VW 1200 1962
VW 1200 1962
Zdravím, ve čtvrtek jsem se stal majitelem brouka, 1962, 1200ka.. V pondělí mám jít na technickou, potřebuju, aby tam auto dojelo po vlastní ose.
Zatím mám několik problémů, se kterými bych potřeboval poradit-
1.) Přilepená spojka? Když mám neutrál a točím startérem nebo běží motor, auto jede pomalu vpřed. Pokud ji sešlápnu na podlahu, problém není.
2.) Nedržící ručka - když ji vytáhnu, spadne zase dolů, talčítko nefunguje (ještě jsem rukojeť něrozdělával, doufám, že to je hovadina)
3.)Nestartuje:)
Startér točí, majitel mě upozorňoval, že mu to zdechalo, že je asi něco v karbu.. Ten jsem vyčistil, pořád nic, tak jsem zjistil, že čerpadlo netáhne benzín.. Takže jsem vytáhl nádrž, hadička pod ní byla děravá.. Vyměnil jsem, nic, takže sítko ze dna nádrže úplně ven, výplach vodou.. Pořád nic.
Když čerpadlo sundám, ručně pumpuje benál, čepradlem z jiného auta si na ruční pumpičku benzín taky natáhnu.. Když dám čerpadlo na blok, nic sundal jsem i těsnění a dal tam mikrovrstvu hermetiku a taky nic.. V karbecu sucho.. Čili připadá mi, že se nezvedá tyčinka, kteríá ovládá čerpadlo, je to možné? Popř, jak to řešit?
Zatím mám několik problémů, se kterými bych potřeboval poradit-
1.) Přilepená spojka? Když mám neutrál a točím startérem nebo běží motor, auto jede pomalu vpřed. Pokud ji sešlápnu na podlahu, problém není.
2.) Nedržící ručka - když ji vytáhnu, spadne zase dolů, talčítko nefunguje (ještě jsem rukojeť něrozdělával, doufám, že to je hovadina)
3.)Nestartuje:)
Startér točí, majitel mě upozorňoval, že mu to zdechalo, že je asi něco v karbu.. Ten jsem vyčistil, pořád nic, tak jsem zjistil, že čerpadlo netáhne benzín.. Takže jsem vytáhl nádrž, hadička pod ní byla děravá.. Vyměnil jsem, nic, takže sítko ze dna nádrže úplně ven, výplach vodou.. Pořád nic.
Když čerpadlo sundám, ručně pumpuje benál, čepradlem z jiného auta si na ruční pumpičku benzín taky natáhnu.. Když dám čerpadlo na blok, nic sundal jsem i těsnění a dal tam mikrovrstvu hermetiku a taky nic.. V karbecu sucho.. Čili připadá mi, že se nezvedá tyčinka, kteríá ovládá čerpadlo, je to možné? Popř, jak to řešit?
Naposledy upravil(a) Acibuk dne 21 zář 2009, celkem upraveno 1 x.
A jestli náhodou neznáte někoho z Olomouce, kdo by byl ochoten dojet, poradit, aktuální je to jen v neděli:( Jinak nálezové fotky vozu jsou zde:
http://acibuk23.rajce.idnes.cz/Broucik/#album
Dík moc
http://acibuk23.rajce.idnes.cz/Broucik/#album
Dík moc
páku brzdy rozeber a zkontroluj jestli je kompletní mechanismus rohatky se západkou v její dolní části. Nejspíš bude někde něco vypadlýho.
Unášející spojka..možná jde jen o to jí po delším odstavení ohřát a ošoupat, takže jí zatím neřš, jen si zkontroluj jestli ji máš správně seřízenou (na konci pedálu má být vůle cca 20mm, seřizuje se křídlovou maticí na konci spojkového lanka u převodovky.
To jestli se ti zvedá ovládací tyčka pumpy zjistíš když budeš otáčet motorem za spodní řemenici při sejmuté pumpě. Jestli se nezvedá tak je něco špatně a do pondělka to nevyřešíš.
Gratuluju k pěknýmu autu, zvaž jestli TK neodložit a nenechat auto projít v servisu pana Dudíka v Olomouci.
Unášející spojka..možná jde jen o to jí po delším odstavení ohřát a ošoupat, takže jí zatím neřš, jen si zkontroluj jestli ji máš správně seřízenou (na konci pedálu má být vůle cca 20mm, seřizuje se křídlovou maticí na konci spojkového lanka u převodovky.
To jestli se ti zvedá ovládací tyčka pumpy zjistíš když budeš otáčet motorem za spodní řemenici při sejmuté pumpě. Jestli se nezvedá tak je něco špatně a do pondělka to nevyřešíš.
Gratuluju k pěknýmu autu, zvaž jestli TK neodložit a nenechat auto projít v servisu pana Dudíka v Olomouci.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
tak to je neuveritelne !! takovy krasn kousek !! vaz si toho co mas a ne ze za mesic na nem budou laminatove kridla a kdo vi jaky sracky.. udrzuj ho tak jak jsi ho nasel ! je opravdu krasny .. a jinak ve tvem okoli existuje taky servis na brouky
http://www.beetle.cz/index.php?nid=1502 ... oid=155036
ptej se kdyz tak tam
hodne stesti a spousty najezdenych kilometru
http://www.beetle.cz/index.php?nid=1502 ... oid=155036
ptej se kdyz tak tam
hodne stesti a spousty najezdenych kilometru
Pánové děkuji, takže spojka se opravdu rozchodila a čepradlo nakonec taky, navyklý z jiného stroje, prohodil jsem při posledním pokusu hadičky:)
Jeli jsme ho projet, kromě vysokého volnoběhu a ulomené páčky blinkru není co vytknout, ještě nesvítí brzdovky a PZ světlo..
Jinak díky za rady ohledně p. Dudíka, původní majitel toho mého s ním kdysi broukařil, údajně ho k broukům i přivedl, ale to je nepodložené. Já s ním mám ale negativní zkušenost ještě s Carravelle, tak to beru jako poslední variantu.
No, jedu někam pro olej, ať jsem na pondělí připraven.
Jeli jsme ho projet, kromě vysokého volnoběhu a ulomené páčky blinkru není co vytknout, ještě nesvítí brzdovky a PZ světlo..
Jinak díky za rady ohledně p. Dudíka, původní majitel toho mého s ním kdysi broukařil, údajně ho k broukům i přivedl, ale to je nepodložené. Já s ním mám ale negativní zkušenost ještě s Carravelle, tak to beru jako poslední variantu.
No, jedu někam pro olej, ať jsem na pondělí připraven.
Jinak z historie - je to r.v. 62, v roce 64 dovezeno jako dar NSR socialistickým horníkům, čili první majitel je z Karviné. Pak jich bylo hodně, nakonec skončil u mého známého, který jej v roce 94 koupil a kompletně zrenovoval. K autu jsem dostal ještě hromadu nasyslených dílů, jinak co se týče plánu, tak to akoráz umyju, naleštím, dám chromové poklice a v létě možná dodělám interiér. Hned po novém roce jej chci zakonzervovat a bavit se s ním budu až v létě.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
- Mno, doporučil bych zkontrolovat brzdy a pripadne vymenit hadicky, trubicky a vubec vse mezi brzdovym pedalem a bubnem
- Taktez doporucuji krom vypusteni oleje zkontrolovat ventilove vule, predstih a odtrh.
- Vymenit olej v prevodovce
- zkontrolovat elektriku
pak teprve bych auto umyl a nasadil puklice
Pokud byly prohozeny hadicky na cerpadle, neveril bych naprosto nicemu a jeste bych to cele dukladneji prosel..
- Taktez doporucuji krom vypusteni oleje zkontrolovat ventilove vule, predstih a odtrh.
- Vymenit olej v prevodovce
- zkontrolovat elektriku
pak teprve bych auto umyl a nasadil puklice
Pokud byly prohozeny hadicky na cerpadle, neveril bych naprosto nicemu a jeste bych to cele dukladneji prosel..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Právě proto bych udělal to co jsme psal. Brzdovka i olej časem degraduje a guma na hadičkách taktéž.Acibuk píše:uz jsem to prosel, vse je ok, jen jsem musel vyhodit filtr z nadrze, tak budu muset koupit ten hnusnej plastovej.. olej zitra, brzdy brzdi uzasne, on prakticky od renovace stal..
Horníkům nevěřím ani to, že uhlí je černý.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Presne jak to napsal Igi -> nechat auto tak jak je, je to nadherny original.
Jen podporim Sama -> brzdy prolezt cele.... je to "halirova" zalezitost a budes mit jistotu, ze doopravdy zabrzdis kdyz budes nejvic potrebovat.
Fakt moc peknej ulovek. At slouzi.....
Jen podporim Sama -> brzdy prolezt cele.... je to "halirova" zalezitost a budes mit jistotu, ze doopravdy zabrzdis kdyz budes nejvic potrebovat.
Fakt moc peknej ulovek. At slouzi.....
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
No, takže jsem zase zpět, světla byly v pojistkovce, špatným kontaktem.
Vyvstal ale jiný problém - auto chytne, ale musel jsem tam přilít trochu lihu. Plováková komora je vždy plná, čili benál to evidentně dává v pohodě. Ale nereaguje na plyn a po chvíli vždycky zdechne, vůbec nemá tah, někdy ano, prostě nepravidelný. Sundal jsem karbec, v plovákové komoře byl 1mm bahna, ale co, když to není tím? Na ucpanou trysku mi to nějak neodpovídá..
Vyvstal ale jiný problém - auto chytne, ale musel jsem tam přilít trochu lihu. Plováková komora je vždy plná, čili benál to evidentně dává v pohodě. Ale nereaguje na plyn a po chvíli vždycky zdechne, vůbec nemá tah, někdy ano, prostě nepravidelný. Sundal jsem karbec, v plovákové komoře byl 1mm bahna, ale co, když to není tím? Na ucpanou trysku mi to nějak neodpovídá..