Evžen 1964
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Už jsme tak nějak smířeni, že Vítkov dáme jako předchozí roky pouze jako očumující. Se to nezdá, ale ještě je co dělat.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Upravená příčka převodovky je připravená na montáž zpět na auto.
Motor už není podepřen, visí pouze na převodovce a tak můžeme zkusit kolik místa zůstává mezi kompresorem a kapotou. Pomůžeme si kousky plastelíny.
S maskovací páskou jsem se malinko netrefil, ale nevadí.
Při úplném přimáčknutí kapoty zůstávají mezi horní hranou tělesa a kapotou nějaký 4mm.
A mezi maticí a kapotou také 4mm.
Sice by to tak asi mohlo být, ale sichr je sichr a tak jsem z 5mm hliníku udělal podložky pod uzávěr.
Kapota bude sice mírně pootevřená, ale ne natolik, aby to rušilo a alespoň budeme mít jistotu že třeba za běhu motoru nedojde ke kontaktu.
Zopakujeme zkoušku s podloženým uzávěrem.
Teď už problém určitě nebude.
Motor už není podepřen, visí pouze na převodovce a tak můžeme zkusit kolik místa zůstává mezi kompresorem a kapotou. Pomůžeme si kousky plastelíny.
S maskovací páskou jsem se malinko netrefil, ale nevadí.
Při úplném přimáčknutí kapoty zůstávají mezi horní hranou tělesa a kapotou nějaký 4mm.
A mezi maticí a kapotou také 4mm.
Sice by to tak asi mohlo být, ale sichr je sichr a tak jsem z 5mm hliníku udělal podložky pod uzávěr.
Kapota bude sice mírně pootevřená, ale ne natolik, aby to rušilo a alespoň budeme mít jistotu že třeba za běhu motoru nedojde ke kontaktu.
Zopakujeme zkoušku s podloženým uzávěrem.
Teď už problém určitě nebude.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Čím více tam bude místa, tím lépe. Sice máte také takový kolovrátek, ale stačí se podívat na sprintech, jak tancuje motor při sešlápnutí plynu na podlahu na sériích.
Vím, že vy víte, že já vím že víte a tak to spíš píšu tak nějak pro úplnost.
Vím, že vy víte, že já vím že víte a tak to spíš píšu tak nějak pro úplnost.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Dnes jsem přidělával zástěrky. Ještě bude potřeba trošku doladit nárazník a všechny šrouby podotahovat.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
No, na to, že máš být s autem v pozítří na Vítkově, jseš nějak v klidu. Nebo se mi to jen zdá?????
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Jedna nocovka a je to v cajku. Vítkov je startovací meta a i když je na auto skoro půl roku čas, stejně se vše podstatné odehraje během páteční noci.... (vlastní zkušenost)
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Je pravda, že už se to rýsuje, ale Vítkov fakt nedáme. Přední nárazník je zatím v chromovně, levé dveře jsou nedodělané kvůli stahovačce . Potom snad už jenom vyzkoušet zda všechno funguje, drobné opravy barvy, geometrie a technická. Tak asi tak. Jak píše Sam jedna nocovka by to srovnala, ale jenom za předpokladu, že má člověk všechno na hromadě, ale když na to někdo víc jak tři roky kašle tak se nemůže divit .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
To jsou jenom řečičky. Hele, koukej, bez nárazníku to taky jede a stahovačka není důležitá, kór když je to u spolujezdce. Stačí to vyšprajcovat dřevěnou laťkou a už se jede. Tak šup, šup, ať to vodsejpá!
Co přijde dál???
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Evžen 1964
To snad neni mozny k cemu Vladu navadis Ondro ,no fuj,to by snad Vlada jel kanalama s takovou vostudou
a ted si urcite po precteni Tveho prispevku omyva genitalie vlaznou vodou
Kde sezenu tyhle krasny zasterky?Tady se nejak vytratili a neni je mozne sehnat,pouze s Empi logem
a ted si urcite po precteni Tveho prispevku omyva genitalie vlaznou vodou
Kde sezenu tyhle krasny zasterky?Tady se nejak vytratili a neni je mozne sehnat,pouze s Empi logem
Vwase nocni sichta...
Re: Evžen 1964
On to Lišák myslím velmi dobře pochopil. Já bych s nějakejma laťkama v autě taky nikam nejel. Byl to jen hec!
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
No, to já bych zase jel .... Jestli Lišáku nepřivezeš alespoň VW součástku v kapse, tak jsi u mne mrtvý Homolka. Kdo má stále poslouchat ty řeči o silikonu ve stupačkách.OB píše:On to Lišák myslím velmi dobře pochopil. Já bych s nějakejma laťkama v autě taky nikam nejel. Byl to jen hec!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Evžen 1964
nevím jestli to tu zaznělo ale líbí se mi, že máte sladěnou barvu podlahy v garáži s barvou vozu. Krása je v detailu:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Evžen 1964
A to má určitě ještě trochu zelený schovaný, kdyby šel kolem malíř ochotný evžena namalovat, aby trefil odstín.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
A mám já zapotřebí jen co otevřu kapotu poslouchat místo obdivných a podlézavých pochval, jak máme blbě přišroubovaný panty a že ty šrouby nejsou korektní ? [-XSam píše:No, to já bych zase jel .... Kdo má stále poslouchat ty řeči o silikonu ve stupačkách.
Sám jsem se zeptal, sám si odpovím. Nemám to zapotřebí a proto jsem pohledal a našel. Tohle jsou ty správné včetně podložek.
Teď teprve na to výstupní kontrola může dát štempl .
Tak jsem tuhle chtěl dát na své místo hevera heveroviče. Držák krásně nalakovaný, čep promáznutý tak v čem by mohl být problém ?
Ale ouha, spona nešla zaboha zavřít a při tom jak to šponovalo popraskala barva a začala se odlupovat.
Nešlo to jinak, muselo nastoupit hrubé násilí a poněkud to dotvarovat.
Všechna loupající se barva musela jít pryč až do zdravého.
Pokud to někde nevykecám, tak možná ani nikdo nepozná, že to je dotírané štětečkem.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
Trošičku OT.
Už podruhé jsem aplikoval LOCku, nejdříve na výbornou, s čistým tedy rezavým železem, jakože přítlačák, buben, nějaké šroubky, pružinky a tak. Ale jak jsem tam hodil něco s povrchovou úpravou (trháky, ploché klíče ne černé, ale s povrchovkou,..), tak se tam začala tvořit taková zelenožlutá vrstva - krusta. A dnes jsem do nové lázně na jiném místě v jiné nádobě ráno začal koupat součástky zadních bubnových brzd (ne pakny) a odpoledne už se rez ztrácela, u malých věcí úplně ztratila. Ale taky se tam objevila jakoby ta krusta. Pravda, přihodil jsem do nádoby Gola prodloužení a nějaké nářadí, které nečinností chytilo povrchovou rez.
Tak nevím, zda to je obecný jev - ta usazenina, či je to z dlouhého louhování nebo z těch klíčů, jakože to sežralo tu povrchovou úpravu a pak se to vysráželo ?
A taky se mi nezdá, jak Venca psal, že nechal brzdiče namočené asi 14 dní. Mě to tak vychází na den, možná přes noc.
Ten brzdový buben jsem tedy nejdřív mechanicky oškrabal, pak nechal ponořený , za půl dne dráťákem ve flexce, znovu koupačka a navečer pěkně světle šedý z Lišákovy Octové Citronovky.
(Samo, že poté umytí v Solvinové vodě a foukaná do sucha).
Tedy Velké díky do Chrudimě [smilie=suck.gif]
Už podruhé jsem aplikoval LOCku, nejdříve na výbornou, s čistým tedy rezavým železem, jakože přítlačák, buben, nějaké šroubky, pružinky a tak. Ale jak jsem tam hodil něco s povrchovou úpravou (trháky, ploché klíče ne černé, ale s povrchovkou,..), tak se tam začala tvořit taková zelenožlutá vrstva - krusta. A dnes jsem do nové lázně na jiném místě v jiné nádobě ráno začal koupat součástky zadních bubnových brzd (ne pakny) a odpoledne už se rez ztrácela, u malých věcí úplně ztratila. Ale taky se tam objevila jakoby ta krusta. Pravda, přihodil jsem do nádoby Gola prodloužení a nějaké nářadí, které nečinností chytilo povrchovou rez.
Tak nevím, zda to je obecný jev - ta usazenina, či je to z dlouhého louhování nebo z těch klíčů, jakože to sežralo tu povrchovou úpravu a pak se to vysráželo ?
A taky se mi nezdá, jak Venca psal, že nechal brzdiče namočené asi 14 dní. Mě to tak vychází na den, možná přes noc.
Ten brzdový buben jsem tedy nejdřív mechanicky oškrabal, pak nechal ponořený , za půl dne dráťákem ve flexce, znovu koupačka a navečer pěkně světle šedý z Lišákovy Octové Citronovky.
(Samo, že poté umytí v Solvinové vodě a foukaná do sucha).
Tedy Velké díky do Chrudimě [smilie=suck.gif]
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Nejen u LOCky /moc krásný /, ale i u jiných přípravků na odstranění rzi např. CRC Rust Remover dochází časem k znečištění a poměrně výraznému pokud jsou díly se zbytky zinku. Je dobré věci občas obrátit, aby ten bordel nezůstával ležet na jednom místě a před dalším použitím nálev přecedit.
---
Měli jsme slíbeno, že na Vítkově si budeme moci převzít stahovačku, aby jsme nemuseli pod levé okno dávat laťku. Strýček Prak na nás nezapomněl, dokonce ani žádný setrvačník na ni nespadl a tak jsem dnes mohl pokročit s prací. Díky moc Praku. Je zajímavé kolik různých výrobců dělalo pro VW v podstatě stejný díl.
Stahovačka funguje naprosto perfektně a tak jsem dveře dokompletoval.
---
Měli jsme slíbeno, že na Vítkově si budeme moci převzít stahovačku, aby jsme nemuseli pod levé okno dávat laťku. Strýček Prak na nás nezapomněl, dokonce ani žádný setrvačník na ni nespadl a tak jsem dnes mohl pokročit s prací. Díky moc Praku. Je zajímavé kolik různých výrobců dělalo pro VW v podstatě stejný díl.
Stahovačka funguje naprosto perfektně a tak jsem dveře dokompletoval.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Je to už víc než dva roky kdy se pomalu začala rýsovat představa o tom jak by měl nebo mohl Evžen jednoho dne vypadat. Lukášovi se velice líbí vše týkající se počátků motorsportu kdy nebylo nic neobvyklého, že se závodilo s naprosto sériovými vozy či pouze s drobnými úpravami a že závodník dojel po ose na start závodu a po závodě s tím samým autem jezdil třeba do práce. Prostě takové ty dřevní doby rallyovýho sportu.
Takto inspirován se zbláznil do kol z 356, výztuh přední nápravy a nakonec sedl ke compu a pomocí konfigurátoru si udělal návrh. První bez zahrádky.
Druhý se zahrádkou a rezervou.
Už v prvopočátku jsme jednohlasně zamítli variantu samolepky nebo stříkání podle šablony. Jako jediná možná varianta bylo číslo ručně namalovat. Ale sehnat někoho kdo by to uměl se fakt nedařilo. No zkuste sami třeba na netu pohledat písmomalíře. Buď z vyhledávače vypadne firma která lepí folie nebo v lepším případě někdo kdo maluje nápisy na fasádu. Ale tradiční písmomalíři asi vymřeli. Lukáš se v umíněnosti trošičku potatil a tak nakonec, že si to namaluje sám. A tak začal studovat jak asi začít. Koupil si v US učebnici a našel firmu, která dováží klasické barvy a objednal vzorek a štětce. To bylo zhruba před jeden a půl rokem.
První pokusy ještě temperama na kartonu.
Následoval trénink na skle. Co se pokazí není problém smáznout a může se pokračovat znovu a lépe.
Na skle ho to přestalo bavit a tak zkoušel na destičkách.
Na lakovaném kartonu.
A pak se pokusil o něco pokročilejšího.
A protože je kurva truhlář tak si vyrobil kufřík aby nemusel nosit barvy a ostatní potřebné potupně v igelitce.
A trošku ho zmaloval.
Po víc jak roku trénování přišel na řadu trenažér.
No a tohle už je naostro.
Takto inspirován se zbláznil do kol z 356, výztuh přední nápravy a nakonec sedl ke compu a pomocí konfigurátoru si udělal návrh. První bez zahrádky.
Druhý se zahrádkou a rezervou.
Už v prvopočátku jsme jednohlasně zamítli variantu samolepky nebo stříkání podle šablony. Jako jediná možná varianta bylo číslo ručně namalovat. Ale sehnat někoho kdo by to uměl se fakt nedařilo. No zkuste sami třeba na netu pohledat písmomalíře. Buď z vyhledávače vypadne firma která lepí folie nebo v lepším případě někdo kdo maluje nápisy na fasádu. Ale tradiční písmomalíři asi vymřeli. Lukáš se v umíněnosti trošičku potatil a tak nakonec, že si to namaluje sám. A tak začal studovat jak asi začít. Koupil si v US učebnici a našel firmu, která dováží klasické barvy a objednal vzorek a štětce. To bylo zhruba před jeden a půl rokem.
První pokusy ještě temperama na kartonu.
Následoval trénink na skle. Co se pokazí není problém smáznout a může se pokračovat znovu a lépe.
Na skle ho to přestalo bavit a tak zkoušel na destičkách.
Na lakovaném kartonu.
A pak se pokusil o něco pokročilejšího.
A protože je kurva truhlář tak si vyrobil kufřík aby nemusel nosit barvy a ostatní potřebné potupně v igelitce.
A trošku ho zmaloval.
Po víc jak roku trénování přišel na řadu trenažér.
No a tohle už je naostro.
A takhle to dopadlo. Profík to možná strhá, také to pro každého nemusí být ten pravý šálek kávy, ale já myslím, že na samouka dobrý a v každém případě si Evžena nikdo nesplete.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
Ty jó, tak to je moc pěkný.
Je vidět, že v místě kde Lišky dávaj dobrou noc, bude ještě hodně překvapení!
Lukáši, je to skvělý.
Je vidět, že v místě kde Lišky dávaj dobrou noc, bude ještě hodně překvapení!
Lukáši, je to skvělý.
Co přijde dál???
Re: Evžen 1964
...'64 Judson Powered Carrera Panamericana Bug...
...by the Fox
...by the Fox
You can't win 'em all...