VW 411 Variant 1971
VW 411 Variant 1971
Ahoj vsem priznivcum VW vzduchem chlazenych motoru. Jsem tu prvne a tak mi dovolte se s Vami vsemi podelit o mem novem auticku, ktere jsem nedavno koupil. RV 1971, najeto poctivych 107.000km, kastle jak nova, je zapotrebi vymenit calouneni na sedackach, jinak je vnitrek v bezvadenm stavu. Predni i zadni naprava suprova. Motor 1.7 INJECTION bohuzel po pozaru musel jit pryc i kdyz jsem sehnal vse skoro nove a musel jsem tam dat 2.0 z transportera s 2x dvouhrdlym Weberem, na nizkych sacich hranach, jinak by se motor na vysku nevesel do motoroveho prostoru. A na konec prichazi tresnicka na dort -> vozidlo je vybavene nezavislym casovanym topenim "bufikem", a to se psal rok 1971 ! Jeste jsem s tim nejel a pro auticko si jedu za 3 tydny a tak doufam se na jare sejdeme na nekterem srazu a podelime se o zazitky. Snadno mne poznate, budu mit srbske SPZ Uz se nemohu dockat.
Naposledy upravil(a) Milosak dne 11 říj 2007, celkem upraveno 1 x.
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 411 Variant
Vítej! Jistě budeš atrakcí a ozdobou každého srazu.
flat4 teoretik gang member number 1
fotky v sekci "Ukazte svoje auto"
Ahoj Jahodaku,
Nemam jen VW 411 Variant, ale poridil jsem si i pekneho Brouka 1303.
Dekuji za pomoc a podporu.
Nemam jen VW 411 Variant, ale poridil jsem si i pekneho Brouka 1303.
Dekuji za pomoc a podporu.
Naposledy upravil(a) Milosak dne 11 říj 2007, celkem upraveno 1 x.
Re: Milosakuv VW 411 Variant
Vítej tady, rozhodně zpestření flatu, moc zajímavé auto. Máš to fakt pěkný!
1966
Beetle 66, dekuji za ulozeni fotky. Fotky mi jdou ulozit do galerie, kam jsem je i dal, ale do fora "Ukazte sve auto" se mi to nejak nedari. Jedu podle navodu, ale bohuzel mi to nejde. Kdyz se podivas do galerie na nejnovejsi fotografie, ulozil jsem tam asi 5-6 fotek a byl bych rad kdybys je mohl pridat sem do tohoto fora, kam i patri. Dekuji.
Chce to vyspravit sedacku ridice, ta je uplne v haji. Lezou z ni pera a bohuzel i v bazarech jsem narazel jen na rozdrbane. Kdybyste nekdo vedel o teto sedacce v dobrem stavu, prosim dejte mi vedet. Ma to ale jeden hacek - pod sedackou ridice se nachazi baterka a tato sedacka ma jednu packu navic na otevirani cele sedacky, aby byl snadnejsi pristup baterce. Bohuzel neni stejna jako u brouka.
Chce to vyspravit sedacku ridice, ta je uplne v haji. Lezou z ni pera a bohuzel i v bazarech jsem narazel jen na rozdrbane. Kdybyste nekdo vedel o teto sedacce v dobrem stavu, prosim dejte mi vedet. Ma to ale jeden hacek - pod sedackou ridice se nachazi baterka a tato sedacka ma jednu packu navic na otevirani cele sedacky, aby byl snadnejsi pristup baterce. Bohuzel neni stejna jako u brouka.
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1303
Goral : daj foto aj z tej 1303..
Dekuji a dam, jakmile mi kluci spravi moji autorizaci. Ale neocekavej od me 1303 zazrak jako u Varianta. Na tom aute je jeste hromada prace, koupil jsem to auto od pubertaka, takze jsou tam veci ktere tam nepatri a chci to dat do puvodniho stavu. Ted je to nafintene auto s metalizou.
Dekuji a dam, jakmile mi kluci spravi moji autorizaci. Ale neocekavej od me 1303 zazrak jako u Varianta. Na tom aute je jeste hromada prace, koupil jsem to auto od pubertaka, takze jsou tam veci ktere tam nepatri a chci to dat do puvodniho stavu. Ted je to nafintene auto s metalizou.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
411 jsem sehnal pres internet a tak jsem se za nim rozjel a zacal dedka ukecavat. Bydli cca 30 km zapadne od Beogradu a proto to YU. On byl druhy majitel. Ten pan co ho mel pred nim, byl nejaky vysokoskolsky ucitel a jezdil pouze 1 x rocne s tim autem k mori do Recka, asi 15 let. Pak ho nechal zakonzervovat a auto bylo odhlasene 11 let a stalo u profesora v garazi. Pak ho koupil ten pan, co jsem ho od nej koupil ja. On s nim najel asi 25-30.000 Km. Bohuzel, jsou tam i nektere veci, ktere mi vadi, ale celkove se daji prehlednout. Pod zadimi sedacky trochu shnila podlaha, ale fakt jen 20 x 30 cm na obou mistech. Samozrejme to svarel nejaky balkansky bratr, autogenem, takze to cele podelal, alespon to natrel nejakou ochranou, takze to nehnije. Jeste jedna vec - auto bylo lehce tuknute na predni levou stranu, ale doopravdy jen blatnik a naraznik, nic vic. Az ho uvidite, tak se tesim na vasi znaleckou analyzu. Ale jak rikam, kdyz to porovnam s celkovym vzhledem auta, tak to pominu. Jinak je vse puvodni. Auto ma najeto poctivych 107.000km. Ted se tam dava 2.0l motor s kabruratory, protoze ten originalni 1,7 injection nejak horel, ale to uz se opakuji. Ja s tim zatim najel asi 8 Km a to ke vsemu na lane. Moc se tesim, az si pro nej v prosinci pojedu. Jen doufam, ze i bufik bude fungovat, jinak si pro nej jedu az v kvetnu.
Jeste prilozim jednu fotku, dukaz jak je auto v bezva stavu, Obycejne ta zadni mrizka byva shnila, vysoka teplota od vyfuku + voda, ale tady proste nic. Doufam i tak bude slouzit, jak vypada.
Jeste prilozim jednu fotku, dukaz jak je auto v bezva stavu, Obycejne ta zadni mrizka byva shnila, vysoka teplota od vyfuku + voda, ale tady proste nic. Doufam i tak bude slouzit, jak vypada.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Ted v zime nestastne spadnul tezky morky snih ze strechy baraku na strechu 411 a ta se promackla na vice mistech Ten kluk u ktereho je auto mi slibil, ze to opravi. Samozrejme, ze bych ho nekam nakopal.... Pry to jde fenem, nebo dokonce horkovzdusnou pistoli vratit do puvodniho stavu. Nemate s podobnym pripadem zkusenosti ? Jak se to da napravit ?
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
No s tím lepením bych v klidu počkal, až bude teplo a nebo ta vytápěná garáž, chemoprén nebo něco na podobné bázi je dobrý, smrad po něm se časem vyvětrá...každopádně doržet technologii - návod a dobře přitlačit.
promáčklá střecha...záleží jak moc, jestli se udělala na okraji hrana...jsou borci, co takové promáčkliny menšího rozsahu (třeba od krup) umí "vytáhnout" za studena bez poškození laku, mají na to speciál nástrřoje, ktwerýma to tlačí zespoda do původní polohy...myslím, ež kdysi to tu jeden v inzerci nabízel.
To ohřátí horkovzduškou má svojí roli, ba ypři "vracení" nepraskl lak...ale nesmí se to přehnat, aby se nezvednul....každopádně opět teplo, nebo vytápěná garáž je potřeba....
promáčklá střecha...záleží jak moc, jestli se udělala na okraji hrana...jsou borci, co takové promáčkliny menšího rozsahu (třeba od krup) umí "vytáhnout" za studena bez poškození laku, mají na to speciál nástrřoje, ktwerýma to tlačí zespoda do původní polohy...myslím, ež kdysi to tu jeden v inzerci nabízel.
To ohřátí horkovzduškou má svojí roli, ba ypři "vracení" nepraskl lak...ale nesmí se to přehnat, aby se nezvednul....každopádně opět teplo, nebo vytápěná garáž je potřeba....
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Tak pokracujeme v oprave.... Problem je v tom, ze vyfuk z hlavy na 2.0 L motoru je ovalny a na 1.7 L motoru je kulaty, takze musi prehodit zacatky vyfukovych hran. Pak jeste rikal, ze je problem take v hydraulice. 2.0 motor ma hydraulicke zvedani ventilu a ze musi dat nova hydraulicka vahadla, jinak nemohl seridit vubec motor.
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 16 úno 2008, celkem upraveno 1 x.