Modrej študent 1970
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: Modrej študent 1970
Aaa, tak u teba skončil ten nemecký talian zo slovenska... Gratulácia. Cabrií nieje nikdy dosť.
carpe diem
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Modrej študent 1970
Tak toho kabrouše nám teda ukaž!
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Na druhý fotce jsou vidět Italský blinkry. Opovaž se je vyhodit a zavařit [-X . Aut co je má u nás jezdí co bys na prstech jedný ruky spočítal.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Neboj, nevyhodím. Pravý blinkr je rozbitý,levý prasklý..no jsem zvědav jak tyhle věci budu shánět. Jde o 1303, typuju něco mezi 1976-78? Literatura je na cestě... motor je AB, jsou k tomu i nějaký papíry z Itálie. Moc tomu nerozumím, jde patrně pouze o odhlášku z roku 1997. Je tam naprasený alarm s řídíci jednotkou v palubce, nějaké koncáky pod přední i zadní kapotou...tohle půjde pryč. hodně špatně je na tom určitě podlaha, čtvrtpanely, spodky dveří. Občas nějaký ten puchýřek. co je pro mě důležité - nosné části jsou vypadají dobře, střecha je kompletní.elektrika vypadá taky nepřekopaně, hřebenové řízení fungující. je k tomu kupříkladu origo hever a zajímavostí je staré italské nářadí,/ nikoliv vw/. Při prozkoumávání mi dělají radosti jako cedulka pro další výměnu oleje, italské mince, deseticentimetrové saranče pod nohou alternátoru, rezervní kolo netknuté ....přikládám fotky z převozu z trenčína do strakonic během jedné deštivé srpnové soboty.
více fotek bude, jen to bude pouze o víkendu
více fotek bude, jen to bude pouze o víkendu
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Modrej študent 1970
po delší době zase jedno osvěžující auto, zajímavej model..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Já to koupil přez net z německa. Takže to de sehnat v pohodě. Jen ta cena ... Pošlu ti SZ s odkazem, až prohrabu počák.Capario píše:Neboj, nevyhodím. Pravý blinkr je rozbitý,levý prasklý..no jsem zvědav jak tyhle věci budu shánět.
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Vypadá to že s modrým nic nedělám...je to tak.
včera absolvovaná stk a emise
výsledky emisí:
při volnoběhu 800 ot/ min, předstih naměřen 7 st., obsah CO předepsaný 3%, naměřený 1,14%.
při 2500 ot/min obsah CO předepsaný 6%, naměřený 1,28%.
podotýkám, že to jsou hodnoty pro typ D.
mezi lehkými závadami jest netěsný tlumič, některá část systému zavěšení př.kol(ramena) je zkorodovaná, povrchová koroze pomocného rámu vozidla..to vše.
včera absolvovaná stk a emise
výsledky emisí:
při volnoběhu 800 ot/ min, předstih naměřen 7 st., obsah CO předepsaný 3%, naměřený 1,14%.
při 2500 ot/min obsah CO předepsaný 6%, naměřený 1,28%.
podotýkám, že to jsou hodnoty pro typ D.
mezi lehkými závadami jest netěsný tlumič, některá část systému zavěšení př.kol(ramena) je zkorodovaná, povrchová koroze pomocného rámu vozidla..to vše.
Better smoke and fly then drink and drive
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Bylo by možno poslat foto zkorodovaných ramen a pomocného rámu vozidla ? Ještě jsem se s tím nesetkal.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Modrej študent 1970
ještě štěstí, že ti nenašli únik vody na chladiči..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Všechno nejlepší všem do nového roku 2014. Rok načínám zjišťováním stavu spojky , proč auto při rozjezdech neskutečně drncá, hlavně do kopce. po vyndání motoru vidím první pohled :
a vzápětí druhý pohled:
je to jasné, pro jistotu obhlídnu silentbloky. Lamela má 8 mm. nechali byste jí nebo nechali znovu obložit? sjetá je rovnoměrně, žádný zvlnění atd.
Pětišrboub píše v jednom ze svých článků:
Celková tlouš?ka obložení by neměla být pod 6mm, jinak je čas na výměnu. Já jsem ze tří možných vybral tu nejsilnější, měla 9.5 mm.
kdybych jí nechal obložit, na kolik mm? 10, 12,14 ?
a vzápětí druhý pohled:
je to jasné, pro jistotu obhlídnu silentbloky. Lamela má 8 mm. nechali byste jí nebo nechali znovu obložit? sjetá je rovnoměrně, žádný zvlnění atd.
Pětišrboub píše v jednom ze svých článků:
Celková tlouš?ka obložení by neměla být pod 6mm, jinak je čas na výměnu. Já jsem ze tří možných vybral tu nejsilnější, měla 9.5 mm.
kdybych jí nechal obložit, na kolik mm? 10, 12,14 ?
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Modrej študent 1970
vw předepisuje 8,6 až 9,2
Re: Modrej študent 1970
silentbloky, průhyb na lanovodu spojky zkontroluj
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
tak pokračujem. poslal jsem lamelu do tálína s průvodním dopisem aby obložili lamelu na celkovou tlouštku 9,2 mm. volali mi zpět že to bude hrozně drahý, že takovou velkou tlouštku dělají jen po vrstvách a do čeho prý to je. tak jsme se domluvili že to obloží na největší tlouštku bez vrstvení kolem 8,5 mm abych za to neplatil tisíce. přišly mi obě, jedna na 7,8 druhá na 8,2.cena 935 kč s poštou. bída bída. to je mín než jsem tam posílal kde to dělají po republice bez keců? nemáte někdo nějaký kontakt?tyhle lamely jsou mi asi k ničemu ?
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Modrej študent 1970
Na Moravu to máš daleko?? Já nechával obložit v Březině u Tišnova - pan Králík (tel. 608 676 331). Obložil bez problému 9,5mm za cca 600,- (je to ale 2 roky zpět, dnes může být cena jiná). Obkládal mně i pakny za pusu, prostě poctivej garážník...
http://www.volny.cz/brzdy-kralik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volny.cz/brzdy-kralik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) venca101 dne 21 led 2014, celkem upraveno 1 x.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
VW ultras si kupují NOS obložení a nýtují si spojku sami dobovými nýty. Ti ostatní kupují repliku spojkového talíře, bratru od 29euro, v CZ kolem 700Kč. Nic jiného nemá dle mého v dnešní době cenu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Mně obkládají lamely v Horních Chabrech, obložení Ferodo, naprostá spokojenost, na SYNCRO 860,- Broučí (Golfová) 650,-
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: