ale věřím, že to nějak vykoumeš a já budu chytřejší.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To by mělo jít, používám silikonovej olej.. a dával jsem už silentbloky (vodníci) ramena, nápavnice s většíma přesahama.Tarrance píše:Já s výměnou lůžek mám zkušenosti, ale moc Tě nepotěším, protože i za pomoci lisu se mi je tam nepodařilo vtěsnat. Nový snesou opravdu hodně a byť jsem tlačil přes pouzdro, a to mi prolezlo kopletně skrz, tak pryž ne a ne se procpat. Asi by tam tomu chtělo nějak pomoct namydlenou vodou a hlavně něšťouchat do napružené pryže, jako jsem to udělal já ... no prasklo to, tak jsem koupil půlený.
Tobě ale věřím, že to nějak vykoumeš a já budu chytřejší.
A Lišák.... ten to dá
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Bruno 1973
Napatlal jsem to mejdlem a pod lisem to tam nacpal. Podruhé jsem koupil uretany(na celou nápravu).
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Pánové děkuji za důvěru, ale já si představoval, že nějakej kouzelnej dědeček napíše něco ve stylu kuchařky . Zatím je čas, vůbec se nestyďte. Já ve volných chvilkách budu zkoušet nanečisto s těma starejma a pak dám report.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - přední náprava
Po konzultaci se Samem jsem začal pochybovat zda jsou tato lůžka řešená jako nerozebiratelná. Bylo by vcelku logické, kdyby se nejdříve do ramena vmáčkla guma a teprve potom rozpěrná trubka. A tak jsem zkusil, zda by trubička nešla vytlačit ven. A výsledek? Je to 50 : 50. Trubička ven šla, ale na prostředku je vidět, že tam je proužek, kde byla guma přilepená k rozpěrné trubce. Tak jsem z toho Miluška .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Nová nejde odtrhnout ani u okrajů. Ještě mám doma jednu na pokusy.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
No nedá se nic dělat a tak z té slepé uličky zase vycouvám . Ale nezkusit to mě prostě nedalo.Tarrance píše:Nová nejde odtrhnout ani u okrajů.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Ten silentblok co držíš v ruce je v prde**, dva tři kanály a je po něm...Tarrance píše:Nová nejde odtrhnout ani u okrajů
V bývalé robotě jsme silentbloky dělali tak: v krabici jsem si našel kulatinu vhodného průměru ( většinou to bylo pouzdro nějakého kuličkového ložiska) tím jsem si podložil rameno, celé jsem to polil trafo olejem (rozuměj.. celý silentblok i rameno) prostě až to budeš mít i za ušima, do silentbloku vložíš podle vnitřního průměru šroub třeba 8čku a pak to položíš na hydr. lis 20 tunku a pomalinku a přesně v ose pumpuješ, ta osa je důležitá, jinak ti to vyskakuje jak po 6ti pivech při dupa****, jde to udělat i ve svěráku ale tam se to strašně blbě drží v ose.. a jak říkaval můj šéf nesmíš se toho bát... pumpuješ a pumpuješ až ti na druhé straně vyskočí přesah.. otočíš nápravnici a zapumpuješ z druhé strany ať ten střed máš ve středu nápravnice... chtěl jsi kuchařku...
banán
...co bylo, bylo...nevrátíš zpět... i když ?!
Re: Bruno 1973
Slíbil jsi mi,že už o tom nebudeme mluvit JiříBanán píše:ta osa je důležitá, jinak ti to vyskakuje jak po 6ti pivech při dupa****Tarrance píše:Nová nejde odtrhnout ani u okrajů
pan chytrej
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973
Koukám, že potrefená husa se ozve .bubák píše:Slíbil jsi mi,že už o tom nebudeme mluvit JiříBanán píše:ta osa je důležitá, jinak ti to vyskakuje jak po 6ti pivech při dupa****
---
Některé části na čumáku už někdo kdysi opravoval a zrovna moc se s tím neprděl, ale řešil to přeplátováním nebo tím, že například hrnec pod rezervu vyrobil stočením z pásu plechu a při té příležitosti úplně zrušil výztuhu mezi nosníky na které ten hrnec leží.
A držáky nárazníku jsou také takové "samo domo"
Pořídil jsem proto boudu z jedné mrtvoly, aby bylo z čeho brát. Byla to sice 1302, ale to podstatné co bude potřeba je stejné.
Každý celek se skládá z detailů.