Modrej študent 1970
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
"takže ve spojistosti s tou vodou je to do brouka na nic"
Jo to na fotce fakt brouk není prd tomu rozumím, ale když to může obýhat systémem vodního okruhu u vodou chlazenýho auta tak proč by nemohlo třeba běhat 5 litrovým kanystříkem vody? (Byla by moc horká? Tak je jasný že voda je lepší medium pro přenos tepla než vzduch . Když pomineme tu absurdnost vozit ssebou kanystr vody aby bylo možné udělat v autě teplo....(fakt sry možná za hodně blbou otázku, jsem rád že jsem rozpoznal jednotlivé komponenty)
Jo to na fotce fakt brouk není prd tomu rozumím, ale když to může obýhat systémem vodního okruhu u vodou chlazenýho auta tak proč by nemohlo třeba běhat 5 litrovým kanystříkem vody? (Byla by moc horká? Tak je jasný že voda je lepší medium pro přenos tepla než vzduch . Když pomineme tu absurdnost vozit ssebou kanystr vody aby bylo možné udělat v autě teplo....(fakt sry možná za hodně blbou otázku, jsem rád že jsem rozpoznal jednotlivé komponenty)
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
http://www.aukro.cz/item530047197_proda ... licii.html
jasný chápu...No tak to by byl fakt úlet
jasný chápu...No tak to by byl fakt úlet
Better smoke and fly then drink and drive
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
a když to nebude fungovat, bylo by škoda nepoužít nově zakoupené díly. To pak vezmeš plynovej vařič, dáš ho místo sedačky spolujezdce a ventilátor ti pak může pěkně funět přímo na tělo.
hoď to na aukro a kup si správnej bufík
hoď to na aukro a kup si správnej bufík
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
jo a chudák si udělá z auta saunu aby nemusel prorážet do kapoty díru na chladič. Bude chladit topením jako každej škodovkář v kopciJenda Povoda píše:Anebo udělej brouka vodníka. Tedy chladič a motor z buse, třeba DG, DF, ještě lépe SS, DJ apod. Trhač silnic a zároveň využití tvého topení ( ale to bys po instalaci podobného motoru již nepotřeboval )
nekupuj nic a jedzdi jen v létě, aspoň ti nezrezne
V busu jsi všude doma...
Jo to na fotce je pumpa na palivo ... a stoji slusne penize
Jinak se na to vykakej, kup/sezen byt i obycejnou tupou(bud topi nebo ne) B2 a jsi v pohode
Druha moznost je koupit komplet bufik z tatry(je vetsi) a dat ho napric kufrem pred palubku a funel by ti teplo do kabiny na strane spolujezdce(nekde na netu, holandsko ?? jsem to zahledl) ... pri jeho max vykonu okolo 4000Kcal to je uplne v poho(kdyz s tim cvoci vytapej i kabinu na nejakem vojenskem aute a pry je tam moc vedro
je to sice cunarna, ale porad lepsi nez vodniho bufalobilla
Jinak se na to vykakej, kup/sezen byt i obycejnou tupou(bud topi nebo ne) B2 a jsi v pohode
Druha moznost je koupit komplet bufik z tatry(je vetsi) a dat ho napric kufrem pred palubku a funel by ti teplo do kabiny na strane spolujezdce(nekde na netu, holandsko ?? jsem to zahledl) ... pri jeho max vykonu okolo 4000Kcal to je uplne v poho(kdyz s tim cvoci vytapej i kabinu na nejakem vojenskem aute a pry je tam moc vedro
je to sice cunarna, ale porad lepsi nez vodniho bufalobilla
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
šmankote, viděl jsi někdy topení ve vodou chlazeným autě?Capario píše: prd tomu rozumím, ale když to může obýhat systémem vodního okruhu u vodou chlazenýho auta tak proč by nemohlo třeba běhat 5 litrovým kanystříkem vody? (Byla by moc horká? Tak je jasný že voda je lepší medium pro přenos tepla než vzduch . Když pomineme tu absurdnost vozit ssebou kanystr vody aby bylo možné udělat v autě teplo...
Výhoda tohoto nezávislého teplovodního topení u vodou chlazeného vozu navíc nespočívá jenom v lepším vytopení interiéru, ale i v tom, že si zatopíš dříve než nastartuješ motor (modernější systémy to umí zcela samostatně, jen za základě nastaveného času...samy spustí topení a zapnou ventilátor)...takže v zimě přicházíš ráno k vozu, který má už motor předehřátý na provozní teplotu a netrápíš ho studeným startem a postupným zahříváním.
Prostě tohoto se zbav, za utržený peníz si ani nemusíš pořizovat bufíka(kor zbytečně velkýho a předimenzovanýho z T613), stačí nový topníky a když budeš mít nezrezlý - tedy těsný prahy a vůbec celej systém v pořádku, tak to bude topit dostatečně.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
funkční topení brouka je velmi efektivní a dle mého názoru ho nemá smysl vylepšovat, pouze udržovat v provozuschopném stavu a maximální těsnosti celého systému - na kost promrzlý brouk (-15stupňů) začne intenzivně topit tak po 5ti km a po 15ti km je v něm již zcela příjemně. Po 30ti kilometrech už se musí topení přivírat. I mnoho moderních aut má při těchto teplotách podobné, ne-li horší, charakteristiky topení.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
tak ten ventilator by me zajimal ... bo jsem to zkousel ventilatorem co mam doma a nic moc teda ... o co se jedna maximaxi?
jinak ja mam jinej problem ... ted pri -15 a projizdce na hory a palacinku s lesni smesi ... to sice fouka, funi, topeni celistve a utesnene, lec to fouka vlazne az "chladne"(podotykam celej system v poradku, nikde to neprofukuje ... drive to bylo horsi, resp bylo to derave a topilo to lip. Proste mi to pripada, jak kdyby z motoru sly vyfukove plyny studene proste o dost chladnejsi nez normalka
Tak nic, jen jsem si napsal...
jinak ja mam jinej problem ... ted pri -15 a projizdce na hory a palacinku s lesni smesi ... to sice fouka, funi, topeni celistve a utesnene, lec to fouka vlazne az "chladne"(podotykam celej system v poradku, nikde to neprofukuje ... drive to bylo horsi, resp bylo to derave a topilo to lip. Proste mi to pripada, jak kdyby z motoru sly vyfukove plyny studene proste o dost chladnejsi nez normalka
Tak nic, jen jsem si napsal...
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Správně maxi o co se jedná? od tohodle jdu pryč, samozřejmě že využít celý zavazadelní prostor se dá i jinak.Teď mi přišlo tohle:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
ale než to tam dám, to už zase bude jaro.
Ten Eber. B4W by byl k mání.
Minimálně za cenu nákupu.Co maxi?SZ......Zkusím to nabídnout spíš tady:
http://www.mercedes-benz-klub.cz/
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
ale než to tam dám, to už zase bude jaro.
Ten Eber. B4W by byl k mání.
Minimálně za cenu nákupu.Co maxi?SZ......Zkusím to nabídnout spíš tady:
http://www.mercedes-benz-klub.cz/
Better smoke and fly then drink and drive