Bruno 1973
Re: Bruno 1973
Sachcs se vyrábí rovněž v Mexiku a Brazílii k vůli emisním kvótám údajně.Ale je to pořád ZF koncern.Navíc jak to ohlásí jako vývojové centrum,několik let neplatí ani cent,spousta firem takhle kočuje s výrobou.Bohužel většina doputuje do PRCu
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
vo Volve si to uz mozu dovolit...a cinske by bolo uplne good.
Smutne ale fakt.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Bruno 1973
paradoxně čínských komponent na tom moc není. Ale já mám jen Volva před fordí a čínskou érou. Ne že by se mi ta nová nelíbila, ale jejich politika mi začíná silně vadit. Přemýšlím spíše o Jaguaru, nebo Mercedesu. A nebo Panameře
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Po zkušební jízdě musím konstatovat, že po namontování správných zadních tlumičů je to úplně jiný kafe. Prostě tak jak to má být.
V týdnu mě čeká opáčko na geometrii protože jsem musel ještě vyměnit všechny kuláky na spojovačkách. Když jsem v roce 2012 připravoval díly řízení vybral jsem si z původních origo kousků ty, které jsem považoval za zachovalé a měl za to, že po výměně manžet můžou ještě dlouho sloužit.
S úspěchem jsem s nimi absolvoval technickou, ale po najetí zhruba 200km se mě zdálo, že od kola najednou cítím nějaké klepání. Po návratu do garáže jsem zjistil, že čep u kola hrká. Po demontáži se můžete podívat na to jak to vypadá, když se kulák doslova vysype.
Pánev která je uvnitř časem zdegradovala natolik, že ji stačilo už málo a proměnila se v prach.
V týdnu mě čeká opáčko na geometrii protože jsem musel ještě vyměnit všechny kuláky na spojovačkách. Když jsem v roce 2012 připravoval díly řízení vybral jsem si z původních origo kousků ty, které jsem považoval za zachovalé a měl za to, že po výměně manžet můžou ještě dlouho sloužit.
S úspěchem jsem s nimi absolvoval technickou, ale po najetí zhruba 200km se mě zdálo, že od kola najednou cítím nějaké klepání. Po návratu do garáže jsem zjistil, že čep u kola hrká. Po demontáži se můžete podívat na to jak to vypadá, když se kulák doslova vysype.
Pánev která je uvnitř časem zdegradovala natolik, že ji stačilo už málo a proměnila se v prach.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To mne děsí. Co to je za hrůzu, to kakao v čepech ? To je rez, ztuhlé kranulované mazivo nebo snad plast, ve kterém kulák běží ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Navrhuju uschovat a pak to někde na srazu vyšňupem. Abych byl konstruktivní: tátův kolega -stará škola- do nových kuláků přidává samořeznou maznici a jednou za čas kloub promaže. Říká, že je překvapivé, že občas vytlačí kolem manžety i vodu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
A má pravdu vůbec se tomu nedivím na Buggy jsem je měnil je to dva dny vydrželi pět let a hovno najeto
Re: Bruno 1973
Moc zatacite asi
Kulaky na stouchackach hrave prezijou dve sady hlavnich kulaku na tehlicich
Kulaky na stouchackach hrave prezijou dve sady hlavnich kulaku na tehlicich
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Po opáčku na geometrii pokračuji v záběhu a v podvečer jsem se jel pokochat do okolí přehrady Vír. Kdo má rád úzké motající se silničky do kopce a z kopce tak mohu jenom doporučit.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Tak tam je dnes byli rovněž s motocyklama.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Namotáno prvních 500km a tak je vhodný čas na první výměnu oleje.
Při letmém pohledu pod auto zatím všude sucho.
Při letmém pohledu pod auto zatím všude sucho.
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
ještě cibulku a můžeš začít vařit
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Jako uvedení do ostrého provozu jsme si udělali alespoň na otočku výlet na Folcikiádu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
To není o tom s čím lépe, ta auta jsou prostě výrazně rozdílná a na každém mě baví něco jiného.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Vzhledem k tomu, že vzduchový filtr na fitince nemá klapku nasávání vzduchu od předehřívače jako originál filtrbox tak jsem usoudil, že by bylo asi vhodné už zkusit přejít na letní provoz.
Pokud to správně chápu tak gumová zátka se sejme z nátrubku a zašpuntuje vstup.
Hadice už ale nejde zcela nasadit zpátky. Aby to mělo nějakou štábní kulturu tak to chci vyřešit tak, že tato gumová zátka bude v kastlíku a do hrdla filtru vyrobím takovou, která půjde zasunout dovnitř a nebude bránit nasazení hadice.
Při sundání filtru z fitinky jsem zaznamenal olej který z filtru stékal po hrdle a tak abych omezil nadměrné přisávání olejových par udělal jsem drátěnkový tampon.
U Evžena to zafungovalo naprosto spolehlivě tak nevidím důvod aby to tady mělo být jinak.
Pokud to správně chápu tak gumová zátka se sejme z nátrubku a zašpuntuje vstup.
Hadice už ale nejde zcela nasadit zpátky. Aby to mělo nějakou štábní kulturu tak to chci vyřešit tak, že tato gumová zátka bude v kastlíku a do hrdla filtru vyrobím takovou, která půjde zasunout dovnitř a nebude bránit nasazení hadice.
Při sundání filtru z fitinky jsem zaznamenal olej který z filtru stékal po hrdle a tak abych omezil nadměrné přisávání olejových par udělal jsem drátěnkový tampon.
U Evžena to zafungovalo naprosto spolehlivě tak nevidím důvod aby to tady mělo být jinak.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
V topicu viewtopic.php?p=382549#p382549 jsem vznesl dotaz ohledně seřizování hodin a dostalo se mě této odpovědi.
Nikde žádné znaménko + a - ,ale usoudil jsem, že by to mohlo sloužit k seřizování. Zkoušel jsem ještě hledat nějaké info se strýčkem Googlem, ale nikde nic a tak jsem se rozhodl zkusit co to udělá když s tím pohnu tak aby střední hrot směřoval víc na střed otvoru s nepokojem. Když se budou ještě víc předcházet zkusím s tím pohnout obráceně.
Zkusil jsem se podívat co je pod tou lepkou. Šroubek tam není, ale u dalšího otvoru ve kterém je vidět pohybující se nepokoj je malý trojzubec.
Nikde žádné znaménko + a - ,ale usoudil jsem, že by to mohlo sloužit k seřizování. Zkoušel jsem ještě hledat nějaké info se strýčkem Googlem, ale nikde nic a tak jsem se rozhodl zkusit co to udělá když s tím pohnu tak aby střední hrot směřoval víc na střed otvoru s nepokojem. Když se budou ještě víc předcházet zkusím s tím pohnout obráceně.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Mám víc štěstí než rozumu a vypadá to, že jsem to dal na první dobrou. Po 24hod. jsem ráčmeny zkontroloval a uznal bych to za dobrý.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Až se zima zeptá co jsem dělal v létě tak budu moct říci, že jsem se začal vrtat v záložní převodovce. Přeci jen ježdění s tou současnou s vypadávající dvojkou není úplně ideální.
Každý celek se skládá z detailů.