Modrej študent 1970
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Modrej študent 1970
Taak sem to psychicky nevydržel a dojel si pro toho Modrého broučka o kterém jsme se všichni bavili v inzerci před pár týdny.Cesta do Hodonína hromadnou dopravou ze Strakonic byla drásající, zpátky sem jel autem. To bylo o malinko lepší Dojel nádherně, bez problémků, v hicu jaxsviňa s nadevřeným víkem motoru. Chlapík ho měl od února, podle všeho do něho nacpal hodně penízků a protože neměl místo doma a další koníčky motorky, zbavoval se ho. Po prohlídce na místě mi bylo jasný že sem 390 km nejel nadarmo. Motor 1300 mi na študenta přišlo divný ale značení AB xxxxxxx je jasný. Jinak tam je tacháč s palivoměrem ze staršího kousku a ještě asi pár věcí....
Better smoke and fly then drink and drive
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Nazdar Capario. Gratuluju k broukovi, su rád, že se konečně dostal do dobrých rukou, kde doufám, že už chvíli vydrží. Patřil mojemu kamarádovi, u nás ho i kompletoval po laku. Bohužel se po něm slehla zem dosti podivně rychlým způsobem a všeho se pozbavoval. Je to ten majitel před únorem. Tohoto brouka znám dlouho, jestli by tě zajímala jeho historie, rád ti řeknu všechny podrobnosti. Jen hlavní: auto je původně z Plzně (bez dokladů), ten motor původní není, byl dovezen z Rakouska, takže by měl být dobrý a nesprasený, lak je z roku 2000, hodně kvalitní, což je i po těch letech plného provozu poznat. Byly tam měněny podlahy, prahy atd. (papíry z r.1959)
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Víš o něm, hodně, jsem pro v tomto rozhovoru pokračovat Právě kvůli nepůvodnímu motoru docela prudili na evidenci při přihlašování, v papírech je dvanáctka, typ AB jim jasně hovořil pro 1300. (V TP proveden výmaz čísla). Dále držkovali že tam je vyklepaný číslo VIN na přivařený páskovině. Poslali mě blbci domů.Musel sem jet kvůli přihlášení do Písku. Kdy jsi viděl auto naposled?Ve Frýdku kde bylo do února nebo v Hodoníně?Majitel asi parkoval venku, lak je pěkný všude kromě těch výše zminovaných kritických míst. Celej spodek je dobře udělanej.Majitel hodonínský nakupoval v Adipu, měl to kousek, a měnil tam lanka, celou elektriku a takovou tu bižuterii. Povídal o původním majiteli (nechci urazit) že to byl podivín a moc drahocených informací o autíčku nezískal. (možná se nezajímal, nevím). Proto budu za jakoukoliv historii auta vděčen..Víš o něm dost, jak se třeba dostal do Plzně? Jak dlouho byl ve Frýdku?
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, momentálně se potýkám s alternátorem. Repásnul jsem si ho a nyní vyměňuju za dynamo. Měl bych dva dotazy.
1. Kam se dává, ohýbá, zavešuje v motor. prostoru B+ kabel ( na fotce ten v pouzdře) Je to nějak vyřešeno nebo jak je tam zavěšenej? Možná bych měl dát celý pouzdro do kelu a neřešit ho, prostě jen kabel jako to je u dynama, ale líbí se mi ( všude nápisy VW a Bosh a tak )
2. Na relé co mám k tomu (14 V, 30 A)Neni vyznačen konektor D+. Kam patří?Poznáte z 1. a 2. fotky relátka?
Altík je třívývodej s externím relé, konektory na alternátoru DF, D+, D- a B+.
1. Kam se dává, ohýbá, zavešuje v motor. prostoru B+ kabel ( na fotce ten v pouzdře) Je to nějak vyřešeno nebo jak je tam zavěšenej? Možná bych měl dát celý pouzdro do kelu a neřešit ho, prostě jen kabel jako to je u dynama, ale líbí se mi ( všude nápisy VW a Bosh a tak )
2. Na relé co mám k tomu (14 V, 30 A)Neni vyznačen konektor D+. Kam patří?Poznáte z 1. a 2. fotky relátka?
Altík je třívývodej s externím relé, konektory na alternátoru DF, D+, D- a B+.
Better smoke and fly then drink and drive
pouzij tlacitko hledat
uz se to tu resilo a je tam i kontakt na prodejce levneho relatka pro altik
http://www.autodilykrc.cz/
uz se to tu resilo a je tam i kontakt na prodejce levneho relatka pro altik
http://www.autodilykrc.cz/
Naposledy upravil(a) Herbie dne 15 zář 2008, celkem upraveno 2 x.
... a vůbec !
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Mockrát děkuji za identifikaci prodejny, pokoupil jsem a nyní bych chtěl zkontrolovat jestli to můžu zapojit tak jak mám v plánu ( při mé elektrotechnickém umu) ,uvedu to níže,jenom hodte prosím očko jestli je to správně podle schématu znázorněném na obalu relátka.
B + kontakt na alternátoru - natvrdo napojit na baterku
D + alternátoru povedu na D + relátka
DF povedu na DF relátka.
až sem to je asi vklidu ne
D - alternátoru je dle znázorněného schématu B - relátka?? takže natvrdo alternátor ukostřit nekam na kastli v motorovým prostoru
Kam s kontaktem relátka 54? vede se to na žárovku palubky?
Relátko tedy není nijak spojeno s baterkou?
B + kontakt na alternátoru - natvrdo napojit na baterku
D + alternátoru povedu na D + relátka
DF povedu na DF relátka.
až sem to je asi vklidu ne
D - alternátoru je dle znázorněného schématu B - relátka?? takže natvrdo alternátor ukostřit nekam na kastli v motorovým prostoru
Kam s kontaktem relátka 54? vede se to na žárovku palubky?
Relátko tedy není nijak spojeno s baterkou?
Better smoke and fly then drink and drive
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
předpokládám, že v autě původně bylo dynamo a relátko nebylo pod sedačkou jako u mě (obr výše od Herbieho).
Pak ho tedy asi budeš umisťovat nově někam do motorového prostoru.
Od šroubu, na kterém jsi měl původně odrušovač, připojíš od původního dynamového relátka nejtlustší červenej drát, ten vede přímo k baterce. Uvnitř alternátoru je tento spojen s vývodem D+, ten vedeš k novému relátku na D+, DF na DF (budící vinutí) a D- na B-, 54 na novém relátku je totéž co 61 na starém - kontrolka, zpravidla modrý tenký drát.
Pak ho tedy asi budeš umisťovat nově někam do motorového prostoru.
Od šroubu, na kterém jsi měl původně odrušovač, připojíš od původního dynamového relátka nejtlustší červenej drát, ten vede přímo k baterce. Uvnitř alternátoru je tento spojen s vývodem D+, ten vedeš k novému relátku na D+, DF na DF (budící vinutí) a D- na B-, 54 na novém relátku je totéž co 61 na starém - kontrolka, zpravidla modrý tenký drát.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
To s tou vodou je docela reálný funčkní nevím, ale budík po natáhnutí tuká a rafika běží.
toto bude asi pumpa benzínu
toto nějaká řídící jednotka
tohle něco na vodu
tohle nějaký relé bo co ..jak bych to řek...
tohle nějaká vodní pumpa
no a tadypotřebný udaje
toto bude asi pumpa benzínu
toto nějaká řídící jednotka
tohle něco na vodu
tohle nějaký relé bo co ..jak bych to řek...
tohle nějaká vodní pumpa
no a tadypotřebný udaje
Better smoke and fly then drink and drive
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele: