VW 181 1971

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 275
Registrován: 22 dub 2006

Re: VW 181

Příspěvek od Tom »

a pro suché poloosi to taky vyrábějí?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181

Příspěvek od Pětišroub »

pro suché poloosy, které netrpí nešvarem mokrých poloos vypadá zadní stabilizátor uplně jinak
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181

Příspěvek od Pětišroub »

before
Obrázek
after
Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3526
Registrován: 12 kvě 2004

Re: VW 181

Příspěvek od Andy »

A jejej, krabice ma novy kozisek, tak to bude opravdova fesanda. To uz bylo videt na tom opravovanym boku ze ji to bude sakra sluset.

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1991
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181

Příspěvek od Skid »

Ouu jeee, to bude vonafka pekna. ;-)
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181

Příspěvek od Pětišroub »

výfuk po navaření šroubení pro O2 namontován na auto, když odešly ty mrazy tak se to dá i vleže v garáži:-) Na sezonu jsem tedy skoro připraven :-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2145
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181

Příspěvek od wally »

Natáhni pár drátů a uvidíš jak se to tam mele... :wink:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181

Příspěvek od Pětišroub »

čertův p*nis zase na místě
IMAG0033.jpg
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Pětišroub »

žije! po výměně benz. hadiček na druhé a nastříknutí benzínu přímo do sání na první cvrnknutí:-)

Tím ovšem nechci říct, že jsme připraveni na sezonu 2013.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3563
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Vrčando grando, moc pěkný a pravidelný chod motoru =D> tak ať dělá radost !

Taky jsem nedávno měnil palivové hadičky, najel jsem 500Km a měl jsem v karburátorech černé cucky, za 2 filtrami !
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Sam »

Budu se asi opakovat, ale cesta k nirváně jde skrze x desítek let staré palivové hadice. Nakoupit na burze a neřešit současně vyráběný shit.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2145
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181 1971

Příspěvek od wally »

Sam píše:Budu se asi opakovat, ale cesta k nirváně jde skrze x desítek let staré palivové hadice. Nakoupit na burze a neřešit současně vyráběný shit.
A nebo přes trubičky s AN fitinkama :wink:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Sam »

wally píše:
Sam píše:Budu se asi opakovat, ale cesta k nirváně jde skrze x desítek let staré palivové hadice. Nakoupit na burze a neřešit současně vyráběný shit.
A nebo přes trubičky s AN fitinkama :wink:
Samozřejmě, káži vodu ale sám mám rozvody v mědi s banjo koncovkama. Nemůžete věřit všemu, co se tu píše.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Pětišroub »

určitě je co zlepšovat

a) video jsem točil cca. 30 sekund po několikaměsíčním odstavení
b) motor není po pozdně letním remixu seřízen, karburátory jsem tam vrátil včetně ovládání bez zásahu
b.2) zapalování je naucho na s velkou rezervou proti klepání v zátěži
c) jedeme na kladívko neb jsem byl po remixu líný tam vrátit 010 s bezkontaktem:-)

AN fitinky s trubičkama ani rozvody v trubkách nechci, na hadičnících se sponami není nic špatného a rozhodně se líp nahradí třeba v případě problému na cestě. Hadice je prostě jen hadice a může prasknout ať jsou na ní fitinky nebo ne:-) Stejně tak měděné trubky jsou PPP (plný pytel problémů) pamatuju si jaký jsi měl problém to na první verzi motoru dotěsnit. I rozvod v trubkách může povolit třeba vibracemi a nechtěl bych to někde letovat. Spíš bych to viděl na nákup hadice v zahraničí protože jsem se nikde v cizině nedočetl, že by měli problémy s hadicemi v takové míře jako u nás.

Co tím chci říct...moje řešení je jednoduché, levné, ověřené, jen hadice u nás k dostání jsou blbé.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 978
Registrován: 01 pro 2010

Re: VW 181 1971

Příspěvek od evinsen »

já bych to na ty hadičky tak úplně neházel,mě dneska benál rozpustil šroubovák :shock:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3688
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VW 181 1971

Příspěvek od john »

Pravda, klasicke hadicky neznasaju vsetok crap co dnes pridavaju do benzinu....nove,kvalitne hadice pri pouziti E10 odisli za tri mesiace...teraz pouzivam hadicky na injectory, tie su formulovane na alkoholove prisady a drzia dobre...

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3526
Registrován: 12 kvě 2004

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Andy »

Hlavne never tomu co pisou na hadickach, kdyz tam je "oil and fuel" tak to neznamena ze to tak opravdu je. Ja zasadne taky original, budto novy z burz nebo i pouzity v neposkozenem stavu.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19287
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 181 1971

Příspěvek od Pětišroub »

duál rozdělovač duál zapalování :-D
IMAG0096.jpg
zatím ne. Jen proběhla výměna rozdělovačů za bezkontaktní a seřízení předstihu strooskopickou lampu. Na volnoběhu to dělá 8°před HÚ a roste do maxima až na 28° před HÚ v cca. 2900ot/min.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2062
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 181 1971

Příspěvek od martin_100 »

a k čemu to je? k posílení či rozdělení jiskry k lepšímu zapálení směsi nebo jen pojistka když selže zapalování tak to píchneš na druhý a jedeš dál?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3688
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VW 181 1971

Příspěvek od john »

:D najprv sa dobre pozri, potom klad otazky...

Odpovědět