už dávno BVP 2007 to jistilosSATYRr píše:uuuz?
Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Po vice nez roce nezbyva nez konstatovat, ze tento vyjimecny vuz si stale drzi nevsedni kondici a ohromny apetyt hltat kilometry. S noblesou dovezl nejen svou majitelku, ale i jeji pripadne spolurecnice temer pres cele Ceskoslovensko a zpet. Bylo mi cti ji dlouze koukat na prdelku (jako tomu autu samozrejme).
[smilie=ja5.gif]
[smilie=ja5.gif]
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
O pár let později:
[smilie=andere047.gif][smilie=jae4.gif]
...krásný a lesklý lak je nuda!
...krásný a lesklý lak je nuda!
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Jezis to to leti. Jeden se zamysli a 14 let pryc.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Sam píše:Jezis to to leti. Jeden se zamysli a 14 let pryc.
JJ přesně
a navíc se nám to všechno ve spirálách opakuje...
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Zajímavé, jak se časy mění. Před deseti lety bych se ofrňoval a dnes jsem rád za ulovený motor z Jubíka. Předpokládal jsem, že je ze zbořenky, ale mýlil jsem se. Je ze Západního Německa, pán si koupil uloženku se 7000 km (!), a přál si silnější motor a tento nechal v komisním prodeji dílně. Nějak jsem tento krok nepochopil, že si motor nenechal.
Ztráta jednoho je můj zisk, to jsem tam nemohl nechat. S veškerým cukrovím od píšťal až ke spojce, ze kterého nikdo neodšrouboval ani matičku, natož aby něco "voškubával", ve stavu zaprášené uloženky.. Takže Berucha má konečně plnohodnotný rezervní agregát nasadit a upalovat.
Ztráta jednoho je můj zisk, to jsem tam nemohl nechat. S veškerým cukrovím od píšťal až ke spojce, ze kterého nikdo neodšrouboval ani matičku, natož aby něco "voškubával", ve stavu zaprášené uloženky.. Takže Berucha má konečně plnohodnotný rezervní agregát nasadit a upalovat.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 15 zář 2020, celkem upraveno 2 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Lepsi foto tech podtlaku karbec <-> filtr box, prosim, dikes
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
a cena za motorcek? ak prezradis
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Cena byla vic nez slusna! Naštěstí to šlo napřímo a ne přes šmelináře.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
Tak je dobre teda
Re: Berušta - napište mi něco k mojí káře ;-)
No hezkypěkně!Pětišroub píše: ↑15 zář 2020Zajímavé, jak se časy mění. Před deseti lety bych se ofrňoval a dnes jsem rád za ulovený motor z Jubíka. Předpokládal jsem, že je ze zbořenky, ale mýlil jsem se. Je ze Západního Německa, pán si koupil uloženku se 7000 km (!), a přál si silnější motor a tento nechal v komisním prodeji dílně. Nějak jsem tento krok nepochopil, že si motor nenechal.
Ztráta jednoho je můj zisk, to jsem tam nemohl nechat. S veškerým cukrovím od píšťal až ke spojce, ze kterého nikdo neodšrouboval ani matičku, natož aby něco "voškubával", ve stavu zaprášené uloženky.. Takže Berucha má konečně plnohodnotný rezervní agregát nasadit a upalovat.
S řádnou péčí takový motor nalítá klidně milion KM
Takže se jedná o komisní nákup z dílny v Západním Německu?
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.