Evžen 1964

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Odpovědět
Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od maxmax »

http://www.bel-shop.eu/cz-kategorie_45- ... apeti.html" onclick="window.open(this.href);return false; :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lišák »

Ze 6V na 12V moc velký výběr není. Třeba tohle je podobné jako máme.
http://shop-vwbrouk.cz/product_info.php ... 76163f7dd2
Než takovou škatuli, tak je lepší navigace v mobilu a není co řešit. Byla to více méně jenom úvaha, nic pro co by jsme si trhali límec.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Lugen »

Náhodou ten samodomo měnič má celkem ránu :)
Navíc telefon je nabíjenej 5ti voltama, což z 6ti uděláš celkem snadno autonavigace bude mít asi stejnou vstupní voltáž ne?!
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od VW181 »

Do takového propracovaného auta je blbost zapojovat nějakou navigaci.
Jezdit podle mapy jako onehdá...!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lišák »

VW181 píše:Do takového propracovaného auta je blbost zapojovat nějakou navigaci.
Jezdit podle mapy jako onehdá...!
Máš recht, asi to tak dopadne :D .
Teď jsi mě připomněl, jak jsme před pár roky jeli do Slavkova na Oldtimer Festival s MBX. Nechtěl jsem na dálnici bez známky a tak jsme Brno objížděli. Měl jsem ale v autě pouze přísně dobový autoatlas. To byl ten správný navigátorský zážitek, hledat cestu po vesnicích, které na rozdíl od mapy jsou nyní již součástí Brna. Nevím jak je to možné, ale ani názvy některých ulic jsme na mapě z roku 1965 nemohli dohledat :lol: .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od maxmax »

Ty měniče fungujou z 12 na 24, takže jdou i z 6 na 12,alespoň v návodu psali, Takž výběr velkej :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Pětišroub »

Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
roman.sbroukem
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 252
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: Praha10
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od roman.sbroukem »

Nabíjení navigací a telefonů různých typů funguje i na 6V mám odzkoušeno z delších cest.

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Ales-X »

Hlavně nabíječky pro navigace pro motocykl se dělají 6V, viděl jsem i dokonce 6V "rychlo"varnou konvici pro motocykl. Velikost jako 300ml hrníček a majitel říkal že ohřátí vody na kafe trvá 15minut.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Pětišroub »

a pak se musí mašina roztlačit?:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: Evžen 1964

Příspěvek od sSATYRr »

http://fyzikalniulohy.cz/uloha.php?uloha=316" onclick="window.open(this.href);return false;
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Evžen 1964

Příspěvek od lope »

b) Ve skutečnosti byl ohřev asi o 30 s delší, co z toho plyne?
Odpověď:
b) Skutečná doba ohřevu je delší díky omezené účinnosti spotřebiče, která je v tomto případě asi 87,7 %.
To je teda fizyka :shock:

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Děkuji za spoustu podnětů a 5Š za obrázek :D . Trochu popojedeme, aby to tady neusnulo. Ale šetřete si to, pojedeme na pár dní na výlet.

---

Díky Herbie za prohrabání šuplíku a za poslání propojky. Můžeme pokračovat v práci, ale zjišťuji, že nebude tak jednoduché vodiče spojit. Máme nějaké krátké dráty, ale proč?
Obrázek
To je ten důvod. Odbočka má být hned za příchytkou, ale já ji mám o pár cenťáků dál.
Obrázek
Bylo potřeba kousek odpitvat, posunout bužírku a znovu převléknout.
Obrázek
A pak že to nejde.
Obrázek
Kabel antény je trošku delší a tak jsem udělal průhyb do sloupku.
Obrázek
Obrázek
Evžen měl dobastlenou větev k levému přednímu světlu a protože se nám nikde nepodařilo dohledat obrázek jak byla původně tažena, vycházel jsem z toho, jak byla vedena pravá strana.
Obrázek
Obrázek
Mám pro Vás jednu praktickou radu. Pokud máte v autě autoradio, tak před jeho namontováním zapojte vypínač stěračů. A nebo vypínač montujte až po nastrkání konektorů. Je tam tak málo místa, že jsem to po 10min. snažení vzdal a vypínač odmontoval.
Obrázek
Je tam přístup jak k penězům.
Obrázek
Obrázek
Zapojil jsem také osvětlení tlakoměru.
Obrázek
Obrázek
Na vypínači světel jsem drát přidal na vedení, které jde na palivoměr a tachometr. I stejně proužkatej drát jsem použil, aby to mělo štábní kulturu.
Obrázek
Trubičku tlakoměru vedeme podél tunelu a pod plechem pod nohama spolujezdce.
Obrázek
Ještě bude potřeba vykoumat nějaké inteligentní příchytky, protože ta plastová trubička je poněkud nepoddajná a žije si vlastním životem.
Obrázek
Kastlík palubky budu dávat až po nasazení hadic mezi kanálem topení v prahu a výdechy u okna, ale mohu zatím alespoň dát dorazy víka.
Obrázek
Nalepit filc pod panty.
Obrázek
A nasadit pružinku, která otevírá vrátka.
Obrázek
Když už jsem se tak rozjel, nasadím ještě těsnění přední kapoty. Začínám v oblouku u okna. V kastli jsou tři otvory do kterých je potřeba vložit výstupky těsnění. Jde to docela blbě, člověk musí koukat, aby ty čudlíky neutrhnul. Je dobré těsnění stříknout Silkalem.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Potom nasadíme oblouk na druhé straně a můžeme plynule přejít na samotné těsnění. Osobně se mě osvědčil klínek z tvrdého dřeva, který je obroušen, aby neměl ostré hrany.
Obrázek
A namazané těsnění postupně vtlačuji do drážky.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od Herbie »

tyjo, nečekal jsem že česká pošta zafunguje takhle rychle :) odesílal jsem to v úterý
... a vůbec !

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964

Příspěvek od prak »

Mezi rádiem a stěračema jsem měl u sociála plastovou fólii. Vypadala originálně. Nejsem si jistej, jestli nebyla dokonce pod spínačem. Zabraňovala zatečení do rádia.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

No vzhledem k tomu, že Evžen několik let parkoval na ulici a nikdy tam nenateklo, tak myslím, že to by nemělo vcelku žádný význam. Možná u modelu, který má před oknem mřížku.

---

Vedení k tlakoměru jsem se nakonec rozhodl ještě předělat. Vzal jsem to po stěně nahoru do kufru.
Obrázek
Obrázek
A tudyma zasejc ven k budíku.
Obrázek
Namontoval jsem ještě náhon tachometru. Začínám průchodkou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od prak »

lišák píše:Evžen několik let parkoval na ulici a nikdy tam nenateklo, tak myslím, že to by nemělo vcelku žádný význam.
možná počítali s hadičkami a spínačem ostřikovače, byl to sociál 69 a neměl mřížky
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Malinko jsme si o víkendu odfrkli a pozvolna pokračujeme. Nic náročného na přemýšlení a ve včerejším vedru žádné prudké pohyby :D a tak připadalo v úvahu jedině stříkání dutin.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Evžen 1964

Příspěvek od OB »

Teprve nyní člověk vidí, kde všude jsou díry do kastle. :D
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Evžen 1964 - kompletace

Příspěvek od lišák »

Pomocí struny jsem začal navlékat odtokovou hadičku od šíbru.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Když jsem chtěl hadičku nasadit na odtokovou trubičku, zjistil jsem, že to nepůjde tak lehce. Vyhrabal jsem ty původní a zjistil, že konec bude potřeba nejdříve rozšířit.
Obrázek
A tak šla zase ven, protože pod střechou by se to blbě dělalo. Konec jsem ohřál a navlékl na vrták a nechal vychladnout.
Obrázek
Obrázek
Chtěl jsem do sloupku při té příležitosti nasadit i hadici topení, ale nějak jsme to při objednávání nezvládli. Změřili jsme si nátrubek, na který se navléká u rámu okna, ale ouha. Dole je větší průměr a nahoře byla originál zúžená a zasvorkovaná.
Obrázek
Obrázek
Tak to musím zatím odložit.
Každý celek se skládá z detailů.

Odpovědět