VW 1200 1962

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Všechny krycí plechy, filtrbox, + drobnosti ze startéru, alternátoru, + větrák + jeho kryt v černé
Sání, kolena atd + topníky v nějaké polochrom stříbrné
=1500

Výfuk jsem nechal šopovat někde v Brně za 400.

Jinak v té lakovně - alu 16" 500 - 600 kč / ks včetně očištění
Komplet Jawa do červené včetně očištění za 1600, barva prý odpovídá origo Jawácké + mají i khaki od vojáků.

Tenčí věci čistí chemicky, prý je to šetrnější než pískování.

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od wally »

Acibuk píše:Všechny krycí plechy, filtrbox, + drobnosti ze startéru, alternátoru, + větrák + jeho kryt v černé
Sání, kolena atd + topníky v nějaké polochrom stříbrné
=1500

Výfuk jsem nechal šopovat někde v Brně za 400.

Jinak v té lakovně - alu 16" 500 - 600 kč / ks včetně očištění
Komplet Jawa do červené včetně očištění za 1600, barva prý odpovídá origo Jawácké + mají i khaki od vojáků.

Tenčí věci čistí chemicky, prý je to šetrnější než pískování.
Tak, to je moc pěkný!!!
Jojo, chemika je o dost šetrnější...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Knofel »

Acibuk píše:Všechny krycí plechy, filtrbox, + drobnosti ze startéru, alternátoru, + větrák + jeho kryt v černé
Sání, kolena atd + topníky v nějaké polochrom stříbrné
=1500

Výfuk jsem nechal šopovat někde v Brně za 400.

Jinak v té lakovně - alu 16" 500 - 600 kč / ks včetně očištění
Komplet Jawa do červené včetně očištění za 1600, barva prý odpovídá origo Jawácké + mají i khaki od vojáků.

Tenčí věci čistí chemicky, prý je to šetrnější než pískování.
Ohledně té JAWY, chtěl jsem se zeptat co to je přesně za firmu? Jelikož za opískování motorky sem dal 1000 a ty říkáš že tam opískování + komax udělaj za 1600? :shock:

Jináč až to budeš mít oka tak přidej foto, určitě nejsem sám co by se rád pokochal :)

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Lakovna je tady: http://www.jmh.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zrovna tam dávali do základu čezetu, bylo vidět, že si s tím hrajou. Pokud máš plechy na Jawě pobouchaný jak já, existuje nějaký tmel na komaxit za 600Kč / kg, se kterým ale nemají moc dobré zkušenosti. Jako druhá varianta je očistit a do komaxu a potom klasicky vytmelit a potom klasicky nalakovat. (tak mi to vysvětloval majitel). Teď čekám, až sem přiletí Petr914 a řekne, že to je hrozná blbost:)

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Kůča »

No já nevím,ale na svou Jawu,kdyby jsem nějakou měl,tak by jsem určitě Komaxit nedal. :(
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Knofel »

Acibuk píše:Lakovna je tady: http://www.jmh.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zrovna tam dávali do základu čezetu, bylo vidět, že si s tím hrajou. Pokud máš plechy na Jawě pobouchaný jak já, existuje nějaký tmel na komaxit za 600Kč / kg, se kterým ale nemají moc dobré zkušenosti. Jako druhá varianta je očistit a do komaxu a potom klasicky vytmelit a potom klasicky nalakovat. (tak mi to vysvětloval majitel). Teď čekám, až sem přiletí Petr914 a řekne, že to je hrozná blbost:)
No já to už opískováno mám, plechy dávám do normálního laku, ale rám jde na komaxit... Ale je pravda že komaxit je o mnoho levnější než lak no... Jináč díkes :)

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Knofel »

Kůča píše:No já nevím,ale na svou Jawu,kdyby jsem nějakou měl,tak by jsem určitě Komaxit nedal. :(
Ohledně komplet motorky do komaxitu... Podle mého to není tak zlé. Barvá se dá udělat v naprosto stejném odstínu jako Jawácka červená a co se týče kvality tak to hold musí bejt dobře otryskáno no... Známej má panelku v černém komaxu a je to nerozeznatelné od laku. Povrch dokonale hladný jak dětská prdelka :D

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Kůča »

Knofel píše:
Kůča píše:No já nevím,ale na svou Jawu,kdyby jsem nějakou měl,tak by jsem určitě Komaxit nedal. :(
Ohledně komplet motorky do komaxitu... Podle mého to není tak zlé. Barvá se dá udělat v naprosto stejném odstínu jako Jawácka červená a co se týče kvality tak to hold musí bejt dobře otryskáno no... Známej má panelku v černém komaxu a je to nerozeznatelné od laku. Povrch dokonale hladný jak dětská prdelka :D
No já nevim známej si nechal dělat červenym komaxitem motorku a za rok z té červené byla růžová.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od lope »

Kůča píše: a za rok z té červené byla růžová.
To nas.re.

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Knofel »

Kůča píše: No já nevim známej si nechal dělat červenym komaxitem motorku a za rok z té červené byla růžová.
Tak to je potom prekérní situacia :D... To už asi záleží na druhu barvy(prášku) kvalitě a židovských genech lakýrníka :D

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

.. nebo jestli lakýrník nepatří k nějaké menšině.

Jinak pomalu chystám díly na páteční skládačku.
Jedna z prací:
Přílohy
IMG00111-20100429-1014a.jpg

Uživatelský avatar
Knofel
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 263
Registrován: 13 bře 2011
Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Knofel »

Pozůstatek po bývalém majteli?...

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Ano, generálka probíhala v dobách, kdy se tu všude šířila teorie, že montážní pěna zpevňuje a odpuzuje vodu, takže se s ní například vystříkávaly prahy. Z celého auta je pěna jenom tu, v motorovém prostoru jako izolace.

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1977
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od VW181 »

Jestli to je fotka z prostoru, kudy prochází elektrika z kabiny do motoru, tak je to originál!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Můžeš mi to osvětlit? Tam se v originále šplíchala montážní pěna?

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Šíša »

Ano. Průstup do motorového prostoru se pěnou ucpával a pěkně tvrdou :D

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Lugen »

akorát to neni montážní pěna :) tohle nesaje vodu a možná bude i nehořlavý, ale už jsem taky viděl, že si to nějakej trouba spletl když vykuchával elektriku a zpátky tam místo toho vrazil klasickou pěnu, ano to jsou pak ty auta, který maj v bocích prohnilý díry...
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Sam »

nejsem si jisty, jestli uz v rannych sedesatych. Mam za to, ze v te dobe misto peny se cpala tkanina
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Šíša »

Lugen píše:akorát to neni montážní pěna :) tohle nesaje vodu a možná bude i nehořlavý, ale už jsem taky viděl, že si to nějakej trouba spletl když vykuchával elektriku a zpátky tam místo toho vrazil klasickou pěnu, ano to jsou pak ty auta, který maj v bocích prohnilý díry...
Jsou i pěny co nesajou vodu ... třeba studniční ... jinak tou pěnou bylo myšlen postup aplikace.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Ale tohle bude klasická montážka, celolak se dělal před deseti lety. Co doporučujete jako materiál?

Odpovědět