Vencovo ponorka
Re: Vencovo ponorka
original bovden je poměrně klusty, z jedny strany s kovovým usazením právě do trubičky trčící od sahary, směr vpřed je na tom podobně, krásně to funguje a přitom taková blbost..
Re: Vencovo ponorka
Brouk měl v tom místě na struně napevno nasunutý kus gumový "hadice".
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
No nevím jak který, ale u dědka i nebrouka 1303 tam je bowden.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Vencovo ponorka
Já tam mám "hadici" a strunu, ne lanko. Třeba to není původní, kouknu časem do literatury.
Re: Vencovo ponorka
Já tam mám taky strunu, snad ještě původní. A včera, když jsem si toho všimnul, tak první co mě napadlo bylo, že tam navlíknu kus hadičky a bude po ptákách. Dneska něco jako provizorku vymyslím, aspoň tu Sázavu s tím odjedu. Když už o této chybě vím, tak nejde s tím nic neudělat.
Na internetu jsem našel pouze vychytávku od nějaké performance firmy z Anglie, která vyrábí jakousi kladku na vedení struny (proto ta sundaná matka z převodovky).
Na internetu jsem našel pouze vychytávku od nějaké performance firmy z Anglie, která vyrábí jakousi kladku na vedení struny (proto ta sundaná matka z převodovky).
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Vencovo ponorka
Zdar Venco, mám to taky na hulváta jako Ty a na obrázku co jsi dal.
Má tam být vedení lanka, bowden ale není tlustý a na konci má kovové usazení do náhubky co jde skrze saharu, číslo dílu 211 129 893, takže něco vytvořit.
Na T2a Helga to mám. Škoda že jsi se neoptal dříve než jsem nasadil motor zpět,bych to prostudoval jestli to má vnitřní kovové pletení.
Má tam být vedení lanka, bowden ale není tlustý a na konci má kovové usazení do náhubky co jde skrze saharu, číslo dílu 211 129 893, takže něco vytvořit.
Na T2a Helga to mám. Škoda že jsi se neoptal dříve než jsem nasadil motor zpět,bych to prostudoval jestli to má vnitřní kovové pletení.
Vwase nocni sichta...
Re: Vencovo ponorka
Dík Romane, konečně nějaké vodítko. Každopádně včera jsem zalehl pod auto a provizorně jsem na strunu plynu natáhnul asi 55cm dlouhou gumovou hadičku. Přeci jen už pojedu na Sázavu s myšlenkou, že se mně struna nezakusuje do převodovky. Na seznam co mám vyřešit si napíšu další bod i když už teď vím, že toto provizorní řešení dopadne stejně jako parketa na akumulátoru, která stále vykonává svou funkci
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
Venco nic si z toho nedelej na techto vozech funguje jednotka docasnosti - jeden furt naprosto standartne .. i kdyz kdo by chtel furt drandit s gumou ze..
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Provizorní řešení fungují nejlépe a hlavně dlouho vydrží, zkrátka je klid, ne?
Mám tu muzeální fotku z brouka.
Mám tu muzeální fotku z brouka.
Re: Vencovo ponorka
Tak jsem se dnes na chvilku dostal do garáže sundavat ten původní nástřik z podvozku. Přidávám ti fotku, snad ti to pomůže. Myslím, že to má být takhle od výroby, neb mám ten původní nástřik i tady. Je to nějaká tvrzená bužírka o průměru 1cm, která je nasunutá na trubičce a je dlouhá 64cm.
ZASE Jezdím s větrem v zádech
Re: Vencovo ponorka
Letos jsem sezónu otevřel 17.září a uzavřel 19.září. To je sice slabota, ale o to větší zážitek to pro člověka je, když si takhle svátečně vyjede na víkend. Před zahájením sezóny jsem vyměnil svíčky a dal tu bužírku na plynový lanko, ať mně nekrájí převodovku. Nyní je čas valníka na zimu zakrýt a snad koncem listopadu zase začnu plechařit na kombíku...
Re: Vencovo ponorka
Kdyby si někdo myslel, že jsem to vzdal, tak nevzdal. Jen se tomu nemůžu od jara do podzimu věnovat, vlastně splňuji onu formuli "projekt na dlouhé zimní večery". Asi 3 neděle zpátky přišla po letním stavebním maratónu řada opět na klempířinu, tak jsem si řekl, že na vyklusání aby se do toho člověk zase dostal opravím tu podlahu u řidiče, která byla zmaštěná až běda. Podlaha u řidiče jest opravená, tak se ode dneška přesunu dodělat ten motorovej prostor...
Re: Vencovo ponorka
Pokračování na motorovým prostoru a zadním levým rohu. Šlo mně to jak psovi pastva, zelený plechy tentokráte naprostá tragédie. Zadní roh jsem musel nakrájet jak gothaj, aby z toho šel vytvořit tvar z dálky se podobající ponorčímu rohu. Plech s prolisovaným kolečkem do zadní kapsy to samý, vůbec se se zeleným rohem nekamarádil, tak jsem musel překlepávat rádius. No nakonec to nějak dopadlo a už vím, že cenu za nejkrásnější auto srazu nikdy nedostanu. Štěstí, že proto to taky nedělám
Nyní mě v motorovým prostoru čeká ještě ta lišta co drží těsnění motoru nad převodovkou a udělat něco s tou lištou co drží těsnění nad víkem motoru, to je zmuchlaný jak papír od svačiny.
Záplata, kterou předchozí klempíř zhotovil v podběhu. Jako to je zralý na pohlavek.
Nyní mě v motorovým prostoru čeká ještě ta lišta co drží těsnění motoru nad převodovkou a udělat něco s tou lištou co drží těsnění nad víkem motoru, to je zmuchlaný jak papír od svačiny.
Záplata, kterou předchozí klempíř zhotovil v podběhu. Jako to je zralý na pohlavek.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
Venco ty jsi démon
až tohle dorazí na Stvořidla dostaneš cenu za trpělivost..
až tohle dorazí na Stvořidla dostaneš cenu za trpělivost..
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Borci,
instaloval jste někdo do ponorky nebo T2 busu plynový topení Trumatic E2400? Jedno jsem před léty vytáhl z mojí T3, zbytečně se mně válí na půdě, tak jsem si říkal, že bych ho dal do ponorky. Právě jsem začal pracovat na podlahách v ponorce, tak bych si tam rovnou rozmyslel umístění a případné prostupy.
Nebo je to blbost a nikdo nikdy toto topení do busa nedával? Ještě se nabízí varianta koupit zajíce v pytli v podobě Eberspächera BN4. U toho by byla instalace jasná, ale vůbec se mně nechce toto topení renovovat, když mám toho plynovýho trumatica v dobrý kondici... Máte k tomuto tématu někdo nějaké postřehy?
instaloval jste někdo do ponorky nebo T2 busu plynový topení Trumatic E2400? Jedno jsem před léty vytáhl z mojí T3, zbytečně se mně válí na půdě, tak jsem si říkal, že bych ho dal do ponorky. Právě jsem začal pracovat na podlahách v ponorce, tak bych si tam rovnou rozmyslel umístění a případné prostupy.
Nebo je to blbost a nikdo nikdy toto topení do busa nedával? Ještě se nabízí varianta koupit zajíce v pytli v podobě Eberspächera BN4. U toho by byla instalace jasná, ale vůbec se mně nechce toto topení renovovat, když mám toho plynovýho trumatica v dobrý kondici... Máte k tomuto tématu někdo nějaké postřehy?
Re: Vencovo ponorka
těbuch Venco.. já sem ho chtěl prát do kempový lavice, nakonec se ale otužujeme a hřeje nás mládí.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
a chceš to rozmluvit, nebo potvrdit?
Argumenty na obě strany jsou k dispozici. Nahodím jen některý - jezdíš v zimě, víš kam dát flašku s plynem a chceš udělat nejen jednu díru do spraveného vozu. Na opačné straně je jen komfort.
Argumenty na obě strany jsou k dispozici. Nahodím jen některý - jezdíš v zimě, víš kam dát flašku s plynem a chceš udělat nejen jednu díru do spraveného vozu. Na opačné straně je jen komfort.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Vencovo ponorka
Ani rozmluvit ani potvrdit, ale spíš poradit jaký vybrat, předat zkušenosti konkrétně s Eberspächer nebo Trumou
Topení nezávislý v ponorce bude, to už je rozhodnutý, jen nevím, jestli je lepší dát tam Trumu E2400 plynovou nebo Eberspächer BN2 nebo BN4. To jsou 3 typy mezi kterýma se chci rozhodnout.
Jezdit v zimě se nebude, spíš půjde o přechodné období jaro/podzim, topit by to mělo zejména spíš přes noc nebo při kempování. Díry do vozu udělat nemám problém do podlahy nebo v případě ebespächera do příčky pod lavicí. Do stěn kastle určitě ne.
Zajímá mě, jak moc velkej voser je zrepasovat Eberspächera nebo jestli je v ČR někdo, kdo to umí udělat za rozumno. Toho bych tam totiž viděl nejraději a koupit se dají v inzerci za pár šestáků. Pokud je to ale megavoser, tak se spíš zaměřím na tu Trumu, kterou mám na půdě a servis na něj je v Brně.
Jo a taky jedna z otázek by měla znít, jestli mně to nesežere baterku, když budu topit přes noc?
Topení nezávislý v ponorce bude, to už je rozhodnutý, jen nevím, jestli je lepší dát tam Trumu E2400 plynovou nebo Eberspächer BN2 nebo BN4. To jsou 3 typy mezi kterýma se chci rozhodnout.
Jezdit v zimě se nebude, spíš půjde o přechodné období jaro/podzim, topit by to mělo zejména spíš přes noc nebo při kempování. Díry do vozu udělat nemám problém do podlahy nebo v případě ebespächera do příčky pod lavicí. Do stěn kastle určitě ne.
Zajímá mě, jak moc velkej voser je zrepasovat Eberspächera nebo jestli je v ČR někdo, kdo to umí udělat za rozumno. Toho bych tam totiž viděl nejraději a koupit se dají v inzerci za pár šestáků. Pokud je to ale megavoser, tak se spíš zaměřím na tu Trumu, kterou mám na půdě a servis na něj je v Brně.
Jo a taky jedna z otázek by měla znít, jestli mně to nesežere baterku, když budu topit přes noc?
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
Repasovat stary kram je podle me silenost
https://m.alza.cz/auto/sxt-car-heater-m ... 8.htm?o=37
Zere hovno je to malinky a topi jako das
https://m.alza.cz/auto/sxt-car-heater-m ... 8.htm?o=37
Zere hovno je to malinky a topi jako das
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
ja bych na noc ebra nechtěl, smrdí, hodně jí a je špinavej..ale zas v motorovým prostoru nevypadá zle.. pár kousků mám, kdybys potřeboval díly..