VW 1200 1962
Re: VW 1200 1962
při zvednutém zadku je unášení kol na nautrálu normální. Pokud ti unáší i na zemi, tak bych zklusil vyměnit olej v převodovce, pokud unáší při řazení 1, cuká, zvoní, tak doseřídit spojku..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW 1200 1962
...eee unaseni na zemi znamena samovolny pojezd pri zarazazenem neutralu pri zarazeni male ci velke redukce?Pětišroub píše:při zvednutém zadku je unášení kol na nautrálu normální. Pokud ti unáší i na zemi, tak bych zklusil vyměnit olej v převodovce, pokud unáší při řazení 1, cuká, zvoní, tak doseřídit spojku..
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Ty jó. To je jak na některých lokomotivách. Tam se taky používají hydrodynamické převodovky.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: VW 1200 1962
... děkuji, a abych nasadil laťku ještě výš, dávám si tři týdny přestávku:)
Re: VW 1200 1962
Tak jsem včera trávil opět úžasný večer..
Hodinu jsem se bavil nastavováním klapky el. sytiče, evidentně neúspěšně
Opět se nevrací plynový pedál, tentokrát vyskakuje pedál z toho válečku
Ruční brzda, kterou jsem sehnal na výměnu, je kouslá taky
Náhradní přepínač blinkrů přestal přepínat
Blinkry to zabalily úplně.
No prostě lahůdka, pošudlat a drandit.
Hodinu jsem se bavil nastavováním klapky el. sytiče, evidentně neúspěšně
Opět se nevrací plynový pedál, tentokrát vyskakuje pedál z toho válečku
Ruční brzda, kterou jsem sehnal na výměnu, je kouslá taky
Náhradní přepínač blinkrů přestal přepínat
Blinkry to zabalily úplně.
No prostě lahůdka, pošudlat a drandit.
Re: VW 1200 1962
čeče ty si to uživáš
Re: VW 1200 1962
Vyloženě:) V pondělí vezu auto na týden do servisu a potřebuju něčím jezdit do práce.. Kdyby to tak bylo tímhle, asi bych mu odpustil tak půlku hříchů.
Re: VW 1200 1962
..a nebude.
Ale dnes jsem vylovil pinzetou na obracení steaků z tunelu západku pro ruční brzdu, rozchodil jsem stěrače a ostřikovače, světla.. Trápí mě klakson a blinkry - vypadá to na spálený přerušovač.
Ale dnes jsem vylovil pinzetou na obracení steaků z tunelu západku pro ruční brzdu, rozchodil jsem stěrače a ostřikovače, světla.. Trápí mě klakson a blinkry - vypadá to na spálený přerušovač.
Re: VW 1200 1962
No, na technickou to ještě není, ale rozchodil jsem ručku, opravil blinkry (levý bliká, pravý pouze svítí:)).
Stav tachometru se posunul o 1km.
Ten sytič mě neskonale s*re, stejně jako to, že nemůžu sehnat páčku blinkrů.
Dneska s tím snad trošku hnu.
Stav tachometru se posunul o 1km.
Ten sytič mě neskonale s*re, stejně jako to, že nemůžu sehnat páčku blinkrů.
Dneska s tím snad trošku hnu.
Re: VW 1200 1962
Tak snad hotovo.
Dnes jsem opravil klakson, nainstaloval mlhovku, provedl několik zkušebních jízd a doladil detaily. Zítra ošetření karoserie a ve čt snad stk.
Dnes jsem opravil klakson, nainstaloval mlhovku, provedl několik zkušebních jízd a doladil detaily. Zítra ošetření karoserie a ve čt snad stk.
Re: VW 1200 1962
Tak jsem to dle zvyku vypral v perwollu na 40, skvrny zustaly, ale z hadru ubylo asi 20 procent materialu.
Re: VW 1200 1962
S týmto nemám dobré skúsenosti ani ja.Ak sa použijú na prestarnuté materiály moderné technológie, nie vždy to dopadne dobre.
ExBruno
Re: VW 1200 1962
Ta tkanina se prostě rozpustila:)
Opravil jsem zámek dveří a snažil jsem se vyčistit interiér, což proběhlo až na tapec dveří bez úspěchu - to černé není špína, ale poprašek barvy, když při celolaku geniální lakýrník nezakrýval téměř nic. Vzhledem k tomu, že čalounění faltdachu jsem dostal separé ve stavu bídném a na jednom místě je koženka ohořelá, jak jim to blaflo při vaření, interiér definitivně zvládám, místo potrhaného potahu zadní sedačky dám jamajskou vlajku.
To samé s poškozeným lakem na kapotě, přes tekoucí střechu na to nakapalo něco, co udělalo bílé fleky (vypadají jak vodní kámen). Zkusil jsem různé odstraňovače, ocet, ředidla, rozpouštědla.. Než na něco přijdu, vzal jsem to 1200 smirkem pod vodou, pak černým sprejem v plechovce. Vím, že je to svatokrádež, ale aspoň to nevypadá jak pos*aný od holubů. S kapotou jsem se rozloučil, už při koupi se loupala, ale z pár míst na kastli bych to potřeboval nějak sundat..
Jinak kapota má tři vrstvy - rudou, bílou a černou - uvažuju nad tím to probrousit a vytvořit tak malý na ratlook.
Opravil jsem zámek dveří a snažil jsem se vyčistit interiér, což proběhlo až na tapec dveří bez úspěchu - to černé není špína, ale poprašek barvy, když při celolaku geniální lakýrník nezakrýval téměř nic. Vzhledem k tomu, že čalounění faltdachu jsem dostal separé ve stavu bídném a na jednom místě je koženka ohořelá, jak jim to blaflo při vaření, interiér definitivně zvládám, místo potrhaného potahu zadní sedačky dám jamajskou vlajku.
To samé s poškozeným lakem na kapotě, přes tekoucí střechu na to nakapalo něco, co udělalo bílé fleky (vypadají jak vodní kámen). Zkusil jsem různé odstraňovače, ocet, ředidla, rozpouštědla.. Než na něco přijdu, vzal jsem to 1200 smirkem pod vodou, pak černým sprejem v plechovce. Vím, že je to svatokrádež, ale aspoň to nevypadá jak pos*aný od holubů. S kapotou jsem se rozloučil, už při koupi se loupala, ale z pár míst na kastli bych to potřeboval nějak sundat..
Jinak kapota má tři vrstvy - rudou, bílou a černou - uvažuju nad tím to probrousit a vytvořit tak malý na ratlook.
Re: VW 1200 1962
Keď nemáš money na kvalitný celolak, je flekovanie sprejmi kontraproduktívne.
To je lepšie nehat tam patinku-auto s charakterom...lešteniek sú plné zrazy.
To je lepšie nehat tam patinku-auto s charakterom...lešteniek sú plné zrazy.
ExBruno
Re: VW 1200 1962
To bys to musel vidět:)
Doladil jsem poslední hovadiny a udělal jsem zkušební jízdu. Auto si žije vlastním životem - asi po 10 km se ozvala silná zvonivá rána z podvozku, ale na nic jsme nepřišli. Při otevření kapoty se na mě vysypal šroubek a dvě podložky ze zámku. No a perličkou nakonec bylo ovládání ostřikovačů, protože když jsem vytáhl ten špunt na ovládání, začala voda stříkat na spolujezdce:)
Nepodařilo se mi přijít na to, proč levý blinkr bliká a pravý pouze svítí:)
Doladil jsem poslední hovadiny a udělal jsem zkušební jízdu. Auto si žije vlastním životem - asi po 10 km se ozvala silná zvonivá rána z podvozku, ale na nic jsme nepřišli. Při otevření kapoty se na mě vysypal šroubek a dvě podložky ze zámku. No a perličkou nakonec bylo ovládání ostřikovačů, protože když jsem vytáhl ten špunt na ovládání, začala voda stříkat na spolujezdce:)
Nepodařilo se mi přijít na to, proč levý blinkr bliká a pravý pouze svítí:)
Re: VW 1200 1962
Tak stk posunuta na zítra na 11.
Začal jsem řešit vůli v převodce řízení - nad 50 se s tím opravdu nedalo jet. Prošel jsem zásoby, našel jsem 3 náhradní kousky - všechny měly vůli větší, 2 vypadají, že ani nejsou na dědka. I když jsem už kdysi zkoušel dotáhnout šroub, měl jsem za to, že je na maximu. Zkusil jsem to tedy ještě jednou, za pomocí WD40 a pořádného nářadí, povedlo se mi nasyslit ještě kousek a vůle ustala. Problémem však byla tuhost řízení, skoro s tím nešlo pohnout. Když jsem oddělal nálevku, koukala na mě téměř suchá záležitost:) Nalil jsem olej, stal se samozřejmě skoro prd, na zítra to nechám dotažené, pak to povolím. Aspoň to tolik netáhne do strany při brždění:)
Začal jsem řešit vůli v převodce řízení - nad 50 se s tím opravdu nedalo jet. Prošel jsem zásoby, našel jsem 3 náhradní kousky - všechny měly vůli větší, 2 vypadají, že ani nejsou na dědka. I když jsem už kdysi zkoušel dotáhnout šroub, měl jsem za to, že je na maximu. Zkusil jsem to tedy ještě jednou, za pomocí WD40 a pořádného nářadí, povedlo se mi nasyslit ještě kousek a vůle ustala. Problémem však byla tuhost řízení, skoro s tím nešlo pohnout. Když jsem oddělal nálevku, koukala na mě téměř suchá záležitost:) Nalil jsem olej, stal se samozřejmě skoro prd, na zítra to nechám dotažené, pak to povolím. Aspoň to tolik netáhne do strany při brždění:)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... t=prevodka" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW 1200 1962
Dík, to jsem četl snad 5x, prošel jsem i ostatní fóra. Pochopil jsem to tak, že repasí docílím maximálně toho, že se v tom udrží olej a že dotažení šroubu můžu snížit vůli. Ale když to dotáhnu tak, že to jde maximálně ztuha a stejně tam je ještě vůle, můžu tu převodku tak maximálně zahodit.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
výborně
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912