VW 412 LS_1974

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

yahoďák píše:Ještě k tomu "hlava si foukla"...není to spíš pozůstatek po předchozím ježdění s volnýma šteftama? (kus výš píšeš, že Ti je pan D. dotáhl).
Vzhledem k tmu, že po dotažení hlavy auto najelo cca 3.000 Km tak by stopy netěsnosti nebyli tak čerstvé, byli by vysušené. Na hlavách byli zbytky nějakého mastného bordelu (je to vidět na fotkách). Ale co je asi nejdůležitější, auto (bez Eriby) do kopce ztrácelo výkon, musel jsem řadit na 3. tak předpokládám, ty hlavy už nepobraly dotažení.
Libor M. říkal, že jsou u Typ4 štefty moc daleko od sebe (a nebo jejich málo) a je zcela běžné, že dochází ke kroucení hlav. Naštěstí Libor ví jak na to a má potřebné nářadí. Po odstrojení a opískování, zjistil že hlavy nepraskly a už jsou osazené novými vodítky. Vše spěje k tomu, že hlavy zachráníme, na cestě jsou nové ventily a pístní kroužky.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Pětišroub »

perfektní, jsem rád, že Pérovna zafungovala.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Krycí plech výfuku

Příspěvek od Milosak_1 »

Na jednom zahraničním fóru mi poradili, že tento krycí plech výfuku je shodný jako na Karmannovi.
Ten můj je na prach... půjde to vyrobit, ale už bez azbestu, je to jako sendvič, z obou stran je plech a uprostřed je azbest (aby se to nekroutilo), aby teplo z výfuku nešlo přímo do turbíny.
Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti ? Je to pravda s tím Karmannem ?
IMG_3442.JPG
IMG_3442.JPG (59.63 KiB) Zobrazeno 7028 x
IMG_3441.JPG
IMG_3441.JPG (45.85 KiB) Zobrazeno 7028 x
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 10 kvě 2012, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 953
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od biker666 »

miloši válí se mi tu ve šrotě vyfuk z typ3 kouknu na něj něco na něm takového bylo ale už si to nevybavuju jak to vypadá :wink:

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2145
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od wally »

Kdyby to nesedělo, Thermotec dělá navleky na turba a i universální rukávy. Ty zamezí teplu na 70%, jsou ještě dál než ty termopásky.

Sorry za offtopic ;-)
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Pětišroub »

Karmann má chlazení Typ1, tam není co stínit...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2145
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od wally »

Pětišroub píše:Karmann má chlazení Typ1, tam není co stínit...
Nojo :D
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 4771
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Samba »

potkal sem to jen u typu 4, ve westfalii..

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Pár fotek z přípravných prací

Čistit a čistit a čistit ....
007.JPG
007.JPG (214.45 KiB) Zobrazeno 6385 x
008.JPG
008.JPG (191.63 KiB) Zobrazeno 6385 x
Hoši z Hradešína nezklamali, musel jsem jim ale 3x říct, že nechci opravovat plechy, jen sundat barvu a aby to vzali jemným pískem a malým tlakem, aby se plechy nezkorutili
IMG_3832.JPG
IMG_3832.JPG (128.66 KiB) Zobrazeno 6385 x
A konečný vzhled - komaxit boduje na plné čáře
006.JPG
006.JPG (190.48 KiB) Zobrazeno 6385 x
Vyhonováno
002.JPG
002.JPG (170.17 KiB) Zobrazeno 6385 x
Před a po
Jen pro info - nová vodítka stáli 1.100 a ventily 2.700, celkem 3.800. Pístní kroužky do 1.000 Kč. Neřekl bych, že jsou díly na typ4 motor o tolik dražší než na typ1, jak se tady na fóru traduje. Ano, hůře se shání, ale sežene
Before and after.jpg
Before and after.jpg (40.44 KiB) Zobrazeno 6385 x
Before and after_1.jpg
Before and after_1.jpg (53.31 KiB) Zobrazeno 6385 x
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

No a pomaloučku, polehoučku půjdu zpět do 412
IMG_5055.JPG
IMG_5055.JPG (161.06 KiB) Zobrazeno 6371 x
IMG_5056.JPG
IMG_5056.JPG (160.18 KiB) Zobrazeno 6371 x
IMG_5057.JPG
IMG_5057.JPG (169.43 KiB) Zobrazeno 6371 x
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3969
Registrován: 28 srp 2006

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Šíša »

Jsou to voditka/ventily pro Natural (tj. tankovat bez aditiv a pod), nebo se stale musi pridavat? Ptam se, neb mne to taky ceka...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Šíša píše:Jsou to voditka/ventily pro Natural (tj. tankovat bez aditiv a pod), nebo se stale musi pridavat? Ptam se, neb mne to taky ceka...
Neměnil jsem sedla ventilů, takže se aditiva do paliva i nadále budou přidávat a proto jsem ani neřešil olovo ANO/NE
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Pětišroub »

když tak vidím to označení na válcích, při stavbě motoru jsem si válce označil tím způsobem, že jsem do posledního žebra nejblíže k hlavě tenkým kotoučkem na flexe zabrousil odpovídající počet mělkých zářezů umístěných těsně vedle sebe, značící číslo válce. Je to permanentní označení vhodné zejména v okamžiku kdy se na válce dává ochranný nástřik, myjí se v rozpouštědlech, motor se často rozebírá při revizích, případně autor motoru má zálibu v laciném alkoholu polské provenience apod.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4650
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od lišák »

Pětišroub píše:.... často rozebírá při revizích, případně autor motoru má zálibu v laciném alkoholu polské provenience apod.
Piju značkový alkohol a tak jsem si psal na kus papíru čísla. Na ojnicích vyražená a na válcích jsou na odlitku.
Obrázek
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Pětišroub »

Tvůj postup pro sériové díly je v pořádku, já bych ten papírek jistě ztratil. Na aftermarketových dílech není nic raženo ani značeno, takže si majitel musí dodělat značky sám.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Kde se dá sehnat takový šedo-černý koberec do vwagenu, nejvíc připomínající originál ?
Byl jsem ve 3-4 prodejnách koberců a ani jeden se nepřiblížil tomu co máme v autech.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Vrčando grando... připraveno na sezonu 2013
IMG_5936.JPG
IMG_5936.JPG (100.61 KiB) Zobrazeno 5475 x
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5736
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od udeeska »

Tak dej sprchu a otevri si pivo =D>
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Suky
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 692
Registrován: 25 led 2008
Bydliště: Most

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Suky »

Tak ať jezdí bez problémů.
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2145
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od wally »

Jel jsem za sousedem kousek a skoro jsem mu nestačil jeho 125kw Superbem.. samozřejmě to nehctěl honit takhle syrový (myslím 412-tku) :lol:

Tak miliony kilometrů bez potíží :wink:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Odpovědět