Evžen 1964

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od maxmax »

Jako že ten nýt se začne protáčet :o No to snad ne #-o
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1280
Registrován: 08 zář 2009

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lope »

Při mým štěstí na odhalování nedostatků by se protáčet začal.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od maxmax »

Jako že když to nýtoval Lišák, jo? :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Derek
Příspěvky: 175
Registrován: 16 úno 2008
Bydliště: Za zelenou Ostravou.
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Derek »

Myslím že nárazník není daleko!! Kdyby býti blíže krovku Lišák neotevříti :mrgreen:
Těším se na den kdy hrdě řeknu: DER GROSSE TAG ... ENDLICH VW - BESITZER !

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1280
Registrován: 08 zář 2009

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lope »

maxmax píše:Jako že když to nýtoval Lišák, jo? :lol:
Ne, kdokoliv. Co se mi může po...dělat, to se podělá. Já radši řeším věci blbuvzdorně, takže bych to přinýtoval veprostřed, nebo přivařil. Ale moje auto to není...
Derek píše:Myslím že nárazník není daleko!! Kdyby býti blíže krovku Lišák neotevříti :mrgreen:
To neodhadnu. Mělo by to jít těsně. A být blíž blatníkům na koncích.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - zástěrky

Příspěvek od lišák »

lope píše:Kratší ty koncovky možná jsou, ale hlavně na fotce je nárazník vysunutý proklatě daleko. CZ bych radši přivařil, řekl bych že nýt se bude časem protáčet a bude to šikmo.
Až dojde v důsledku provozu ke zborcení evidentně poddimenzované konstrukce nesoucí masivní hliníkovou cedulku, tak si na Tvoje slova zcela určitě vzpomenu. Na druhý pokus to už udělám pořádně :D .

Proklatě daleko je na fotce celých 30mm mezi kapotou a nárazníkem. Předpokládám, že to dostanu tak na 15mm. Nějaká mezera tam být musí. Jak napsal Derek "Kdyby býti blíže krovku Lišák neotevříti" a já dodám, že by to bylo v řiti pokud by to nešlo otevřiti :mrgreen: .

---

Prorezlá trubka předního nárazníku je opravená a odvezená do chromovny.
Obrázek
Obrázek
A protože to bude asi nějaký pátek trvat tak jsem zatím dělal držáky zástěrek. Asi si pamatujete, že jsem vyjádřil určitou nespokojenost s provedením jaké jsem kdysi koupil od BBT.
Obrázek
OuBí mě poskytl základní rozměry a zbytek jsem si podle fotek ze Samby domyslel.
Obrázek
Obrázek
A teď můžete vidět jak na stará kolena profesně rostu :wink: . Dřív jsem si šémátko načrtnul jen tak tužkou a teď už mám výkres jako dospělej :lol: .
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Cvičné sestavení před stříkáním.
Obrázek
A finální když jsou držáky v barvě.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1586
Registrován: 15 srp 2006

Re: Evžen 1964

Příspěvek od čáryfuk »

žes to nenakousl dřív ... mám sice značně okyslí , ale originál

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3160
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

čáryfuk píše:žes to nenakousl dřív ... mám sice značně okyslí , ale originál
On to nakusoval. Asi jsi si nevšiml.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
čáryfuk
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1586
Registrován: 15 srp 2006

Re: Evžen 1964

Příspěvek od čáryfuk »

OB píše:Asi jsi si nevšiml.

nějak to nestíhám :)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lišák »

čáryfuk píše:
OB píše:Asi jsi si nevšiml.

nějak to nestíhám :)
Nic si z toho nedělej. Originál má každý lečo, ale málokdo od firmy Fuchs Werk :P .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od prak »

na výkresu chybí razítko
to doladíš ;-)
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Kůča »

Luxusní práce Lišáku .
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Derek
Příspěvky: 175
Registrován: 16 úno 2008
Bydliště: Za zelenou Ostravou.
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Derek »

Jak už jsem jednou psal.... Lišáku jsi kráječ, nádhera!!! Ps:Takový bryndáky budou mít i moje neexistující děti :mrgreen:
Těším se na den kdy hrdě řeknu: DER GROSSE TAG ... ENDLICH VW - BESITZER !

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - výbava

Příspěvek od lišák »

Pokusím se zmírnit rozladění některých nad tím, že několik "zhulenců" si dovolilo podnětně reagovat na inzerát KDF60. Věřte, nevěřte, dost jsem se u toho nasmál a navrch to pro mě bylo velice inspirující. V čem? Vzpomněl jsem si, že někde musí být po dědovi polní lopatka a že by nemusela být špatná do výbavy. Tak jsem pohledal a ejhle jaká je krásná.
Obrázek
Obrázek
Výrobce VICHR a Co.
Obrázek
Je pravda, že není tak úplně dobově korektní. Ne že by byla moc nová, ale naopak, byla by poměrně stará i do KDF60. Jak jsem zmínil je po dědovi a ten byl na vojně za císaře pána v roce 1911. A že nekecám ani milimetr.
ObrázekObrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - hadice topení

Příspěvek od lišák »

Hadice mezi prahem a výdechem u čelního skla jsem na auto už dával a také to tady popisoval. Protože ale nebyly zcela korektní, objednali jsme ty o správném průměru.
Obrázek
Teď ještě nějak udělat na koncích zúžení, aby to správně pasovalo na hrdlo výdechu.
Obrázek
Hledal jsem kousek vhodné trubky nebo kulatiny a nakonec jsem zjistil, že odpovídající průměr má staré pouzdro ze skřínky řízení.
Obrázek
Musím říct, že tvarování teda nic moc. Dělá se to blbě. Zkoušel jsem to různě a nakonec to šlo nejlépe v prstech za pomoci plochých kleští.
Obrázek
Sponky jsem musel vytahat ze starých hadic, běžné do sešívačky jsou malé.
Obrázek
No není to úplně přesné jako z fabriky, asi na to měli nějaký grif a nebo vybavení, ale tak úplně hrozný to snad taky není. Dělám to hlavně pro svůj pocit, že jsem nic neojebal. A kolik lidí to na autě bude kontrolovat? No možná Sam, možná OB :D . Pro Grundmany a podobné je to moc plevelný auto a i kdyby nakrásně, tak je to pod jejich rozlišovací schopnosti :wink: . A zbytku je to úplně jedno.
Obrázek
Obrázek
Abych zabránil náhodnému zdrchmání vnitřní vrstvy při nasazování, napustil jsem konce lepidlem.
Obrázek
Mohlo by to totiž časem dopadnout jako na následujících fotkách. Když někomu topení nefouká až na okno a přitom si je jistý, že má prahy OK tak je víc než pravděpodobné že jeho hadice vypadají stejně.
Obrázek
Ta bílá tečka uprostřed je jediný otvůrek, kterým prosvítá světlo.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3160
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

Já to přeci nemusím prohlížet, vše jsem viděl tady.
Tedy pokud tam vše montuješ a nedáváš to do skříně! :lol:
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - záslepka mřížky

Příspěvek od lišák »

Bavili jsme se tady o tom, že nemáme záslepku u mřížky pravého blatníku.http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 97#p285597
Na WW jsem teď narazil na to, že se dávala až v roce 1965 a to by jsme potom měli správně bez záslepky.
http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... 113853643A
Každý celek se skládá z detailů.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Andy »

To neni mozny, nevim presne od kdy do kdy se davali, zrejme od ovalu kdy se zmenily kulaty mrizky na ovalny az k poslednimu dedkovi, takze od 53 do 67. WW se musi mylit.

Uživatelský avatar
Proky
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 484
Registrován: 08 lis 2009
Bydliště: Veselí nad Lužnicí

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Proky »

já jsem jí na oválovi (55) měl taky namontovanou
Bubu Oval (1955)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5297
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Pro přehlednost sem nakopíruju z topicu "NENAŠEL JSI ODPOVĚD? DOTAZY VKLÁDEJ SEM!" několik příspěvků.
lišák píše:Mohl by prosím někdo, kdo má na dědkovi originální lůžka převodovky změřit jejich tloušťku ? A pokud se vám bude chtít lézt pod auto, tak v místě označeném na obrázku. Za náš kolektiv předem děkuji. Dotyčný bude mít u mě malé a naprosto bezvýznamné plus :D .
Obrázek
Herbie píše:mas kliku, dneska jsem je zrovna mel v ruce :)
mam tu dvě sady NOS (original VW)
1. sada ma tlouštku 21 mm
2. sada novější, značená VW - Audi 23,5 mm
pak tu mám starší kousky zřejmě použité, a ty maji 21.5 mm
lišák píše:Moc dík. Ozval se mě i Sam a ten naměřil na lůžku značeném VW - Audi 21,5mm a tak je vidět, že jsou fakt různé. Jsem docela zvědav co nakonec naměřím na autě. Vypadá to, že by ten problém s Judsónem, že se nám nevejde pod kapotu mohl být skutečně v těch lůžkách. Pokud se na příčce převodovky dostaneme o 2,5 mm níž, tak na konci motoru to odhaduji od oka na víc jak 5 mm.
Konečně jsem zalehl pod auto a změřil naše lůžka.
Obrázek
Obrázek
I když odečtu sílu materiálu příčky je jasné, že máme ty silnější. Budu muset podložit motor, povolit příčku a zkusit o kolik motor vzadu poklesne, když ho na příčce spustím na výšku originálních lůžek. Aby to nebylo úplně jednoduché tak nejen že nemůžeme úplně zavřít kapotu, ale my ji nemůžeme ani úplně otevřít #-o . Opře se nám totiž o vzduchový filtr. Bude to ze stejného důvodu. Podle výsledku uvidíme, zda budeme shánět origo lůžka a jestli půjde motor ven, aby jsme je mohli vyměnit.
Obrázek
Obrázek
A že je motor moc nahoře je vidět i na těsnění. Na zadním čele je přizvednuté o dobrý cenťák.
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět