VW 1200 1962

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od maxmax »

Ha ha, zeptej se Vaahy,jak to dělám, koukal na to jak zjara :lol: :lol: :lol: práce tak na čtvrt hoďky,všechny plechy!!!!!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Pětišroub »

svět se dělí na dvě skupiny:

ti se závitníkem

a

ti bez závitníku.

Jinými slovy, ti kteří mají, a ti, kteří nemají. Protože M6 šroubů má každý, kdo rozebere motor z brouka přehršel, jejich použití je nasnadě..závitník..nedejbože s vratidýlkem...to je v mnoha případech vyšší dívčí:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od john »

tretia skupina , aj ked ma zavitniky a vratidla, pouziva sluzby profikov, ktori automaticky maskuju kazdy vonkajsi, alebo vnutorny zavit pomocou silikonovych cudlikov....absolutne bezna vec...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Pětišroub »

tak to ti johne můžeme jen tiše závidět..to co je v AUS běžná věc, tak to je tady asi hudba budoucnosti..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od prak »

my holt jsme dál v environmentálním cítění a pro zaslepení závitů používáme šrouby určené k recyklaci
závitníky nechám v regále, protože nadbytečným používáním ubývají :wink:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od VW181 »

Neznám víc uklidňující práci, než protahovat závitníkem barvou zalité dírky a popíjejíc sváteční ležáček! :tonqe: :lol:

Mimochodem bych nadával víc, když bych zjistil, že je plech špatně nalakován, protože hlavička starého (krycího) šroubu zastínila paprsek barvy. #-o
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Pětišroub »

"kolik třešní, tolik višní"
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Lugen »

na plechy motoru jsem vyzkoušel čtyři věci:
- syntetiku - docela dobrý, houževnatá barva, něco vydržela, není tužená, takže omezená odolnost proti ropouštědlům, dlouho schne
-sprej - nejvíc nahovno, odírá se, minimální odolnost vůči všemu
-dvousložkovou - akrlovou barvu, zkrátka autoemail - pěkný na oko, lepší odolnost proti rozpouštědlům , trochu proti oděru
-komaxit: zatim vede, bez práce, je to levný, ničim se to nerozpustí, nejlepší odolnost proti oděru, na motor dle mého ideal, jen bych to pod to tedy nezinkoval, zkoušel jsem to na dvou dílech a při vypalování komaxitu se zinek začal odpařovat a udělalo to na tom hodně malinkatejch pupínků
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Herbie »

Pridavam kladnou referenci na komaxit, pouzivam taktez
(levny, rychly, vydrzi, a umeji krasnej cernej polomat)

ale jak uz rikam od zacatku
pouze v pripade ze auto neni provozovano celorocne
zimni provoz a sul i komaxit narusi
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
... a vůbec !

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od maxmax »

:shock: Při necelých 300 stupních se zinek neodpařuje....chyba byla asi někde jinde! Ostatně při stovkách kusů,co jsem nechal dělat,se to nestalo ani jednou......To by se pozink topníky odpařily po 50ti kilometrech. Jinak závitník stojí pár korun,a myslím,že při renovaci plechů chtěj závity stejně protáhnout,člověk se tak vyhne případným komplikacím při montáži :D Proto i zinkuji! to pak sůl nesůl :D Jak dělám ty lodě,tak tam je to náročnější než na autě... :wink:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Šíša »

Herbie píše:...
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
Pískování si s tím bez problémů poradí, vlastní zkušenost s diskama :wink:

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od maxmax »

Pravda,a stačí přepískovat jen ten postíženej kus.a znova do komaxu,nebo pokud je to malý,rozpustit prášek v acetonu,opatrně přetřít opravované místo 2-3x,a po zaschnutí vypálit hokovzdušnou pistolí :idea:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Šíša »

Mám dvoje disky v komaxu:

letní Wetly: držej až na spáru, občas disky umejt a jsou ok

zimní obyč: po dvou měsících zimního ježdení jsou jak kdyby bez laku, liška skrz komax. Ale mám podezření že ten komax odflákli, neboť ty letní už od pohledu jsou jiné

Tak asi tak.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od maxmax »

POZINK! :P
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Herbie »

Šíša píše:
Herbie píše:...
sundavat komaxit z rezavyho plechu sem zatim nezkousel ale bude to jiste chutovka
Pískování si s tím bez problémů poradí, vlastní zkušenost s diskama :wink:
No ono je piskovani a piskovani
na plechy motoru pouzivam jemnejsi metody nez na disky
diky tomu je pak sundavani komaxitu problematictejsi
... a vůbec !

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od maxmax »

Jinak pánové,existuje také vypalovací zinkový základ!!!!!! Není to tak dobrý jako galva,ale pokud nehrozí odření,nebo odloupnutí, dávno dobrý :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Tak po roce pokrok - dnes jsem opravil klakson. Jinak vše při starém.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Dnes jsem převzal z lakovny plechy na motor, topníky a spol. Sakum prásk za 1500 včetně očištění, vypadá to kvalitně. Příští pátek přijde kolega na výpomoc s motorem, snad to nějak doskládáme.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Lugen »

pískování + prášková barva? to je hodně slušná cena, ten vejfuk taky komaxit? Z něj to asi sleze...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od wally »

Lugen píše:pískování + prášková barva? to je hodně slušná cena, ten vejfuk taky komaxit? Z něj to asi sleze...
Hmmm, já měl ještě lepší cenu, ale jen díky tomu, že mi přestřelili termín o dva týdny a nechtěl jsem papír...

Ale chemický odlakování a komaxit asi to nejlepší!

Sorry za OT:

výsledek tady: http://www.flat4.org/gal/albums/userpic ... _large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Odpovědět