Zelený Celestýn

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Tak jsem zmeril tlaky a sice jsem nemel po ruce citlivejsi kompresiometr, ale alespon napovedel co je asi pricina vseho. Nameril jsem cca 5-6baru na motoru 1600.
Přílohy
IMG_20190428_123010.jpg
IMG_20190428_123010.jpg (476.06 KiB) Zobrazeno 6089 x
IMG_20190428_132328.jpg
IMG_20190428_132328.jpg (507.17 KiB) Zobrazeno 6089 x
IMG_20190428_123341.jpg
IMG_20190428_123341.jpg (489.06 KiB) Zobrazeno 6089 x
IMG_20190428_132627.jpg
IMG_20190428_132627.jpg (456.98 KiB) Zobrazeno 6089 x

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Tak jsem opet zmeril tlaky a vysly takto
Přílohy
IMG_20190429_125341.jpg
IMG_20190429_125313.jpg
IMG_20190429_125313.jpg (452.68 KiB) Zobrazeno 6010 x

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Vicko vymeneno, palec 5ohm. Svicky vypadaji takto prvni vlevo.
Přílohy
IMG_20190429_130104.jpg
IMG_20190429_130104.jpg (419.01 KiB) Zobrazeno 6008 x
IMG_20190429_130655.jpg
IMG_20190429_130114.jpg

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

evinsen píše:to modrý by u mě letělo hned do koše a palec je z bezkontaktu golf,1kohm,máš mít 5 kohm odpor.k rozdělovači svoje výhrady nebudu prezentovat,ale tohle bych udělal v první řadě.taky to plato na kontakt může být celý posunutý vůči vačce rozdělovače,tak bych to zkusil nejdřív s klasickým
Palec je oznacen 5 a ten k puvodnimu rozdelovaci 009 taky 5R.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Pětišroub »

A ta svicka se zamokruje alespon?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od evinsen »

ta druhá vypadá že je umytá od benzínu

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Prave ze ne, a to jsou novy jeden den, ty predesle byli stejne, ten druhy valec je divny. A to je karburator vycisteny. Zato ctvrty byl vlhky a trochu i treti, asi dostolovat levy karbec a spis rozebrat a vycistit.

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Dnes byla ale tepla, jedine ze by byl uz divny ten rozdelovac.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od evinsen »

a u čtvrtý se divím že pálí.spíš tam toho benzínu je hodně,jestli nekape

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Ten levy karbec taky rozeberu a mrknu na nej.

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Tak jsem uz zkousel vsechno mozne. Nastartuju, proturuju, bezi ve vyssich otackach cca 1200 ale kolisa, za plynem uz jde jakz takz taky. Ale jak otacky klesnou k 1000, tak chcipne. Na volnobeh si to dela co chce. Nelze take dosahnout nizsiho predstihu. Menil jsem uz i rozdelovac za puvodni. Ted uz se bojim, ze jsem karburatory pekne rozvrtal.
Byl by nekdo z okoli, kdo by se na to mrknul? Uz na to nemam nervy ani cas, ostatni prace stoji.

rišmen
Příspěvky: 165
Registrován: 13 čer 2012

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od rišmen »

- zdá se, že si to celý rozvrtal, aniž by si věděl co děláš. Rozvrtat jeden singl karbec - nevadí. Ale rovnou dva, který musej běžet naprosto stejně
a není prdel to seřídit, k tomu zapalování a ventily. To jsi si to pěkně zavařil [-o<
- dva válce jsou napájeným jedním karburátorem, tak se nemůže stát, že jeden běží a druhej ne. Když jo, není karburátorem. Je to svíčkou,
kabelem, modrým víčkem, přísává falešnej vzduch, ventil apod., ne karburátor
- pozvi nějakýho šikovnýho kamaráda, zkontrolujte ventily, nastavtavte zapalování, zahoďte modrý víčko(to je na tunig srazy, ne na
ježdění), odpojte táhla od klapek karburátorů, nastavte obě klapky prvního stupně na cca 1 otačku, oba šrouby bohatosti na 2,5 ot.,
nebo jestli si s jedním nic nedělal, tak to nastav po něj, zapni sytič a nastartuj. Motor poběží, až se ohrěje, dolaďte volnoběh(vše děláš na
obou karburátorech stejně), předstih 10 na stroboskop,
- teď seženeš ještě šikovnějšího kamaráda který má sebou synchrometr , uděláte si gumovou redukci abyste mohli změřit průtok vzduchu a
seřídíte klapky a tím zároveň volnobězný otáčky na 900-950. Nezapomenout na klapky 2.stupně, obě zavřený(lehce pootevřený)stejně.
Připoj táhla, nesmí to ovlivnit otáčky, a jeď se projet

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Diky za vycerpavajici odpovedi. Uz jsem nasel nekoho, kdo se vyzna. Mam koupit tesneni na saci potrubí, repas sadu karburatoru a udela i komplet karburatory.
Jj asi jsem to rozhasil, vymenoval jsem komplet palivove hadice, byli tam ruzne prumery a popraskane u koncovek, filtry, kabely, svicky, to slavne vicko, prosklenny filtr pred pumpou (ten uz jsem demontoval). Nebezelo to a tak jsem se pokusil stolovat. Nejdriv ventily, ty byli nastavene, saci na 0,2 a vyfukovy 0,3, tak jsem je dal vsechny na 0,15. Potom odtrh a predstih, ten byl hodne velky, tam jsem se zarazil poprve a potom ty karbeci. Kdyz je na remenici jeden zarez, nekdo pise horni uvrat, jiny pise predstih.
Ted schanim ty repas sady na polsky karburator 30S2H z fiatu 126bis.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od evinsen »

na ty řemenici může být jak 0 tak předstih.to si musíš zjistit

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Tak nevim jestli to melo tak velky vliv na ten chod motoru, ale koupil jsem novou civku a rozebral, vycistil a maznul rozdelovac a motor jen prede. Jeste sesynchronizovat karburatory a melo by to byt ok.
Jeste k te civce, je jedno jaka civka se koupi (vnitrni odpor)?

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Tak jsem to jel vcera projet, tahne dobre. Jen pravy vyfuk vic modry a pomalu klesaji otacky, tahne me to i pri zavrenem plynu, jak pribrzdim, potom klesnou, tak uz je to dobry.

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Ahoj, tak uz jsem konecne naladil a jezdim. Rozdelovac mel uvolneny unasec od pouzdra se ctyrhranem. Chytil jsem palec a na jednu stranu sel pekne v odstredivem regulatoru, vymenil jsem jeste pruzinku v nem, byla vytazena, asi nekdo chtel vytahnout a kdyz jsem chytil za palec na druhou stranu, tak sel pootocit a uz tam zustal zasekly.
Pro sychr jeste vycisteni obou karburatoru a osazeny novymi vecmi. Jde krasne na volnobeh a jako hrom za plynem.

Miro221
Příspěvky: 25
Registrován: 02 dub 2019

Re: Zelený Celestýn

Příspěvek od Miro221 »

Foto
Přílohy
IMG_20190522_164433.jpg
IMG_20190430_175740.jpg
IMG_20190501_114859.jpg
IMG_20190501_114859.jpg (334.96 KiB) Zobrazeno 5215 x
IMG_20190523_072755.jpg
IMG_20190523_072755.jpg (546.5 KiB) Zobrazeno 5215 x

Odpovědět