VW 412 LS_1974

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od sSATYRr »

pokropit! :wink:
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

sSATYRr píše:pokropit! :wink:
jasne, az vecer ale... ted ne
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od maxmax »

Stanovka Terka, Lomnice nad Popelkou :D Ještě staré zásoby, Nový majitel, nové ceny :(
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Kůča »

Teda paráda,je to pěkný.Tyčky jsou štelovací(nahoru-dolu)? Na kolik pak to vyjde,jestli se mohu zeptat?
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Kůča píše:Teda paráda,je to pěkný.Tyčky jsou štelovací(nahoru-dolu)? Na kolik pak to vyjde,jestli se mohu zeptat?
Tycky jsou stelovaci, jsou ze 3 kusu, zakoupeno v karavan shopu, 1 sada stala asi 230,- Kc
A cela plachta o plose necelych 9m2 vc. 9m trasni a 3m kedru na necele 3.000,-
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 06 črc 2011, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Kůča »

Milosak_1 píše:
Kůča píše:Teda paráda,je to pěkný.Tyčky jsou štelovací(nahoru-dolu)? Na kolik pak to vyjde,jestli se mohu zeptat?
Tycky jsou stelovaci, jsou ze 3 kusu, zakoupeno v karavan shopu, 1 sada stala asi 230,- Kc
A cela plachta o plose necelych 9m2 vc. 27m trasni a 3m kedru na necele 3.000,-
Tak to je dobrá cena.Clona je super veliká.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Vcera nasysleno, spickova kvalita i provedeni...
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Dotazene obe hlavy (ventily 0,35), serizeny predstih + karburatory + ventily, a hned to jede o cca 20% lip :) Perfektni prace H. Drahokoupila.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Petr914 »

...tak ty dotažená hlavo...

...tady máš tu specifikaci rozdělovačů pro motor Typ4 se specifikací 412/914...

Bosch

914 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 D

914 ab Motor-Nr. W 0007 334 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 E

914 ab Motor-Nr. W 0039 126 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 F(wie E, mit Drehzahlbegrenzer)

914 ab Modell 71 nur Europa Fliehkraft und einfach wirkender Unterdruck 022 905 205 J(mit Drehzahlbegrenzer)

914/1,8 (Vergaser) Fliehkraft und einfach wirkender Unterdruck 022 905 205 T(mit Drehzahlbegrenzer)

914/1,8 (L-Jetronic) Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 AA(mit Drehzahlbegrenzer)

914/2,0 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 039 905 205/039 905 205 A(ab Modell 74)

...opiš si to na kuchyňskou linku...víckrát to hledat nebudu... :D
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Děkuji, už vím kde to mam :wink:
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od udeeska »

Milosi zapomel jsem se zeptat co dela voda pri velkem desti?Netece Ti pres Dvere do Eriby,kdyz
mas preci jen velkou plochu a spad opacne?
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

udeeska píše:Milosi zapomel jsem se zeptat co dela voda pri velkem desti?Netece Ti pres Dvere do Eriby,kdyz
mas preci jen velkou plochu a spad opacne?
Ahoj Romane, zatim jsem nemel prilezitost vyzkouset funkcnost impregnovane plachty za deste. Ano, sklon je opacny, jinak bych se pod plachtu nevesel. Na Eribe je odtokovy zlabek ve vysce cca 170cm, ktery by teoreticky mel pobrat vodu z plachty. Pri velkem desti se daji snizit teleskopicke tycky a tim padem spad bude na opacnou stranu, od Eriby, cimz je cela zalezitost vyresena, az na to, ze me budou bolet zada (stejne se za deste jen pod plachtou sedi, nikam se nechodi, a tech par minut, co budu sehnuty mi nevadi) :wink:
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od udeeska »

Diky za vysvetleni Milosi,poradim Ti dobre:muzes se nechat zkratit,dneska tyhle doktorsky
vymozenosti.....anebo si kup invalidni vozicek a nemusis se nikde hrbit :idea: ,pri dojezdu
ke dverim Eriby jen zrychlis,narazis a setrvacnosti se dokutalis az do pelechu :wink:
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Děkuji Havrdo ...
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Motor z 412 (od 2. minuty) Bye Bye Life
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Protože se neuchladil z následujících důvodů:
Z důvodu prasknutí řemene u předchozího majitele + nepatrný únik oleje přes smerink, turbína veškerej bordel nasála a rozprášila. Bordel se v zápětí zastavil na 2 místech :

1. postižené místo
Obrázek
2. postižené místo
Obrázek
Vedlo k přehřátí obou válcu (na 3. je vidět olej ve válci). Sám jsem zvědav jak budou vypadat kroužky, až dojde na sundání válců
Obrázek
A další postižený díl je hlava, tak trochu foukla
Obrázek

I takový motor, dokázal zajíždět slušné časy...

Co z toho plyne ?
- po nákupu auta, motor ven, odstrojit od plechů a důkladně vyčistit (nejsem si vědom, že by to kdokoliv z nás udělal při funkčním motoru a pojízdném autě, a pokud to někdo udělal, tak smekám)
- já jsem to neudělal, nedočkavost z pojízdného auta byla silnější než vyndat motor - v podstatě, proč bych to dělal, když dobře jede ?
- důvod, proč jsem sem vložil tyto fotky je, abyste se vyvarovali obdobných chyb, a né aby mi někdo na fóru kázal, co jsem za blbce a co jsem mohl/měl udělat. Každý z nás je po bitvě generálem - děkuji
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Pokračujeme v pracích...
Hlavy rozebrané, a protože spousta toho bude nového, tak jsem raději nechal změřit zatížení pružin, jestli jsou v toleranci či nikoliv.
Tolerance pružin má být : při výšce 30mm, zatížení 72,5-83,5 Kg (neboli 711-820 N)
Měření se uskutečnilo v Pérovně Hostivař, cena 20 Kč/kus.
Posuďte sami
Obraz0307.jpg
Obraz0307.jpg (50.36 KiB) Zobrazeno 8028 x
Obraz0308.jpg
Obraz0308.jpg (46.57 KiB) Zobrazeno 8028 x
IMG_3272.JPG
IMG_3272.JPG (96.01 KiB) Zobrazeno 8028 x
IMG_3274 – kopie.JPG
IMG_3274 – kopie.JPG (96.55 KiB) Zobrazeno 8028 x
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od lope »

Od čeho jsou ty péra tak rezavý?

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od yahoďák »

Díky Milošáku za sebereflexi a především za varování ... tohle se může stát i u motoru typ1, netěsnost pod chladičem oleje (PS: neteče Ti to pod ním taky trochu?) dlouho nemusí být postřehnuta, válce se mastí a prach se na nich usazuje a účinnost chlazení se zhoršuje. Tady ale toho svinstva bylo extrémně hodně, víc jsem viděl snad jen v motorech z kombajnů, kde jsou navíc otruby :)
Ještě k tomu "hlava si foukla"...není to spíš pozůstatek po předchozím ježdění s volnýma šteftama? (kus výš píšeš, že Ti je pan D. dotáhl).
Obrázek

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 412 LS_1974

Příspěvek od Milosak_1 »

Jemná povrchová koroze, která vzniká po důkladném umytí a očištění od oleje, nic zvláštního, nejedná se o žádnou hloubkovou korozi. Sundá se snadno drátěným kartáčem před samotnou montáží.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Odpovědět