Stránka 1 z 12

Napsal: 08 kvě 2008
od kalda
Horecka se rozjizdi!! Poslusne hlasim, ze buggy byla hozena jesterkou na truck a uz je na ceste do pupku Evropy :lol:. Aspon nas bude vic na nejake sprinty 8)

Napsal: 08 kvě 2008
od kalda
A hlavne neskutecny stesti a pribeh....na inzerat jsem reagoval asi pet dnu po zverejneni. Predtim jsem do Svedska reagoval asi na dva inzeraty a zadna odezva...bal jsem se zavolat a poslal jen mail...a to s nimi evidentne moc nehlo. Na tuhle jsem vsak hned volal. Typek mi rekl, ze si uz pro to jede nejakej typek z Norska. Byl jsem samozrejme nas.... jak prase. No i presto jsem nelenil a hned po telefonatu mu napsal smsku, ze jsem ochoten dat i vic penez, pokud ten obchod nedopadne. Puvodni cena byla 35 000 SEK a ja nabidl 37 000 SEK. Rikal jsem si, ze prece i ty Svedi museji mit radi penize. A je to tak :D. Po asi peti dnech mi ten typek zavolal, ze Nor mel nejaky problemy na hranicich s platakem. Asi pro to jel s karkou nebo co :lol:. A ze pokud mam jeste zajem, tak je k mani, ale ze penize chce na ruku. Takze dalsi problemy......jak mu dat penize, jak sem dostat buggy, kdyz nemam papiry na platak atd. Takze jsem rozjel akci...zeptej se koho muzes a nech to ostatni vyresit, coz jsem zde praktikoval i s papirama :D. Takze zaprve, nechtelo se mi do Svedska, zbytecne prijdu o cas a penize, tak jsem se mu trosku rozplakal do telefonu a on svolil s bankovnim prevodem. Ted co s prevozem. S napadem prisel bratr, majitel spediterske firmy: nechame to poslat nakladakem. Jenze jak to dostat na nakladak?? Na rampe? kde ji vzit? Tak jsem zavolal prodavajicimu a jakej byl muj udiv, kdyz mi rekl, ze v praci maka s jesterkou!!!!!!! :lol: No a bylo to..pred hodinou to hodil na truck a uz to jede!!! Ve vrchlabi jsem domluvenej s dalsima typkama s jesterkou, ze mi to za flasku rumu slozi. A zacne anabaze se znackami :D . Ale nebojte, uz mam neco vymysleneho :twisted:

Napsal: 08 kvě 2008
od kalda
Jeste pro zajimavost. Svedska koruna je cca 2,7 Kc. Buggy tedy prisla na 100 litru + prevoz (zrejme 15 tis) a pak nejaka castka na znacky(tipuju, ze tak do 10 tis). Sranda celkem max 125 000 Kč. Oproti jednomu nejmenovanemu ceskemu distributorovi a prodejci buggyn, kde je ted jedna na prodej za 450tis, lehoulinky rozdil. :!: To jen tak pro lidi, co premysli nad buggy. Svedsko je zeme zaslibena a ta moje tam byla jedna z nejdrazsich, ne-li nejdrazsi...da se poridit i o polovinu levneji. Vedi to i buggy typci z Belgie, kteri mi dali tip na tyto svedske stranky s tim, abych to na zadnem foru nezverejnoval, pze s tema buggynama proste a jednoduse kseftujou!!! V Belgii a Nemecku jsou ceny podstatne jinde nez ve Svedsku

VW 1302-71 Cab - Speedster za desitku v ceskejch

Napsal: 09 kvě 2008
od honza_h
jen jsem se na ty svedsky strany tak ze zvedavosti mrknul, protoze me import nehorazne bavi :) Nasel jsem tam peknyho speedstra za 5000 SEK. Svedsky neumim, ale nevypada to uplne nejhur podle fotky. Rozhodne by to stalo za hrich to dotahnout k nam :)

www.blocket.se/vi/16199399.htm?ca=11_s&last=1

Napsal: 12 kvě 2008
od Herbie
rekl bych ze uz tu je pac se me Kalda o vikendu ptal co vsecko do toho muze lejt za benzin, takze predpokladam ze uz s tim lital nekde po okoli :)

Napsal: 12 kvě 2008
od kalda
Herbie ma zase pravdu..jako vzdy :lol: . Uz je tu......a lital :twisted: . Ma to urcity musky, ale jsou to spise opravdu jen detske nemoci, jak to nazval Brmbosek. Pri brzdeni snaha zatacet doprava...se odstrani jako prvni, pak je nekde nejaky problem v elektrice, pze praska pojistka....takze buggy nejezdi jen na benzin, ale i na pojistky....prumerne tak jedna na 30 km..no a zatim posledni problem bude sestelovani karbecu. Bohuzel jsem laik a nejsem Vam ani schopen rict, co tam je za karburatory :roll: . Bohuzel tam je tak hroznej pristup, ze nemam ani foto....ale eventuelne bych to mohl zjistit od prodavajiciho smskou. Co se toho benzinu tyce, tak jsem tam nalil 91 special, pze tim prej nic nezkazim. Prodavajici mi napsal, ze tam mam lit nejmin 95(on tam lil 96) a pridat leadsubstitude...coz je vlastne nejaky aditivum obsahujici olovo. Tak a ted babo rad 8) . Mam tam teda lejt 91, kde je uz olovo..anebo 95 a michat to s olovem??? Diky za rady. Ted zacinam resit znacky a pak hned nekde na srazu :D. Jinak je to prestavba udajne z vw rok 66. Vin je 116352932, jestli z toho neco poznate. Jinak cislo motoru je GEO 20003 nebo GEO20903. Je to spatne citelny

Napsal: 12 kvě 2008
od kalda
Tak a protoze nefunguje jiz ten svedsky odkaz, hodim sem fotky moji buggatiny, jak tomu rika moje maminka Dráža.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 12 kvě 2008
od kalda
Halo Halo, potrebuji pomoct......potrebuji par udaju, ktere bohužel neznám. Ohledně motoru(GEO20903, asi typ 4, 2,0L) bych potřeboval vedet obsah motoru, vrtani/zdvih, výkon/otáčky, nejvyšší rychlost(by oko), spotřebu paliva dále rozvor broučích náprav, řazení převodovky, palivový system(???).
Všem děkuji

Napsal: 12 kvě 2008
od Kvak
Vypadá jak Typ4

Kód GE 2.0 series (1971cc) 1978-1979 VW Transporter 7.3:1 67hp@4200rpm
'79 model year has unique exhaust ports that may not work with most aftermarket exhaust systems. '78 model year introduced hydraulic cam followers

-- vyjmuto odsud: http://www.tunacan.net/t4/reference/case.htm

čili dvoulitr z busa s hydralickými zdvihátky a atypickými přírubami výfukového potrubí.

Vrtání 94mm zdvih 71mm

vše za předpokladu, že ten motor je tak, jak opustil fabriku.

Napsal: 13 kvě 2008
od kalda
Želvák Bob píše: :roll: ... chlape jeden mizerná - to chceš říct, že jsi neudělal ještě žádný svoje fotky??? :roll:
Tak pro Boba tu mam dve fotky z Čech
Obrázek
Obrázek

Napsal: 26 kvě 2008
od kalda
Tak poslusne hlasim, ze buggatina je od dnesniho poledne na znackach. Vecer vam sem hodim jednu vonavou fotecku na ochutnani :). Jinak se zacina pracovat na vychytavani musek, jako je absence zpetnych zrcatek a pásů, serizeni karbecu a brzd...a tak dale a tak dale......no, vsak na attacku uvidite :wink:
Jinak, pokud ma nekdo doma starsi spinacku na brouka, prosim, nabidnete :lol: Dik

Napsal: 26 kvě 2008
od kalda
Obrázek
Obrázek
Dalsi fotky z Cech :lol: , kdo z vas pozna, kde to je? Napoveda, budou to vedet ti, co maji hlavu v oblacich :lol:

Napsal: 02 čer 2008
od kalda
Tak dalsi progres je, objednány a nainstalovany o trosku vetsi predni lampy v chromu + chrom zpetna zrcatka ze suzuki bandit (sorry 5š) 8) Objednány manzety poloosy zadni napravy a sada uchyceni stabilizatoru. Spínačka je opravena, takže již neřešim, stabilizator zabookovan u Herbieho. Objednány 4 bodové pásy SABELT + vsechny propriety potrebne k uchycení. Až se všechno nainstaluje, dodam fota 8)

Napsal: 10 čer 2008
od kalda
Tak rozdelan motor a zjisteny tlaky na valcich okolo 2 atmosfer(doufam, ze si ty vyrazy pamatuju dobre) 8). Melo by tam vsak byt udajne 6 atmosfer, proto objednány pistni krouzky. Predpokladam, ze pak budu hrabat i na trojku a planuju vyjet ten kopec v Harrachove po zadnim :twisted: . Pro jistotu objednány vsechny nové brzdove valecky 8) Buď pangejt nebo bedna!!!!

Napsal: 11 čer 2008
od kalda
A protoze sliby se maji plnit nejen o Vanocich..tak tady jsou:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 23 čer 2008
od kalda
Dekuju moc....a taky dekuju za super atmosferu pri predavani cen, necekal jsem takovy aplaus :oops:
Skoda jen, ze v me kategorii nebyla vetsi konkurence. A ze mi tam nikdy nesla z trojky narvat dvojka.....a to jsem za celej zavod tam trojku mel dvakrat :wink: ......bylo by to jeste rychlejsi!!!!!! Chjo..a muj dvorni automekanik na mne ma cas az v zime
Obrázek
DIKY VSEM ZA SUPER SRAZ

Napsal: 31 črc 2008
od kalda
Tak...a mam tu pro vas aktualni fotky z tridenniho vyletu :wink:
Buggatina najela cca 800 km
musel jsem svezt par blondyn
Obrázek

rizeny drift :wink:
Obrázek

Napsal: 28 srp 2008
od Herbie
pro záznam

Stav Tachometru 13497
- serizeni predstihu
- sesynchronizovani karburatorů
- vyprani vzduchovych filtru
- doliti oleje
- zavareni praskleho vyfuku a rozperky mezi vyfuky
(nasledek Kaldova rizene nerizeneho driftu)


zjistene nedostatky
- nevhodne ovladani karburatrů
- vybehane osicky klapek na obou karburatorech
- podivne usazeny starter
- vakl v razeni
- leve predni kolo temer nebrzdi (to ale doladim dneska)
- absence tesneni mezi hlavou a vyfukovym potrubim
- absence palivomeru

Teplomer a tlakomer by taky nebyli od veci. Misto v palubni desce je na ne paradni :)

Napsal: 28 srp 2008
od Herbie
- predni brzdy serizeny
- instalovan jiny typ radici paky

objevil sem nezajistene spony na stabilizatoru, tak sem je kladivem zajistil :)

Napsal: 13 říj 2008
od Pětišroub
Your item is being processed by customs in CZECH REPUBLIC. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.


Růžoví se zelenýma hvězdičkama vědí 8)