VW 1200 1962

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Zamčeno
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

VW 1200 1962

Příspěvek od Acibuk »

Zdravím, ve čtvrtek jsem se stal majitelem brouka, 1962, 1200ka.. V pondělí mám jít na technickou, potřebuju, aby tam auto dojelo po vlastní ose.

Zatím mám několik problémů, se kterými bych potřeboval poradit-
1.) Přilepená spojka? Když mám neutrál a točím startérem nebo běží motor, auto jede pomalu vpřed. Pokud ji sešlápnu na podlahu, problém není.
2.) Nedržící ručka - když ji vytáhnu, spadne zase dolů, talčítko nefunguje (ještě jsem rukojeť něrozdělával, doufám, že to je hovadina)
3.)Nestartuje:)

Startér točí, majitel mě upozorňoval, že mu to zdechalo, že je asi něco v karbu.. Ten jsem vyčistil, pořád nic, tak jsem zjistil, že čerpadlo netáhne benzín.. Takže jsem vytáhl nádrž, hadička pod ní byla děravá.. Vyměnil jsem, nic, takže sítko ze dna nádrže úplně ven, výplach vodou.. Pořád nic.

Když čerpadlo sundám, ručně pumpuje benál, čepradlem z jiného auta si na ruční pumpičku benzín taky natáhnu.. Když dám čerpadlo na blok, nic sundal jsem i těsnění a dal tam mikrovrstvu hermetiku a taky nic.. V karbecu sucho.. Čili připadá mi, že se nezvedá tyčinka, kteríá ovládá čerpadlo, je to možné? Popř, jak to řešit?
Naposledy upravil(a) Acibuk dne 21 zář 2009, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

A jestli náhodou neznáte někoho z Olomouce, kdo by byl ochoten dojet, poradit, aktuální je to jen v neděli:( Jinak nálezové fotky vozu jsou zde:

http://acibuk23.rajce.idnes.cz/Broucik/#album

Dík moc

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

páku brzdy rozeber a zkontroluj jestli je kompletní mechanismus rohatky se západkou v její dolní části. Nejspíš bude někde něco vypadlýho.

Unášející spojka..možná jde jen o to jí po delším odstavení ohřát a ošoupat, takže jí zatím neřš, jen si zkontroluj jestli ji máš správně seřízenou (na konci pedálu má být vůle cca 20mm, seřizuje se křídlovou maticí na konci spojkového lanka u převodovky.

To jestli se ti zvedá ovládací tyčka pumpy zjistíš když budeš otáčet motorem za spodní řemenici při sejmuté pumpě. Jestli se nezvedá tak je něco špatně a do pondělka to nevyřešíš.

Gratuluju k pěknýmu autu, zvaž jestli TK neodložit a nenechat auto projít v servisu pana Dudíka v Olomouci.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
IGi
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1244
Registrován: 11 črc 2005
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od IGi »

tak to je neuveritelne !! takovy krasn kousek !! vaz si toho co mas a ne ze za mesic na nem budou laminatove kridla a kdo vi jaky sracky.. udrzuj ho tak jak jsi ho nasel ! je opravdu krasny .. a jinak ve tvem okoli existuje taky servis na brouky
http://www.beetle.cz/index.php?nid=1502 ... oid=155036

ptej se kdyz tak tam :)

hodne stesti a spousty najezdenych kilometru

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

Pánové děkuji, takže spojka se opravdu rozchodila a čepradlo nakonec taky, navyklý z jiného stroje, prohodil jsem při posledním pokusu hadičky:)
Jeli jsme ho projet, kromě vysokého volnoběhu a ulomené páčky blinkru není co vytknout, ještě nesvítí brzdovky a PZ světlo..

Jinak díky za rady ohledně p. Dudíka, původní majitel toho mého s ním kdysi broukařil, údajně ho k broukům i přivedl, ale to je nepodložené. Já s ním mám ale negativní zkušenost ještě s Carravelle, tak to beru jako poslední variantu.

No, jedu někam pro olej, ať jsem na pondělí připraven.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

Jinak z historie - je to r.v. 62, v roce 64 dovezeno jako dar NSR socialistickým horníkům, čili první majitel je z Karviné. Pak jich bylo hodně, nakonec skončil u mého známého, který jej v roce 94 koupil a kompletně zrenovoval. K autu jsem dostal ještě hromadu nasyslených dílů, jinak co se týče plánu, tak to akoráz umyju, naleštím, dám chromové poklice a v létě možná dodělám interiér. Hned po novém roce jej chci zakonzervovat a bavit se s ním budu až v létě.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12525
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

- Mno, doporučil bych zkontrolovat brzdy a pripadne vymenit hadicky, trubicky a vubec vse mezi brzdovym pedalem a bubnem

- Taktez doporucuji krom vypusteni oleje zkontrolovat ventilove vule, predstih a odtrh.

- Vymenit olej v prevodovce

- zkontrolovat elektriku

pak teprve bych auto umyl a nasadil puklice :wink:
Pokud byly prohozeny hadicky na cerpadle, neveril bych naprosto nicemu a jeste bych to cele dukladneji prosel..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

uz jsem to prosel, vse je ok, jen jsem musel vyhodit filtr z nadrze, tak budu muset koupit ten hnusnej plastovej.. olej zitra, brzdy brzdi uzasne, on prakticky od renovace stal..

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12525
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Acibuk píše:uz jsem to prosel, vse je ok, jen jsem musel vyhodit filtr z nadrze, tak budu muset koupit ten hnusnej plastovej.. olej zitra, brzdy brzdi uzasne, on prakticky od renovace stal..
Právě proto bych udělal to co jsme psal. Brzdovka i olej časem degraduje a guma na hadičkách taktéž.
Horníkům nevěřím ani to, že uhlí je černý.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 628
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Capario »

TY Brdo je to možný něco takovýho v dnešní době!!!??? :rock: Tichá závost mnou zmítá. :-k
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milosak_1 »

Presne jak to napsal Igi -> nechat auto tak jak je, je to nadherny original.

Jen podporim Sama -> brzdy prolezt cele.... je to "halirova" zalezitost a budes mit jistotu, ze doopravdy zabrzdis kdyz budes nejvic potrebovat.

Fakt moc peknej ulovek. At slouzi.....
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Derek
Příspěvky: 175
Registrován: 16 úno 2008
Bydliště: Za zelenou Ostravou.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Derek »

Ahoj narazil jsi na moc pěkný kousek měl jsi štěstí velká gratulace a ať slouží :D

TO Sam: S tím horníkem pomlč teď jsi mně neskutečně vytočil ! Né každý horník je takový a věř že uhlí je černé.

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1834
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Příspěvek od ovalisimus panornik »

Dobrej Falouš, tak gratulace ke kupu....a přeju hodně najetejch km...

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

Díky... Včera jsem ho jel ještě v noci projet a netáhl, ale asi se mu nelíbíl natural a málo benzínu, ještě přestaly svítit světla. Jdu do montérek, kouknu na to a jdu si dát 40km výlet po vsích, doufám, že mě bez značek nikde nelapnou:)

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

No, takže jsem zase zpět, světla byly v pojistkovce, špatným kontaktem.
Vyvstal ale jiný problém - auto chytne, ale musel jsem tam přilít trochu lihu. Plováková komora je vždy plná, čili benál to evidentně dává v pohodě. Ale nereaguje na plyn a po chvíli vždycky zdechne, vůbec nemá tah, někdy ano, prostě nepravidelný. Sundal jsem karbec, v plovákové komoře byl 1mm bahna, ale co, když to není tím? Na ucpanou trysku mi to nějak neodpovídá..

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 628
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Capario »

Je třeba zkontrolovat předstih zapalování a pořadí kabelů - pálení válců - na rozdělovači. Vím o čem mluvím :wink:
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

No, doteď jel, tak nevím, kabely asi budou ok... A do ujetí nějakých 10km táhl úžasně. Jedu ještě pro palivový filtr

Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 953
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Příspěvek od biker666 »

to bude v tom karburatoru vyzkousej akceleracni pumpicku jestli neni pricpana navod na procisteni tu nekde na foru je.

Uživatelský avatar
Dadan
Příspěvky: 24
Registrován: 11 kvě 2008
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Dadan »

Supr kus-to se jentak nepostesti.Gratuluji,at dlouho jezdi.
bez vwzduchu to prostě nej(e)de.

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 188
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

Tak karbec je vyčištěn, na něm se zdá vše být ok a stejně nejde..

Zamčeno