Vencovo ponorka
Re: Vencovo ponorka
Nikdy isem nemel problem s olejovyma Cofapama, Sachsama, plynovy Cofapy byly kapku tuzsi zejmena v chladu nevim proc.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
tohle mi napsal jeden nejmenovaný prodejce
Tlumiče se několik posledních desítek let už nerozdělují na ty pro
Brouka a Ponorku a všechny jsou pod stejným číslem.
Z olejových tlumičů bych doporučil maximálně KONI, protože brazilské
COFAP nefungují úplně ideálně a všechny SACHSy, které jsem tady
kdy měl, jsem vracel, protože fungovaly tak na 1/3.
Tlumiče se několik posledních desítek let už nerozdělují na ty pro
Brouka a Ponorku a všechny jsou pod stejným číslem.
Z olejových tlumičů bych doporučil maximálně KONI, protože brazilské
COFAP nefungují úplně ideálně a všechny SACHSy, které jsem tady
kdy měl, jsem vracel, protože fungovaly tak na 1/3.
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Zadní náboj přetěsněnej, přední náprava promazaná a ještě se stihlo vyměnit popraskaný přední brzdový hadice a prolínající válec. Zdá se, že by to mohlo jezdit, tak dneska provedu zkušební jízdu na benzínku a když bude jakž takž fungovat, tak v pátek ještě pro burčák a pak na Stvořidla.
Jinak Sambičova rada s parketou zdá se být funkční. Zalovil jsem na půdě, pár prudce použitelných jsem našel, tak jedna z nich je po úpravě a už mešká v autě.
Jinak Sambičova rada s parketou zdá se být funkční. Zalovil jsem na půdě, pár prudce použitelných jsem našel, tak jedna z nich je po úpravě a už mešká v autě.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
mešká v autě .. koukam že jsi převzal i Kladenskej slang ..
tož to došudlej a dodrandi na Stvořidla uvidime tě rádi i bez burčáčku ..ale s burčáčkem ještě radši ..
mě rosí hlavní brzdovej válec už leta ..takže je zespoda pěkně vokyslej ..ale to považuju za normal ..
brzdí to a doufám že ho pak někde z kopce neprošlápnu .. asi bych ho měl po 14 letech ježdění už vyměnit
byla to levná varga ze Zlína ..co sice vzlíná ale furt funguje
tož to došudlej a dodrandi na Stvořidla uvidime tě rádi i bez burčáčku ..ale s burčáčkem ještě radši ..
mě rosí hlavní brzdovej válec už leta ..takže je zespoda pěkně vokyslej ..ale to považuju za normal ..
brzdí to a doufám že ho pak někde z kopce neprošlápnu .. asi bych ho měl po 14 letech ježdění už vyměnit
byla to levná varga ze Zlína ..co sice vzlíná ale furt funguje
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Tak a máme po sezóně. Letos najeto cca 300km a příští rok to nebude zřejmě o nic lepší. Každopádně cestou na Stvořidla ponorka letěla jak vítr, všecko maká jak má, takže stále přináší radost a smích
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: Vencovo ponorka
Máš to pehné Wvéno
Re: Vencovo ponorka
Jo koukal sem na ni na srazu na Sázavě pokud si to nepletu. Je pěkná
Re: Vencovo ponorka
Po dlouhé době jsem se opět dostal k tomu začít zas něco málo na klempířině udělat. Opět jsem musel vyřezat již "udělané", protože se na to nedalo dívat. Podlahu u řidiče jsem chtěl původně zachovat a jen opravit místa svarů, ale to nešlo. Přímé přeložení plechů a svary jak na traverzu (samozřejmě už za ta léta silně zkorodované), ruply mně nervy a vyřízl ten humus celej. Takže teď čekám až přivandruje novej kompletní podlahovej čtvrtpanel ze Zlína.
Dál jsem po třech letech zavítal do motorového prostoru. Nahlédl pod dekl motoru a musel to půl hodiny rozchodit po dílně. Opět z toho "už udělaného" nepůjde ponechat nic. Vůbec nic. Tak jsem se jal flexy a začal řezat. Nyní mám již vyřezanej pravej roh a vyrobené nějaké plíšky, repasplechy mám doma, takže mám zas co dělat...
Zadní pravej roh byl udělanej z kníračího repasplechu, na prasáka přeložené a svařené plechy
Držáky pro zadní čelo a výztuhy sloupku D vyrobené z jeklu o síle stěny 3mm + kompletně ovařeno plným svarem. U toho budu trpět, až to budu řezat ven
Dál jsem po třech letech zavítal do motorového prostoru. Nahlédl pod dekl motoru a musel to půl hodiny rozchodit po dílně. Opět z toho "už udělaného" nepůjde ponechat nic. Vůbec nic. Tak jsem se jal flexy a začal řezat. Nyní mám již vyřezanej pravej roh a vyrobené nějaké plíšky, repasplechy mám doma, takže mám zas co dělat...
Zadní pravej roh byl udělanej z kníračího repasplechu, na prasáka přeložené a svařené plechy
Držáky pro zadní čelo a výztuhy sloupku D vyrobené z jeklu o síle stěny 3mm + kompletně ovařeno plným svarem. U toho budu trpět, až to budu řezat ven
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Máš velké nadšení pro věc. Osobně bych počkal 50 let až to shnije znovu a oni už si to dědicové nějak udělají
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Vencovo ponorka
No nezávidím ti to .
Myslím , že už víš, ale nastuduj složení plechů v tom sloupku. Je takový 4-slepenec. Ve vláknu BEX jsou fotky z opravy.
Myslím , že už víš, ale nastuduj složení plechů v tom sloupku. Je takový 4-slepenec. Ve vláknu BEX jsou fotky z opravy.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
Venco ..můžeš se utěšovat že to bylo levný a že si to uděláš k obrazu svému
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Přes vánoce jsem také řezal do již hotového a nalakovaného auta. Detail který jsem přehlédl. Pocit k nezaplacení ale než na to zbytek života koukat, to je lepší jednou říznout.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Povídej mi chvilku o tom. Před rokem jsem páral kapsu nádrže .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Vencovo ponorka
Prosím o radu. Včera jsem začal opravovat tu plechovou příčku nad motorem, čeká mě instalace lišty pro těsnění motoru, tak jsem si chtěl pomoct zadním plechem motoru. Jenže když jsem ho z motoru sundal, tak se mně zdá nějakej divnej tvar, to nebude ponorčí. Srovnal jsem ho s katalogem a má jiné rádiusy v rozích. Nevíte někdo, z čeho ten plech je?
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2487
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Vencovo ponorka
To je nějaký nadstavený. Ponorka má obycejný broučí, na tom tvojem je videt původní tvar, bez toho nadstavení. (Třeba je ten tvuj plech z kulaťáka, toho neznám) Třeba industrie maji takto nadstaveny plech nad výfukem
Re: Vencovo ponorka
Ajo, tak to ještě jednou prozkoumám, protože jestli to je nějakej bastlík nadstavenej, tak by to šlo rozbodovat. Je to teda zahnojený a rezatý, ale když jsem to měl v ruce, tak to vypadá jako profesionální výrobek.
Re: Vencovo ponorka
Vypadá to jako plech T2a, teda co si tak matně vzpomínám při ohledávání mrtvoly.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
Re: Vencovo ponorka
Jo to je áčkový plech,k těm co mají zadní čelo na šrouby
Re: Vencovo ponorka
Ahoj, mně tenhle na t2a chybí, mám místo něj broučí..pokud by jsi měl zájem o výměnu (samozřejmě klidně s doplatkem) tak bych se nebránil.
Obi
Obi
Re: Vencovo ponorka
Motorovej plech nakonec vyřešen výměnou, díky všem. No a co se za poslední dobu událo, moc toho není, neboť neustále chodím po dílně s metrem mezi ponorkou a valníkem a přemýšlím, jak dál. Zadní motorovej prostor je teda lahůdka. Zjistil jsem, že když člověk koupí takto znetvořené auto, měl by si k němu pořídit ještě jedno nedobastlené, aby měl odkud opisovat tvary a rozměry. Takže u některých rozměrů můžu opisovat z valníka, ale ne ve všem, některé tvary jsou rozdílné. Nakonec vše co bylo v okolí motoru nově "uděláno" , jsem musel vyřezat pryč, neboť byly špatně zadní D sloupky, držáky zadního čela, příčka za motorem, plechy vedle motoru, zadní šavle co navazují na D-sloupek byl stáhnuté o cca 2cm k sobě a vykřivené mimo osu apod. Níže posílám pár ilustrací z pokračování.
No a teď prosím všechny ponorkáře v započaté renovaci s vyškublým motorem, jestli by mně pomohli zjistit rozměry a polohu otvorů v příčce nad převodovkou kudy vedou kabely ke startéru. Tyto otvory v autě předešlý sochař nestačil udělat a z valníka opisovat nelze, protože má jinak řešenou příčku nad převodovkou (valník má jinde nádrž paliva a příčka je sešikmená).
Fotky původního stavu a vyřezávání:
Fotky z vyvařování:
Tak a nakonec otázka ohledně tečh rozměrů, budu velmi vděčný, když se někdo přemůže a se šuplerou se do toho motorovýho prostoru podívá
No a teď prosím všechny ponorkáře v započaté renovaci s vyškublým motorem, jestli by mně pomohli zjistit rozměry a polohu otvorů v příčce nad převodovkou kudy vedou kabely ke startéru. Tyto otvory v autě předešlý sochař nestačil udělat a z valníka opisovat nelze, protože má jinak řešenou příčku nad převodovkou (valník má jinde nádrž paliva a příčka je sešikmená).
Fotky původního stavu a vyřezávání:
Fotky z vyvařování:
Tak a nakonec otázka ohledně tečh rozměrů, budu velmi vděčný, když se někdo přemůže a se šuplerou se do toho motorovýho prostoru podívá