Vzhledem k tmu, že po dotažení hlavy auto najelo cca 3.000 Km tak by stopy netěsnosti nebyli tak čerstvé, byli by vysušené. Na hlavách byli zbytky nějakého mastného bordelu (je to vidět na fotkách). Ale co je asi nejdůležitější, auto (bez Eriby) do kopce ztrácelo výkon, musel jsem řadit na 3. tak předpokládám, ty hlavy už nepobraly dotažení.yahoďák píše:Ještě k tomu "hlava si foukla"...není to spíš pozůstatek po předchozím ježdění s volnýma šteftama? (kus výš píšeš, že Ti je pan D. dotáhl).
Libor M. říkal, že jsou u Typ4 štefty moc daleko od sebe (a nebo jejich málo) a je zcela běžné, že dochází ke kroucení hlav. Naštěstí Libor ví jak na to a má potřebné nářadí. Po odstrojení a opískování, zjistil že hlavy nepraskly a už jsou osazené novými vodítky. Vše spěje k tomu, že hlavy zachráníme, na cestě jsou nové ventily a pístní kroužky.