Westfalia 1974
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
kdepak, všechny plechový
jen některý měly takovej naflusanej černej nástřik (vydá to jako na podvozku)
jen některý měly takovej naflusanej černej nástřik (vydá to jako na podvozku)
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
je právě taková
http://www.vwbroukklub.cz/galerie/thumb ... p?album=79prak píše:jen některý měly takovej naflusanej černej nástřik (vydá to jako na podvozku)
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dostal od Štěpána větračku,chci ji dát do šoupaček.A jak jsem se pustil do šlechtění,vyloup se na mně pěknej bubák
někdo se pokoušel o OPRAVU (v tom hrnci je svíčková! Heč!
Herbi mně s tim velmi slušně vyhodil, tak jsem musel zapracovat sám, šlo to blbě,páč mně ještě bolí ruka, po zlomenině klíční kosti(26.12. )Jelikoš zatím nejsem majitelem cočka, rozhodl jsem se pro cínování(proběhlo to tady,myslím od pana Fantuciho).Stejnou techniku jsme používali,když jsem dělal restaurátora ve Výtvarných řemeslech, na sraré zbraně....To pitomý vokno má úplně šílený profily,celý je to dvojitý,z0.8 plechu....Nakonec se to ale ukázalo jako výhoda,protože se to dalo pěkně přeplátovat,a nikde nevznikl tupej spoj,kterej by mohl prasknout.Teď ještě do galvanovny na zinek a pak černej komaxit, kvůli tomu jsem použil slitinu cínu se stříbrem,aby se při vypalování nerozpadlo
]
někdo se pokoušel o OPRAVU (v tom hrnci je svíčková! Heč!
Herbi mně s tim velmi slušně vyhodil, tak jsem musel zapracovat sám, šlo to blbě,páč mně ještě bolí ruka, po zlomenině klíční kosti(26.12. )Jelikoš zatím nejsem majitelem cočka, rozhodl jsem se pro cínování(proběhlo to tady,myslím od pana Fantuciho).Stejnou techniku jsme používali,když jsem dělal restaurátora ve Výtvarných řemeslech, na sraré zbraně....To pitomý vokno má úplně šílený profily,celý je to dvojitý,z0.8 plechu....Nakonec se to ale ukázalo jako výhoda,protože se to dalo pěkně přeplátovat,a nikde nevznikl tupej spoj,kterej by mohl prasknout.Teď ještě do galvanovny na zinek a pak černej komaxit, kvůli tomu jsem použil slitinu cínu se stříbrem,aby se při vypalování nerozpadlo
]
Naposledy upravil(a) maxmax dne 25 bře 2009, celkem upraveno 2 x.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
sem se ňák rozepsal,a nevešla se mi další fotka
A pustil jsem se do přípravy přestrojení motoru na správný plechy(velmi děkuji Kvakovi,který mi jich valnou čáct přenechal a Herbiemu,ketrý je vyvařil) Ty jsou teď na pozinku,ale přivezl jsem hotový sání a ovládání karbeců.Cena: lidových 120.-
Trochu neostré
A pustil jsem se do přípravy přestrojení motoru na správný plechy(velmi děkuji Kvakovi,který mi jich valnou čáct přenechal a Herbiemu,ketrý je vyvařil) Ty jsou teď na pozinku,ale přivezl jsem hotový sání a ovládání karbeců.Cena: lidových 120.-
Trochu neostré
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Westfalia 1974
Tak jsem se po delší době dostal k naší Wesce,konečně budeme mít větračky!Dnes jsem přivezl z komaxitu rámečky,a pustil se do zpětného sesazení.
původní stav:
Rozborka a čištění:
Vyletováno,pozinkováno,komaxit.
Zborka:
Větračka do šoupaček je už hotová!
Pokračování příště!
původní stav:
Rozborka a čištění:
Vyletováno,pozinkováno,komaxit.
Zborka:
Větračka do šoupaček je už hotová!
Pokračování příště!
Naposledy upravil(a) maxmax dne 25 bře 2009, celkem upraveno 3 x.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Westfalia 1974
kde byt obrazcii ?
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Westfalia 1974
???Ještě včera večer tam byly Admin, co se to děje? nestát, nekoukat,dělat!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Westfalia 1974
Linky co si vlozil uz niesu na danej stranke aktualne.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Westfalia 1974
Chyba je na vašem přijímači, pane kolego.maxmax píše:???Ještě včera večer tam byly Admin, co se to děje? nestát, nekoukat,dělat!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Westfalia 1974
Potíže máš ty, protože děláš něco, co se nemá.maxmax píše:Hmmm...tak potíže měl GOOGLE
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Westfalia 1974
No jo, jenže mně se nikdy nepodařilo do Flatovýho alba nahrát ani jeden obrázek,nejsem moc počítačovej typ! Takhle to Picasa udělá všechno za mne. PS Díky za mřížku je parádní (scháním i zadní )
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: