Modrej študent 1970

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Capario »

"takže ve spojistosti s tou vodou je to do brouka na nic"

Jo to na fotce fakt brouk není :-) prd tomu rozumím, ale když to může obýhat systémem vodního okruhu u vodou chlazenýho auta tak proč by nemohlo třeba běhat 5 litrovým kanystříkem vody? (Byla by moc horká? Tak je jasný že voda je lepší medium pro přenos tepla než vzduch . Když pomineme tu absurdnost vozit ssebou kanystr vody aby bylo možné udělat v autě teplo....(fakt sry možná za hodně blbou otázku, jsem rád že jsem rozpoznal jednotlivé komponenty)
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Nepotřebuješ ani tak kanistr, jako radiátor s větrákem, a expanzku! :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Capario »

Já bych rád vyzkoušel tu funkčnost.... Tak to je pohoda. větrák, nádobku a kanystr.
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
kubajzz
Příspěvky: 144
Registrován: 21 říj 2006
Bydliště: Plaňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajzz »

Nezapomeň na radiátor, jinak to teplo z tý vody do toho vzduchu nedostaneš dost dobře, leda bys naplnil brouka horkou vodou :-)

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Capario »

http://www.aukro.cz/item530047197_proda ... licii.html
jasný chápu...No tak to by byl fakt úlet :twisted:
Better smoke and fly then drink and drive

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martin_100 »

kubajzz píše: leda bys naplnil brouka horkou vodou :-)
U Schwima by to nebyl takovej problem :wink:



No dát tam třeba ten radiátor z feliny a k němu větráček je taky řešení ale kam to v brouku schovat aby to nerušilo vizuální dojem? :wink:

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

lepší je radiátor i s větrákem! Třebatopení ze starý oktávky,takový s těma otvíracíma klapkama,nebo jako mám já do lodě,přídavný zadní z T3,ale ty se blbě scháněj. :cry:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

No dát tam třeba ten radiátor z feliny a k němu větráček je taky řešení ale kam to v brouku schovat aby to nerušilo vizuální dojem? :wink:[/quote]

Hele do brouka to fakt nemá smysl,tohle je prostě na vodu,já bych si z toho udělal do lodě ústřední topení!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

a když to nebude fungovat, bylo by škoda nepoužít nově zakoupené díly. To pak vezmeš plynovej vařič, dáš ho místo sedačky spolujezdce a ventilátor ti pak může pěkně funět přímo na tělo.
hoď to na aukro a kup si správnej bufík
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Jenda Povoda
Příspěvky: 100
Registrován: 09 lis 2008
Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenda Povoda »

Anebo udělej brouka vodníka. Tedy chladič a motor z buse, třeba DG, DF, ještě lépe SS, DJ apod. Trhač silnic a zároveň využití tvého topení ( ale to bys po instalaci podobného motoru již nepotřeboval :-) )
J - Povoda

T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab

Uživatelský avatar
kubajzz
Příspěvky: 144
Registrován: 21 říj 2006
Bydliště: Plaňany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajzz »

Jenda Povoda píše:Anebo udělej brouka vodníka. Tedy chladič a motor z buse, třeba DG, DF, ještě lépe SS, DJ apod. Trhač silnic a zároveň využití tvého topení ( ale to bys po instalaci podobného motoru již nepotřeboval :-) )
jo a chudák si udělá z auta saunu aby nemusel prorážet do kapoty díru na chladič. Bude chladit topením jako každej škodovkář v kopci

nekupuj nic a jedzdi jen v létě, aspoň ti nezrezne
V busu jsi všude doma...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

Jenda Povoda píše:Anebo udělej brouka vodníka. Tedy chladič a motor z buse, třeba DG, DF, ještě lépe SS, DJ apod. Trhač silnic a zároveň využití tvého topení ( ale to bys po instalaci podobného motoru již nepotřeboval :-) )
a to se vyplatí :)
... a vůbec !

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

Jo to na fotce je pumpa na palivo ... a stoji slusne penize :wink:

Jinak se na to vykakej, kup/sezen byt i obycejnou tupou(bud topi nebo ne) B2 a jsi v pohode :D

Druha moznost je koupit komplet bufik z tatry(je vetsi) a dat ho napric kufrem pred palubku a funel by ti teplo do kabiny na strane spolujezdce(nekde na netu, holandsko ?? jsem to zahledl) ... pri jeho max vykonu okolo 4000Kcal to je uplne v poho(kdyz s tim cvoci vytapej i kabinu na nejakem vojenskem aute a pry je tam moc vedro :lol:
je to sice cunarna, ale porad lepsi nez vodniho bufalobilla :wink:

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

Capario píše: prd tomu rozumím, ale když to může obýhat systémem vodního okruhu u vodou chlazenýho auta tak proč by nemohlo třeba běhat 5 litrovým kanystříkem vody? (Byla by moc horká? Tak je jasný že voda je lepší medium pro přenos tepla než vzduch . Když pomineme tu absurdnost vozit ssebou kanystr vody aby bylo možné udělat v autě teplo...
:-) šmankote, viděl jsi někdy topení ve vodou chlazeným autě? :shock:

Výhoda tohoto nezávislého teplovodního topení u vodou chlazeného vozu navíc nespočívá jenom v lepším vytopení interiéru, ale i v tom, že si zatopíš dříve než nastartuješ motor (modernější systémy to umí zcela samostatně, jen za základě nastaveného času...samy spustí topení a zapnou ventilátor)...takže v zimě přicházíš ráno k vozu, který má už motor předehřátý na provozní teplotu a netrápíš ho studeným startem a postupným zahříváním.

Prostě tohoto se zbav, za utržený peníz si ani nemusíš pořizovat bufíka(kor zbytečně velkýho a předimenzovanýho z T613), stačí nový topníky a když budeš mít nezrezlý - tedy těsný prahy a vůbec celej systém v pořádku, tak to bude topit dostatečně.
Obrázek

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Capario píše:Já bych rád vyzkoušel tu funkčnost.... Tak to je pohoda. větrák, nádobku a kanystr.
Funkčnost vyzkoušíš i bez vody,jen to nesmí běžet dlouho, tak max do minuty,v týhle kose minuta a půl!(kdyby ses toho zbavoval, dej vědět, loďka čeká!) :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

funkční topení brouka je velmi efektivní a dle mého názoru ho nemá smysl vylepšovat, pouze udržovat v provozuschopném stavu a maximální těsnosti celého systému - na kost promrzlý brouk (-15stupňů) začne intenzivně topit tak po 5ti km a po 15ti km je v něm již zcela příjemně. Po 30ti kilometrech už se musí topení přivírat. I mnoho moderních aut má při těchto teplotách podobné, ne-li horší, charakteristiky topení.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maxmax »

Hele, vymněním to s tebou za krásnej origo,funkční přídavnej ventilátok do brouka! Honí vzduch přez topníky nezávisle na otáčkách motoru. :lol: :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvek od Šíša »

tak ten ventilator by me zajimal ... bo jsem to zkousel ventilatorem co mam doma a nic moc teda ... o co se jedna maximaxi?

jinak ja mam jinej problem ... ted pri -15 a projizdce na hory a palacinku s lesni smesi ... to sice fouka, funi, topeni celistve a utesnene, lec to fouka vlazne az "chladne"(podotykam celej system v poradku, nikde to neprofukuje ... drive to bylo horsi, resp bylo to derave a topilo to lip. Proste mi to pripada, jak kdyby z motoru sly vyfukove plyny studene :lol: proste o dost chladnejsi nez normalka :lol:

Tak nic, jen jsem si napsal...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

STOP!
myslím, že zkušenosti s fungováním seriového broučího topení, které se netýkají Capariova brouka, ani jím vlastněného nezavislého teplovodního topení bude lépe řešit zde
Obrázek

Uživatelský avatar
Capario
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 632
Registrován: 02 črc 2006
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Capario »

Správně maxi o co se jedná? od tohodle jdu pryč, samozřejmě že využít celý zavazadelní prostor se dá i jinak.Teď mi přišlo tohle:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting
ale než to tam dám, to už zase bude jaro.
Ten Eber. B4W by byl k mání.
Minimálně za cenu nákupu.Co maxi?SZ......Zkusím to nabídnout spíš tady:
http://www.mercedes-benz-klub.cz/
Better smoke and fly then drink and drive

Odpovědět