T2b Doka - skládání - detaily
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Dám fotky co nejdříve, ale uvidím jak to stihnu, jelikož auto není ještě doma, snad zítra, nebo pak až středa.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Držáky nejsou na kastli, to půjde bez poškození.
Otázka ale je, kam až je to špatný. Další cesta je se na to vy... a jen to vystříkat olejem. Záleží na dalším rozsahu oprav a kvality "obalení".
Otázka ale je, kam až je to špatný. Další cesta je se na to vy... a jen to vystříkat olejem. Záleží na dalším rozsahu oprav a kvality "obalení".
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Takže vkládám foto - "držáku heveru" - fotku vnitřku nezvládám, to by chtělo endoskop...
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
To je hnůjka. Riznout to kdekoliv v tom cernem a navarit tam novou cast drzaku. Nasledne prelakovat. Easy
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Takže přední držáky heverů půjdou ven. Bacilus mi dovolil vylézti z postele a kouknul jsem dovnitř malou baterkou a rozhodnutí je jasné, jdou pá. Nemá cenu je tam nechávat, je to obalený rezavý původní držák plechem. Na hever absolutně nepoužitelné.
Pokud bych nikdy nechtěl zvedat heverem, tak to vzal čert, obalený je to dobře, ale ....on tam bude i boční nášlap...
Zadní vypadá docela dobře, ale nevím jak má vypadat originál. Tedy jak je dlouhá vnitřní horní plocha na opření heveru?
U mne je to cca 60mm, je to původní rozměr? Přijde mi, že by to tak mohlo být.
Když jsme u zvedání, vozíte hever nebo panenku?
Jednou jsem pomáhal zmrzlinářce měnit kolo v dodávce, měla nádhernou minipanenku s teleskopickým pístem. Ta se mi tedy hodně líbila, malinkatá a zdvih díky teleskopu značný a dodávku zvedla hravě a to byla docela plná...bohužel jsem si neopsal štítek, prý to byla OEM výbava.
Pokud bych nikdy nechtěl zvedat heverem, tak to vzal čert, obalený je to dobře, ale ....on tam bude i boční nášlap...
Zadní vypadá docela dobře, ale nevím jak má vypadat originál. Tedy jak je dlouhá vnitřní horní plocha na opření heveru?
U mne je to cca 60mm, je to původní rozměr? Přijde mi, že by to tak mohlo být.
Když jsme u zvedání, vozíte hever nebo panenku?
Jednou jsem pomáhal zmrzlinářce měnit kolo v dodávce, měla nádhernou minipanenku s teleskopickým pístem. Ta se mi tedy hodně líbila, malinkatá a zdvih díky teleskopu značný a dodávku zvedla hravě a to byla docela plná...bohužel jsem si neopsal štítek, prý to byla OEM výbava.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
podobne panenky maju aj kamionaci. je to sila co ten prcek zvlada. urcite pojde dohladat v nejakom specializovanom obchode.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Ta horna plocha je 8cm mam novy diel meral som to.
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Jen se nasadí zadní světla, hned to vypadá lépe.
Oproti originálu má vstup do motoru i shora, jelikož bude motor typ 4 s "posilovačem" topení, tak je napříč hrazda. Horní víko bude ležet na silentblokách.
Malování prostoru nádrže je bezva, dokonalý přístup, žádné problémy kam strčit nohy...
O víkendu se bude zasklívat a příští týden pojede do ozdravovny pro motor. Zasklívání jsem nikdy asi nedělal, tak to snad zvládnu. Na sklo se nasadí guma, do drážky pro "karoserii" se navleče "provaz", asi použiji lanko CYA (měkký izolovaný vodič), drážku a provaz natřít mýdlem (ať lépe klouže) a jedna pomocná síla zvenku přiloží okno a tlačí dovnitř, uvnitř se vytahováním provázku převléká guma za hranu...až se objede celé okno a guma je nasazená a okno taky, tedy nepadá na zem a nerozbíjí se, ale drží v karosérii.už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
těbuch.. izolavanej vodič nech kde je a pokup sobě horolezeckou šńůrku 3mm, lekarnická vazelína na pazoury klouže taky pěkně a i bez vody.. s chutí do toho a půl je hotovo.. však ale i mistr tesař se někdy utne, iba trenink robi mistrou.. skoda rany, ktera padne vedle(pěst postačí)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Kabel 2 mm taky dobrej a rukavice proti smykuSamba píše:těbuch.. izolavanej vodič nech kde je a pokup sobě horolezeckou šńůrku 3mm, lekarnická vazelína na pazoury klouže taky pěkně a i bez vody.. s chutí do toho a půl je hotovo.. však ale i mistr tesař se někdy utne, iba trenink robi mistrou.. skoda rany, ktera padne vedle(pěst postačí)
...se s tim da naucit I zit,ale ja radsi vymenil za dalsi
Vwase nocni sichta...
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Děkuji za podněty, čas je blízko...
Ještě otázka, kam by jste dali spoj v okenním těsnění? Nahoru nebo dolů?
Mažete rám okna?
Ještě otázka, kam by jste dali spoj v okenním těsnění? Nahoru nebo dolů?
Mažete rám okna?
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2b Doka - skládání - detaily
..vsechno jedno,ja se priklanim k pozici nahoru. V podstate z fabriky by to melo byt dobre slepeny dohromady,ale pro me je pravdepodobnost (jenom muj nazor),ze kdyz to bude dole a mozna bude nejakej "factory defect",tak bude "mozna zatykat" do spoje a az po dlouhem casu se objevi problem,kdy najednou voda zacne tect do kabiny vozu z duvodu,ze koroze napadla spodni ram. Zatimco nahore umistene spojeni tesneni ukaze problem drive,protoze voda se ukaze na prednim skle zevnitr.
Jako vzdycky muj nazor nemusi vsichni souhlasit....
Jako vzdycky muj nazor nemusi vsichni souhlasit....
Vwase nocni sichta...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Guma má vroubky, a při umístění sváru/spoje a posléze prasknutí se voda drží v celém rámu okna, takhle dopadlo moje okno na áčku, dole na sračky na sloupky how taky koroze..udeeska píše:..vsechno jedno,ja se priklanim k pozici nahoru. V podstate z fabriky by to melo byt dobre slepeny dohromady,ale pro me je pravdepodobnost (jenom muj nazor),ze kdyz to bude dole a mozna bude nejakej "factory defect",tak bude "mozna zatykat" do spoje a az po dlouhem casu se objevi problem,kdy najednou voda zacne tect do kabiny vozu z duvodu,ze koroze napadla spodni ram. Zatimco nahore umistene spojeni tesneni ukaze problem drive,protoze voda se ukaze na prednim skle zevnitr.
Jako vzdycky muj nazor nemusi vsichni souhlasit....
Já dávám vždycky dolů..odejde jenom spodek..
Nicmene můžu více fotek té doprznene korby s tím oknem k motoru?
Řešíme tady celkem nepodstatné detaily a jednu podstatnou věc jako je korba co dělá doku dokou, teda korba vlněná s dřevěnými latemi tady není, je to hladké?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Když používám "dělené" těsnění, třeba z metráže,
také dávám spoj nahoru
nicméně dolepuju / dotmeluju ten spoj abych měl jistotu
také dávám spoj nahoru
nicméně dolepuju / dotmeluju ten spoj abych měl jistotu
... a vůbec !
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Jo korba je hladká a rovná a rovný plech, jak je známo, nemá nosnost. Takže je korna doplněna robustnějšími latěmi.
Kdyby korba nebyla, tak investuju do originálu, ale jelikož již byla hotová, tak to tak zatím zůstane.
Místo "původních" zapuštěných imbusů jsem použil štouby s velkou hlavou, šroub je podobný vraťáku, ale má šlic a nemá čtyřhran. Latě jsou demontovatelné bez vyndání nádrže. Šrouby nad nádrží mají matku nad korbou, která je přišroubovaná zespodu (redukce samice/samec M5 těsněná USIT kroužkem, vše A2 nerez). Šrouby, které jsou dosažitelné zespodu mají matku pod korbou.
Zítra dám fotky, jelikož dnes zabralo celý den je našroubovat a na fotky nezbyl čas...
..zatím fotky nahaté korby a stav když se dovezla, krajní latě jsou nyní zkrácené pro oblouky pro plachtu.
Kdyby korba nebyla, tak investuju do originálu, ale jelikož již byla hotová, tak to tak zatím zůstane.
Místo "původních" zapuštěných imbusů jsem použil štouby s velkou hlavou, šroub je podobný vraťáku, ale má šlic a nemá čtyřhran. Latě jsou demontovatelné bez vyndání nádrže. Šrouby nad nádrží mají matku nad korbou, která je přišroubovaná zespodu (redukce samice/samec M5 těsněná USIT kroužkem, vše A2 nerez). Šrouby, které jsou dosažitelné zespodu mají matku pod korbou.
Zítra dám fotky, jelikož dnes zabralo celý den je našroubovat a na fotky nezbyl čas...
..zatím fotky nahaté korby a stav když se dovezla, krajní latě jsou nyní zkrácené pro oblouky pro plachtu.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
ani jsem nevěděl, ale dvě dnešní fotky se našly...
..takže zítra, pokud to půjde hodím konečné fotky "korby"
..takže zítra, pokud to půjde hodím konečné fotky "korby"
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Takže okna nasazeny. Děkuji za podporu. Zadní mělo napnutou gumu, takže šlo pěkně. Jedno boční volnější, ještě že se šlo vzepřít zádama o stěnu a poslední boční na dveřích až na druhý pokus.
Všechny jsme začínali spodem, ale poslední muselo ven, vrch je u Dok plitší než spodek a vrch nešel dotlačit. Tak jsme začali vrchem, plitký vrch se chytnul a do hlubokého spodku se okno dalo narvat a pak dotlačit. Jinak chápu, že si člověk pomůže paličkou, já měl strach, ale když se vám guma směje, že tam prostě nepůjde a ona tam musí jít...
..přikládám i foto korby, omluvte kvalitu fotek, foťák začíná zlobit .. a fotky byly na dlouhý čas držené v ruce.... ....nemáte někdo zrcadlovku Canon, která hlásila chybu 99, že nejde udělat snímek, že chce resetnout případně novou baterii? Na automatický režim, kdy si potřebuje pomoci plným bleskem v krátkém čase tak často hodí tuto chybu. Prostě s bleskem ne, na noční režim s dlouhým časem a bleskem ano, tam není problém, ale ...vypadá to, že blesk se nestíhá nabít, když má fotit "normálně". Výměna baterky nepomohla
Všechny jsme začínali spodem, ale poslední muselo ven, vrch je u Dok plitší než spodek a vrch nešel dotlačit. Tak jsme začali vrchem, plitký vrch se chytnul a do hlubokého spodku se okno dalo narvat a pak dotlačit. Jinak chápu, že si člověk pomůže paličkou, já měl strach, ale když se vám guma směje, že tam prostě nepůjde a ona tam musí jít...
..přikládám i foto korby, omluvte kvalitu fotek, foťák začíná zlobit .. a fotky byly na dlouhý čas držené v ruce.... ....nemáte někdo zrcadlovku Canon, která hlásila chybu 99, že nejde udělat snímek, že chce resetnout případně novou baterii? Na automatický režim, kdy si potřebuje pomoci plným bleskem v krátkém čase tak často hodí tuto chybu. Prostě s bleskem ne, na noční režim s dlouhým časem a bleskem ano, tam není problém, ale ...vypadá to, že blesk se nestíhá nabít, když má fotit "normálně". Výměna baterky nepomohla
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Máš štěstí, žejdu kolem pár Canonů mám zkus vyčistit kontakty na objektivu a v těle foťáku (bacha na bordel, ať ti nepadá dovnitř). Bývá to neznámá chyba, ale občas zabere toto.
No furt nechápu jak se zamezí vodě aby tekla do motoru.. nevidím tam žádny odtoky, bude to utěsněno nějakým kedrem dokola nebo jak?
No furt nechápu jak se zamezí vodě aby tekla do motoru.. nevidím tam žádny odtoky, bude to utěsněno nějakým kedrem dokola nebo jak?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: T2b Doka - skládání - detaily
Doka bude mít plachtu, to je pravda a navíc kolem dokola bude i kedr, tak jak je na šroubovaných blatnících - typ "nota". Kedr bude na vyndávacím poklopu, po zasunutí do otvoru by měl zatěsnit.
Myslím, že tam nenateče víc vody, než u busíka sáním chladícího vzduchu, v dešti jsou "baterkové rohy" i u busíka docela pod vodou, ale horký motor umí sušit.
Plachta a kedr, myslím, že to půjde. Kdyby to nešlo, tak seženu klempíře a uděláme kolem dokola "rýnu" se svodem pod motor. To by šlo, ale myslím, že nebude třeba.
Nemáte náhodou někdo v hlavě délku dubových prkýnek pro plachtu? Profil jsem našel, děkuji Wallymu. Délka bude asi od rámu k rámu bez přesahu. Přesah bude asi dělat plech shora co mi chyběl, ale tento týden již dorazil z Polska. Trámky dubové budou od truhláře našince. No, asi to bude až léto, jelikož se s plachtou nevejdu do garáže, takže ji budu snižovat, děkuji taktéž Wallymu za inspiraci.
Ale jelikož mám originál starou plachtu a ostatní díly jsou co se kde poshánělo, tak plán je za tepla venku postavit vysoký rám, včetně dubových prkýnek, krycích plechů, plachty a když to bude vše OK, tak snižit na výšku střechy a bohužel novou plachtu.
Myslím, že tam nenateče víc vody, než u busíka sáním chladícího vzduchu, v dešti jsou "baterkové rohy" i u busíka docela pod vodou, ale horký motor umí sušit.
Plachta a kedr, myslím, že to půjde. Kdyby to nešlo, tak seženu klempíře a uděláme kolem dokola "rýnu" se svodem pod motor. To by šlo, ale myslím, že nebude třeba.
Nemáte náhodou někdo v hlavě délku dubových prkýnek pro plachtu? Profil jsem našel, děkuji Wallymu. Délka bude asi od rámu k rámu bez přesahu. Přesah bude asi dělat plech shora co mi chyběl, ale tento týden již dorazil z Polska. Trámky dubové budou od truhláře našince. No, asi to bude až léto, jelikož se s plachtou nevejdu do garáže, takže ji budu snižovat, děkuji taktéž Wallymu za inspiraci.
Ale jelikož mám originál starou plachtu a ostatní díly jsou co se kde poshánělo, tak plán je za tepla venku postavit vysoký rám, včetně dubových prkýnek, krycích plechů, plachty a když to bude vše OK, tak snižit na výšku střechy a bohužel novou plachtu.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73