KDF chassis
- brzi.2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 12 pro 2005
- Bydliště: Plzeň-jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF chassis
Hezké a co že pak na placku sedne????
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: KDF chassis
http://www.youtube.com/watch?v=_cKNUV5bepc" onclick="window.open(this.href);return false;
engine specialist
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: KDF chassis
engine specialist
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- soe2
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 16 kvě 2005
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF chassis
prostě boží [-o<
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: KDF chassis
Moooc pěkný, zvlášť na tom sněhu to musi byt sjanda.
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...
Re: KDF chassis
No a tak to vypadá dneska.
Kabeláž je jen pracovní a některé detaily jsou ještě v řešení.
Kabeláž je jen pracovní a některé detaily jsou ještě v řešení.
Re: KDF chassis
Ještě jedna
Re: KDF chassis
Na můj vkus moc dunkelgrau-ový, rozbil bych to trochu černou či pískovou
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF chassis
Poprve co vidim namontovany plech mezi suplikama topeni.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: KDF chassis
Moc pěkné
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF chassis
Popravdě mi uniká smysl tohoto plechu. Estetika nebo ochrana táhla ovládání topení ? Asi hned první věc kterou na frontě hodil někdo do škarpy. Dělali se i po válce ale originál jsem nikdy neměl v ruce.
A ne, není to trestné ho tam mít
A ne, není to trestné ho tam mít
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: KDF chassis
Je to repro. Viděl jsem i originál a řekl bych, že ten prolis na něm je trošku víc odbytý.
Těžko říct, jaký ten plech měl smysl, možná aby po něm skapával olej, který unikne přes labyrint řemenice. Vzhledem k tomu, že na předním krytu řemenice je vytlačený žlábek, tak se asi o určitém úniku oleje v tomto místě vědělo a žlábek byl udělaný záměrně, aby olej odcházel pryč (a kapal na plech s křížovým prolisem). Jinak ten plech vadí v přístupu k olejovému čerpadlu, což jsem při jeho přetěsňování velice ocenil, protože jsem musel rozebrat ovládání klap a krabice, abych plech mohl bez poškození sundat. Mimochodem, čerpadlo se mi nedařilo utěsnit pomocí Loctite 5923, tak jsem pak použil černé silikonové těsnění ve "spreji" od Würthu a zdá se, že bude klid.
Těžko říct, jaký ten plech měl smysl, možná aby po něm skapával olej, který unikne přes labyrint řemenice. Vzhledem k tomu, že na předním krytu řemenice je vytlačený žlábek, tak se asi o určitém úniku oleje v tomto místě vědělo a žlábek byl udělaný záměrně, aby olej odcházel pryč (a kapal na plech s křížovým prolisem). Jinak ten plech vadí v přístupu k olejovému čerpadlu, což jsem při jeho přetěsňování velice ocenil, protože jsem musel rozebrat ovládání klap a krabice, abych plech mohl bez poškození sundat. Mimochodem, čerpadlo se mi nedařilo utěsnit pomocí Loctite 5923, tak jsem pak použil černé silikonové těsnění ve "spreji" od Würthu a zdá se, že bude klid.
Re: KDF chassis
Protože Němci nedělali nic ,,jen tak,, musel mít nějaký smysl. U Kdf 82 to tak jako tak asi odkáplo do obrovského plechu pod motorem,ale u Brouka asi tak jako tak na zem? Nebo na motor.blok či do plechú topení?
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: KDF chassis
Co když to Kaďour jenom nesmyslně zdědil z Brouka, kde to mohlo mít ten význam, že uniklý olej nebyl strháván proudem vzduchu rovnou na horký výfuk? A později si pohráli s rozměry labyrintu a úniky zmizely. Jinak spolu se starým provedením plechů nad válci mi to připadá jako největší opruz na celém autě.
Re: KDF chassis
Jinak první Kdf 82 s jinými spodními plechy a výfuky (ca 5000ks) tento plech vúbec neměli. A v jedné příručce asi z 09/44 je tam ješte vyobrazený. To už by to dávno zjistili a v rámci úspor vyřadili
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: KDF chassis
Na ten první typ v Kaďourovi by to nešlo namontovat, výdechy snad neměly to ohnutí do boku. Vždycky byl ten plech pro mě záhada.
Re: KDF chassis
Jmenuje se to Abdeckblech (zwischen warmluftfuhrungen)-krycí plech (mezi vedení chladícího vzduchu), je to jeden ze sedmi krycích plechú motoru. Řekl bych proti nečistotám,aby se zezadu nedostalo nic na blok a taky za jízdy obtékající vzduch mohl trochu vzadu ochladit motor