Vencovo ponorka
Re: Vencovo ponorka
Odrezuju defakto jenom ty plechy, který byly původní nebo který byly vyvařovaný/ napojovaný a orezly. Třeba ty podlahy a prahy co jsou nový a maj na sobě barvu maximálně ledabyle zdrsním šmirglem a odmastím před stříkáním dvousložkový základovky, ale dráťákem je brousit nehodlám. Odrezovač a Seal Fe nanáším rozprašovačem + šmrdláním zárožákem, základovku a barvu budu samo stříkat pistolí.
Pokud se pro ten vosk rozhodnu, tak to bude až současně s dutinama a nanášel bych ho zase pistolí. Würth je sice dobrá kvalita, ale přijde mně to brutálně předražený, když existují stejně kvalitní materiály i od jinejch firem.
Pokud se pro ten vosk rozhodnu, tak to bude až současně s dutinama a nanášel bych ho zase pistolí. Würth je sice dobrá kvalita, ale přijde mně to brutálně předražený, když existují stejně kvalitní materiály i od jinejch firem.
Re: Vencovo ponorka
První část podvozku je připravená. 2 vrstvy odrezovače s taninem a následně Pragokor Seal Fe. Je to teda hroznýho sraní, ale ten výsledek stojí za to, jsem velmi spokojený. Jediné co s odrezovačem black nezreagovalo, byla část čtvrpodlahy u spolujezdce vyvařená Brasileiro repaplechem. Všechny původní plechy a repaplechy ať už od Autocraft, Klasic Fab apod. nebo části vyrobený z tabulového plechu krásně zreagovaly.
To by mně zajímalo, co ti brazilci do toho plechu dávají. Chytat lišku umí pěkně, ale zčernat po aplikaci odrezovače se jim nechce
To by mně zajímalo, co ti brazilci do toho plechu dávají. Chytat lišku umí pěkně, ale zčernat po aplikaci odrezovače se jim nechce
Re: Vencovo ponorka
Venco to je desportovní.. jak k tomu přijdou prodejci repaplušů..víc takovejch jak Ty a budou na mizině..
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
Venco bud rad ze mas co svarovat ..budouci generace si uz budou maximalne lepit doma na stole balsovy modýlky
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Jak to tak vypadá, tak už bude každé 2 roky návštěva STK součástí každé přetestace HV. Alespoň náš krajský komisař to tak požaduje. Takže včera jsem navštívil STK, jen ručka prej málo ručkuje a nesvítí zadní levej blinkr jinak OK
Re: Vencovo ponorka
...předpokládám, že je to pro vyplnění tohodle papíru, nebo je něco jinak?
.
.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
v nejvetším VCC praha před měsicem stačil ten canc co orazítkuje za love kde kdo
ty technický s tím se vyhrožovalo ,ale zatím to je u ledu
Venca má holt pána nějakýho důležítýho aktivistu až debila
ty technický s tím se vyhrožovalo ,ale zatím to je u ledu
Venca má holt pána nějakýho důležítýho aktivistu až debila
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Měl jsem od komisaře úkol udělat technickou na "žádost majitele". Co s tím lejstrem bude dělat, to se dozvím příští týden. Jinak mám z celé věci smíšené pocity. Poprvé jsem na STK s valníkem byl v rámci přetestace v roce 2018, to se dělalo v rámci klubové akce, kdy jsme se sjeli u STK, komisař byl u pultu a najíždělo se na linku. Zatřepali s autem, zajelo se na válce na brzdy, komisař dal razítko a rychtik. S tím jsem problém neměl.
V roce 2020 už jsme měli komisaře nového, ale bylo to za covidu, takže komisař přijel až ke mně do garáže, vyfotil čísla, vzal si průkaz a za tejden jsem si jej vyzvedl orazítkovanej. No a nyní máme po covidu a chce STK na žádost majitele + přistavení vozu k přetestaci.
No co budu říkat, komedie. Na STK moc nevěděli co mají pro tento účel kontrolovat, při zkoušce brzd a ručky vycházeli z dnešních předpisů což u ručky moc nevycházelo, tak jí pomáhali brzdovým pedálem, aby ten graf vyšel v normě a nemuseli mně dát nevyhovující hodnocení. Takže tady si vážím techniků na STK, kteří valníkovi pomohli, aby ten protokol z linky vyšel, neboť zřejmě vědí, že je to nesmysl.
Co mě ale teda překvapilo, že i při STK na žádost majitele se výsledky evidují v registru stejně jako u STK "na ostro".
V roce 2020 už jsme měli komisaře nového, ale bylo to za covidu, takže komisař přijel až ke mně do garáže, vyfotil čísla, vzal si průkaz a za tejden jsem si jej vyzvedl orazítkovanej. No a nyní máme po covidu a chce STK na žádost majitele + přistavení vozu k přetestaci.
No co budu říkat, komedie. Na STK moc nevěděli co mají pro tento účel kontrolovat, při zkoušce brzd a ručky vycházeli z dnešních předpisů což u ručky moc nevycházelo, tak jí pomáhali brzdovým pedálem, aby ten graf vyšel v normě a nemuseli mně dát nevyhovující hodnocení. Takže tady si vážím techniků na STK, kteří valníkovi pomohli, aby ten protokol z linky vyšel, neboť zřejmě vědí, že je to nesmysl.
Co mě ale teda překvapilo, že i při STK na žádost majitele se výsledky evidují v registru stejně jako u STK "na ostro".
Re: Vencovo ponorka
Přišel čas tu klempířinu na kastli dokončit. Včera jsem se pustil do zalátání poslední díry ve střeše. Díru jsem zvětšil, protože okraje byly vytahané jak ňadra staré ženy a to nevím, jak bych stahoval, takže jsem to zvětšil až na relativně rovný plech. Záplatu jsem se rozhodl navařit natupo a svary chladím. Zatím to mám jen nabodované a jsem sám zvědavej, jak to dopadne, ale nechtěl jsem se celej život zevnitř dívat na pertlování.
Jinak se podařilo dobrousit a natanátovat zbytek podvozku a taky jsem objednal tyčinkový cín. Takže během broušení střechy jsem si dal za úkol nasbírat odvahu na další level - cínování.
Jinak se podařilo dobrousit a natanátovat zbytek podvozku a taky jsem objednal tyčinkový cín. Takže během broušení střechy jsem si dal za úkol nasbírat odvahu na další level - cínování.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
Dovařenej pásek plechu na čumáku, svar na střeše, zadní rohy a něco na boku za řidičem. Bude toho dost, protože u mě neproběhne celoplošné nanášení kitu, tak se budu snažit ty svařovaný místa co nejlíp vyrovnat tím cínem.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Tak to tedy hodně zdaru s tím cínem. Mne to přijde jako nesmysl ale rád se nechám překvapit a těším se na pokračování fotoseriálu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
tak dřív se auta s plechem na výdřevě taky cinovaly , mě to je víc sympatický než spoj překrýt kitem
taky bych chtěl u BD jen lehce srovnat spoje na kastli zvenku a zbytek nechat přiznanou patinku než rovnat kitem neroznosti
ale jak to technologicky zvládnout ..dostatečně ohřát obě časti co se budou spojovat cínem aby tam nebyly jak my co pájíme
dráty - studeňáky .. tak to nevím ..to bude chtít výkonnou pájku co ? a jak to pak srovnat to co tam cín vytvoří ..nebude rovný že
každopádně přeju mnoho zdaru a těším se na report z činu pijonýre
taky bych chtěl u BD jen lehce srovnat spoje na kastli zvenku a zbytek nechat přiznanou patinku než rovnat kitem neroznosti
ale jak to technologicky zvládnout ..dostatečně ohřát obě časti co se budou spojovat cínem aby tam nebyly jak my co pájíme
dráty - studeňáky .. tak to nevím ..to bude chtít výkonnou pájku co ? a jak to pak srovnat to co tam cín vytvoří ..nebude rovný že
každopádně přeju mnoho zdaru a těším se na report z činu pijonýre
jdeme frflat na flat ...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Co tam cín vytvoří přebrousíš stejně jako musíš přebrousit kit.
Cínovaly se svary na tatrách 603 tak je todobrej postup i pro ponorku.
A cín tak snadno na sváru nepopraská jako kit.
Cínovaly se svary na tatrách 603 tak je todobrej postup i pro ponorku.
A cín tak snadno na sváru nepopraská jako kit.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vencovo ponorka
Bavime se o cinovani svaru na tupo, zde moc prostoru pro cin nebo kit neni. To byl smysl meho komentare.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Vencovo ponorka
Taky jsem cinoval čumák na ponorce a další sváry, stejně se kitu nevyhnes, sice minimálně ale bude tam. Je to pěkná alchymie
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko
Re: Vencovo ponorka
Střecha je zalátaná a zvenčí natanátovaná
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Vencovo ponorka
na tý střeše proběhlo "jen " vaření nebo i cínování ?
Venco ty jsi profík , příští ponorku si nechám udělat u Tebe
Venco ty jsi profík , příští ponorku si nechám udělat u Tebe
jdeme frflat na flat ...
Re: Vencovo ponorka
Střecha je jen zavařená a zabroušená lamelákem. Neměl jsem odvahu to cínovat s plamenem, neboť při drobném zahřátí plechu v týto ploše se to vlní jak had. To jsem poznal při svařování, kdy se to i přes chlazení brutálně zvlnilo - to bude zřejmě tím, že nejsem autoklempíř a neznám správné postupy při svařování takýchto míst. Nastoupil jsem potom s dřevěnou paličkou, klepal a dostal to do přijatelného tvaru. Cínovat to budu tekutým cínem od Terosonu.pulenejksicht píše: ↑29 čer 2022na tý střeše proběhlo "jen " vaření nebo i cínování ?
Venco ty jsi profík , příští ponorku si nechám udělat u Tebe
Na cínování a tmelení se chystám nastoupit, jakmile bude střecha obroušená a natanátovaná z obou stran. To potom vrátím auto do horizontální polohy a budu se věnovat rovnání kastle kolem dokola.
PS: Příští ponorku bych dělal jedině pro sebe