VW 1200 1962
Re: VW 1200 1962
Tak odbočka - ráno jsem pln nervů vyrazil na stk. Auto se samozřejmě od začátku chovalo divně, nedrželo volnoběh, pak se začal zasekávat plyn, nové zvuky atd, prostě klasika:) Dojel jsem na místo, první emise, víceméně neměřitelné hodnoty, technik se v tom ještě zkoušel vrtat, bez šance, takže adios. Na úterý jsem objednán k Dudíkovi, tak jsem zvědavej, co se zjistí.
Volnoběh se podařilo nastavit na slušnou hodnotu, problém je, že to prostě buď cca každé 3 minuty nebo při prudkém zabrzdění zdechne. Druhým problémem je, že tam něco cinká, jasný zvonivý zvuk.
Grhh. Střep jeden.
Volnoběh se podařilo nastavit na slušnou hodnotu, problém je, že to prostě buď cca každé 3 minuty nebo při prudkém zabrzdění zdechne. Druhým problémem je, že tam něco cinká, jasný zvonivý zvuk.
Grhh. Střep jeden.
Re: VW 1200 1962
broučan tě zkouší co vydržíš
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
hele.....mozna to napisu drsne.....ale takovej uz proste jsem ja
..poprvy jsi sem napsal v prosinci 2008......ted mame cervenec 11...skoro tri roky a auto je porad temer nepojizdne, i kdyz si myslim, ze zavady nejsou zase tak zavazne. Vazne te porad bavi se v tom hrabat a zkouset to rozchodit systemem pokus omyl? Neni uz na case nasetrit par korun a strcit to nekomu, kdo tomu rozumi a da to dohromady a zacit si uzivat jezdeni? Chapu, ze nekoho muze bavit se hrabat v aute.......ale v ramci urcitych mezich.....u tebe bohuzel moc progres nevidim.......prece jenom jsou to skoro tri roky....a je to skoda, to auto je pekny a mozna si to uz zaslouzi
..poprvy jsi sem napsal v prosinci 2008......ted mame cervenec 11...skoro tri roky a auto je porad temer nepojizdne, i kdyz si myslim, ze zavady nejsou zase tak zavazne. Vazne te porad bavi se v tom hrabat a zkouset to rozchodit systemem pokus omyl? Neni uz na case nasetrit par korun a strcit to nekomu, kdo tomu rozumi a da to dohromady a zacit si uzivat jezdeni? Chapu, ze nekoho muze bavit se hrabat v aute.......ale v ramci urcitych mezich.....u tebe bohuzel moc progres nevidim.......prece jenom jsou to skoro tri roky....a je to skoda, to auto je pekny a mozna si to uz zaslouzi
Re: VW 1200 1962
Já k tomu připíši jen tolik, že když si to člověk opraví sám, tak už to nikdy nezapomene. Tím pádem si dokáže vždy poradit i na krajnici.kalda píše:hele.....mozna to napisu drsne.....ale takovej uz proste jsem ja
..poprvy jsi sem napsal v prosinci 2008......ted mame cervenec 11...skoro tri roky a auto je porad temer nepojizdne, i kdyz si myslim, ze zavady nejsou zase tak zavazne. Vazne te porad bavi se v tom hrabat a zkouset to rozchodit systemem pokus omyl? Neni uz na case nasetrit par korun a strcit to nekomu, kdo tomu rozumi a da to dohromady a zacit si uzivat jezdeni? Chapu, ze nekoho muze bavit se hrabat v aute.......ale v ramci urcitych mezich.....u tebe bohuzel moc progres nevidim.......prece jenom jsou to skoro tri roky....a je to skoda, to auto je pekny a mozna si to uz zaslouzi
Někdo raději dlouhé hodiny maká v dílně a má z toho stejnou radost jako ten co si to nechá udělat. Podívejte se na mne, já jsem toho zářný příklad.
Co přijde dál???
- kalda
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 16 dub 2005
- Bydliště: Vrchlabi, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
proti tomu samozrejme nereknu ani ň...........jde mi spis o to, ze kdyz se podivam na zacatek tohohle topicu, tak vidim to same auto temer ve stejnem stavu a nevidim tam zadne dlouhe hodiny stravene v dilne.....a jsou to tri roky..........pripomina mi to tisicidilnou telenovelu, kde se nic moc nedeje a ke konci to nespeje. Za tri roky tu lidi dali dohromady totalni vraky sroubek po sroubku a klidne sami...............proti tomu samozrejme nic nemam a naopak si takovych lidi, co to dali dohromady svyma holyma rukama, vážím.
A vzhledem k rocniku a stavu, v jakem je to auto..........proste je to skoda. Tot pouze muj subjektivni nazor, ktery samozrejme muze byt mylný.
I ja jsem samozrejme zastancem jedine spravne teorie o tvem aute a nakladani se svym autem dle libosti. Jen jsem si chtel spis povzdechnout.........a dat najevo, ze mit tohle doma, tak se k tomu chovam jinak.
Ale berte me s nadhledem, vzdyt vite, ze jsem rejpal....a vicemene neskodnej
A vzhledem k rocniku a stavu, v jakem je to auto..........proste je to skoda. Tot pouze muj subjektivni nazor, ktery samozrejme muze byt mylný.
I ja jsem samozrejme zastancem jedine spravne teorie o tvem aute a nakladani se svym autem dle libosti. Jen jsem si chtel spis povzdechnout.........a dat najevo, ze mit tohle doma, tak se k tomu chovam jinak.
Ale berte me s nadhledem, vzdyt vite, ze jsem rejpal....a vicemene neskodnej
Re: VW 1200 1962
Já samozřejmě s tebou souhlasím. Nechtěl jsem aby to viznělo jako truc. Ale jenom jsem chtěl na ten problém pohlédnout také z jiné strany.kalda píše:proti tomu samozrejme nereknu ani ň...........jde mi spis o to, ze kdyz se podivam na zacatek tohohle topicu, tak vidim to same auto temer ve stejnem stavu a nevidim tam zadne dlouhe hodiny stravene v dilne.....a jsou to tri roky..........pripomina mi to tisicidilnou telenovelu, kde se nic moc nedeje a ke konci to nespeje. Za tri roky tu lidi dali dohromady totalni vraky sroubek po sroubku a klidne sami...............proti tomu samozrejme nic nemam a naopak si takovych lidi, co to dali dohromady svyma holyma rukama, vážím.
A vzhledem k rocniku a stavu, v jakem je to auto..........proste je to skoda. Tot pouze muj subjektivni nazor, ktery samozrejme muze byt mylný.
I ja jsem samozrejme zastancem jedine spravne teorie o tvem aute a nakladani se svym autem dle libosti. Jen jsem si chtel spis povzdechnout.........a dat najevo, ze mit tohle doma, tak se k tomu chovam jinak.
Ale berte me s nadhledem, vzdyt vite, ze jsem rejpal....a vicemene neskodnej
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
Přiznám se, že teprve teď jsem si prošel celej topic od začátku. Můj závěr je, že si z nás tady dělá celou dobu prču. A pokud ne, tak každá rada drahá.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 1200 1962
vybornelišák píše:Přiznám se, že teprve teď jsem si prošel celej topic od začátku. Můj závěr je, že si z nás tady dělá celou dobu prču. A pokud ne, tak každá rada drahá.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: VW 1200 1962
Ouuu jééé,Kaldo díky,že jsi špatnej ty a ne já!!jinak bych to už za chvilku psal já...acibuk je takovej trochu druhej fauverkalda píše:hele.....mozna to napisu drsne.....ale takovej uz proste jsem ja
..poprvy jsi sem napsal v prosinci 2008......ted mame cervenec 11...skoro tri roky a auto je porad temer nepojizdne, i kdyz si myslim, ze zavady nejsou zase tak zavazne. Vazne te porad bavi se v tom hrabat a zkouset to rozchodit systemem pokus omyl? Neni uz na case nasetrit par korun a strcit to nekomu, kdo tomu rozumi a da to dohromady a zacit si uzivat jezdeni? Chapu, ze nekoho muze bavit se hrabat v aute.......ale v ramci urcitych mezich.....u tebe bohuzel moc progres nevidim.......prece jenom jsou to skoro tri roky....a je to skoda, to auto je pekny a mozna si to uz zaslouzi
lišák mě v tom jen utvrdil...promazat topic,neplkat a makat!! JEZDIT
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: VW 1200 1962
vsechno uz tady bylo pred tremi roky (vcetne promazani)
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: VW 1200 1962
Chvilku jsem přemýšlel, jestli vůbec odepisovat. Předně bych chtěl poděkovat těm, kteří mi vyjádřili podporu, ať už zde v topicu nebo jinou cestou. Zároveň mne ale trošku zaráží příspěvky některých členů, protože vůbec nechápu, kde se v nich bere:
a.)tak vysoké ego
b.)právo kohokoliv a cokoliv soudit tímto stylem, když mě 1.)nikdy neviděli 2.)neznají okolnosti nákupu auta a toto rovněž neviděli
kdyby to bylo otázkou jen posledních pár příspěvků, vůbec bych to sem netahal, ale už se to v tomto topicu řešilo jednou (což se pak na mou žádost promazalo), ale pozoruji to i jinde. Možná je to specifický styl humoru, možná je to tím, že nejezdím na srazy, ale názory některých jedinců prostě nějak "nedokážu pobrat".
Závěr: Rozhodl jsem se, že nemá smysl sem o stavu auta cokoliv psát, tudíž s přispívání další servisní historie končím.
Ciao
a.)tak vysoké ego
b.)právo kohokoliv a cokoliv soudit tímto stylem, když mě 1.)nikdy neviděli 2.)neznají okolnosti nákupu auta a toto rovněž neviděli
kdyby to bylo otázkou jen posledních pár příspěvků, vůbec bych to sem netahal, ale už se to v tomto topicu řešilo jednou (což se pak na mou žádost promazalo), ale pozoruji to i jinde. Možná je to specifický styl humoru, možná je to tím, že nejezdím na srazy, ale názory některých jedinců prostě nějak "nedokážu pobrat".
Závěr: Rozhodl jsem se, že nemá smysl sem o stavu auta cokoliv psát, tudíž s přispívání další servisní historie končím.
Ciao
Re: VW 1200 1962
Tak to je škoda,že jsi se takhle rozhodl.Myslim že ti co ti to psali a nějak tě to urazilo jsi měl hned poslat někam a byl by pokoj,aby zde nerozvíjeli ten svůj rejpavej folkrór .Nenech se hned odradit.Držim palce a třeba se na některém sraze nakonec i potkáme.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Re: VW 1200 1962
ÁÁÁááále...... tak to nesmíš brát..... holt si zvolil jiný tempo a lidi prostě rejou...... Tady prostě lidi rejou navzájem do sebe hlava nehlava..... teda až na pár těch co udávají tón svojí prosefionální prací a pro mě nepochopitelným časovým a finačním rozsahem ....... A zbytek? Zbytek je tu od toho aby se do nich rylo......
Takže každej kdo napíše něco o svym autě je potencionální obětí kritiky......
Prostě si všímej jen toho co tě posune dál a poučí tě..... ostatní ber jen jako rejpání Hlavní je že sis vybral Brouka..... a jestli ho nechceš házet ze skály, lepit na něj chlupy a montovat na něj dřevěný přítlačný křídla, tak si s nim dělej co chceš.....
Howgh
Takže každej kdo napíše něco o svym autě je potencionální obětí kritiky......
Prostě si všímej jen toho co tě posune dál a poučí tě..... ostatní ber jen jako rejpání Hlavní je že sis vybral Brouka..... a jestli ho nechceš házet ze skály, lepit na něj chlupy a montovat na něj dřevěný přítlačný křídla, tak si s nim dělej co chceš.....
Howgh
Re: VW 1200 1962
Přesně tak .coltan píše:ÁÁÁááále...... tak to nesmíš brát..... holt si zvolil jiný tempo a lidi prostě rejou...... Tady prostě lidi rejou navzájem do sebe hlava nehlava..... teda až na pár těch co udávají tón svojí prosefionální prací a pro mě nepochopitelným časovým a finačním rozsahem ....... A zbytek? Zbytek je tu od toho aby se do nich rylo......
Takže každej kdo napíše něco o svym autě je potencionální obětí kritiky......
Prostě si všímej jen toho co tě posune dál a poučí tě..... ostatní ber jen jako rejpání Hlavní je že sis vybral Brouka..... a jestli ho nechceš házet ze skály, lepit na něj chlupy a montovat na něj dřevěný přítlačný křídla, tak si s nim dělej co chceš.....
Howgh
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Re: VW 1200 1962
neber si to tak,
to je normlani stav ze se vsude najde par lidi kteri radi usmernuji a podsouvaji veci druhym.
Je na kazdym jak se k tomu postavi. Zase na duhou stranu je pravda ze i vecna kritika ktera tady sem tam prijde, je posun dopredu.
Hod to za hlavu [smilie=smoker.gif]
to je normlani stav ze se vsude najde par lidi kteri radi usmernuji a podsouvaji veci druhym.
Je na kazdym jak se k tomu postavi. Zase na duhou stranu je pravda ze i vecna kritika ktera tady sem tam prijde, je posun dopredu.
Hod to za hlavu [smilie=smoker.gif]
ratte opa 62"
čokoládová ratte palačinka
čokoládová ratte palačinka
Re: VW 1200 1962
Dokonáno jest.
Po neúspěšné TK jsem to zavezl k Dudíkovi na seřízení a vyřešení problémů. Jeho až otcovská péče mě opět překvapila a po dvou dnech byl motor v pořádku.
Nastala fáze druhá, oprava převodky. Vzal jsem svých pět převodek, vybral tu nejlepší, vyměnil. Bylo to lepší, ale pořád bych s tím nikam nejel.
Koupil jsem novou převodku TRW, začal jsem ji měnit. Čep řízení si ale postavil hlavu a bylo po závitu. Po výměně čepu vše ok, rychle seskládat auto, vždyť byl pátek, ještě musíme na tk a pak na víkend na Slovensko ukázat kamarádům, že stále žijeme trochu punkově.
Rychle naházím nářadí a díly do auta, do garáže už se vracet nehodlám, pojedeme na tk a hned ráno odjezd, zajedeme to přes noc.
Otáčím klíčkem a motor chytá, ale bez plynu nedrží volnoběh a zdechá. Po chvíli domlouvání sice chytá, ale zvuk má jak Jawa a netáhne. Po konzultaci s Dudíkem profouknuty trysky a hurá na tk.
Emise bez problémů, pána už znám, ještě si to došteloval a pochválil auto. Technik, který mě nechal stát 15 minut před vraty, přesto že v celém areálu nikdo nebyl a předtím se tam poflakoval se uvedl slovy: "co ta jedna mlhovka? nemáte u sebe druhou? pokud ano, tak si ji tam hned přidělejte(o sundání nechtěl ani slyšet). Pokud to je jediná závada na autě, tak vás nechám projít, jinak ne."
Na technické jsem byl opravdu hodněkrát, ale nikdy jsem neviděl někoho, že by tak řešil stav auta. Nakonec jsem dostal pojeb i za to, že je auto křivě vyvařený a že zadní tlumič se vrchem dotýká záhybu misky. Nakonec se tam ukázal někdo důležitější, kdo se se mnou začal bavit o autě a nějak toho technika srovnal. Výsledek: tk na 30 dní, mám přijet ukázat, že na autě nemám mlhovku, že mám nasazené papírové hadice mezi motorem a kabinou a že jsem řádně dotáhl matku držící převodku řízení(tohle uznávám, že byl celkem hřích, chyběly ještě dvě otočky).
V podstatě zápasím už jen se dvěma problémy: buď to nějak zmateně dobíjí nebo je baterka ko, sama od sebe vznikne v řízení vůle půl otáčky, která po chvíli zase zmizí a konečně levé blinkry stále pouze svítí.
Veškeré práce byly prováděny v době od 21:00 do 00:30, po práci za asistence ukradené stolní lampy a nekonečné řady kocovin a tabáku.
Po neúspěšné TK jsem to zavezl k Dudíkovi na seřízení a vyřešení problémů. Jeho až otcovská péče mě opět překvapila a po dvou dnech byl motor v pořádku.
Nastala fáze druhá, oprava převodky. Vzal jsem svých pět převodek, vybral tu nejlepší, vyměnil. Bylo to lepší, ale pořád bych s tím nikam nejel.
Koupil jsem novou převodku TRW, začal jsem ji měnit. Čep řízení si ale postavil hlavu a bylo po závitu. Po výměně čepu vše ok, rychle seskládat auto, vždyť byl pátek, ještě musíme na tk a pak na víkend na Slovensko ukázat kamarádům, že stále žijeme trochu punkově.
Rychle naházím nářadí a díly do auta, do garáže už se vracet nehodlám, pojedeme na tk a hned ráno odjezd, zajedeme to přes noc.
Otáčím klíčkem a motor chytá, ale bez plynu nedrží volnoběh a zdechá. Po chvíli domlouvání sice chytá, ale zvuk má jak Jawa a netáhne. Po konzultaci s Dudíkem profouknuty trysky a hurá na tk.
Emise bez problémů, pána už znám, ještě si to došteloval a pochválil auto. Technik, který mě nechal stát 15 minut před vraty, přesto že v celém areálu nikdo nebyl a předtím se tam poflakoval se uvedl slovy: "co ta jedna mlhovka? nemáte u sebe druhou? pokud ano, tak si ji tam hned přidělejte(o sundání nechtěl ani slyšet). Pokud to je jediná závada na autě, tak vás nechám projít, jinak ne."
Na technické jsem byl opravdu hodněkrát, ale nikdy jsem neviděl někoho, že by tak řešil stav auta. Nakonec jsem dostal pojeb i za to, že je auto křivě vyvařený a že zadní tlumič se vrchem dotýká záhybu misky. Nakonec se tam ukázal někdo důležitější, kdo se se mnou začal bavit o autě a nějak toho technika srovnal. Výsledek: tk na 30 dní, mám přijet ukázat, že na autě nemám mlhovku, že mám nasazené papírové hadice mezi motorem a kabinou a že jsem řádně dotáhl matku držící převodku řízení(tohle uznávám, že byl celkem hřích, chyběly ještě dvě otočky).
V podstatě zápasím už jen se dvěma problémy: buď to nějak zmateně dobíjí nebo je baterka ko, sama od sebe vznikne v řízení vůle půl otáčky, která po chvíli zase zmizí a konečně levé blinkry stále pouze svítí.
Veškeré práce byly prováděny v době od 21:00 do 00:30, po práci za asistence ukradené stolní lampy a nekonečné řady kocovin a tabáku.
Re: VW 1200 1962
gratulace, konecne si taky tyhle zajimavy karky uzivej!
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: VW 1200 1962
Po těch letech?
Auto jsem doskládal, nechal jsem ho tak a jezdím. Pár suprových výletů, několik odtahů, taky si ho všimla super holka.
Taky jsem odvezl bráchu na svatbu a zároveň ho zblbnul do busů, takže shání westku.
Můj bývalej pes se mnou jezdil jako spolujezdec a naučil se otvírat čumákem okýnko.
Tuhle sezónu jsem vynechal, dost práce daly jiné kousky. Aktuálně je u Dudíka na servisu, má technickou a příští sezónu zase bude jezdit.
Tak nějaké záblesky z Hané:
Auto jsem doskládal, nechal jsem ho tak a jezdím. Pár suprových výletů, několik odtahů, taky si ho všimla super holka.
Taky jsem odvezl bráchu na svatbu a zároveň ho zblbnul do busů, takže shání westku.
Můj bývalej pes se mnou jezdil jako spolujezdec a naučil se otvírat čumákem okýnko.
Tuhle sezónu jsem vynechal, dost práce daly jiné kousky. Aktuálně je u Dudíka na servisu, má technickou a příští sezónu zase bude jezdit.
Tak nějaké záblesky z Hané:
Re: VW 1200 1962
Aktualizace 2021:
Před třemi roky jsem brouka oživil, udělal technickou, vyrazil na Slovensko a cestou zpět pod Buchlovem úspěšně zadřel. Udělali jsme GO motoru a auto putovalo do stodoly.
Minulý rok jsem se pustil do výměny předních tlumičů a v současné době je auto rozdělané téměř do šroubku a nevypadá to, že by se v následujících letech podívalo na silnici.
Před třemi roky jsem brouka oživil, udělal technickou, vyrazil na Slovensko a cestou zpět pod Buchlovem úspěšně zadřel. Udělali jsme GO motoru a auto putovalo do stodoly.
Minulý rok jsem se pustil do výměny předních tlumičů a v současné době je auto rozdělané téměř do šroubku a nevypadá to, že by se v následujících letech podívalo na silnici.