Děduško_aneb z Californie až na Valachy
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
No - na elektriku mi to moc nepřipadá - to , že máš na palci jizvu jako Herry Potter by nevyřadilo dva válce . V palci se přerušil odrušovací odpor , ta vypálená cesta znamená , že jsi s tím problémem jezdil déle. Tohle motor nevyřadilo úplně najednou - jen si na to přišel při hledání problému. Píšeš , že podle teploty svodů jde motor na dva válce. Já bych se v případě , že ty teplé svody jsou na jedné straně kouknul na karburátor druhé - studené strany. Pokud si na tvůj motor pamatuji - nemáš sytiče zapojeny lankem - zapojuješ je po otevření dvířek motoru ručně a ručně je musíš odstavit.Jestli - jak píšeš - jsi s busíkem posunoval jen pár metrů sem a tam - motor si neprohřál a sytiče jsi asi nechal zapojeny......ulil jsi benzínem stranu , která měla(asi) bohatší směs - např netěsným jehlovým ventilem. Když jsi vytáhl svíčky - nebyla jedna strana ulitá ? Zkus nastartovat na ty dva válce , zvedni otáčky a podrž to klidně minutku - jestli je můj tip správný , nefachčící strana se vyfouká a až motor poběží na 4 , prohřej ho na provozní teplotu . Palec samozřejmě vyměň nebo v nouzi vyškrábej odpor a nahraď ho kouskem měděného drátu , který tam na sílu zapresuj. To , co tu rozepisuji může být taky úplně naopak - na nefachčící straně může být suchý karburátor nebo AC pumpa před smrtí.Prostě -ŠMUDLO hledej !
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Ale pise,ze ted jestli dobre rozumim po vymene distributoru nejde jiskra do zadne svice.
Tuhle jsem na ulici pomahal jednomu norkarovi s rozdelovacem,ktery vymenil,ale nesedel kompletne
v drazce a pri serizovani se pritom troche otacel a ukazoval jiskru na svici.Vzalo mi to hodinu nez jsem na to prisel
Tuhle jsem na ulici pomahal jednomu norkarovi s rozdelovacem,ktery vymenil,ale nesedel kompletne
v drazce a pri serizovani se pritom troche otacel a ukazoval jiskru na svici.Vzalo mi to hodinu nez jsem na to prisel
Vwase nocni sichta...
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
No- asi budeme muset počkat co Šuhaj vyzkoumá. On sám je z toho na mašli a to člověk někdy zbytečně zmatkuje. Pokud to chytlo na dva - tak se má od čeho odpíchnout. Já mám k němu cca 100km a na výlet s malým kladívkem a hlavou , která ví , do čeho klepnout je ještě brzy. Kdyby šlo o záchranu na cestě - nepíšu tady blbiny a dnes bych vzpomínal u kafe na výlet - taková prkotina to byla................. Šuhaju vydrž ! Samostudium na vlastním autě je nejlepší cesta , jak se něco naučit na celý život.
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
svíčky to budou.. nic není vječný..
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Jo jo, ten dušičkový vítr je [smilie=kruecken.gif] sfoukl !Samba píše:svíčky to budou.. nic není vječný..
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
A já si říkal, že nepíšeš a ty mě v tom necháváš máchat no nic zkusím to odpoledne a dám vědět, je pravda, že po včerejšku bych předstih nastavil aj poslepu...skočím pro svíčky a zkusím to nanovo,) večer se ozvu...vydržím, protože bych si to rád spravil i posléze někde na cestě v budoucnu, kdyby bylo třeba...Mirek Wenclovice píše:No- asi budeme muset počkat co Šuhaj vyzkoumá. On sám je z toho na mašli a to člověk někdy zbytečně zmatkuje. Pokud to chytlo na dva - tak se má od čeho odpíchnout. Já mám k němu cca 100km a na výlet s malým kladívkem a hlavou , která ví , do čeho klepnout je ještě brzy. Kdyby šlo o záchranu na cestě - nepíšu tady blbiny a dnes bych vzpomínal u kafe na výlet - taková prkotina to byla................. Šuhaju vydrž ! Samostudium na vlastním autě je nejlepší cesta , jak se něco naučit na celý život.
jo co s tím bratrovým vypustným bazmekem? díky všem za účast
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Nevím - jestli to s tím bratrovým výpustným bazmekem patří tady , ale budiž : pokud řeším stržený výpušťák na T3 - vodník , vypustím olej , namažu závitník na opravu svíčkových závitů vazelínou a projedu původním závitem , samozřejmě v hliníku není problém. Závitník během operace několikkrát vyjmu a očitím od špon nalepených na něj. Do montážního přípravku vtáhnu nerez závitovou vložku a tu jeho pomocí vtáhnu do připraveného závitu . Nakonec špičatými kleštěmi vylomím zbytek vložky , za který se vložka vtahuje. Tím máš ve vaně závit M14x 1,25 což je v nouzi paráda - zašroubuješ klasickou svíčku a pokud chceš být na srazech in -na svíčku nasaď svíčkový kabel a tvrď čumilům že tak vypaluješ benzín , který zkondenzoval do oleje ! Nový šroub ti vytočí každý soustružník nebo na hulváta : vybij ze staré svíčky porcelán a z průchozí díry zavařením vyrob díru slepou. Vložka stojí 31,20 kč - viz paragon , což je za hubičku.šuhaj píše:A já si říkal, že nepíšeš a ty mě v tom necháváš máchat no nic zkusím to odpoledne a dám vědět, je pravda, že po včerejšku bych předstih nastavil aj poslepu...skočím pro svíčky a zkusím to nanovo,) večer se ozvu...vydržím, protože bych si to rád spravil i posléze někde na cestě v budoucnu, kdyby bylo třeba...Mirek Wenclovice píše:No- asi budeme muset počkat co Šuhaj vyzkoumá. On sám je z toho na mašli a to člověk někdy zbytečně zmatkuje. Pokud to chytlo na dva - tak se má od čeho odpíchnout. Já mám k němu cca 100km a na výlet s malým kladívkem a hlavou , která ví , do čeho klepnout je ještě brzy. Kdyby šlo o záchranu na cestě - nepíšu tady blbiny a dnes bych vzpomínal u kafe na výlet - taková prkotina to byla................. Šuhaju vydrž ! Samostudium na vlastním autě je nejlepší cesta , jak se něco naučit na celý život.
jo co s tím bratrovým výpustným bazmekem? díky všem za účast
- Přílohy
-
- šuhaj_resize.jpg (90.35 KiB) Zobrazeno 9138 x
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Kurňa co bych tvrdil na srazech já když mám naftu
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Že to není motor , ale jen bufík !maxmax píše:Kurňa co bych tvrdil na srazech já když mám naftu
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
díky za ten výpustný bazmek mirku vypadá to jednoduše
no tak koupil jsem sobě 4 svíčky brisk N17C, že na to tedy vyzraju...a ono mi to už neháže jiskru vůbec...takže indukčka? nebo?
ilustační videoo...čelovkové světlo snad tam bude co k poznání...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKc8e_pg ... e=youtu.be[/youtube]
no tak koupil jsem sobě 4 svíčky brisk N17C, že na to tedy vyzraju...a ono mi to už neháže jiskru vůbec...takže indukčka? nebo?
ilustační videoo...čelovkové světlo snad tam bude co k poznání...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKc8e_pg ... e=youtu.be[/youtube]
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Jestli budeš potřebovat, mám tady 1x origo Bosch černej funkčni doma - mužu ti ho zítra poslat (za cívku chci ca 400) a k tomu ti zdarma přidám indukčku 12V pal co ty na to?šuhaj píše:díky za ten výpustný bazmek mirku vypadá to jednoduše
no tak koupil jsem sobě 4 svíčky brisk N17C, že na to tedy vyzraju...a ono mi to už neháže jiskru vůbec...takže indukčka? nebo?
ilustační videoo...čelovkové světlo snad tam bude co k poznání...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKc8e_pg ... e=youtu.be[/youtube]
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Rychnaku - to mi zní jako když stojím bez benzínu na německé dálnici , zastaví u mně čech a lukrativně mi nabídne litr za kulantních 45.-kč (eura by nebyly ?) Když jsi v průseru , nic nepotěší jako nezištná bezplatná pomoc. Nic ve zlém , ale tak mi to trochu zaznělo. Šuhaju vraž tam jakoukoli cívku , na tu zkoušku i šestivolt jen abys potvrdil vítězství ducha nad hmotou. Jen nepoužívej cívku ze stříkačky bráchy - má malý odpor na primáru - najdi něco co chodilo na rozdělovači s kontaktem a kondíkem (spartak,š100, š120 , volha , žuk , fiat atp) . Jak to tak vypadá tak cívka nevydržela zvýšené přeskokové napětí způsobené vypáleným odrušovacím odporem palce. Hlavu vzhůru - ať ti to vrčí!Rychnak píše:Jestli budeš potřebovat, mám tady 1x origo Bosch černej funkčni doma - mužu ti ho zítra poslat (za cívku chci ca 400) a k tomu ti zdarma přidám indukčku 12V pal co ty na to?šuhaj píše:díky za ten výpustný bazmek mirku vypadá to jednoduše
no tak koupil jsem sobě 4 svíčky brisk N17C, že na to tedy vyzraju...a ono mi to už neháže jiskru vůbec...takže indukčka? nebo?
ilustační videoo...čelovkové světlo snad tam bude co k poznání...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKc8e_pg ... e=youtu.be[/youtube]
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Už asi 3x jsem na silnici odtahoval zdechlé motoristy v různých škodách120...a to i mimo ČR a pomáhal jim to opravit na místě; vždy nezištně jsem s nimi trávil čas. Nejsem sobec, ale zde si myslím, že o nouzovou situaci nejde. Palový cívky klidně zašlu zdarma...Mirek Wenclovice píše:Rychnaku - to mi zní jako když stojím bez benzínu na německé dálnici , zastaví u mně čech a lukrativně mi nabídne litr za kulantních 45.-kč (eura by nebyly ?) Když jsi v průseru , nic nepotěší jako nezištná bezplatná pomoc. Nic ve zlém , ale tak mi to trochu zaznělo. Šuhaju vraž tam jakoukoli cívku , na tu zkoušku i šestivolt jen abys potvrdil vítězství ducha nad hmotou. Jen nepoužívej cívku ze stříkačky bráchy - má malý odpor na primáru - najdi něco co chodilo na rozdělovači s kontaktem a kondíkem (spartak,š100, š120 , volha , žuk , fiat atp) . Jak to tak vypadá tak cívka nevydržela zvýšené přeskokové napětí způsobené vypáleným odrušovacím odporem palce. Hlavu vzhůru - ať ti to vrčí!Rychnak píše:Jestli budeš potřebovat, mám tady 1x origo Bosch černej funkčni doma - mužu ti ho zítra poslat (za cívku chci ca 400) a k tomu ti zdarma přidám indukčku 12V pal co ty na to?šuhaj píše:díky za ten výpustný bazmek mirku vypadá to jednoduše
no tak koupil jsem sobě 4 svíčky brisk N17C, že na to tedy vyzraju...a ono mi to už neháže jiskru vůbec...takže indukčka? nebo?
ilustační videoo...čelovkové světlo snad tam bude co k poznání...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lKc8e_pg ... e=youtu.be[/youtube]
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
tak, omlouvám se...vše již vyřešeno asi 14dní....jak to všechno bylo, aneb šuhaj skoro o rozum přišel...
začalo to všechno tím, když jsem dodělával interiér jezdil jsem už jenom kolem komína, někdy jenom vyjel ven, nechal to chvilku běžet aby se to zahřálo a pak zase zpátky...
počalo se kabonit počasí a vnitřek byl skoro hotov tak jsem si usmyslel, že děduška odlifruju na chalupu do stodoly...naházel jsem věci dovnitř královsky se usadil, ale neodjel...chytla mi jenom jedna strana při pohledu do motoru pravá...no a já nic moc nevědoucí aktivně jsem se jal zjistiti příčinu celé šlamastiky...sundal jsem víčko rozdělovače a tam již zmiňovaná jizva...hned jsem si myslel, že to onen problém...místo abych někomu zavolal jak a co s tím a na co se ještě podívat...vytáhl jsem rozdělovač a s malou dušičkou jsem doufal, že přehodím jenom palec rozdělovače...bohužel víčko i palec mezi boschem 010 a 009 není zaměnitelné...tak jsem si řekl, no nic přehodím rozdělovač to není zase taková věda, návod jsem si našel na flatu a postupoval...přehodil jsem rozdělovač a dostavila se změna nechytlo to vůbec , zkontroloval jsem jiskru a nic...no tak tedy přehodím cívku...nic...010 zpátky hází jenom jedna strana...no tak to trvalo dva dny...přehazoval a čaroval jsem s tím dle nejlepšího vědomí a svědomí...nakonec jsem proletoval palec drátkem...přehodil svíčky nastavil odtrh a předstih a světe div se jede to...takže dvě cívky bosch ze zásob jedna nešla vůbec a jedna stíhala živit jen dva válce...a náhradní rozdělovač má nejspíš špatný kondík...poučení?
poradit se s někým kdo tomu rozumí a má zkušenosti a špatné věci bez milosti házet do kontejneru...na druhou stranu už nemám problém s předstihem a odtrhem, pochopil jsem kdy a jak se stříhají ventily a těch pár šedivých vlasů stálo za ten pocit, že když se mi to vysere někde daleko od komína třeba si s tím poradím...díky všem za účast a snahu pomoct...každopádně motor jde stejně ven bo musím vyměnit gufero pod setrvákem a bude to chtít sofistikovanější seřízení...
šuhaj
začalo to všechno tím, když jsem dodělával interiér jezdil jsem už jenom kolem komína, někdy jenom vyjel ven, nechal to chvilku běžet aby se to zahřálo a pak zase zpátky...
počalo se kabonit počasí a vnitřek byl skoro hotov tak jsem si usmyslel, že děduška odlifruju na chalupu do stodoly...naházel jsem věci dovnitř královsky se usadil, ale neodjel...chytla mi jenom jedna strana při pohledu do motoru pravá...no a já nic moc nevědoucí aktivně jsem se jal zjistiti příčinu celé šlamastiky...sundal jsem víčko rozdělovače a tam již zmiňovaná jizva...hned jsem si myslel, že to onen problém...místo abych někomu zavolal jak a co s tím a na co se ještě podívat...vytáhl jsem rozdělovač a s malou dušičkou jsem doufal, že přehodím jenom palec rozdělovače...bohužel víčko i palec mezi boschem 010 a 009 není zaměnitelné...tak jsem si řekl, no nic přehodím rozdělovač to není zase taková věda, návod jsem si našel na flatu a postupoval...přehodil jsem rozdělovač a dostavila se změna nechytlo to vůbec , zkontroloval jsem jiskru a nic...no tak tedy přehodím cívku...nic...010 zpátky hází jenom jedna strana...no tak to trvalo dva dny...přehazoval a čaroval jsem s tím dle nejlepšího vědomí a svědomí...nakonec jsem proletoval palec drátkem...přehodil svíčky nastavil odtrh a předstih a světe div se jede to...takže dvě cívky bosch ze zásob jedna nešla vůbec a jedna stíhala živit jen dva válce...a náhradní rozdělovač má nejspíš špatný kondík...poučení?
poradit se s někým kdo tomu rozumí a má zkušenosti a špatné věci bez milosti házet do kontejneru...na druhou stranu už nemám problém s předstihem a odtrhem, pochopil jsem kdy a jak se stříhají ventily a těch pár šedivých vlasů stálo za ten pocit, že když se mi to vysere někde daleko od komína třeba si s tím poradím...díky všem za účast a snahu pomoct...každopádně motor jde stejně ven bo musím vyměnit gufero pod setrvákem a bude to chtít sofistikovanější seřízení...
šuhaj
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
takže limbach je venku a mám zase pár dotazů:
než jsem to dal do auta, dal jsem větší chladič, termostat, saharu s doghouse, lamelu 200mm a vyhodil magneto nahradil rozdělovačem bosch 010
teď chci zapojit sytiče, přetahat a upevnit na saharu benzínové hadice, aby co nejméně zavazely, místo provizorních kabelů ke svíčkám dát originály ze stříkačky a hlavně přehodit výfuk za busíkovský na kterém bude lauf na obě strany/což při součtu průměrů dá dohromady dnešní lochnu/, no a musím vyměnit gufero na klice bo to čůrá,(
má smysl řešit nějakou jinou saharu a existuje taková? tato velká na fotce je přikleplá v místě sytičů, aby se tam karburátory vešly...původně byla oblá alá 30ps, samo neměla laufy na choboty topení (dík tome.), ale topit chci, oblá sahara má výhodu, že kolem weberů je víc místa, ale měl bych být schopný to zapojit i teď...
nechal jsem si u tatíka v práci vytočit bazmek na osazení lanek sytiče...
další dotaz, jak se řeší odfuk par z nálevky? ze stříkačky nahoře je výdech zaslepen, druhý konec jde pod oplechování a tam končí do nikam, u měrky se mi dělá loužička a chytá bordel...jak to je v originále? jak to vyřešit tady?
no a teď plech v místě předehřevu? jak to máte vyřešené, jestli máte? zavařit nepotřebné díry a v místě předehřevu vytvořit nějaký "klobouček"?
má to smysl řešit?
tak a teď topníky, asi broučí, bude stačit když převařím packy o 180stupňů a napojím to na busí ovládání? nebo je nutný nějaký větší zásah?
teď jak vypadá origo prostup saharou pro plynové lanko? bo toto jak ho mám já zajištěné stahovací sponkou zezadu a podložkou zepředu a má to vakl do všech stran asi není nejideálněší?
no a teď tome tuten palec, potřebuješ číslo nebo víš?
a mirku ty díry na sondy, tu? a samo na druhé straně,)
dopředu díky všem za reakci, pokud ještě napadne něco dalšího sem s tím už se mi to nechce dalších několik let vytahovat,)
než jsem to dal do auta, dal jsem větší chladič, termostat, saharu s doghouse, lamelu 200mm a vyhodil magneto nahradil rozdělovačem bosch 010
teď chci zapojit sytiče, přetahat a upevnit na saharu benzínové hadice, aby co nejméně zavazely, místo provizorních kabelů ke svíčkám dát originály ze stříkačky a hlavně přehodit výfuk za busíkovský na kterém bude lauf na obě strany/což při součtu průměrů dá dohromady dnešní lochnu/, no a musím vyměnit gufero na klice bo to čůrá,(
má smysl řešit nějakou jinou saharu a existuje taková? tato velká na fotce je přikleplá v místě sytičů, aby se tam karburátory vešly...původně byla oblá alá 30ps, samo neměla laufy na choboty topení (dík tome.), ale topit chci, oblá sahara má výhodu, že kolem weberů je víc místa, ale měl bych být schopný to zapojit i teď...
nechal jsem si u tatíka v práci vytočit bazmek na osazení lanek sytiče...
další dotaz, jak se řeší odfuk par z nálevky? ze stříkačky nahoře je výdech zaslepen, druhý konec jde pod oplechování a tam končí do nikam, u měrky se mi dělá loužička a chytá bordel...jak to je v originále? jak to vyřešit tady?
no a teď plech v místě předehřevu? jak to máte vyřešené, jestli máte? zavařit nepotřebné díry a v místě předehřevu vytvořit nějaký "klobouček"?
má to smysl řešit?
tak a teď topníky, asi broučí, bude stačit když převařím packy o 180stupňů a napojím to na busí ovládání? nebo je nutný nějaký větší zásah?
teď jak vypadá origo prostup saharou pro plynové lanko? bo toto jak ho mám já zajištěné stahovací sponkou zezadu a podložkou zepředu a má to vakl do všech stran asi není nejideálněší?
no a teď tome tuten palec, potřebuješ číslo nebo víš?
a mirku ty díry na sondy, tu? a samo na druhé straně,)
dopředu díky všem za reakci, pokud ještě napadne něco dalšího sem s tím už se mi to nechce dalších několik let vytahovat,)
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
http://shop-vwbrouk.cz/kryt-ventilatoru ... 19480.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale co se mě týče tak bych se na sytiče vyflák.
na měrku navlíkni plstěné těsněníčko a odvětrání v originále vedlo do některého z filtrů a spalovalo se v motoru, já to mám do kondenzační nádobky za motorem a z této nádobky do podběhu. Na konci té svislé odtokové roury by měl být navlíknutý zpětný gumový ventil, vypadá jako splácnutá trubička a dá se koupit jako ND. Pro prostup plynového lanka mám v sahaře gumové průchodky, které to jistí a pak stejně jako ty zepředu podložku a zezadu hadici se svorkou. Viděl jsem i systém kdy je na trubičce pacička s dírkou a jistí se k sahaře samořezem.
na měrku navlíkni plstěné těsněníčko a odvětrání v originále vedlo do některého z filtrů a spalovalo se v motoru, já to mám do kondenzační nádobky za motorem a z této nádobky do podběhu. Na konci té svislé odtokové roury by měl být navlíknutý zpětný gumový ventil, vypadá jako splácnutá trubička a dá se koupit jako ND. Pro prostup plynového lanka mám v sahaře gumové průchodky, které to jistí a pak stejně jako ty zepředu podložku a zezadu hadici se svorkou. Viděl jsem i systém kdy je na trubičce pacička s dírkou a jistí se k sahaře samořezem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
to vypadá divně s těma pinďourama má to aj klapky?Pětišroub píše:http://shop-vwbrouk.cz/kryt-ventilatoru ... 19480.html
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
klapky to nemá je to dodo. Dodělej doma.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Děduško_aneb z Californie až na Valachy
Novodobý sahary se dělají 30ps s dogem. Tu mám na autě já...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------