Evžen 1964
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
http://www.bel-shop.eu/cz-kategorie_45- ... apeti.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Ze 6V na 12V moc velký výběr není. Třeba tohle je podobné jako máme.
http://shop-vwbrouk.cz/product_info.php ... 76163f7dd2
Než takovou škatuli, tak je lepší navigace v mobilu a není co řešit. Byla to více méně jenom úvaha, nic pro co by jsme si trhali límec.
http://shop-vwbrouk.cz/product_info.php ... 76163f7dd2
Než takovou škatuli, tak je lepší navigace v mobilu a není co řešit. Byla to více méně jenom úvaha, nic pro co by jsme si trhali límec.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
Náhodou ten samodomo měnič má celkem ránu
Navíc telefon je nabíjenej 5ti voltama, což z 6ti uděláš celkem snadno autonavigace bude mít asi stejnou vstupní voltáž ne?!
Navíc telefon je nabíjenej 5ti voltama, což z 6ti uděláš celkem snadno autonavigace bude mít asi stejnou vstupní voltáž ne?!
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Do takového propracovaného auta je blbost zapojovat nějakou navigaci.
Jezdit podle mapy jako onehdá...!
Jezdit podle mapy jako onehdá...!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Máš recht, asi to tak dopadne .VW181 píše:Do takového propracovaného auta je blbost zapojovat nějakou navigaci.
Jezdit podle mapy jako onehdá...!
Teď jsi mě připomněl, jak jsme před pár roky jeli do Slavkova na Oldtimer Festival s MBX. Nechtěl jsem na dálnici bez známky a tak jsme Brno objížděli. Měl jsem ale v autě pouze přísně dobový autoatlas. To byl ten správný navigátorský zážitek, hledat cestu po vesnicích, které na rozdíl od mapy jsou nyní již součástí Brna. Nevím jak je to možné, ale ani názvy některých ulic jsme na mapě z roku 1965 nemohli dohledat .
Každý celek se skládá z detailů.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Ty měniče fungujou z 12 na 24, takže jdou i z 6 na 12,alespoň v návodu psali, Takž výběr velkej
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Evžen 1964
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- roman.sbroukem
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 252
- Registrován: 20 říj 2003
- Bydliště: Praha10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Nabíjení navigací a telefonů různých typů funguje i na 6V mám odzkoušeno z delších cest.
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Hlavně nabíječky pro navigace pro motocykl se dělají 6V, viděl jsem i dokonce 6V "rychlo"varnou konvici pro motocykl. Velikost jako 300ml hrníček a majitel říkal že ohřátí vody na kafe trvá 15minut.
Re: Evžen 1964
http://fyzikalniulohy.cz/uloha.php?uloha=316" onclick="window.open(this.href);return false;
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Evžen 1964
b) Ve skutečnosti byl ohřev asi o 30 s delší, co z toho plyne?sSATYRr píše:http://fyzikalniulohy.cz/uloha.php?uloha=316
Odpověď:
b) Skutečná doba ohřevu je delší díky omezené účinnosti spotřebiče, která je v tomto případě asi 87,7 %.
To je teda fizyka
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Děkuji za spoustu podnětů a 5Š za obrázek . Trochu popojedeme, aby to tady neusnulo. Ale šetřete si to, pojedeme na pár dní na výlet.
---
Díky Herbie za prohrabání šuplíku a za poslání propojky. Můžeme pokračovat v práci, ale zjišťuji, že nebude tak jednoduché vodiče spojit. Máme nějaké krátké dráty, ale proč?
To je ten důvod. Odbočka má být hned za příchytkou, ale já ji mám o pár cenťáků dál.
Bylo potřeba kousek odpitvat, posunout bužírku a znovu převléknout.
A pak že to nejde.
Kabel antény je trošku delší a tak jsem udělal průhyb do sloupku.
Evžen měl dobastlenou větev k levému přednímu světlu a protože se nám nikde nepodařilo dohledat obrázek jak byla původně tažena, vycházel jsem z toho, jak byla vedena pravá strana.
Mám pro Vás jednu praktickou radu. Pokud máte v autě autoradio, tak před jeho namontováním zapojte vypínač stěračů. A nebo vypínač montujte až po nastrkání konektorů. Je tam tak málo místa, že jsem to po 10min. snažení vzdal a vypínač odmontoval.
Je tam přístup jak k penězům.
Zapojil jsem také osvětlení tlakoměru.
Na vypínači světel jsem drát přidal na vedení, které jde na palivoměr a tachometr. I stejně proužkatej drát jsem použil, aby to mělo štábní kulturu.
Trubičku tlakoměru vedeme podél tunelu a pod plechem pod nohama spolujezdce.
Ještě bude potřeba vykoumat nějaké inteligentní příchytky, protože ta plastová trubička je poněkud nepoddajná a žije si vlastním životem.
Kastlík palubky budu dávat až po nasazení hadic mezi kanálem topení v prahu a výdechy u okna, ale mohu zatím alespoň dát dorazy víka.
Nalepit filc pod panty.
A nasadit pružinku, která otevírá vrátka.
Když už jsem se tak rozjel, nasadím ještě těsnění přední kapoty. Začínám v oblouku u okna. V kastli jsou tři otvory do kterých je potřeba vložit výstupky těsnění. Jde to docela blbě, člověk musí koukat, aby ty čudlíky neutrhnul. Je dobré těsnění stříknout Silkalem.
Potom nasadíme oblouk na druhé straně a můžeme plynule přejít na samotné těsnění. Osobně se mě osvědčil klínek z tvrdého dřeva, který je obroušen, aby neměl ostré hrany.
A namazané těsnění postupně vtlačuji do drážky.
---
Díky Herbie za prohrabání šuplíku a za poslání propojky. Můžeme pokračovat v práci, ale zjišťuji, že nebude tak jednoduché vodiče spojit. Máme nějaké krátké dráty, ale proč?
To je ten důvod. Odbočka má být hned za příchytkou, ale já ji mám o pár cenťáků dál.
Bylo potřeba kousek odpitvat, posunout bužírku a znovu převléknout.
A pak že to nejde.
Kabel antény je trošku delší a tak jsem udělal průhyb do sloupku.
Evžen měl dobastlenou větev k levému přednímu světlu a protože se nám nikde nepodařilo dohledat obrázek jak byla původně tažena, vycházel jsem z toho, jak byla vedena pravá strana.
Mám pro Vás jednu praktickou radu. Pokud máte v autě autoradio, tak před jeho namontováním zapojte vypínač stěračů. A nebo vypínač montujte až po nastrkání konektorů. Je tam tak málo místa, že jsem to po 10min. snažení vzdal a vypínač odmontoval.
Je tam přístup jak k penězům.
Zapojil jsem také osvětlení tlakoměru.
Na vypínači světel jsem drát přidal na vedení, které jde na palivoměr a tachometr. I stejně proužkatej drát jsem použil, aby to mělo štábní kulturu.
Trubičku tlakoměru vedeme podél tunelu a pod plechem pod nohama spolujezdce.
Ještě bude potřeba vykoumat nějaké inteligentní příchytky, protože ta plastová trubička je poněkud nepoddajná a žije si vlastním životem.
Kastlík palubky budu dávat až po nasazení hadic mezi kanálem topení v prahu a výdechy u okna, ale mohu zatím alespoň dát dorazy víka.
Nalepit filc pod panty.
A nasadit pružinku, která otevírá vrátka.
Když už jsem se tak rozjel, nasadím ještě těsnění přední kapoty. Začínám v oblouku u okna. V kastli jsou tři otvory do kterých je potřeba vložit výstupky těsnění. Jde to docela blbě, člověk musí koukat, aby ty čudlíky neutrhnul. Je dobré těsnění stříknout Silkalem.
Potom nasadíme oblouk na druhé straně a můžeme plynule přejít na samotné těsnění. Osobně se mě osvědčil klínek z tvrdého dřeva, který je obroušen, aby neměl ostré hrany.
A namazané těsnění postupně vtlačuji do drážky.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
tyjo, nečekal jsem že česká pošta zafunguje takhle rychle odesílal jsem to v úterý
... a vůbec !
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Mezi rádiem a stěračema jsem měl u sociála plastovou fólii. Vypadala originálně. Nejsem si jistej, jestli nebyla dokonce pod spínačem. Zabraňovala zatečení do rádia.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
No vzhledem k tomu, že Evžen několik let parkoval na ulici a nikdy tam nenateklo, tak myslím, že to by nemělo vcelku žádný význam. Možná u modelu, který má před oknem mřížku.
---
Vedení k tlakoměru jsem se nakonec rozhodl ještě předělat. Vzal jsem to po stěně nahoru do kufru.
A tudyma zasejc ven k budíku.
Namontoval jsem ještě náhon tachometru. Začínám průchodkou.
---
Vedení k tlakoměru jsem se nakonec rozhodl ještě předělat. Vzal jsem to po stěně nahoru do kufru.
A tudyma zasejc ven k budíku.
Namontoval jsem ještě náhon tachometru. Začínám průchodkou.
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964 - kompletace
možná počítali s hadičkami a spínačem ostřikovače, byl to sociál 69 a neměl mřížkylišák píše:Evžen několik let parkoval na ulici a nikdy tam nenateklo, tak myslím, že to by nemělo vcelku žádný význam.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Malinko jsme si o víkendu odfrkli a pozvolna pokračujeme. Nic náročného na přemýšlení a ve včerejším vedru žádné prudké pohyby a tak připadalo v úvahu jedině stříkání dutin.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Pomocí struny jsem začal navlékat odtokovou hadičku od šíbru.
Když jsem chtěl hadičku nasadit na odtokovou trubičku, zjistil jsem, že to nepůjde tak lehce. Vyhrabal jsem ty původní a zjistil, že konec bude potřeba nejdříve rozšířit.
A tak šla zase ven, protože pod střechou by se to blbě dělalo. Konec jsem ohřál a navlékl na vrták a nechal vychladnout.
Chtěl jsem do sloupku při té příležitosti nasadit i hadici topení, ale nějak jsme to při objednávání nezvládli. Změřili jsme si nátrubek, na který se navléká u rámu okna, ale ouha. Dole je větší průměr a nahoře byla originál zúžená a zasvorkovaná.
Tak to musím zatím odložit.
Když jsem chtěl hadičku nasadit na odtokovou trubičku, zjistil jsem, že to nepůjde tak lehce. Vyhrabal jsem ty původní a zjistil, že konec bude potřeba nejdříve rozšířit.
A tak šla zase ven, protože pod střechou by se to blbě dělalo. Konec jsem ohřál a navlékl na vrták a nechal vychladnout.
Chtěl jsem do sloupku při té příležitosti nasadit i hadici topení, ale nějak jsme to při objednávání nezvládli. Změřili jsme si nátrubek, na který se navléká u rámu okna, ale ouha. Dole je větší průměr a nahoře byla originál zúžená a zasvorkovaná.
Tak to musím zatím odložit.
Každý celek se skládá z detailů.