VW 1200 1962
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Ha ha, zeptej se Vaahy,jak to dělám, koukal na to jak zjara práce tak na čtvrt hoďky,všechny plechy!!!!!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: VW 1200 1962
svět se dělí na dvě skupiny:
ti se závitníkem
a
ti bez závitníku.
Jinými slovy, ti kteří mají, a ti, kteří nemají. Protože M6 šroubů má každý, kdo rozebere motor z brouka přehršel, jejich použití je nasnadě..závitník..nedejbože s vratidýlkem...to je v mnoha případech vyšší dívčí:-)
ti se závitníkem
a
ti bez závitníku.
Jinými slovy, ti kteří mají, a ti, kteří nemají. Protože M6 šroubů má každý, kdo rozebere motor z brouka přehršel, jejich použití je nasnadě..závitník..nedejbože s vratidýlkem...to je v mnoha případech vyšší dívčí:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VW 1200 1962
tretia skupina , aj ked ma zavitniky a vratidla, pouziva sluzby profikov, ktori automaticky maskuju kazdy vonkajsi, alebo vnutorny zavit pomocou silikonovych cudlikov....absolutne bezna vec...
Re: VW 1200 1962
tak to ti johne můžeme jen tiše závidět..to co je v AUS běžná věc, tak to je tady asi hudba budoucnosti..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
my holt jsme dál v environmentálním cítění a pro zaslepení závitů používáme šrouby určené k recyklaci
závitníky nechám v regále, protože nadbytečným používáním ubývají
závitníky nechám v regále, protože nadbytečným používáním ubývají
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Neznám víc uklidňující práci, než protahovat závitníkem barvou zalité dírky a popíjejíc sváteční ležáček!
Mimochodem bych nadával víc, když bych zjistil, že je plech špatně nalakován, protože hlavička starého (krycího) šroubu zastínila paprsek barvy.
Mimochodem bych nadával víc, když bych zjistil, že je plech špatně nalakován, protože hlavička starého (krycího) šroubu zastínila paprsek barvy.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: VW 1200 1962
na plechy motoru jsem vyzkoušel čtyři věci:
- syntetiku - docela dobrý, houževnatá barva, něco vydržela, není tužená, takže omezená odolnost proti ropouštědlům, dlouho schne
-sprej - nejvíc nahovno, odírá se, minimální odolnost vůči všemu
-dvousložkovou - akrlovou barvu, zkrátka autoemail - pěkný na oko, lepší odolnost proti rozpouštědlům , trochu proti oděru
-komaxit: zatim vede, bez práce, je to levný, ničim se to nerozpustí, nejlepší odolnost proti oděru, na motor dle mého ideal, jen bych to pod to tedy nezinkoval, zkoušel jsem to na dvou dílech a při vypalování komaxitu se zinek začal odpařovat a udělalo to na tom hodně malinkatejch pupínků
- syntetiku - docela dobrý, houževnatá barva, něco vydržela, není tužená, takže omezená odolnost proti ropouštědlům, dlouho schne
-sprej - nejvíc nahovno, odírá se, minimální odolnost vůči všemu
-dvousložkovou - akrlovou barvu, zkrátka autoemail - pěkný na oko, lepší odolnost proti rozpouštědlům , trochu proti oděru
-komaxit: zatim vede, bez práce, je to levný, ničim se to nerozpustí, nejlepší odolnost proti oděru, na motor dle mého ideal, jen bych to pod to tedy nezinkoval, zkoušel jsem to na dvou dílech a při vypalování komaxitu se zinek začal odpařovat a udělalo to na tom hodně malinkatejch pupínků
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: VW 1200 1962
Pridavam kladnou referenci na komaxit, pouzivam taktez
(levny, rychly, vydrzi, a umeji krasnej cernej polomat)
ale jak uz rikam od zacatku
pouze v pripade ze auto neni provozovano celorocne
zimni provoz a sul i komaxit narusi
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
(levny, rychly, vydrzi, a umeji krasnej cernej polomat)
ale jak uz rikam od zacatku
pouze v pripade ze auto neni provozovano celorocne
zimni provoz a sul i komaxit narusi
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
... a vůbec !
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Při necelých 300 stupních se zinek neodpařuje....chyba byla asi někde jinde! Ostatně při stovkách kusů,co jsem nechal dělat,se to nestalo ani jednou......To by se pozink topníky odpařily po 50ti kilometrech. Jinak závitník stojí pár korun,a myslím,že při renovaci plechů chtěj závity stejně protáhnout,člověk se tak vyhne případným komplikacím při montáži Proto i zinkuji! to pak sůl nesůl Jak dělám ty lodě,tak tam je to náročnější než na autě...
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: VW 1200 1962
Pískování si s tím bez problémů poradí, vlastní zkušenost s diskamaHerbie píše:...
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Pravda,a stačí přepískovat jen ten postíženej kus.a znova do komaxu,nebo pokud je to malý,rozpustit prášek v acetonu,opatrně přetřít opravované místo 2-3x,a po zaschnutí vypálit hokovzdušnou pistolí
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: VW 1200 1962
Mám dvoje disky v komaxu:
letní Wetly: držej až na spáru, občas disky umejt a jsou ok
zimní obyč: po dvou měsících zimního ježdení jsou jak kdyby bez laku, liška skrz komax. Ale mám podezření že ten komax odflákli, neboť ty letní už od pohledu jsou jiné
Tak asi tak.
letní Wetly: držej až na spáru, občas disky umejt a jsou ok
zimní obyč: po dvou měsících zimního ježdení jsou jak kdyby bez laku, liška skrz komax. Ale mám podezření že ten komax odflákli, neboť ty letní už od pohledu jsou jiné
Tak asi tak.
Re: VW 1200 1962
No ono je piskovani a piskovaniŠíša píše:Pískování si s tím bez problémů poradí, vlastní zkušenost s diskamaHerbie píše:...
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
na plechy motoru pouzivam jemnejsi metody nez na disky
diky tomu je pak sundavani komaxitu problematictejsi
... a vůbec !
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Jinak pánové,existuje také vypalovací zinkový základ!!!!!! Není to tak dobrý jako galva,ale pokud nehrozí odření,nebo odloupnutí, dávno dobrý
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: VW 1200 1962
Tak po roce pokrok - dnes jsem opravil klakson. Jinak vše při starém.
Re: VW 1200 1962
Dnes jsem převzal z lakovny plechy na motor, topníky a spol. Sakum prásk za 1500 včetně očištění, vypadá to kvalitně. Příští pátek přijde kolega na výpomoc s motorem, snad to nějak doskládáme.
Re: VW 1200 1962
pískování + prášková barva? to je hodně slušná cena, ten vejfuk taky komaxit? Z něj to asi sleze...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Hmmm, já měl ještě lepší cenu, ale jen díky tomu, že mi přestřelili termín o dva týdny a nechtěl jsem papír...Lugen píše:pískování + prášková barva? to je hodně slušná cena, ten vejfuk taky komaxit? Z něj to asi sleze...
Ale chemický odlakování a komaxit asi to nejlepší!
Sorry za OT:
výsledek tady: http://www.flat4.org/gal/albums/userpic ... _large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------