Evžen 1964

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lišák »

Už jsme tak nějak smířeni, že Vítkov dáme jako předchozí roky pouze jako očumující. Se to nezdá, ale ještě je co dělat.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Upravená příčka převodovky je připravená na montáž zpět na auto.
Obrázek
Motor už není podepřen, visí pouze na převodovce a tak můžeme zkusit kolik místa zůstává mezi kompresorem a kapotou. Pomůžeme si kousky plastelíny.
Obrázek
S maskovací páskou jsem se malinko netrefil, ale nevadí.
Obrázek
Při úplném přimáčknutí kapoty zůstávají mezi horní hranou tělesa a kapotou nějaký 4mm.
Obrázek
A mezi maticí a kapotou také 4mm.
Obrázek
Sice by to tak asi mohlo být, ale sichr je sichr a tak jsem z 5mm hliníku udělal podložky pod uzávěr.
Obrázek
Kapota bude sice mírně pootevřená, ale ne natolik, aby to rušilo a alespoň budeme mít jistotu že třeba za běhu motoru nedojde ke kontaktu.
Obrázek
Zopakujeme zkoušku s podloženým uzávěrem.
Obrázek
Teď už problém určitě nebude.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Sam »

Čím více tam bude místa, tím lépe. Sice máte také takový kolovrátek, ale stačí se podívat na sprintech, jak tancuje motor při sešlápnutí plynu na podlahu na sériích.
Vím, že vy víte, že já vím že víte a tak to spíš píšu tak nějak pro úplnost. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Dnes jsem přidělával zástěrky. Ještě bude potřeba trošku doladit nárazník a všechny šrouby podotahovat.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

No, na to, že máš být s autem v pozítří na Vítkově, jseš nějak v klidu. Nebo se mi to jen zdá????? :lol:
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Sam »

Jedna nocovka a je to v cajku. Vítkov je startovací meta a i když je na auto skoro půl roku čas, stejně se vše podstatné odehraje během páteční noci.... (vlastní zkušenost) :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lišák »

Je pravda, že už se to rýsuje, ale Vítkov fakt nedáme. Přední nárazník je zatím v chromovně, levé dveře jsou nedodělané kvůli stahovačce . Potom snad už jenom vyzkoušet zda všechno funguje, drobné opravy barvy, geometrie a technická. Tak asi tak. Jak píše Sam jedna nocovka by to srovnala, ale jenom za předpokladu, že má člověk všechno na hromadě, ale když na to někdo víc jak tři roky kašle tak se nemůže divit #-o .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

To jsou jenom řečičky. Hele, koukej, bez nárazníku to taky jede a stahovačka není důležitá, kór když je to u spolujezdce. Stačí to vyšprajcovat dřevěnou laťkou a už se jede. Tak šup, šup, ať to vodsejpá! :lol:
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Evžen 1964

Příspěvek od udeeska »

To snad neni mozny k cemu Vladu navadis Ondro :roll: ,no fuj,to by snad Vlada jel kanalama s takovou vostudou
a ted si urcite po precteni Tveho prispevku omyva genitalie vlaznou vodou :mrgreen:
Kde sezenu tyhle krasny zasterky?Tady se nejak vytratili a neni je mozne sehnat,pouze s Empi logem #-o
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

On to Lišák myslím velmi dobře pochopil. Já bych s nějakejma laťkama v autě taky nikam nejel. Byl to jen hec!
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Sam »

OB píše:On to Lišák myslím velmi dobře pochopil. Já bych s nějakejma laťkama v autě taky nikam nejel. Byl to jen hec!
No, to já bych zase jel .... Jestli Lišáku nepřivezeš alespoň VW součástku v kapse, tak jsi u mne mrtvý Homolka. Kdo má stále poslouchat ty řeči o silikonu ve stupačkách.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Pětišroub »

nevím jestli to tu zaznělo ale líbí se mi, že máte sladěnou barvu podlahy v garáži s barvou vozu. Krása je v detailu:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lope »

A to má určitě ještě trochu zelený schovaný, kdyby šel kolem malíř ochotný evžena namalovat, aby trefil odstín.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lišák »

Sam píše:No, to já bych zase jel .... Kdo má stále poslouchat ty řeči o silikonu ve stupačkách.
A mám já zapotřebí jen co otevřu kapotu poslouchat místo obdivných a podlézavých pochval, jak máme blbě přišroubovaný panty a že ty šrouby nejsou korektní ? [-X :lol:
Obrázek
Sám jsem se zeptal, sám si odpovím. Nemám to zapotřebí a proto jsem pohledal a našel. Tohle jsou ty správné včetně podložek.
Obrázek
Obrázek
Teď teprve na to výstupní kontrola může dát štempl :D .
Obrázek
Tak jsem tuhle chtěl dát na své místo hevera heveroviče. Držák krásně nalakovaný, čep promáznutý tak v čem by mohl být problém ?
Obrázek
Ale ouha, spona nešla zaboha zavřít a při tom jak to šponovalo popraskala barva a začala se odlupovat.
Obrázek
Nešlo to jinak, muselo nastoupit hrubé násilí a poněkud to dotvarovat.
Obrázek
Všechna loupající se barva musela jít pryč až do zdravého.
Obrázek
Pokud to někde nevykecám, tak možná ani nikdo nepozná, že to je dotírané štětečkem.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Noki
Příspěvky: 169
Registrován: 04 bře 2007
Bydliště: Brno

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Noki »

Trošičku OT.
Už podruhé jsem aplikoval LOCku, nejdříve na výbornou, s čistým tedy rezavým železem, jakože přítlačák, buben, nějaké šroubky, pružinky a tak. Ale jak jsem tam hodil něco s povrchovou úpravou (trháky, ploché klíče ne černé, ale s povrchovkou,..), tak se tam začala tvořit taková zelenožlutá vrstva - krusta. A dnes jsem do nové lázně na jiném místě v jiné nádobě ráno začal koupat součástky zadních bubnových brzd (ne pakny) a odpoledne už se rez ztrácela, u malých věcí úplně ztratila. Ale taky se tam objevila jakoby ta krusta. Pravda, přihodil jsem do nádoby Gola prodloužení a nějaké nářadí, které nečinností chytilo povrchovou rez.
Tak nevím, zda to je obecný jev - ta usazenina, či je to z dlouhého louhování nebo z těch klíčů, jakože to sežralo tu povrchovou úpravu a pak se to vysráželo ? :?:
A taky se mi nezdá, jak Venca psal, že nechal brzdiče namočené asi 14 dní. Mě to tak vychází na den, možná přes noc.
Ten brzdový buben jsem tedy nejdřív mechanicky oškrabal, pak nechal ponořený , za půl dne dráťákem ve flexce, znovu koupačka a navečer pěkně světle šedý z Lišákovy Octové Citronovky.
(Samo, že poté umytí v Solvinové vodě a foukaná do sucha).
Tedy Velké díky do Chrudimě [smilie=suck.gif]

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Nejen u LOCky /moc krásný :D/, ale i u jiných přípravků na odstranění rzi např. CRC Rust Remover dochází časem k znečištění a poměrně výraznému pokud jsou díly se zbytky zinku. Je dobré věci občas obrátit, aby ten bordel nezůstával ležet na jednom místě a před dalším použitím nálev přecedit.

---

Měli jsme slíbeno, že na Vítkově si budeme moci převzít stahovačku, aby jsme nemuseli pod levé okno dávat laťku. Strýček Prak na nás nezapomněl, dokonce ani žádný setrvačník na ni nespadl a tak jsem dnes mohl pokročit s prací. Díky moc Praku. Je zajímavé kolik různých výrobců dělalo pro VW v podstatě stejný díl.
Obrázek
Obrázek
Stahovačka funguje naprosto perfektně a tak jsem dveře dokompletoval.
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Je to už víc než dva roky kdy se pomalu začala rýsovat představa o tom jak by měl nebo mohl Evžen jednoho dne vypadat. Lukášovi se velice líbí vše týkající se počátků motorsportu kdy nebylo nic neobvyklého, že se závodilo s naprosto sériovými vozy či pouze s drobnými úpravami a že závodník dojel po ose na start závodu a po závodě s tím samým autem jezdil třeba do práce. Prostě takové ty dřevní doby rallyovýho sportu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Takto inspirován se zbláznil do kol z 356, výztuh přední nápravy a nakonec sedl ke compu a pomocí konfigurátoru si udělal návrh. První bez zahrádky.
Obrázek
Druhý se zahrádkou a rezervou.
Obrázek
Už v prvopočátku jsme jednohlasně zamítli variantu samolepky nebo stříkání podle šablony. Jako jediná možná varianta bylo číslo ručně namalovat. Ale sehnat někoho kdo by to uměl se fakt nedařilo. No zkuste sami třeba na netu pohledat písmomalíře. Buď z vyhledávače vypadne firma která lepí folie nebo v lepším případě někdo kdo maluje nápisy na fasádu. Ale tradiční písmomalíři asi vymřeli. Lukáš se v umíněnosti trošičku potatil a tak nakonec, že si to namaluje sám. A tak začal studovat jak asi začít. Koupil si v US učebnici a našel firmu, která dováží klasické barvy a objednal vzorek a štětce. To bylo zhruba před jeden a půl rokem.
Obrázek
První pokusy ještě temperama na kartonu.
Obrázek
Následoval trénink na skle. Co se pokazí není problém smáznout a může se pokračovat znovu a lépe.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Na skle ho to přestalo bavit a tak zkoušel na destičkách.
Obrázek
Na lakovaném kartonu.
Obrázek
A pak se pokusil o něco pokročilejšího.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A protože je kurva truhlář tak si vyrobil kufřík aby nemusel nosit barvy a ostatní potřebné potupně v igelitce.
Obrázek
A trošku ho zmaloval.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Po víc jak roku trénování přišel na řadu trenažér.
Obrázek
Obrázek
No a tohle už je naostro.
A takhle to dopadlo. Profík to možná strhá, také to pro každého nemusí být ten pravý šálek kávy, ale já myslím, že na samouka dobrý a v každém případě si Evžena nikdo nesplete.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

Ty jó, tak to je moc pěkný.
Je vidět, že v místě kde Lišky dávaj dobrou noc, bude ještě hodně překvapení! :lol:
Lukáši, je to skvělý.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Petr914 »

...'64 Judson Powered Carrera Panamericana Bug...











...by the Fox
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Herbie »

ovšééééém

no hoši pecka :)
... a vůbec !

Odpovědět