Protože máme v prezentaci projektu víc jak půlroční skluz, tak to teď beru trochu hákem, abych se co nejdříve dostal do stádia online.
Během uplynulé doby došlo v podstatě k rozebrání téměř všech skupin a podskupin do posledního šroubku, následné čištění, zinkování spojovacího materiálu a teď začínáme postupně skládat. Zároveň sháníme chybějící díly a dopilováváme představu o finálním stavu.
Také byl po několika letech vytažen ze sklepa původní, totálně vylágrovaný motor, aby byl uveden do původního stavu. Tedy vize je přesněji řečeno taková, že bude kompletně opraven a co se týká vzhledu, tak bude asi poněkud netradiční. Protože celé auto bude nově lakované a to včetně náprav a převodovka, aby k tomu ladila, bude v provedení, jak už jste mohli vidět, také v lesku. Přesto bychom byli rádi, kdyby alespoň něco zůstalo v původním stavu s patinkou. Pokud bychom tak nechali celej motor, vypadalo by to při pohledu zespodu blbě. Vyleštěná převodovka by se evidentně tloukla s patinkojdním motorem. Volíme proto cestu, že vše, co bude vidět zdola, bude stejné a vše na motoru, co bude vidět po otevření zadní kapoty, bude v přirozené patině. Vyčištěné, vyleštěné, ale se stopami opotřebení, které za více než 45let zanechá zub času. Tak tohle je naše představa a uvidíme, jak se ní dokážeme poprat.

Každý celek se skládá z detailů.