S tymi prirubami si niesom isty.Kvak píše: Od busích se lišej velikostí. krom hranaťáků by měly bejt na všechny Typ4 motory stejný příruby.
VW 412 LS_1974
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
a rozdiel je podla toho na aky objem motora ked si dobre pamatam
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Jak jsem říkal, pod pojistkama!!!!!!!Milosak_1 píše:Veskera elektrika je na levem sloupu prednich dveri, v podstate u leveho kolena ridice. Nejdriv se musi odstranit ta tesnici guma na sloupku dveri, ponevadz drzi calouneni. Pak se sunda ochranny plechovy kryt, a pod tim je vse. Akorat nejspis postradam relatko steracu (pokud tam nejake vubec je).maxmax píše:Tak kde byl sakra ten přerušovač? Moc mně to zajímá!
Na fotce je tez videt, ze soudruzi v nemecku vyvari kus plechu a vubec jej pak neosetri....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
A konecne na svem miste....
Herbieho "koleno"
Slusi mu to, ze ?
No a konecne jsem slysel jak doopravdy tento motor vrci... zadne kovove zvuky se ani pozahrati neozyvali.
Pravda je, ze trubicky netesni a unik oleje bude znacny. To se bude resit az po letosni sezone, az s tim najedu par Km a seznamim se vic s autem. Hold si budu muset hlidat hladinu oleje, ale to delam i tak i tak automaticky u kazdeho auta.
Herbieho "koleno"
Slusi mu to, ze ?
No a konecne jsem slysel jak doopravdy tento motor vrci... zadne kovove zvuky se ani pozahrati neozyvali.
Pravda je, ze trubicky netesni a unik oleje bude znacny. To se bude resit az po letosni sezone, az s tim najedu par Km a seznamim se vic s autem. Hold si budu muset hlidat hladinu oleje, ale to delam i tak i tak automaticky u kazdeho auta.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Mno, ale co když se podívá někdo zespoda, he ?Milosak_1 píše:Ono to Petre az tolik neni videt. Toto je fotka ze spoda, shora je i ta fajfka schovana pod zadnim naraznikem a neni moc videt.
Vsichni me ujistuji, ze se sopovane dily nemaji nicim natirat ... tak proto ta hlinikova barva.
Já také celou výfukovou soustavu šopoval a pro oku lahodici vzhled jsem dal 3 vrstvy černé vypalovací barvy.
Výfuk musí být černý.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Milošáku, šopovaný díly můžeš s klidem nalakovat, mrkni na tlumič a svod na mojí 181, na šopování jsem použil černou teplotněodolnou barvu lesklou. Na holý šopování se ráda chytá špína co nejde umejt, je to porézní. Na 61 jsem měl svody a tlumič jen šopovaný a po sezóně se na to nedalo koukat.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 05 led 2009, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
...cokoli co je na autě nenalakovaný...případně hrubě matový...tudíž porézní jak píše šroub...se vosviní...a nejde to ničim dolu...Pětišroub píše:Na holý šopování se ráda chytá špína co nejde umejt, je to porézní.
...třeba novej ráfek umeješ tlakem vody...špatně lakovanej ráfek musíš pucovat chemií...a časem se to zažere tak,že už to nejde ničim krom agresivních rozpouštědel...
...dej to ještě jednou...
You can't win 'em all...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Logiku to ma, to sopovani je dost drsne (porezni) a mela by se tam usazovat spina, s tim plne souhlasim.Pětišroub píše:Milošáku, šopovaný díly můžeš s klidem nalakovat, mrkni na tlumič a svod na mojí 181, na šopování jsem použil černou teplotněodolnou barvu lesklou. Na holý šopování se ráda chytá špína co nejde umejt, je to porézní.
No nevim, ja mel na modrem broukovi tez posopovany vyfuk (cca 30.000 Km) a zadna spina se na nej nechytala. Ted mam na te zelene 1303 to same, a nezaregistroval jsem nic, co pises.
Ale i tak, diky za radu. Necham je tak jak jsou, uz se k vyfuku nechci vracet. Jsem rad, ze to mame za sebou. Soustredim ted sily na brzdy a tlumice, abych to stihnul do Pacova.
BTW - kdo rozumi a umi opravit nezavisle topeni abych vubec dojel do Pacova ?
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
tak to byla pozornost podniku - dekujiHerbie píše: nezaregistroval, protoze sem ho vypucoval a natrel
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 05 led 2009, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Krnepo na HarfěMilosak_1 píše:Tys to na 181 tez delal v nejblizsim Tatra servisu ? Tak prosim o kontakt ... dekuji.Pětišroub píše:nejbližší servis osobních vozů Tatra by to měl zvládnout
http://www.tatra-krnepo.cz/
Naposledy upravil(a) bubák dne 05 led 2009, celkem upraveno 1 x.
...vše ve smyslu motta:"zde nelakujeme,ale můžeme Vám to natřít"...Milosak_1 píše:tak to byla pozornost podniku - dekujiHerbie píše: nezaregistroval, protoze sem ho vypucoval a natrel
...Milošáku dyť děláš v dopravě ne?...tam je bufíků víc jak aut...nikdo neni...ze starejch známejch?...na revizi buffalo billa?...
You can't win 'em all...