Modrej študent 1970

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1605
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Nedaleko Samby

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od BUTCH bus »

Dobře Ty!
=D>
OndraS

Uživatelský avatar
firestorm69
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1090
Registrován: 21 bře 2009
Bydliště: Bratislava

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od firestorm69 »

Aaa, tak u teba skončil ten nemecký talian zo slovenska... =D> Gratulácia. Cabrií nieje nikdy dosť. :mrgreen:
carpe diem

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Tak toho kabrouše nám teda ukaž!

Uživatelský avatar
Jan
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2224
Registrován: 11 úno 2008
Bydliště: Červené Pečky
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Jan »

Na druhý fotce jsou vidět Italský blinkry. Opovaž se je vyhodit a zavařit [-X . Aut co je má u nás jezdí co bys na prstech jedný ruky spočítal.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...

VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Capario »

Neboj, nevyhodím. Pravý blinkr je rozbitý,levý prasklý..no jsem zvědav jak tyhle věci budu shánět. Jde o 1303, typuju něco mezi 1976-78? Literatura je na cestě... motor je AB, jsou k tomu i nějaký papíry z Itálie. Moc tomu nerozumím, jde patrně pouze o odhlášku z roku 1997. Je tam naprasený alarm s řídíci jednotkou v palubce, nějaké koncáky pod přední i zadní kapotou...tohle půjde pryč. hodně špatně je na tom určitě podlaha, čtvrtpanely, spodky dveří. Občas nějaký ten puchýřek. co je pro mě důležité - nosné části jsou vypadají dobře, střecha je kompletní.elektrika vypadá taky nepřekopaně, hřebenové řízení fungující. je k tomu kupříkladu origo hever a zajímavostí je staré italské nářadí,/ nikoliv vw/. Při prozkoumávání mi dělají radosti jako cedulka pro další výměnu oleje, italské mince, deseticentimetrové saranče pod nohou alternátoru, rezervní kolo netknuté ....přikládám fotky z převozu z trenčína do strakonic během jedné deštivé srpnové soboty.
Obrázek
Obrázek

více fotek bude, jen to bude pouze o víkendu :-)
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Pětišroub »

po delší době zase jedno osvěžující auto, zajímavej model..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Jan
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2224
Registrován: 11 úno 2008
Bydliště: Červené Pečky
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Jan »

Capario píše:Neboj, nevyhodím. Pravý blinkr je rozbitý,levý prasklý..no jsem zvědav jak tyhle věci budu shánět.
Já to koupil přez net z německa. Takže to de sehnat v pohodě. Jen ta cena ... #-o Pošlu ti SZ s odkazem, až prohrabu počák.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...

VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Capario »

Vypadá to že s modrým nic nedělám...je to tak.
včera absolvovaná stk a emise
Obrázek
výsledky emisí:
při volnoběhu 800 ot/ min, předstih naměřen 7 st., obsah CO předepsaný 3%, naměřený 1,14%.
při 2500 ot/min obsah CO předepsaný 6%, naměřený 1,28%.
podotýkám, že to jsou hodnoty pro typ D.
mezi lehkými závadami jest netěsný tlumič, některá část systému zavěšení př.kol(ramena) je zkorodovaná, povrchová koroze pomocného rámu vozidla..to vše. :)
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Sam »

Bylo by možno poslat foto zkorodovaných ramen a pomocného rámu vozidla ? Ještě jsem se s tím nesetkal.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Pětišroub »

ještě štěstí, že ti nenašli únik vody na chladiči..:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Capario »

Všechno nejlepší všem do nového roku 2014. Rok načínám zjišťováním stavu spojky , proč auto při rozjezdech neskutečně drncá, hlavně do kopce. po vyndání motoru vidím první pohled :
Obrázek
a vzápětí druhý pohled:
Obrázek
je to jasné, pro jistotu obhlídnu silentbloky. Lamela má 8 mm. nechali byste jí nebo nechali znovu obložit? sjetá je rovnoměrně, žádný zvlnění atd.
Pětišrboub píše v jednom ze svých článků:
Celková tlouš?ka obložení by neměla být pod 6mm, jinak je čas na výměnu. Já jsem ze tří možných vybral tu nejsilnější, měla 9.5 mm.
kdybych jí nechal obložit, na kolik mm? 10, 12,14 ?
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Samba »

vw předepisuje 8,6 až 9,2

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Pětišroub »

silentbloky, průhyb na lanovodu spojky zkontroluj
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Capario »

tak pokračujem. poslal jsem lamelu do tálína s průvodním dopisem aby obložili lamelu na celkovou tlouštku 9,2 mm. volali mi zpět že to bude hrozně drahý, že takovou velkou tlouštku dělají jen po vrstvách a do čeho prý to je. tak jsme se domluvili že to obloží na největší tlouštku bez vrstvení kolem 8,5 mm abych za to neplatil tisíce. přišly mi obě, jedna na 7,8 druhá na 8,2.cena 935 kč s poštou. bída bída. to je mín než jsem tam posílal :-) kde to dělají po republice bez keců? nemáte někdo nějaký kontakt?tyhle lamely jsou mi asi k ničemu ?
Obrázek
Obrázek
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
venca101
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1561
Registrován: 19 čer 2009
Bydliště: Jižní Morava

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od venca101 »

Na Moravu to máš daleko?? Já nechával obložit v Březině u Tišnova - pan Králík (tel. 608 676 331). Obložil bez problému 9,5mm za cca 600,- (je to ale 2 roky zpět, dnes může být cena jiná). Obkládal mně i pakny za pusu, prostě poctivej garážník...
http://www.volny.cz/brzdy-kralik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) venca101 dne 21 led 2014, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od Sam »

VW ultras si kupují NOS obložení a nýtují si spojku sami dobovými nýty. Ti ostatní kupují repliku spojkového talíře, bratru od 29euro, v CZ kolem 700Kč. Nic jiného nemá dle mého v dnešní době cenu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Modrej študent 1970

Příspěvek od maxmax »

Mně obkládají lamely v Horních Chabrech, obložení Ferodo, naprostá spokojenost, na SYNCRO 860,- Broučí (Golfová) 650,-
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Odpovědět