Předepsaná axiální vůle je 0,07 - 0,14mm. Je to ideální. Nemusíš mít strach.
Vencovo ponorka
Re: Vencovo ponorka
Co přijde dál???
Re: Vencovo ponorka
Vůle má být podle manuálu na kulaťáka s 1600 motorem 0,07-0,13mm, takže si myslím, že jsem s vůlí někde uprostřed. Setrvák opravdu nemá uvnitř drážku, ale takové osazení jak na fotce. Při motáži jsem O kroužek strčil do toho osazení, kam krásně padnul. No nic, dotěsnit to papírovou podložkou už nestihnu, vezmu si teda sebou víc oleje a když kroužek nevydrží, budu to muset dojet "na Karla", jak psal Pekař. Akorát nevím, kdo to Karel je
Re: Vencovo ponorka
Všichni víme
Re: Vencovo ponorka
tak s tim setrvákem bacha
jsou dva druhy a nejsou vzájemně zaměnitelný
ke kazdému je jiná klika a jinak se to těsní, jedno kroužkem druhé papírem
z těch fotek není úplně patrné, zda máš kliku odpovídající tomuto setrváku
každopádně do tohoto setrváku ten O kroužek nepatří
to jsem zvědav kam dojedeš
jsou dva druhy a nejsou vzájemně zaměnitelný
ke kazdému je jiná klika a jinak se to těsní, jedno kroužkem druhé papírem
z těch fotek není úplně patrné, zda máš kliku odpovídající tomuto setrváku
každopádně do tohoto setrváku ten O kroužek nepatří
to jsem zvědav kam dojedeš
... a vůbec !
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Vencovo ponorka
Herbie, nechci ti oponovat, to je asi každému jasný, ta fotka je dost naprd, ale podle mě to je ten setrvák na O kroužek, drážka pro něj tam je vidět, dle mého názoruHerbie píše: ↑14 zář 2023tak s tim setrvákem bacha
jsou dva druhy a nejsou vzájemně zaměnitelný
ke kazdému je jiná klika a jinak se to těsní, jedno kroužkem druhé papírem
z těch fotek není úplně patrné, zda máš kliku odpovídající tomuto setrváku
každopádně do tohoto setrváku ten O kroužek nepatří
to jsem zvědav kam dojedeš

Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: Vencovo ponorka
snažil jsem se vyfotit stejně.ta spodní hrana toho bez drážky trochu mate,ale pozná se to podle poměru plochy vůči díře.klika je ale už s osazením na kroužek,tak si nemyslím že by ta gumička tam dělala nějakou neplechu,když naladil axiálu
Re: Vencovo ponorka
Já se teda přiznám, že už jsem z toho trochu zblblej, mám ten setrvačník co posílal Evinsen na foto č.1. Holt asi dokud to nezačne téct, tak to vytahovat a řešit nebudu. Najeto prozatím 60km, ze spoje mezi motorem a převodovkou nic nekape a neteče, tak s tím holt pojedu a ukáže se. Co ale začlo ronit slzy a mastit topníky, tak jsou ventilový víka, vyhrabu na půdě starý těsnění co jsem si schoval a zítra před cestou je ještě vyměnim.
Dneska jsem projel jen 40km do vinařství pro burčák
Dneska jsem projel jen 40km do vinařství pro burčák
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15695
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Těsnění víka stačí namazat Čuřilem. Pokud je to korek a ne guma, tak možná stačí jen počkat než se to nacucá.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2362
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Kupoval jsem teď Victor reinz baleny na tom papíru tvrdým a vytáhli se a vůbec to ne sedělo
najeto cca 250km

Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs

------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka

Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Vencovo ponorka
ja ho do víka lepim a cajk..
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2715
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Vencovo ponorka
Přesně, po krátký době (u mě teda až při dalším seřizování) je to tvrdý a zkroucený. Taky je vidět, že to není korek, ale nějaká shitová guma se symbolickou příměsí korku nebo pilin. Chce to NOS korek, ten vydrží přes několik seřizování.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2362
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Kuci dávám na Kuril K2 nebo Loctite grafitová těsnění na hlavy.. A stejně ta mrdka vlezla dovnitř

Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs

------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka

Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15695
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Mám ve sbírce NOS korkové těsnění pod ventilové víka na 25/30 ps. Jen ta potvora se za ty roky seschla a je zase o cca centimetr menší. Si jeden nevybere. 

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5387
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Ocituji z knihy Údržba a opravy vozu Š1000. Zde popisují těsnění vany , ale u těsnění ventilového je odkaz také na tento odstavec. Zcela určitě by to mělo jít aplikovat i v Tvém případě.
"Je-li korkové těsnění víka hodně vyschlé, je menších rozměrů a nesouhlasí rozteče děr pro šrouby. Takové těsnění se vloží na chvíli do horké vody. Je však třeba kontrolovat jeho rozměr, aby příliš nenabobtnalo."
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Vencovo ponorka
Same, tak to je vyzva ke konstrukci "Humidoru pro korkova tesneni pod ventilova vika"
)). Nechci to tu vsak Vencovi plevelit, tak to pak presunte do sekce "Ruzne pripravky domaci vyroby"
. Pekny den vsem ctenarum tohoto fora!


Re: Vencovo ponorka
Borci, měl bych rychlý dotaz. Mám auto v epoxidový základovce, vykytováno a vybroušeno. To bílý na obrázku je přebroušená základovka, ty žlutý fleky jsou vybroušenej kyt a ty šedý fleky je čistej plech, kde jsem se probrousil tou základovkou.
Otázka zní, jestli můžu už v tomto stavu stříknout plničem nebo musím znovu celý základovkou?
Děkuji za odpověď
Otázka zní, jestli můžu už v tomto stavu stříknout plničem nebo musím znovu celý základovkou?
Děkuji za odpověď
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15695
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Jsou dva pohledy:
Pokud vyrábíš vocumlanej bonbón, tak to stříkneš znovu základovkou celý, protože tak se to má dělat. No né.
Pokud nejsi zastáncem bedny kitu, tak jen lehce foukneš ta místa, kde je holý plech a jdeš na plnič.
Pak je ještě třetí cesta ale to už je trochu pozdě, kdy základovku a kit tónuješ do barvy plniče aby jsi ho mohl dávat opravdu velice poskrovnu. a ne všude. To se používá jen při soutěžích o co nejtenčí vrstvu laku. V běžném životě se s tím nesetkáš.
Pokud vyrábíš vocumlanej bonbón, tak to stříkneš znovu základovkou celý, protože tak se to má dělat. No né.
Pokud nejsi zastáncem bedny kitu, tak jen lehce foukneš ta místa, kde je holý plech a jdeš na plnič.
Pak je ještě třetí cesta ale to už je trochu pozdě, kdy základovku a kit tónuješ do barvy plniče aby jsi ho mohl dávat opravdu velice poskrovnu. a ne všude. To se používá jen při soutěžích o co nejtenčí vrstvu laku. V běžném životě se s tím nesetkáš.

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Vencovo ponorka
Dík za rady, nakonec jsem to lehce základovkou vzal. Kyt a plnič určitě tónovat nebudu a bedna kytu se taky nekoná, auto bude takové "přírodní", přirozené boule a promáčkliny zůstanou zachovány.
Abych s polejváním kastle hejbnul, vzal jsem si v práci týden volna a makal na tom denně od rána do pozdního večera. No a musím po tom týdnu říct, že všechna čest lidem, kteří dělaj autolakýrníky na plný úvazek, máte moje uznání. Po tejdnu mně bolí ruce i ramena jak aktivnímu opičákovi, co se v jednom kuse houpá na větvi. A jak mě to nebaví, o tom ani nemluvě, pořád dokola něco brousit a přebrušovat.
Po týdnu mám auto v plniči, do pátku snad po večerech přebrousím plnič, v sobotu udělám ze stodoly igelitovej box a bude se dělat barva.
PS: kdyby se někdo pozastavil nad tím, proč mám všude šedej plnič a střecha je černá, tak je to proto, že chytrolín Óm Nadlakýrník ze 4CR shopu umí poradit, že si každej, kdo chce pracovat se 4CR materiály musí projít procesem "přijímání mezi vyvolené" a udělat prvně 3 favority materiálama pro obyčejný smrtelníky, ale už neumí dát do krabice s objednávkou 3 pixle plniče ve stejném odstínu. Prostě tam ten blbec dal 2 pixle šedý a třetí černej. Všimnul jsem si toho samozřejmě až jsem měl pistoli zaliskanou od plniče, potřeboval domíchat 2 deci, otevřu pixlu a vykoukne na mě tma.
Rozhodl jsem se proto udělat spodek šedej a střechu černým plničem. Nepředpokládám, že to bude problém, když to stejně přeleju barvou. Pomyslet na proces reklamace objednávky a výměny materiálu jsem si z časových důvodů zakázal.
Abych s polejváním kastle hejbnul, vzal jsem si v práci týden volna a makal na tom denně od rána do pozdního večera. No a musím po tom týdnu říct, že všechna čest lidem, kteří dělaj autolakýrníky na plný úvazek, máte moje uznání. Po tejdnu mně bolí ruce i ramena jak aktivnímu opičákovi, co se v jednom kuse houpá na větvi. A jak mě to nebaví, o tom ani nemluvě, pořád dokola něco brousit a přebrušovat.
Po týdnu mám auto v plniči, do pátku snad po večerech přebrousím plnič, v sobotu udělám ze stodoly igelitovej box a bude se dělat barva.
PS: kdyby se někdo pozastavil nad tím, proč mám všude šedej plnič a střecha je černá, tak je to proto, že chytrolín Óm Nadlakýrník ze 4CR shopu umí poradit, že si každej, kdo chce pracovat se 4CR materiály musí projít procesem "přijímání mezi vyvolené" a udělat prvně 3 favority materiálama pro obyčejný smrtelníky, ale už neumí dát do krabice s objednávkou 3 pixle plniče ve stejném odstínu. Prostě tam ten blbec dal 2 pixle šedý a třetí černej. Všimnul jsem si toho samozřejmě až jsem měl pistoli zaliskanou od plniče, potřeboval domíchat 2 deci, otevřu pixlu a vykoukne na mě tma.
Rozhodl jsem se proto udělat spodek šedej a střechu černým plničem. Nepředpokládám, že to bude problém, když to stejně přeleju barvou. Pomyslet na proces reklamace objednávky a výměny materiálu jsem si z časových důvodů zakázal.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15695
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Možná Óm myslel dopředu a přibalil ti černý plnič na tónování do té rasově správné plničové grau. 

May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912