VW 411 Variant 1971
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Dekuji, ja spis zacinam mit hruzu, z toho ze vis co vsechno se tam muze podelat a jestli vubec dojedu po vlastni ose. Nejvetsi obavy mam z elektriky, mechanika mi nevadi.... a proto je ted auto u elektrikare. Uz si zacinam delat seznam na cestu....Petr914 píše:...začínam z toho skoro vibrovat dědku...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
A odvážnému štěstí přeje. A to ty seš, jinak bys do toho nešel.Petr914 píše:...pamatuj...že štěstí nechodí po horách...ale po lidech...
...bude to OK...a v zásobě plato a partu spolehlivejch lidí...neni se čeho bát...máš to posychrovaný až za roh...
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Super dekuji. Myslim jsi, ze 411 bude mit o neco silnejsi ram nez Brouk a utahne toho vic. Ja stejne nepotrebuji vic jak 750 Kg brzdeneho, ty stare Eriby nevazi vic. Ale uz aby bylo oboje, jak 411 tak i Eriba.Šíša píše:Jinak stejne neodvezes vic, nez je v technicaku a ja napriklad u brouka mam 400kg nebrzdenej a 800kg brzdenej
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Jinak sem si vzpomel, je to par.14odst 7 a) b)
Vesmes pokavad je prives brzdenej(O2) muze jit az do vahy tazneho vozidla(M1). Kdyz neni brzdenej(O1) tak max polovina tazneho vozidla(M1)
Ale rekl bych ze u nasich vozidel je nejzadanejsi mit ten prives co nejlehci a nejlepe i brzdenej... ikdyz to se lehce vylucuje
Vesmes pokavad je prives brzdenej(O2) muze jit az do vahy tazneho vozidla(M1). Kdyz neni brzdenej(O1) tak max polovina tazneho vozidla(M1)
Ale rekl bych ze u nasich vozidel je nejzadanejsi mit ten prives co nejlehci a nejlepe i brzdenej... ikdyz to se lehce vylucuje
ano, přesně takovým se zabývám, však víš. Určenej byl pro VW412 a P914. Těch 85 koníků je se Solexama, ale jak již padlo jinde, ten weber nepřidá tak moc na výkonu, jako spíš na lepším chodu a odezvě motoru při přidání plynu + fakt že proti solexu je weber opravdovej karburátor, takže krom jiného méně časté seřizování - a seřízení je alfa omega dvoukarburátorového systému, není-liž pravda?Petr914 píše:...jo a ještě Johne k tomu seriovýmu Typ4 s karburací...tam se dělal motor Typ4 1.8 pro německej trh...kódový značení AN...měl poměrně vysokou kompresi oproti ostatním a sice 8,6:1 a byl osazenej dvěma dvojitýma Weberama...dával 85 PS...
Milošáku, ohledně Typ4 motorů je něco v busí sekci tohoto fóra + odkazy na další zdroje. A klidně se ptej, nějaký povědomí tu o nich je, co nevíme zjistíme.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Milošáku [smilie=listen2.gif] 411 nemá silnější rám než brouk...nemá totiž žádnej ...ale pořádnej přívěs utáhne jako prd, o tom žádná.
Mimochodem koukal jsem teď do jednoho broučího prospektu ohledně hmotností přívěsů a k tomu 400/800Kg je tam zajímavý dodatek: od 1000metrů nadmořské výšky se má hmotnost přívěsu snížit o 10% a pak o dalších 10% za každých dalších 1000m.
Mimochodem koukal jsem teď do jednoho broučího prospektu ohledně hmotností přívěsů a k tomu 400/800Kg je tam zajímavý dodatek: od 1000metrů nadmořské výšky se má hmotnost přívěsu snížit o 10% a pak o dalších 10% za každých dalších 1000m.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je bomba...yahoďák píše:Milošáku [smilie=listen2.gif] Mimochodem koukal jsem teď do jednoho broučího prospektu ohledně hmotností přívěsů a k tomu 400/800Kg je tam zajímavý dodatek: od 1000metrů nadmořské výšky se má hmotnost přívěsu snížit o 10% a pak o dalších 10% za každých dalších 1000m.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, a dekuji zza nabidku.maxmax píše:Aje celkem slušnej,i na renovaci by byl!
Posli mi prosim nejake fotecky jestli mas na : milos.milojkovic@seznam.cz nebo milos.milojkovic@dhl.com + kolik bys za to chtel.
Uprimne ani nevim v jakem je stavu toto auto... kdyz jsem ho kupoval, ukazalo se jako docela OK, ale opak je pravdou, je shnilejsi nez jsem ocekaval. Hold, jsem naletel puvodnimu majiteli. Takze dokud ho neprolezu, nevim zda budu potrebovat a hlavne jake dily.
Dik za pochopeni.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
...todle mam na mysli...Kvak píše:ano, přesně takovým se zabývám, však víš. Určenej byl pro VW412 a P914. Těch 85 koníků je se SolexamaPetr914 píše:...jo a ještě Johne k tomu seriovýmu Typ4 s karburací...tam se dělal motor Typ4 1.8 pro německej trh...kódový značení AN...měl poměrně vysokou kompresi oproti ostatním a sice 8,6:1 a byl osazenej dvěma dvojitýma Weberama...dával 85 PS...
...pro Porsche 914 neexistuje motor se Solexama...pouze Bosch vstřikování a nebo tendle kousek s Weberama...ale pro 411/412 to tak možná bylo...ale do těch nevidim...
AN 85
Produktion(Modelljahre) 1974-1975
Hauptmarkt Europa
Zylinder 4
BohrungxHub 93 x 66 mm
Hubraum 1795 ccm
Verdichtung 8,6:1
Gemischaufbereitung 2 Weber-Doppelvergaser
Leistung 85 PS bei 5000/min
Drehmoment 13,8 mkg bei 3500/min
You can't win 'em all...
Ano. Dle mých zdrojůPetr914 píše:...todle mam na mysli...
...pro Porsche 914 neexistuje motor se Solexama...pouze Bosch vstřikování a nebo tendle kousek s Weberama...ale pro 411/412 to tak možná bylo...ale do těch nevidim...
AN 85
Produktion(Modelljahre) 1974-1975
Hauptmarkt Europa
Zylinder 4
BohrungxHub 93 x 66 mm
Hubraum 1795 ccm
Verdichtung 8,6:1
Gemischaufbereitung 2 Weber-Doppelvergaser
Leistung 85 PS bei 5000/min
Drehmoment 13,8 mkg bei 3500/min
Porsche samosébně s Weberama, na VW412 Solex, respektive dva rovnocený Solexy, nikoliv jako v případě busů s centrálním štelováním volnoběhu.Mé zdroje píše:L-Jetronic f.i. on the 914 and dual 40mm single barrel carbs on both 914 and 412 in Europe.
Dle jiných zdrojů 1.8 pro P914 krom vstřikování/karburace byla identická s VW412. Dvoulitry pro P914 se už lišily takřka ve všem - hlavy, klika, vačka ... Hlava P914 se pozná dle počtu šteftů.
...tak to je jiná...s timdle pochopitelně souhlasim a rozdíl podle počtu šteftů je naprosto přesná informace...
...to sem čoveče ještě neviděl...tu potforu s dvěma extra Solexama bez centrálního seřízení...ale je to teda stejnej systém...jako systém s Weberama...
...to by člověk nevěřil...jak se s tim Typ4 motorem vyblbli...to je modifikací...až z toho de hlava kolem...
...každopádně nebudeme Milošáka mystifikovat...
...do VW 411 patří motor Typ4 s kódovým značením W...objem 1,7 litru a vstřikování Bosch D Jetronic...
...značí se jako W80...a tudíž dává 80 PS...je to evropská verze prvního motoru Typ4...kterej je podle informací nejspolehlivejší...nejlepší a bylo ho vyrobeno nejvíc kusů...takže je i poměrně dostupnej...
W80
Produktion(Modelljahre) 1970-1972
Hauptmarkt Alle
Zylinder 4
BohrungxHub 90 x 66 mm
Hubraum 1679 ccm
Verdichtung 8,2:1
Gemischaufbereitung Bosch D-Jetronic
Leistung 80 PS bei 4900/min
Drehmoment 13,6 mkg bei 3500/min
...to sem čoveče ještě neviděl...tu potforu s dvěma extra Solexama bez centrálního seřízení...ale je to teda stejnej systém...jako systém s Weberama...
...to by člověk nevěřil...jak se s tim Typ4 motorem vyblbli...to je modifikací...až z toho de hlava kolem...
...každopádně nebudeme Milošáka mystifikovat...
...do VW 411 patří motor Typ4 s kódovým značením W...objem 1,7 litru a vstřikování Bosch D Jetronic...
...značí se jako W80...a tudíž dává 80 PS...je to evropská verze prvního motoru Typ4...kterej je podle informací nejspolehlivejší...nejlepší a bylo ho vyrobeno nejvíc kusů...takže je i poměrně dostupnej...
W80
Produktion(Modelljahre) 1970-1972
Hauptmarkt Alle
Zylinder 4
BohrungxHub 90 x 66 mm
Hubraum 1679 ccm
Verdichtung 8,2:1
Gemischaufbereitung Bosch D-Jetronic
Leistung 80 PS bei 4900/min
Drehmoment 13,6 mkg bei 3500/min
You can't win 'em all...
jo. http://www.tunacan.net/t4/reference/case.htm
1.7 je skutečně dost jinačí od 1.8 a 2.0
Zjednodušeně řečeno 2.0 je převrtaná 1.8 na větší objem.
1.7 se liší v detailech, leč investigací jsme došli k závěru, že není dobré to míchat.
1.8 je asi nejpovedenější z nich, evolučně dál než 1.7, dvoulitr je už poněkud předimenzován. Za točivý moment dvoulitru je kvůli zachování životnosti zaplacena daň sníženého kompresního poměru, což je pro busy vyhovující, pro osobáky se VW dvoulitr nepoužíval. A proto zřejmě šel Porsche svojí cestou s dvoulitrem pro P914.
1.7 se dělaly taky s dvojtejma Solexama (nebo s 1 a půl Solexem, to nevim), on Typ4 motor prodělal vývoj od roku 69 do roku 72 a tak těch sedmnáctek je vícero druhů. Stejně jako VW411. První bloky Typ4 dokonce byly magnesiový jako u brouků.
P.S. Potvoru s dvěma Solexama ti snad už brzo budu moct předvést, pokud se z toho nestane potvora s dvěma weberama. A třetí alternativa, do busu možná i lepší, jeden centrální weber. Vše záleží na Solexech, jestli repasí obživnou nebo chcípnou definitivně.
1.7 je skutečně dost jinačí od 1.8 a 2.0
Zjednodušeně řečeno 2.0 je převrtaná 1.8 na větší objem.
1.7 se liší v detailech, leč investigací jsme došli k závěru, že není dobré to míchat.
1.8 je asi nejpovedenější z nich, evolučně dál než 1.7, dvoulitr je už poněkud předimenzován. Za točivý moment dvoulitru je kvůli zachování životnosti zaplacena daň sníženého kompresního poměru, což je pro busy vyhovující, pro osobáky se VW dvoulitr nepoužíval. A proto zřejmě šel Porsche svojí cestou s dvoulitrem pro P914.
1.7 se dělaly taky s dvojtejma Solexama (nebo s 1 a půl Solexem, to nevim), on Typ4 motor prodělal vývoj od roku 69 do roku 72 a tak těch sedmnáctek je vícero druhů. Stejně jako VW411. První bloky Typ4 dokonce byly magnesiový jako u brouků.
P.S. Potvoru s dvěma Solexama ti snad už brzo budu moct předvést, pokud se z toho nestane potvora s dvěma weberama. A třetí alternativa, do busu možná i lepší, jeden centrální weber. Vše záleží na Solexech, jestli repasí obživnou nebo chcípnou definitivně.