VW 411 Variant 1971
Re: VW 411 Variant 1971
Hlavu bych taky viděl jako uplně v pohodě, jen bych ještě změřil ojnici, jestli se neohla
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Injektor to rozhodně nebyl...nicméně "něco" prolétlo karbecem a nebo se z něj něco uthlo?...nebyl čas karbec rozebrat a prohlédnout...
To "něco" pomlátilo píst a špony zajeli do druhého kroužku...válec je lehce vybroušen...
Na ojnici je vůči klice taková vůle, že nemá smysl řešit nové písty a válce...pokud by se nedal dohromady spodek...
Takže:
1, Nový motor...již se na tom pracuje...
2, Výbrus bloku a kliky, vyúhlování ojnic atd...repase hlav...byla by jistota zdravého spodku...
Je na Milošákovi, aby se rozhodl co s autem do budoucna...pokud bych si ho chtěl nechat...šel bych cestou 2...
Pokud bych ho chtěl, tak nějak, jako memento na zahradě...namontoval bych jedoucí motor a neřešil to...
To "něco" pomlátilo píst a špony zajeli do druhého kroužku...válec je lehce vybroušen...
Na ojnici je vůči klice taková vůle, že nemá smysl řešit nové písty a válce...pokud by se nedal dohromady spodek...
Takže:
1, Nový motor...již se na tom pracuje...
2, Výbrus bloku a kliky, vyúhlování ojnic atd...repase hlav...byla by jistota zdravého spodku...
Je na Milošákovi, aby se rozhodl co s autem do budoucna...pokud bych si ho chtěl nechat...šel bych cestou 2...
Pokud bych ho chtěl, tak nějak, jako memento na zahradě...namontoval bych jedoucí motor a neřešil to...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VW 411 Variant 1971
...pokud si to tak matně vybavuju...je v tom autě motor...co tam nemá co dělat...busí 2.0...čili mi celej tendle příběh zejména ve smyslu nějakýho zachování originality(rozlišování zda opravit nebo zaměnit)přijde trochu úsměvnej...ty body 1 & 2...
You can't win 'em all...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Milošák 411ku má jako tahouna, takže myslim,že k Eribě je ten busí 2litr akorát,možná bych dal i pomalejší převodovku,asi by bylo i po přehřívání motoru.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Petr914 píše:...pokud si to tak matně vybavuju...je v tom autě motor...co tam nemá co dělat...busí 2.0...čili mi celej tendle příběh zejména ve smyslu nějakýho zachování originality(rozlišování zda opravit nebo zaměnit)přijde trochu úsměvnej...ty body 1 & 2...
přijde mi úsměvná tvá reakce
nic ohledně originality neřeším a nikdy jsem neřešil...
Tyhle auta mě vůbec nezajímaj a asi ani nikdy nebudou...originalita mi je jedno...jde mi pouze o to, aby Miloš jezdil...
A na bodě 1 a 2, i s tvým úsměvem trvám...
sorry musel jsem
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VW 411 Variant 1971
...v klidu Venco...já vim,žes musel...ale dělat repasi na busím dvoulitru...kterej se dá koupit za vcelku normální peníze...to může napadnout fakt jen těžce nemocnýho jedince...tolik k bodu 2...
...a na tu originalitu sem přišel právě díky rozdílnejm bodům...kdy si ho bude chtít majitel nechat...tak opravovat...a kdy ho bude mít jako memento na zahradě...pak vyměnit celej motor...
...připadalo mi to jako situace...kdy se snažíš(snažíte) zachraňovat něco...co ale vůbec neexistuje
...jediná rozumná varianta je dát tam jakejkoli funkční motor Typ4...co bude stát nejmíň peněz...o jakýkoli repasi...pokud je na tom motor tak...jak řikáš...nemá smysl uvažovat dýl jak 10 pikosekund...
...a na tu originalitu sem přišel právě díky rozdílnejm bodům...kdy si ho bude chtít majitel nechat...tak opravovat...a kdy ho bude mít jako memento na zahradě...pak vyměnit celej motor...
...připadalo mi to jako situace...kdy se snažíš(snažíte) zachraňovat něco...co ale vůbec neexistuje
...jediná rozumná varianta je dát tam jakejkoli funkční motor Typ4...co bude stát nejmíň peněz...o jakýkoli repasi...pokud je na tom motor tak...jak řikáš...nemá smysl uvažovat dýl jak 10 pikosekund...
You can't win 'em all...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Zpet k pricine. Karbec je OK, tam jsem po rozebrani nic nenasel, takze jdu dal po podtlakovem potrubi, do praveho sani vedou hned 2Mr.Vaahaa píše:To "něco" pomlátilo píst a špony zajeli do druhého kroužku...válec je lehce vybroušen...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: VW 411 Variant 1971
hele Milošáku že by to tam doputovalo podtlakem se mi nezdá. Tipoval bych karbec. Svíčka - nepustila keramiku nebo elektrodu?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Ruplo voditko na sacim ventilu 2. valce
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Vše zlé je pro něco dobré. aspoň uděláš pořádně spalováky, sedla a rozvody.
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Sam píše:Vše zlé je pro něco dobré. aspoň uděláš pořádně spalováky, sedla a rozvody.
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.
vodítko vypadlo...gravitace je sviňa...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
O starost míňMr.Vaahaa píše:Sam píše:Vše zlé je pro něco dobré. aspoň uděláš pořádně spalováky, sedla a rozvody.
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.
vodítko vypadlo...gravitace je sviňa...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Nasyslený motor typ4 1,7 začínám připravovat na montáž.
Začnu od hlav směrem dolů, a uvidím jak se to bude jevit dál...
Na pístech a ventilech jsou značné nánosy karbonu, očevidně víc oleje ve spalovací komoře. Takže příjdou na řadu nové pístní kroužky, kontrola těsnosti ventilu a vůle vodítek ventilů.
Začnu od hlav směrem dolů, a uvidím jak se to bude jevit dál...
Na pístech a ventilech jsou značné nánosy karbonu, očevidně víc oleje ve spalovací komoře. Takže příjdou na řadu nové pístní kroužky, kontrola těsnosti ventilu a vůle vodítek ventilů.
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 24 kvě 2012, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Dnes vyměnené přední tlumiče a kotouče, bez fotek
Předek se houpe nádherně jak MB 123 (poslední poctivý)
Levý karbec je KO, bude následovat výměna, ještě že mám nasysleno, spoustu věcí jsem vyhrabal ze zásob, které nejsou dostupné k koupi.
A proto další sebereflexe - syslete, syslete, syslete... díly nebudou
Předek se houpe nádherně jak MB 123 (poslední poctivý)
Levý karbec je KO, bude následovat výměna, ještě že mám nasysleno, spoustu věcí jsem vyhrabal ze zásob, které nejsou dostupné k koupi.
A proto další sebereflexe - syslete, syslete, syslete... díly nebudou
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Hm, to se to syslí , náš u mně ještě bednu brzdičů,motor, a nějaké drobnosti,co jsem vyhrabal!!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
Po 2 dnech anabází, seřízeny oba Solex 32-24PDSIT karubátory na 1**** panem Drahokoupilem v Kuří (JMK Jaško)Milosak_1 píše:Levý karbec je KO, bude následovat výměna
Motor přede, jede, zabírá jak má i když každou chvilkou vzdechne (značné vůle na ojničních lágrech a netěsnost hlav - amén)
Attack snad dojedu na tento motor a pak už upgrade na 1,7l, 75 Ks karburátorová verze.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant 1971
A co s nima teda bylo?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------