Evžen 1964
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Jako že ten nýt se začne protáčet No to snad ne
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Evžen 1964
Při mým štěstí na odhalování nedostatků by se protáčet začal.
Re: Evžen 1964
Myslím že nárazník není daleko!! Kdyby býti blíže krovku Lišák neotevříti
Těším se na den kdy hrdě řeknu: DER GROSSE TAG ... ENDLICH VW - BESITZER !
Re: Evžen 1964
Ne, kdokoliv. Co se mi může po...dělat, to se podělá. Já radši řeším věci blbuvzdorně, takže bych to přinýtoval veprostřed, nebo přivařil. Ale moje auto to není...maxmax píše:Jako že když to nýtoval Lišák, jo?
To neodhadnu. Mělo by to jít těsně. A být blíž blatníkům na koncích.Derek píše:Myslím že nárazník není daleko!! Kdyby býti blíže krovku Lišák neotevříti
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - zástěrky
Až dojde v důsledku provozu ke zborcení evidentně poddimenzované konstrukce nesoucí masivní hliníkovou cedulku, tak si na Tvoje slova zcela určitě vzpomenu. Na druhý pokus to už udělám pořádně .lope píše:Kratší ty koncovky možná jsou, ale hlavně na fotce je nárazník vysunutý proklatě daleko. CZ bych radši přivařil, řekl bych že nýt se bude časem protáčet a bude to šikmo.
Proklatě daleko je na fotce celých 30mm mezi kapotou a nárazníkem. Předpokládám, že to dostanu tak na 15mm. Nějaká mezera tam být musí. Jak napsal Derek "Kdyby býti blíže krovku Lišák neotevříti" a já dodám, že by to bylo v řiti pokud by to nešlo otevřiti .
---
Prorezlá trubka předního nárazníku je opravená a odvezená do chromovny.
A protože to bude asi nějaký pátek trvat tak jsem zatím dělal držáky zástěrek. Asi si pamatujete, že jsem vyjádřil určitou nespokojenost s provedením jaké jsem kdysi koupil od BBT.
OuBí mě poskytl základní rozměry a zbytek jsem si podle fotek ze Samby domyslel.
A teď můžete vidět jak na stará kolena profesně rostu . Dřív jsem si šémátko načrtnul jen tak tužkou a teď už mám výkres jako dospělej .
Cvičné sestavení před stříkáním.
A finální když jsou držáky v barvě.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
žes to nenakousl dřív ... mám sice značně okyslí , ale originál
Re: Evžen 1964
On to nakusoval. Asi jsi si nevšiml.čáryfuk píše:žes to nenakousl dřív ... mám sice značně okyslí , ale originál
Co přijde dál???
Re: Evžen 1964
OB píše:Asi jsi si nevšiml.
nějak to nestíhám
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Nic si z toho nedělej. Originál má každý lečo, ale málokdo od firmy Fuchs Werk .čáryfuk píše:OB píše:Asi jsi si nevšiml.
nějak to nestíhám
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
na výkresu chybí razítko
to doladíš
to doladíš
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Evžen 1964
Jak už jsem jednou psal.... Lišáku jsi kráječ, nádhera!!! Ps:Takový bryndáky budou mít i moje neexistující děti
Těším se na den kdy hrdě řeknu: DER GROSSE TAG ... ENDLICH VW - BESITZER !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - výbava
Pokusím se zmírnit rozladění některých nad tím, že několik "zhulenců" si dovolilo podnětně reagovat na inzerát KDF60. Věřte, nevěřte, dost jsem se u toho nasmál a navrch to pro mě bylo velice inspirující. V čem? Vzpomněl jsem si, že někde musí být po dědovi polní lopatka a že by nemusela být špatná do výbavy. Tak jsem pohledal a ejhle jaká je krásná.
Výrobce VICHR a Co.
Je pravda, že není tak úplně dobově korektní. Ne že by byla moc nová, ale naopak, byla by poměrně stará i do KDF60. Jak jsem zmínil je po dědovi a ten byl na vojně za císaře pána v roce 1911. A že nekecám ani milimetr.
Výrobce VICHR a Co.
Je pravda, že není tak úplně dobově korektní. Ne že by byla moc nová, ale naopak, byla by poměrně stará i do KDF60. Jak jsem zmínil je po dědovi a ten byl na vojně za císaře pána v roce 1911. A že nekecám ani milimetr.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - hadice topení
Hadice mezi prahem a výdechem u čelního skla jsem na auto už dával a také to tady popisoval. Protože ale nebyly zcela korektní, objednali jsme ty o správném průměru.
Teď ještě nějak udělat na koncích zúžení, aby to správně pasovalo na hrdlo výdechu.
Hledal jsem kousek vhodné trubky nebo kulatiny a nakonec jsem zjistil, že odpovídající průměr má staré pouzdro ze skřínky řízení.
Musím říct, že tvarování teda nic moc. Dělá se to blbě. Zkoušel jsem to různě a nakonec to šlo nejlépe v prstech za pomoci plochých kleští.
Sponky jsem musel vytahat ze starých hadic, běžné do sešívačky jsou malé.
No není to úplně přesné jako z fabriky, asi na to měli nějaký grif a nebo vybavení, ale tak úplně hrozný to snad taky není. Dělám to hlavně pro svůj pocit, že jsem nic neojebal. A kolik lidí to na autě bude kontrolovat? No možná Sam, možná OB . Pro Grundmany a podobné je to moc plevelný auto a i kdyby nakrásně, tak je to pod jejich rozlišovací schopnosti . A zbytku je to úplně jedno.
Abych zabránil náhodnému zdrchmání vnitřní vrstvy při nasazování, napustil jsem konce lepidlem.
Mohlo by to totiž časem dopadnout jako na následujících fotkách. Když někomu topení nefouká až na okno a přitom si je jistý, že má prahy OK tak je víc než pravděpodobné že jeho hadice vypadají stejně.
Ta bílá tečka uprostřed je jediný otvůrek, kterým prosvítá světlo.
Teď ještě nějak udělat na koncích zúžení, aby to správně pasovalo na hrdlo výdechu.
Hledal jsem kousek vhodné trubky nebo kulatiny a nakonec jsem zjistil, že odpovídající průměr má staré pouzdro ze skřínky řízení.
Musím říct, že tvarování teda nic moc. Dělá se to blbě. Zkoušel jsem to různě a nakonec to šlo nejlépe v prstech za pomoci plochých kleští.
Sponky jsem musel vytahat ze starých hadic, běžné do sešívačky jsou malé.
No není to úplně přesné jako z fabriky, asi na to měli nějaký grif a nebo vybavení, ale tak úplně hrozný to snad taky není. Dělám to hlavně pro svůj pocit, že jsem nic neojebal. A kolik lidí to na autě bude kontrolovat? No možná Sam, možná OB . Pro Grundmany a podobné je to moc plevelný auto a i kdyby nakrásně, tak je to pod jejich rozlišovací schopnosti . A zbytku je to úplně jedno.
Abych zabránil náhodnému zdrchmání vnitřní vrstvy při nasazování, napustil jsem konce lepidlem.
Mohlo by to totiž časem dopadnout jako na následujících fotkách. Když někomu topení nefouká až na okno a přitom si je jistý, že má prahy OK tak je víc než pravděpodobné že jeho hadice vypadají stejně.
Ta bílá tečka uprostřed je jediný otvůrek, kterým prosvítá světlo.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
Já to přeci nemusím prohlížet, vše jsem viděl tady.
Tedy pokud tam vše montuješ a nedáváš to do skříně!
Tedy pokud tam vše montuješ a nedáváš to do skříně!
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - záslepka mřížky
Bavili jsme se tady o tom, že nemáme záslepku u mřížky pravého blatníku.http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 97#p285597
Na WW jsem teď narazil na to, že se dávala až v roce 1965 a to by jsme potom měli správně bez záslepky.
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 113853643A
Na WW jsem teď narazil na to, že se dávala až v roce 1965 a to by jsme potom měli správně bez záslepky.
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 113853643A
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
To neni mozny, nevim presne od kdy do kdy se davali, zrejme od ovalu kdy se zmenily kulaty mrizky na ovalny az k poslednimu dedkovi, takze od 53 do 67. WW se musi mylit.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Pro přehlednost sem nakopíruju z topicu "NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!" několik příspěvků.
I když odečtu sílu materiálu příčky je jasné, že máme ty silnější. Budu muset podložit motor, povolit příčku a zkusit o kolik motor vzadu poklesne, když ho na příčce spustím na výšku originálních lůžek. Aby to nebylo úplně jednoduché tak nejen že nemůžeme úplně zavřít kapotu, ale my ji nemůžeme ani úplně otevřít . Opře se nám totiž o vzduchový filtr. Bude to ze stejného důvodu. Podle výsledku uvidíme, zda budeme shánět origo lůžka a jestli půjde motor ven, aby jsme je mohli vyměnit.
A že je motor moc nahoře je vidět i na těsnění. Na zadním čele je přizvednuté o dobrý cenťák.
lišák píše:Mohl by prosím někdo, kdo má na dědkovi originální lůžka převodovky změřit jejich tloušťku ? A pokud se vám bude chtít lézt pod auto, tak v místě označeném na obrázku. Za náš kolektiv předem děkuji. Dotyčný bude mít u mě malé a naprosto bezvýznamné plus .
Herbie píše:mas kliku, dneska jsem je zrovna mel v ruce
mam tu dvě sady NOS (original VW)
1. sada ma tlouštku 21 mm
2. sada novější, značená VW - Audi 23,5 mm
pak tu mám starší kousky zřejmě použité, a ty maji 21.5 mm
Konečně jsem zalehl pod auto a změřil naše lůžka.lišák píše:Moc dík. Ozval se mě i Sam a ten naměřil na lůžku značeném VW - Audi 21,5mm a tak je vidět, že jsou fakt různé. Jsem docela zvědav co nakonec naměřím na autě. Vypadá to, že by ten problém s Judsónem, že se nám nevejde pod kapotu mohl být skutečně v těch lůžkách. Pokud se na příčce převodovky dostaneme o 2,5 mm níž, tak na konci motoru to odhaduji od oka na víc jak 5 mm.
I když odečtu sílu materiálu příčky je jasné, že máme ty silnější. Budu muset podložit motor, povolit příčku a zkusit o kolik motor vzadu poklesne, když ho na příčce spustím na výšku originálních lůžek. Aby to nebylo úplně jednoduché tak nejen že nemůžeme úplně zavřít kapotu, ale my ji nemůžeme ani úplně otevřít . Opře se nám totiž o vzduchový filtr. Bude to ze stejného důvodu. Podle výsledku uvidíme, zda budeme shánět origo lůžka a jestli půjde motor ven, aby jsme je mohli vyměnit.
A že je motor moc nahoře je vidět i na těsnění. Na zadním čele je přizvednuté o dobrý cenťák.
Každý celek se skládá z detailů.