VW 1200 1962
Re: VW 1200 1962
Tak jste nic nedoporučili a já jsem si poradil sám. Po dlouhé době je motor ve voze, benzín přiveden, startér točí, na cívce je 12V, ale motor nechytá, ani náznakem. Asi to bude něco kolem jiskry.
Edit.: Fotka je neaktuální, samozřejmě tam mám karburátor, když to startuju.
Edit.: Fotka je neaktuální, samozřejmě tam mám karburátor, když to startuju.
Re: VW 1200 1962
Skontroluj poradie zapalovania..
Re: VW 1200 1962
jj kable ke svičkam to jsou previti
Re: VW 1200 1962
Díky, kolega mě na to upozornil a i od kompu už vím, že to mám blbě, tak snad to zítra ráno konečně natočím:) Hlavní problém, proč to nejelo - vadný startér a pouzdro v převodovce už je vyřešen, tak snad si sezónu ještě užiju, i když je na to práce jak na kostele.
Re: VW 1200 1962
Zkontroloval jsem - 1432 na noze altíku, v tom samém pořadí mám kabely. Na radu jsem našel pomocí šroubováku HÚ 2. válce, tam, kde byl palec jsem zapojil dvojku a pak zbytek dle pořadí. Z indukčky jiskra jde, na svíčkách taky. A nic, akorát jednou to na chvilku cosi spálilo, protože vyšel kouř z výfuku. Jinak to akorát občas celkem silně prskne benzín z karbecu ven, ale jakože celkem chrst.
Druhá věc - z topníku kape benzín, což si vysvětluju netěsným spojem mezi hlavou a sáním a přechlastáním.
Alespoň jsem dnes strávil po roce celý den péčí o auto, opravil jsem elektriku, dodělal přední mhlovku, nachystal zadní a vymyslel, jak s autorádiem. Chtěl bych dát dopředu někam otáčkoměr, ale nevím kam, protože všude bych do něj vrážel kolenem. Teoreticky chybí opravit ruční brzdu, stěrače, mlhovku, klakson, nastartovat a naštelovat, povinnou a můžu na tk.
Druhá věc - z topníku kape benzín, což si vysvětluju netěsným spojem mezi hlavou a sáním a přechlastáním.
Alespoň jsem dnes strávil po roce celý den péčí o auto, opravil jsem elektriku, dodělal přední mhlovku, nachystal zadní a vymyslel, jak s autorádiem. Chtěl bych dát dopředu někam otáčkoměr, ale nevím kam, protože všude bych do něj vrážel kolenem. Teoreticky chybí opravit ruční brzdu, stěrače, mlhovku, klakson, nastartovat a naštelovat, povinnou a můžu na tk.
Re: VW 1200 1962
nezapomen na drobny detail
pist je v horni uvrati 2x
jednou kdyz pálí, jednou pri vyfuku
takze ne vzdycky lze zapojit kabel podle toho kdy je pist v horni uvrati
pist je v horni uvrati 2x
jednou kdyz pálí, jednou pri vyfuku
takze ne vzdycky lze zapojit kabel podle toho kdy je pist v horni uvrati
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
... a pritom je to tak jednoduche..
1. shodit ventilviko na prave strane
2. otacet spodni remenici az se dostane zarez na sparu mezi bloky (nahore)
3. zkontrolovat saci a vyfukovy ventil na 1. valci (napravo vzadu), mely by byt oba uzavreny
Pokud ne, opakovat bod 2, jinak jdi na bod 4.
4. palec rozdelovace ukazuje na prvni valec.
Nasleduje nastaveni predstihu a muze se drandit. Chlape, nerikej mi, ze na tech zigulicich to delate uplne jinak...
1. shodit ventilviko na prave strane
2. otacet spodni remenici az se dostane zarez na sparu mezi bloky (nahore)
3. zkontrolovat saci a vyfukovy ventil na 1. valci (napravo vzadu), mely by byt oba uzavreny
Pokud ne, opakovat bod 2, jinak jdi na bod 4.
4. palec rozdelovace ukazuje na prvni valec.
Nasleduje nastaveni predstihu a muze se drandit. Chlape, nerikej mi, ze na tech zigulicich to delate uplne jinak...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW 1200 1962
Já měl doteď tu výhodu, že jsem vždycky koupil auto a kromě tahání audiokabelů a nýtování spojlerů jsem jenom jezdil:) Zítra na to kouknu, dík.
Re: VW 1200 1962
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 5%99edstih" onclick="window.open(this.href);return false;
Koukni tady. .a mělo by to být jasné..
Koukni tady. .a mělo by to být jasné..
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: VW 1200 1962
Skákal jsem kolem toho hodinu, postupoval podle návodu, na poslední otočení startérem, kdy měla baterka ještě sílu, to milosrdně zabublalo, pak to zdechlo. Asi jsem slabá povaha, ale s oplem z roku 97 (čili jejich "zlatá léta") bylo pomalu míň sra*í. Zítra v ráno zase, tak snad. Mezitím se stihl zrušit plynový pedál, a to auto ještě ani neopustilo garáž.
Re: VW 1200 1962
I bych hodil, ale kdyz jsem to s nim resil, celkem dost nestihal a ja si tenkrat hral na hrdinu, ze to do tydne pojede. Zítra se má dostavit kamarád, který na to koukne, tak snad.
Re: VW 1200 1962
No, sice strašně, ale už to aspoň jezdí. Závad bylo víc a většina trvá, ale jde to aspoň nastartovat a občas to i jede.
Re: VW 1200 1962
Dnes jsem vyřešil přívod benzínu - přeohýbal jsem palivové trubky vepředu a vsadil nádrž, vzadu jsem přetáhl hadičky a trubku a filtr na správné místo, filtr jsem dal vedle převodovky. Nicméně přestaly opět fungovat blinkry (akorát svítí kontrolka trvale a jinak nic), přestal opět troubit klakson (tentokrát to bude asi spínačem na volantu) a občas vynechává jeden válec..
No a poslední otázka - je normální, že když mám zařazený neutrál a auto na zvedáku, že se mi při zapnutém motoru točí kolo? Kdysi jsem měl pocit, že chvíli po nastartování při neutrálu jede auto dopředu, ale pořád to nějak nechápu..
No a poslední otázka - je normální, že když mám zařazený neutrál a auto na zvedáku, že se mi při zapnutém motoru točí kolo? Kdysi jsem měl pocit, že chvíli po nastartování při neutrálu jede auto dopředu, ale pořád to nějak nechápu..
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW 1200 1962
Jestli mas neutral tak na zemi Ti nemuze jet nikam.Ze se toci kola na zvedaku je tak nejak normalni,
hlavni hridel prevodovky se toci i v neutralu a olej v prevodovce pomuze roztocit poloosy.Kdyz vsak chytnes tocici se kolo
rukou,tak ho zastavis.Melo by se Ti tocit jedno kolo dopredu a druhe dozadu,ale muze se tocit jen jedno,protoze
druhe muze byt pribrzdene......
hlavni hridel prevodovky se toci i v neutralu a olej v prevodovce pomuze roztocit poloosy.Kdyz vsak chytnes tocici se kolo
rukou,tak ho zastavis.Melo by se Ti tocit jedno kolo dopredu a druhe dozadu,ale muze se tocit jen jedno,protoze
druhe muze byt pribrzdene......
Vwase nocni sichta...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
píše, že při NEUTRÁLU, to nemá se spojkou nic společnéhoJan.cl píše:Špatně Ti vypíná spojka. Normální to není.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
And the winner is .....
Nebyt tu Sesta, tak je tento brouk jeden z nejdele rozpohybovavanych kusu na flatu
Nebrat ve zlem, jen mam blby reci... [smilie=hippy.gif]
Nebyt tu Sesta, tak je tento brouk jeden z nejdele rozpohybovavanych kusu na flatu
Nebrat ve zlem, jen mam blby reci... [smilie=hippy.gif]
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW 1200 1962
Tak tak, prostě hustej olej v převodovce. Fordy my to dělali skoro všechny že se na zvedáku točila kola (u poháněné nápravy)udeeska píše: ...
Re: VW 1200 1962
Sam píše:And the winner is .....
Nebyt tu Sesta, tak je tento brouk jeden z nejdele rozpohybovavanych kusu na flatu
Nebrat ve zlem, jen mam blby reci... [smilie=hippy.gif]
Pozor 600 už bol na zraze v Bratislave po vlastnej ose. [smilie=driving.gif]
ExBruno