KDF chassis

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
brzi.2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2000
Registrován: 12 pro 2005
Bydliště: Plzeň-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: KDF chassis

Příspěvek od brzi.2 »

Hezké a co že pak na placku sedne????
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
okrasa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 495
Registrován: 20 úno 2005
Bydliště: Teplice

Re: KDF chassis

Příspěvek od okrasa »

http://www.youtube.com/watch?v=_cKNUV5bepc" onclick="window.open(this.href);return false;
engine specialist

Uživatelský avatar
okrasa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 495
Registrován: 20 úno 2005
Bydliště: Teplice

Re: KDF chassis

Příspěvek od okrasa »

Obrázek
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=8vzwcY51oIs" onclick="window.open(this.href);return false;
engine specialist

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4716
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: KDF chassis

Příspěvek od pulenejksicht »

mazééééééééééééééécccccc :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
soe2
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3440
Registrován: 16 kvě 2005
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KDF chassis

Příspěvek od soe2 »

=D> prostě boží [-o<
s chrobákom nikdy nezostárňeš.....
Ferda projel - Lotyšsko,Litvu,Polsko,Německo,Slovensko, Rakousko,Slovinsko a Chorvatsko
2vw Mekky (Grossglockner a Wolfsburg) splněny

Uživatelský avatar
marena1989
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 268
Registrován: 04 led 2009
Bydliště: Nový Bor - (Liberec)

Re: KDF chassis

Příspěvek od marena1989 »

Moooc pěkný, zvlášť na tom sněhu to musi byt sjanda. :-)
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ... :wink:

TT681
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2018

Re: KDF chassis

Příspěvek od TT681 »

No a tak to vypadá dneska.
Kabeláž je jen pracovní a některé detaily jsou ještě v řešení.
PA142415.jpg
PA142409.jpg

TT681
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2018

Re: KDF chassis

Příspěvek od TT681 »

Ještě jedna :-)
PA142401.jpg

rochuss
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 344
Registrován: 03 lis 2012

Re: KDF chassis

Příspěvek od rochuss »

Na můj vkus moc dunkelgrau-ový, rozbil bych to trochu černou či pískovou :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12867
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: KDF chassis

Příspěvek od Sam »

Poprve co vidim namontovany plech mezi suplikama topeni.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Vw 181
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2019
Bydliště: Český Šterndberk

Re: KDF chassis

Příspěvek od Vw 181 »

Moc pěkné

TT681
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2018

Re: KDF chassis

Příspěvek od TT681 »

Sam píše:
14 říj 2020
Poprve co vidim namontovany plech mezi suplikama topeni.
Není to, doufám, trestné.
Ten plech je dost pitomý, protože se tam dá nasadit jenom současně s těma krabicema.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12867
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: KDF chassis

Příspěvek od Sam »

Popravdě mi uniká smysl tohoto plechu. Estetika nebo ochrana táhla ovládání topení ? Asi hned první věc kterou na frontě hodil někdo do škarpy. Dělali se i po válce ale originál jsem nikdy neměl v ruce.

A ne, není to trestné ho tam mít :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

TT681
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2018

Re: KDF chassis

Příspěvek od TT681 »

Je to repro. Viděl jsem i originál a řekl bych, že ten prolis na něm je trošku víc odbytý.
Těžko říct, jaký ten plech měl smysl, možná aby po něm skapával olej, který unikne přes labyrint řemenice. Vzhledem k tomu, že na předním krytu řemenice je vytlačený žlábek, tak se asi o určitém úniku oleje v tomto místě vědělo a žlábek byl udělaný záměrně, aby olej odcházel pryč (a kapal na plech s křížovým prolisem). Jinak ten plech vadí v přístupu k olejovému čerpadlu, což jsem při jeho přetěsňování velice ocenil, protože jsem musel rozebrat ovládání klap a krabice, abych plech mohl bez poškození sundat. Mimochodem, čerpadlo se mi nedařilo utěsnit pomocí Loctite 5923, tak jsem pak použil černé silikonové těsnění ve "spreji" od Würthu a zdá se, že bude klid.

rochuss
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 344
Registrován: 03 lis 2012

Re: KDF chassis

Příspěvek od rochuss »

Protože Němci nedělali nic ,,jen tak,, musel mít nějaký smysl. U Kdf 82 to tak jako tak asi odkáplo do obrovského plechu pod motorem,ale u Brouka asi tak jako tak na zem? Nebo na motor.blok či do plechú topení?

Křemílek
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: KDF chassis

Příspěvek od Křemílek »

Co když to Kaďour jenom nesmyslně zdědil z Brouka, kde to mohlo mít ten význam, že uniklý olej nebyl strháván proudem vzduchu rovnou na horký výfuk? A později si pohráli s rozměry labyrintu a úniky zmizely. Jinak spolu se starým provedením plechů nad válci mi to připadá jako největší opruz na celém autě.

rochuss
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 344
Registrován: 03 lis 2012

Re: KDF chassis

Příspěvek od rochuss »

Jinak první Kdf 82 s jinými spodními plechy a výfuky (ca 5000ks) tento plech vúbec neměli. A v jedné příručce asi z 09/44 je tam ješte vyobrazený. To už by to dávno zjistili a v rámci úspor vyřadili

Křemílek
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2012
Bydliště: Praha

Re: KDF chassis

Příspěvek od Křemílek »

Na ten první typ v Kaďourovi by to nešlo namontovat, výdechy snad neměly to ohnutí do boku. Vždycky byl ten plech pro mě záhada.

rochuss
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 344
Registrován: 03 lis 2012

Re: KDF chassis

Příspěvek od rochuss »

Jmenuje se to Abdeckblech (zwischen warmluftfuhrungen)-krycí plech (mezi vedení chladícího vzduchu), je to jeden ze sedmi krycích plechú motoru. Řekl bych proti nečistotám,aby se zezadu nedostalo nic na blok a taky za jízdy obtékající vzduch mohl trochu vzadu ochladit motor

Odpovědět