VW 1200 1962

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Pětišroub »

při zvednutém zadku je unášení kol na nautrálu normální. Pokud ti unáší i na zemi, tak bych zklusil vyměnit olej v převodovce, pokud unáší při řazení 1, cuká, zvoní, tak doseřídit spojku..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od udeeska »

Pětišroub píše:při zvednutém zadku je unášení kol na nautrálu normální. Pokud ti unáší i na zemi, tak bych zklusil vyměnit olej v převodovce, pokud unáší při řazení 1, cuká, zvoní, tak doseřídit spojku..
...eee unaseni na zemi znamena samovolny pojezd pri zarazazenem neutralu pri zarazeni male ci velke redukce? :mrgreen:
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od lišák »

Ty jó. To je jak na některých lokomotivách. Tam se taky používají hydrodynamické převodovky. :D
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

... děkuji, a abych nasadil laťku ještě výš, dávám si tři týdny přestávku:)

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Tak jsem včera trávil opět úžasný večer..

Hodinu jsem se bavil nastavováním klapky el. sytiče, evidentně neúspěšně
Opět se nevrací plynový pedál, tentokrát vyskakuje pedál z toho válečku
Ruční brzda, kterou jsem sehnal na výměnu, je kouslá taky
Náhradní přepínač blinkrů přestal přepínat
Blinkry to zabalily úplně.

No prostě lahůdka, pošudlat a drandit.

Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 961
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od biker666 »

čeče ty si to uživáš :mrgreen:

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Vyloženě:) V pondělí vezu auto na týden do servisu a potřebuju něčím jezdit do práce.. Kdyby to tak bylo tímhle, asi bych mu odpustil tak půlku hříchů.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

..a nebude.

Ale dnes jsem vylovil pinzetou na obracení steaků z tunelu západku pro ruční brzdu, rozchodil jsem stěrače a ostřikovače, světla.. Trápí mě klakson a blinkry - vypadá to na spálený přerušovač.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

No, na technickou to ještě není, ale rozchodil jsem ručku, opravil blinkry (levý bliká, pravý pouze svítí:)).

Stav tachometru se posunul o 1km.

Ten sytič mě neskonale s*re, stejně jako to, že nemůžu sehnat páčku blinkrů.
Dneska s tím snad trošku hnu.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Tak snad hotovo.
Dnes jsem opravil klakson, nainstaloval mlhovku, provedl několik zkušebních jízd a doladil detaily. Zítra ošetření karoserie a ve čt snad stk.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Chuťovka pro dnešní den:
Přílohy
IMG00544-20110705-2058.jpg

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Tak jsem to dle zvyku vypral v perwollu na 40, skvrny zustaly, ale z hadru ubylo asi 20 procent materialu.

Uživatelský avatar
aircooled
aircooled kecálek
Příspěvky: 706
Registrován: 19 říj 2010

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od aircooled »

:lol: :lol: :lol: :lol:
S týmto nemám dobré skúsenosti ani ja.Ak sa použijú na prestarnuté materiály moderné technológie, nie vždy to dopadne dobre.
ExBruno

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Ta tkanina se prostě rozpustila:)

Opravil jsem zámek dveří a snažil jsem se vyčistit interiér, což proběhlo až na tapec dveří bez úspěchu - to černé není špína, ale poprašek barvy, když při celolaku geniální lakýrník nezakrýval téměř nic. Vzhledem k tomu, že čalounění faltdachu jsem dostal separé ve stavu bídném a na jednom místě je koženka ohořelá, jak jim to blaflo při vaření, interiér definitivně zvládám, místo potrhaného potahu zadní sedačky dám jamajskou vlajku.

To samé s poškozeným lakem na kapotě, přes tekoucí střechu na to nakapalo něco, co udělalo bílé fleky (vypadají jak vodní kámen). Zkusil jsem různé odstraňovače, ocet, ředidla, rozpouštědla.. Než na něco přijdu, vzal jsem to 1200 smirkem pod vodou, pak černým sprejem v plechovce. Vím, že je to svatokrádež, ale aspoň to nevypadá jak pos*aný od holubů. S kapotou jsem se rozloučil, už při koupi se loupala, ale z pár míst na kastli bych to potřeboval nějak sundat..

Jinak kapota má tři vrstvy - rudou, bílou a černou - uvažuju nad tím to probrousit a vytvořit tak malý na ratlook.

Uživatelský avatar
aircooled
aircooled kecálek
Příspěvky: 706
Registrován: 19 říj 2010

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od aircooled »

Keď nemáš money na kvalitný celolak, je flekovanie sprejmi kontraproduktívne.
To je lepšie nehat tam patinku-auto s charakterom...lešteniek sú plné zrazy. :wink:
ExBruno

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

To bys to musel vidět:)

Doladil jsem poslední hovadiny a udělal jsem zkušební jízdu. Auto si žije vlastním životem - asi po 10 km se ozvala silná zvonivá rána z podvozku, ale na nic jsme nepřišli. Při otevření kapoty se na mě vysypal šroubek a dvě podložky ze zámku. No a perličkou nakonec bylo ovládání ostřikovačů, protože když jsem vytáhl ten špunt na ovládání, začala voda stříkat na spolujezdce:)

Nepodařilo se mi přijít na to, proč levý blinkr bliká a pravý pouze svítí:)

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Tak stk posunuta na zítra na 11.

Začal jsem řešit vůli v převodce řízení - nad 50 se s tím opravdu nedalo jet. Prošel jsem zásoby, našel jsem 3 náhradní kousky - všechny měly vůli větší, 2 vypadají, že ani nejsou na dědka. I když jsem už kdysi zkoušel dotáhnout šroub, měl jsem za to, že je na maximu. Zkusil jsem to tedy ještě jednou, za pomocí WD40 a pořádného nářadí, povedlo se mi nasyslit ještě kousek a vůle ustala. Problémem však byla tuhost řízení, skoro s tím nešlo pohnout. Když jsem oddělal nálevku, koukala na mě téměř suchá záležitost:) Nalil jsem olej, stal se samozřejmě skoro prd, na zítra to nechám dotažené, pak to povolím. Aspoň to tolik netáhne do strany při brždění:)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Sam »

http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... t=prevodka" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Dík, to jsem četl snad 5x, prošel jsem i ostatní fóra. Pochopil jsem to tak, že repasí docílím maximálně toho, že se v tom udrží olej a že dotažení šroubu můžu snížit vůli. Ale když to dotáhnu tak, že to jde maximálně ztuha a stejně tam je ještě vůle, můžu tu převodku tak maximálně zahodit.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 1200 1962

Příspěvek od Sam »

výborně
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět