Evžen 1964
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Dnešní příspěvek bude v podstatě bajka o tom kterak si Lišák zase naběhl. Když jsme zvažovali kde a za kolik objednat vypínací páku spojky tak jsme se dívali nejdříve na nabídku na VW Brouk.
Cena kolem 300,-Kč , ale protože eshop ukazoval v té době že není skladem a poučeni nebereme první co se namane, podívali jsme se i jinam. Když jsme na Baltic Kafer viděli v nabídce tuto páku tak jsme na ni vsadili, protože i cena 14 EUR byla akceptovatelná.
Už jsme od nich něco brali a byla spokojenost s kvalitou i rychlostí dodávky. Z D do CZ za dva dny to je lepší než z Bruntálu k nám Českou poštou. Ale napsali nám, že bohužel páku nemají a že bude až někdy za týden. Dnes balíček dorazil a tak jsme se na něj nadrženě vrhli. A opět jako už mnohokrát nám hodně rychle sklaplo. No posuďte, vypadá jako ta inzerovaná? Ne, ne, ne [-X . Vypadá úplně stejně jako ta ze Zlína. Tím nechci říct, že je identická, ale moc bych se tomu nedivil, že to snesla stejná slepice pro BBT.
Nejprve jsem si plánoval, že bych dnes páku namontoval a zítra se bude vracet motor do auta. Už první pohled při porovnávání s tou původní mě z této iluze vyvedl. Drážka pro segrovku je nejen užší, kurva užší, ale hlavně je úplně jinde než má být.
A překvapením není zdaleka konec. Drážkování bylo pravděpodobně zbytečně dlouhé a tak si to ve výrobě udělali po svém.
V drážce jsou takové otřepy, že segrovka vůbec nejde nasadit.
Při nasazení páky jsem zjistil, že otřepy na drážkách brání narazit páku dostatečně daleko,
aby potom šla zajistit segrovkou.
No a máme tady uložení ložiska v páce.
Nejprve jsem se bláhově domníval, že visí na ostrých otřepech.
Po odstranění jsem ale přišel na to, že to není hlavní problém.
Průměr čepu ložiska je 12mm.
Do uložení se ale nechá vložit maximálně průměr 11,5mm.
No, posílat ji zpátky nebudu a upravím ji, protože jinak bychom letos asi nevyjeli, ale třeba to bude poučení pro ostatní ať raději opraví starý kus. Určitě to nedá víc práce. Ale sežrat jim to necháme alespoň rozhořčeným emailem. Ne že by nám to pomohlo, ale alespoň se nám uleví.
Cena kolem 300,-Kč , ale protože eshop ukazoval v té době že není skladem a poučeni nebereme první co se namane, podívali jsme se i jinam. Když jsme na Baltic Kafer viděli v nabídce tuto páku tak jsme na ni vsadili, protože i cena 14 EUR byla akceptovatelná.
Už jsme od nich něco brali a byla spokojenost s kvalitou i rychlostí dodávky. Z D do CZ za dva dny to je lepší než z Bruntálu k nám Českou poštou. Ale napsali nám, že bohužel páku nemají a že bude až někdy za týden. Dnes balíček dorazil a tak jsme se na něj nadrženě vrhli. A opět jako už mnohokrát nám hodně rychle sklaplo. No posuďte, vypadá jako ta inzerovaná? Ne, ne, ne [-X . Vypadá úplně stejně jako ta ze Zlína. Tím nechci říct, že je identická, ale moc bych se tomu nedivil, že to snesla stejná slepice pro BBT.
Nejprve jsem si plánoval, že bych dnes páku namontoval a zítra se bude vracet motor do auta. Už první pohled při porovnávání s tou původní mě z této iluze vyvedl. Drážka pro segrovku je nejen užší, kurva užší, ale hlavně je úplně jinde než má být.
A překvapením není zdaleka konec. Drážkování bylo pravděpodobně zbytečně dlouhé a tak si to ve výrobě udělali po svém.
V drážce jsou takové otřepy, že segrovka vůbec nejde nasadit.
Při nasazení páky jsem zjistil, že otřepy na drážkách brání narazit páku dostatečně daleko,
aby potom šla zajistit segrovkou.
No a máme tady uložení ložiska v páce.
Nejprve jsem se bláhově domníval, že visí na ostrých otřepech.
Po odstranění jsem ale přišel na to, že to není hlavní problém.
Průměr čepu ložiska je 12mm.
Do uložení se ale nechá vložit maximálně průměr 11,5mm.
No, posílat ji zpátky nebudu a upravím ji, protože jinak bychom letos asi nevyjeli, ale třeba to bude poučení pro ostatní ať raději opraví starý kus. Určitě to nedá víc práce. Ale sežrat jim to necháme alespoň rozhořčeným emailem. Ne že by nám to pomohlo, ale alespoň se nám uleví.
Každý celek se skládá z detailů.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Evžen 1964
No kurva teda lišáku,já se ti fakt opravdu divím....po zkušenostech s díly z druhovýroby....kurva proč si tu páku s vidličkama prostě nevyrobíš radši sám....???? know haw na to prostě máš .....
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Protože jsem blbej, důvěřivej, naivní a pořád ve skrytu duše doufám, že řemeslo ještě úplně nechcíplo? Nebo že doufám, když někdo něco nabízí tak že to i pošle?loufes píše:....po zkušenostech s díly z druhovýroby....kurva proč si tu páku s vidličkama prostě nevyrobíš radši sám....????
Možná je to taky tím, že ještě nemám tolik zkušeností jako Ty, ale snad se to časem srovná. Budu na tom pracovat.
Každý celek se skládá z detailů.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Evžen 1964
Ty sám víš moc dobře,že máš zkušeností na rozdávání a spousta lidí tady na flatu i já z nich čerpáme....tak si to nevykládej zle s tou pákou,prostě jsem tím myslel že s tvojí zručností by nebyl žádnej problém nějakou blbou páku vyrobit [-X
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Evžen 1964
Teda to bych jim vrátil, vždyť to ani nevypadá jako na fotce, nemluvě o provedení, které je samo o sobě hnusné e evidentně lacinější než na fotce. Třeba i ty téměř neexistující drážky pro spony ložiska... Taky jsem jednou do D vracel. Z celý zásilky mi zbyla 1 malá gumová průchodka, která tak vyšla asi na 15 eur. Ale co bychom neudělali pro výchovu obchodníků a zušlechťování kapitalismu, že.
- Gynekolog
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 250
- Registrován: 14 dub 2012
- Bydliště: Lužnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
To jsou sráči. Díky za informování nás ostatních. A ten mail bys jim měl napsat, zpětná vazba je důležitá.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Ano máš dobré oko. Takto by to mělo být.lope píše:Třeba i ty téměř neexistující drážky pro spony ložiska....
A takto ta parodie vypadá.
Vzdálenost mezi dnem drážky a dnem uložení ložiska na původním kusu.
Na novém kusu.
Trošičku jsem to poladil.
Na vrták 11,5mm jsem nalepil šmirgl a udělal si tak brousek průměru 12mm.
A pomocí vrtačky vybrousil uložení ložiska. Fotka je jenom ilustrační, při práci jsem potřeboval obě ruce aby to nebylo křivé.
Potom jsem si na vrták nalepil hrubost 400 a pod vodou vybrousil do hladka a strhnul hrany.
Teď už to bude dobré.
Drážky jsem probrousil Dremlem aby páka šla naklepnout kousek dál.
Po propilování otřepů v drážce pro segrovku už půjde dokonce nasadit.
A ještě drážku pro druhou segrovku. Není dokonalá, tak info pro hnidopichy. Je dělaná pilníkem v soustruhu na dřevo a tak má trošku nepravidelné dno. Hlavní ale je, že je na správném místě.
Každý celek se skládá z detailů.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Než to tam namontuješ,měl bys ještě pro jistotu převařit ty ramínka
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Evžen 1964
Tohle by měli vydět, aby vyděli co inzerují a co prodávají
Re: Evžen 1964
ovařil bych stoprocentně ta ramínka jak říká max...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Evžen 1964
Lišáku, opět, znovu, tudíž opakovaně obdivuju tvojí trpělivost opravovat tyhle zmetky
a taky ochotu kupovat je
Já na tvém místě bych radši tutéž dobu co se s tím moříš sháněl radši starej originál kousek
a taky ochotu kupovat je
Já na tvém místě bych radši tutéž dobu co se s tím moříš sháněl radši starej originál kousek
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
No ono to s tou ochotou je trošku jinak. Bohužel jsme na žádnou NOSovku ani zachovalý kousek nenatrefili a protože by člověk už taky rád konečně vyjel, tak potom jsem schopný i takových zoufalých akcí.Herbie píše:Lišáku, opět, znovu, tudíž opakovaně obdivuju tvojí trpělivost opravovat tyhle zmetky
a taky ochotu kupovat je
Já na tvém místě bych radši tutéž dobu co se s tím moříš sháněl radši starej originál kousek
Přátelé ono to nakonec bude úplně jinak, ale o tom později. Nejdříve jsem zkusil nasadil ložisko do páky a zajistit. Zvažovali jsme, jaké sponky použít a původně jsme chtěli objednat oba druhy. V nabídce měli ale pouze ty samé podkovičky, které jsme tam měli a tak bylo rozhodnuto. A ejhle oni nám poslali ty druhé. Jsou fakt takové festovní, zamotané, tuhé, že nasazení je velký problém. Vlevo je původní, vpravo nová.Pětišroub píše:ovařil bych stoprocentně ta ramínka jak říká max...
A hned jsem narazil na další problém. Pružina má tak velký háček, že se opře o ložisko a to nejde v páce naklopit.
To je maximální výkyv a pak už se začíná šprajcovat.
Porovnání velikosti háčku.
Trošku jsem uvolnil předpětí pružinky a předělal háček.
Teď už je to výrazně lepší, ložisko se nechá naklopit.
Lepší by bylo, kdyby byla pružinka pravá a levá. Když jsou stejné tak háček té, která je na fotce napravo stejně nadchází tak, že při větším vyklonění se dotkne obalu ložiska.
Řekl jsem si, že je nejvyšší čas to namontovat, ale další zádrhel. Páka nešla vložit do pouzdra. Sice jsem kontrolně změřil průměr čepu, ale přiznám se, že ne na okraji. A zrovna tam je větší průměr než má být .
Tak jsem ten konec musel trošku opracovat. Proč ne, mě to vlastně hrozně baví .
Páka je konečně namontovaná a opravdu by mě zajímalo který pako vymyslelo, že ta drážka je udělaná v místě, kde je úplně na nic.
A teď tady máme poslední kapku, kterou přetekl pohár mé trpělivosti. Ložisko je tak "trošínku" k jedné straně.
Když ho posunu co nejvíc vpravo je mezi ložiskem a pákou mezera.
Na druhé straně je ložisko na páce na doraz a to by chtělo ještě tak o 2mm pošoupnout.
Tak jsem páku zase vymontoval a porovnal s původní. Ty packy jsou prostě blbě přivařené.
A tak výsledek mého snažení je, že ten krám vezmu, s rozběhem hodím do pole a opravím tu původní páku. Kdybych to udělal rovnou tak Evžen mohl už dávno jezdit, Lukáš ušetřil peníze a já spoustu práce a nervů.
Každý celek se skládá z detailů.
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Evžen 1964
Nojo no,jsou to prostě hovada,mrskaj takovejch kusů a jsou k hovnu...to je tak akorát na vypálení tý fabriky,kde ty sračky vyráběj....nemůžu si pomoct...
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Evžen 1964
tohle ti můžu objasnitlišák píše: Páka je konečně namontovaná a opravdu by mě zajímalo který pako vymyslelo, že ta drážka je udělaná v místě, kde je úplně na nic.
Některé (zřejmě novější) prevodovky mají totiž to pouzdro na straně páky větší / delší, a to přesně až k té drážce
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Tak to mají přesněji specifikovat v nabídce.Herbie píše: tohle ti můžu objasnit
Některé (zřejmě novější) prevodovky mají totiž to pouzdro na straně páky větší / delší, a to přesně až k té drážce
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
tu reklamaci dejte do kopie i na Bob@bbt4vw.com
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Evžen 1964
než tuto, kupoval bych celou špajzku..dílů není nikdy dost..
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
No jo, po bitvě každej generál . Teď už to vím taky.Samba píše:než tuto, kupoval bych celou špajzku..dílů není nikdy dost..
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
A v celé téhle peripetii nebyla řeč o materiálu. Kdoví, z kterého bláta to vyrábějí. To jsi se také mohl dočkat toho, že ty packy na ložisko se ohnou jak staniol. Raději bych věřil originálu!
Co přijde dál???
Re: Evžen 1964
ale je fakt že jsi odolával opravdu dlouho než jsi se pravdě podíval do očí a to si představ,že někdo má po laku káru,holou a k tomu doma syslí a opatruje z láskou hromadu tohodle hnoje v těch barevnejch krabičkách z bambusového papíru a těší se až toho svého miláčka vytuní. starý věci ve šrotu,protože chromovaná sahara z thaivanu něco stojí a super víka ventilů kdyby náhodou motor to chlazení přežil. to je prekérní situace... ohýbal jsem tvrdej drát přes kulatinu a packy dělal z plocháče.autogenem popustil a jezdí to do teď,protože jsem nevěděl že se ty vidličky dají koupit!