wally píše:Hehe, taky jsem si je dal na dvakrát..
To jsou CBčkový eliminatory ty hlavy?
Ano jsou to předělaný eliminatory!
Dnes jsem sundal hlavu z 1 a 2 válce hlavu, protože jsem měl 4 nové trubky zdvihátek, tak jsem neváhal. Hlava a trubky už jsou zase zpátky a deflektor namontován. Vzhledem k tomu, že budu čekat na 4 nové trubky, tak se s Vámi podělím o další výtvory.
Stále jsem přemýšlel, kam mám umístit teplotní čidlo. Do vany se mi ho nechtělo dávat, protože bych monitoroval pouze ohřátý olej, který prošel motorem. Proto jsem se rozhodl, že monitorovat teplotu oleje musím po ochlazení a vstupu do motoru. Zvolil jsem zátku na pístek oleje pro velký a malý okruh.
- Snímek 045.jpg (25.21 KiB) Zobrazeno 8714 x
- Snímek 046.jpg (24.92 KiB) Zobrazeno 8714 x
- Snímek 050.jpg (51.63 KiB) Zobrazeno 8714 x
Když už jsem byl v ráži, tak jsem vyrobil i zátku zadní a s šestihranem. Protože už mne štvalo, že originální zátky na velký plochý šroubovák jsou vždy rozžvejkané.
- Snímek 047.jpg (31.72 KiB) Zobrazeno 8714 x
Pokračoval jsem instalací olejové vany. Koupil jsem olejovou vanu od Empi. Když jsem ji nasadil na svorníky, tak mi bylo divné, že je nějak nakřivo. Jak se to tak v Asii stává, otvory pro svorníky byly vyvrtány nakřivo, mimo osu vany, takže celá vana byla cca o centimetr mimo. Proto jsem šáhl, jak říká Andy, do štelářku, a vytáhl jsem vanu, co jsem jezdil na původním motoru. Ta sedla perfektně, takže jak vidíte ja na motoru.
- Snímek 051.jpg (24.08 KiB) Zobrazeno 8714 x
- Snímek 054.jpg (23.16 KiB) Zobrazeno 8714 x